Jeg er enig med dig i, at lodtrækningen er god, men chokeret over din hukommelse.EasyBuddhist skrev: ↑tirs mar 03, 2026 12:19 amIkke synderligt og men underordnet og Simeone har en generelt meget Dårlig statistik mod Barca. Det er en fremragende lodtrækning, når man ser på, hvem man ellers kunne have mødtnosslo15 skrev: ↑man mar 02, 2026 10:15 pmEasy, har vi en historik med Simeone og Atletico i kvartfinaler?EasyBuddhist skrev: ↑man mar 02, 2026 9:26 pmVi skal selvfølgelig slå Newcastle. De er ikke så stærke, som de har været de sidste par sæsoner, de er i spillemæssig krise og så spiller Barca hjemme i sidste kamp. Det SKAL give en sejrDumle skrev: ↑man mar 02, 2026 5:36 pmEn walkover bliver det nok ikke, men skulle vi ikke tage de blårøde briller på og snakke lidt positivt om at være favoritter, for det er vi.PeterPedal skrev: ↑man mar 02, 2026 4:27 pmVedr. den såkaldte "drømmelodtrækning" ... jeg vil sige som Han Solo: I have a bad feeling about this
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Vi snakker om et newcastle hold som lige har tabt 3-2 til Everton, og som inden vores møde skal møde et formstærkt United mandskab.
Vi snakker om et newcastle hold hvor spillerne efter mødet med os sidst, kommenterede at de følte de blev skilt ad.
Kigger vi så på vores sidste par kampe har det set lidt bedre ud med spillet, pedri er ved at være tilbage, Bernal ser god ud som de Jongs erstatning.
Kavrtfinalen burde også give avancement, hvad enten det bliver Tottenham eller Atletico. Tottenham er i endnu større krise end Newcastle og Atetico kender vi alt for godt til at lade dem overraske os i så vigtig en kamp
Bevares, kampene skal først spilles, men det er en ualmindelig god lodtrækning, vi har fået. Det kan der ikke være mange meninger om
Barca blev sendt ud af CL i 14 og 16 i kvartfinalerne af Atletico under Simeones ledelse.