Jep, vi nærmer os det punkt, hvor man helst ikke vil gå glip af et eneste sekundSnotface skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:22 amJa, men jeg mener ikke det bedste hold. Den har Pep/Tito stadigvæk. Jeg mener det fedeste hold. Vilje, energi, charme, teknik. Jeg elsker at se dem hver eneste gang.EasyBuddhist skrev: ↑tirs mar 03, 2026 11:05 pmDer mangler et niveau eller to, inden vi er der, men det er tættere på, end vi har været længe
3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 998 gange
- Blevet takket: 1240 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2631 gange
- Blevet takket: 1533 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1678 gange
- Blevet takket: 1147 gange
Starter mod Bilbao
Joan
Eric, Cubarsi, Ronald, Martin
Casado, Olmo
Fermin
Yamal Lewan Rashford
Cancelo, Pedri, Bernal & Raphinha skal spares. De er for vigtige. Yamal burde også…..
Joan
Casado, Olmo
Fermin
Yamal Lewan Rashford
Cancelo, Pedri, Bernal & Raphinha skal spares. De er for vigtige. Yamal burde også…..
Så denne gang havde Barca VAR med sig .Dumle skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:13 amSå enig, Bernal var ko kæmpe offside idag i forhold til Cubarsis mål I første opgør, som jeg skrev ved 3-0 scoringen af Bernal, jeg forstå ikke VAR.EasyBuddhist skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:08 amSå blev det fejlagtigt annullerede mål i første kamp alligevel afgørende
- Dytrax
Ja, Yamal burde også få en hviler og det ville give minutter til Roony.Antimadridista skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:25 amStarter mod Bilbao
Joan
Casado, Olmo
Fermin
Yamal Lewan Rashford
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 401 gange
Ja, fraværet af de to viste sig at være både afgørende og fatalt mod Inter i semifinalen i Champions League sidste sæson.
Ligesom mod Inter sidste år kan jeg ikke rigtig være trist over det her. Bortset fra skaderne, det er klart.
Men man skal ikke undervurdere, hvad en præstation som denne gør i forhold til spillernes moral. Fuldstændig vanvittigt flot kamp, og det bliver vigtigt, hvis vi skal møde Atletico i CL.
Pedri, Yamal, Raphinha, Bernal og Cubarsi var fænomenale. Sikken et hold!
Og vi havde vundet, hvis Robert kunne spille.
Men man skal ikke undervurdere, hvad en præstation som denne gør i forhold til spillernes moral. Fuldstændig vanvittigt flot kamp, og det bliver vigtigt, hvis vi skal møde Atletico i CL.
Pedri, Yamal, Raphinha, Bernal og Cubarsi var fænomenale. Sikken et hold!
Og vi havde vundet, hvis Robert kunne spille.
Senest rettet af Snotface ons mar 04, 2026 12:48 am, rettet i alt 2 gange.
Men det jo fuldstændig vendt på hovedet at skulle spare vigtige spillere i en svær udekamp i den vigtigste turnering selvom du har ret . De er for vigtige .Antimadridista skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:25 amStarter mod Bilbao
Joan
Casado, Olmo
Fermin
Yamal Lewan Rashford
Men vi håber det går . De må hjem og hvile
- Norbit
- Har takket: 221 gange
- Blevet takket: 577 gange
Der må sidde 9'ere derhjemme som ser denne kamp og tænker "hmm, det her er guf for mig"..
