3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

thomas
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af thomas »

Dumle skrev:
ons mar 04, 2026 12:13 am
EasyBuddhist skrev:
ons mar 04, 2026 12:08 am
Så blev det fejlagtigt annullerede mål i første kamp alligevel afgørende
Så enig, Bernal var ko kæmpe offside idag i forhold til Cubarsis mål I første opgør, som jeg skrev ved 3-0 scoringen af Bernal, jeg forstå ikke VAR.
Hænder og arme udløser ikke offside. VAR billedet viste at Bernals fødder og krop var onside.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2631 gange
Blevet takket: 1533 gange

Indlæg af Dytrax »

Koundé and Balde are expected to be out for at least one month. [RAC1]

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 112 gange

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
ons mar 04, 2026 3:32 am
Hvis det så "bare" er en måned så kommer vi forhåbentligt forbi newcastle og ok igennem la liga (real kunne jo bare fortsætte med at hjælpe og tabe) så er vi trods alt som udgangspunkt bedre stillet end i slutningen af sidste sæson hvor vi kun havde Eric og Gérard Martin tilbage. Lige pt har vi trods alt en ekstra i Cancelo som bare var en kæmpe profil igår.

Der kommer også en landsskampspause slut marts så hvis de næste 3 la ligakampe (Bilbao ude, Sevilla hjemme og Rayo hjemm) kunne give 6-7 point og vi samlet slår newcastle, så er der da en mulighed for at vi er de fleste skader kvit når vi i april efter landskampspausen byder atletico velkommen på campen endnu en gang.

Antimadridista
Har takket: 1678 gange
Blevet takket: 1147 gange

Indlæg af Antimadridista »

Ikigai skrev:
ons mar 04, 2026 12:54 am
Antimadridista skrev:
ons mar 04, 2026 12:39 am
Ikigai skrev:
ons mar 04, 2026 12:31 am
Antimadridista skrev:
ons mar 04, 2026 12:25 am
Starter mod Bilbao

Joan

Eric, Cubarsi, Ronald, Martin

Casado, Olmo
Fermin

Yamal Lewan Rashford

Cancelo, Pedri, Bernal & Raphinha skal spares. De er for vigtige. Yamal burde også…..
Men det jo fuldstændig vendt på hovedet at skulle spare vigtige spillere i en svær udekamp i den vigtigste turnering selvom du har ret . De er for vigtige .

Men vi håber det går . De må hjem og hvile
Vi så i dag at Kounde røg. Han har spillet meget. Balde ryger og han er notorisk prone for de skader…

Bernal og Pedri er indiskutable hvis vi vil noget i CL, specielt når Jong ikke kan aflaste.

Cancelo må ikke ryge også nu hvor Balde og Kounde er ude

Og Raph er bare er bare en talisman og en fighter, som vi ikke kan undvære.

Vi bliver nødt til at ha lidt tillid til de næstbedste. Ellers bliver det i stedet mod Newcastle at vi må stille med 5-6 reserver….

Og på papiret burde den der opstilling også kunne klare Bilbao!
Havde bare været smartere at vise den tillid til de næstbedste I en semi ligegyldig turnering.

De næste 4 ud 5 liga kampe for Barca er ikke nemme + CHL
Det om ikke andet selvforskyldt hvis man begynder at have lidt resource problemer på et tidspunkt .

Men det kan sagtens tænkes det går an . Synes bare man kunne have være lidt smartere - fremfor at gå efter alt . Done is done og det var en flot kamp . Absolut
Enig…

Som jeg skrev flere gange i går, så ønskede jeg Bernal og Pedri skiftet ud. Det kan sagtens bide os i røven at vi gik all in i går…

Antimadridista
Har takket: 1678 gange
Blevet takket: 1147 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
ons mar 04, 2026 7:53 am
Dytrax skrev:
ons mar 04, 2026 3:32 am
Hvis det så "bare" er en måned så kommer vi forhåbentligt forbi newcastle og ok igennem la liga (real kunne jo bare fortsætte med at hjælpe og tabe) så er vi trods alt som udgangspunkt bedre stillet end i slutningen af sidste sæson hvor vi kun havde Eric og Gérard Martin tilbage. Lige pt har vi trods alt en ekstra i Cancelo som bare var en kæmpe profil igår.

Der kommer også en landsskampspause slut marts så hvis de næste 3 la ligakampe (Bilbao ude, Sevilla hjemme og Rayo hjemm) kunne give 6-7 point og vi samlet slår newcastle, så er der da en mulighed for at vi er de fleste skader kvit når vi i april efter landskampspausen byder atletico velkommen på campen endnu en gang.
Der kommer jo altid flere skader og landskampspausen er jo ikke en pause. Ofte giver den også skader….

EasyBuddhist
Har takket: 998 gange
Blevet takket: 1240 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, fed fest, men de der tømmermænd...
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 254 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Antimadridista skrev:
ons mar 04, 2026 8:10 am
Ikigai skrev:
ons mar 04, 2026 12:54 am
Antimadridista skrev:
ons mar 04, 2026 12:39 am
Ikigai skrev:
ons mar 04, 2026 12:31 am
Antimadridista skrev:
ons mar 04, 2026 12:25 am
Starter mod Bilbao

Joan

Eric, Cubarsi, Ronald, Martin

Casado, Olmo
Fermin

Yamal Lewan Rashford

Cancelo, Pedri, Bernal & Raphinha skal spares. De er for vigtige. Yamal burde også…..
Men det jo fuldstændig vendt på hovedet at skulle spare vigtige spillere i en svær udekamp i den vigtigste turnering selvom du har ret . De er for vigtige .