Håber at Kane eller Osihmen ser med. Jeg er ikke i tvivl, med en ægte 9'er og ikke en eller anden badebold a Torres, så havde vi været 100% videre. Torres skal ud af det her hold. Alle omkring ham er så vilde, men han er selv ulidelig at se på. Damn det irriterer mig, at vi ikke har andet at skyde ind.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Norbit
- Har takket: 221 gange
- Blevet takket: 577 gange
Derudover, hvad et forkert annulleret mål kan have af betydning, tænk hvis vores mål fra Madrid havde stået ved, så havde det været heeelt anderledes.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Antimadridista
- Har takket: 1678 gange
- Blevet takket: 1147 gange
Vi så i dag at Kounde røg. Han har spillet meget. Balde ryger og han er notorisk prone for de skader…Ikigai skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:31 amMen det jo fuldstændig vendt på hovedet at skulle spare vigtige spillere i en svær udekamp i den vigtigste turnering selvom du har ret . De er for vigtige .Antimadridista skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:25 amStarter mod Bilbao
Joan
Casado, Olmo
Fermin
Yamal Lewan Rashford
Bernal og Pedri er indiskutable hvis vi vil noget i CL, specielt når Jong ikke kan aflaste.
Cancelo må ikke ryge også nu hvor Balde og Kounde er ude
Og Raph er bare er bare en talisman og en fighter, som vi ikke kan undvære.
Vi bliver nødt til at ha lidt tillid til de næstbedste. Ellers bliver det i stedet mod Newcastle at vi må stille med 5-6 reserver….
Og på papiret burde den der opstilling også kunne klare Bilbao!
-
nosslo15
- Har takket: 170 gange
- Blevet takket: 287 gange
Det er lidt blandede følelser man sidder tilbage med. Kampen blev dyr, vi har vigtige CL kampe om en uge og så mange skønne spildte kræfter forgæves.
Selvfølgelig er kampen god for moralen, da den formentlig var den bedste hidtil i sæsonen.
MEN Atletico kunne efter min overbevisning godt have skruet op for intensiteten og stresset vores opspil langt mere, men Simeone lavede en Simeone classic og brugte kræfterne på mestendels at forsvare resultatet.
Kampen var god for moralen, men skidt for de videre muligheder med tanke på Kounde og Balde og selvom ingen af dem har haft en god sæson indtil videre, så er det skidt nyt.
Selvfølgelig er kampen god for moralen, da den formentlig var den bedste hidtil i sæsonen.
MEN Atletico kunne efter min overbevisning godt have skruet op for intensiteten og stresset vores opspil langt mere, men Simeone lavede en Simeone classic og brugte kræfterne på mestendels at forsvare resultatet.
Kampen var god for moralen, men skidt for de videre muligheder med tanke på Kounde og Balde og selvom ingen af dem har haft en god sæson indtil videre, så er det skidt nyt.
- Dytrax
Havde bare været smartere at vise den tillid til de næstbedste I en semi ligegyldig turnering.Antimadridista skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:39 amVi så i dag at Kounde røg. Han har spillet meget. Balde ryger og han er notorisk prone for de skader…Ikigai skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:31 amMen det jo fuldstændig vendt på hovedet at skulle spare vigtige spillere i en svær udekamp i den vigtigste turnering selvom du har ret . De er for vigtige .Antimadridista skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:25 amStarter mod Bilbao
Joan
Casado, Olmo
Fermin
Yamal Lewan Rashford
Bernal og Pedri er indiskutable hvis vi vil noget i CL, specielt når Jong ikke kan aflaste.
Cancelo må ikke ryge også nu hvor Balde og Kounde er ude
Og Raph er bare er bare en talisman og en fighter, som vi ikke kan undvære.
Vi bliver nødt til at ha lidt tillid til de næstbedste. Ellers bliver det i stedet mod Newcastle at vi må stille med 5-6 reserver….
Og på papiret burde den der opstilling også kunne klare Bilbao!
De næste 4 ud 5 liga kampe for Barca er ikke nemme + CHL
Det om ikke andet selvforskyldt hvis man begynder at have lidt resource problemer på et tidspunkt .
Men det kan sagtens tænkes det går an . Synes bare man kunne have være lidt smartere - fremfor at gå efter alt . Done is done og det var en flot kamp . Absolut
- Dytrax
Koundé and Balde have both strained their left hamstring.
There will be tests tomorrow. [Cadena SER]