Men vi håber det går . De må hjem og hvile
Vi så i dag at Kounde røg. Han har spillet meget. Balde ryger og han er notorisk prone for de skader…

Bernal og Pedri er indiskutable hvis vi vil noget i CL, specielt når Jong ikke kan aflaste.

Cancelo må ikke ryge også nu hvor Balde og Kounde er ude

Og Raph er bare er bare en talisman og en fighter, som vi ikke kan undvære.

Vi bliver nødt til at ha lidt tillid til de næstbedste. Ellers bliver det i stedet mod Newcastle at vi må stille med 5-6 reserver….

Og på papiret burde den der opstilling også kunne klare Bilbao!
Havde bare været smartere at vise den tillid til de næstbedste I en semi ligegyldig turnering.

De næste 4 ud 5 liga kampe for Barca er ikke nemme + CHL
Det om ikke andet selvforskyldt hvis man begynder at have lidt resource problemer på et tidspunkt .

Men det kan sagtens tænkes det går an . Synes bare man kunne have være lidt smartere - fremfor at gå efter alt . Done is done og det var en flot kamp . Absolut
Enig…

Som jeg skrev flere gange i går, så ønskede jeg Bernal og Pedri skiftet ud. Det kan sagtens bide os i røven at vi gik all in i går…
Godmorgen.
Så ikke kampen da jeg som i ved ikke vægter Copaen særligt højt :cry:
Lige ved og næsten og nogle dumme skader som jeg jo frygtede :sick:
Men der er da heldigvis flere herinde med samme mening, at vi måske smed hele sæsonen ved at gå all in :cry:
Nå lad os se efter Newcastle og et par kampe i ligaen, om det er Puta der griner ad os...håber det virkelig ikke. :angel:
Nyd solen Culés det er forår ;-)

Kubala
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 423 gange

Indlæg af Kubala »

Ligegyldig kamp koster to skader. Jeg tror dog, at sådanne skader er resultatet af intense træningspas og for mange kampe. Har skrevet herinde om intense træningspas, hvor jeg refererede til Henry, der var inde på det. Mener, at Flick normalt kører med rimelig intense træningspas.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Since his hat-trick against Real Betis in early December, Ferran Torres has scored only 3 goals in his last 17 matches over the past three months.

He started 11 of those games and played a total of 919 minutes.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

OFFICIAL: Koundé has suffered a mid-belly hamstring (biceps femoris) injury in his left thigh. His recovery progress will determine his availability.
OFFICIAL: Balde has suffered a distal hamstring (biceps femoris) injury in his left thigh.

Examinations indicate that the recovery process will take approximately 4 weeks.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 221 gange
Blevet takket: 577 gange

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
ons mar 04, 2026 2:42 pm
Since his hat-trick against Real Betis in early December, Ferran Torres has scored only 3 goals in his last 17 matches over the past three months.

He started 11 of those games and played a total of 919 minutes.
Forfærdelig spiller. Nej hvor han giver lange løg. Glæder mig til en ordentlig 9er igen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Hristo
Har takket: 247 gange
Blevet takket: 371 gange

Indlæg af Hristo »

Kubala skrev:
ons mar 04, 2026 10:02 am
Ligegyldig kamp koster to skader. Jeg tror dog, at sådanne skader er resultatet af intense træningspas og for mange kampe. Har skrevet herinde om intense træningspas, hvor jeg refererede til Henry, der var inde på det. Mener, at Flick normalt kører med rimelig intense træningspas.
Jeg synes ikke det var en ligegyldig kamp. Jeg synes spillerne viste at de ikke giver op og selvom vi røg ud, er det med til at bygge den mentalitet vi alle gerne ser spillerne have. Og havde vi lavet et mål mere kunne det her være blevet den nye PSG-kamp.
Jeg synes det var rigtigt at gå all in.

Ift intens træning (jeg ved ikke om vi træner mere eller mindre intenst end andre), så er det vel nødvendigt for at kunne spille intenst? Jeg er helt med på det vil kunne skabe flere skader, men hvis vores spillere skal være i topform, så kommer det vel primært ved at de træner intenst?

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

There are doubts in the dressing room about the work of physical trainer Julio Tous, especially after the last three muscle injuries, Frenkie, Koundé and Balde. [RAC1]

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Before Atlético match, Flick tried Araújo as a striker in training. [Mundo Deportivo]

Hvis ikke det var fordi vi var så tyndt besat i forsvaret, ville jeg gerne se Araujo i angrebet. Om ikke for andet, så for at få en pause fra Dødens Gab.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

As he did last season after Barça’s defeat in the first leg of La Liga, Luis Suárez yesterday delivered a dinner from his own restaurant to all members of Atlético Madrid’s staff after they eliminated Barça from Copa del Rey. [Diario Sport]

Besvar