3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Helt sikkert en super præstation og stor dedikation. Flot.
Bare pisse ærgerligt med skaderne og mange slidte spillere!
Martin og Cancelo på backerne de næste par måneder…..
Bare pisse ærgerligt med skaderne og mange slidte spillere!
Martin og Cancelo på backerne de næste par måneder…..
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
14 ud af 19 driblinger gennemført af Yamal 
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Tello
- Indlæg: 8390
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Sut min fucking p**
Simeone kan hænge sig selv fra hans søn snørebånd.
Vi har brug for nye spillere. Vi har ikke en bred nok trup. Absolut ikke. Vi mangler en 9’er, og vi ender med at sende Pedri på pension som 25 årig hvis det her fortsætter.
At være Barcelona fan er noget af det mest frustrerende i verden. Fucking rend mig. 3-0 eller ej, jeg er fløjtende ligeglad. Fuck det her forpulede pis.
Og fuck Griezmann også. Møgdyr.
Simeone kan hænge sig selv fra hans søn snørebånd.
Vi har brug for nye spillere. Vi har ikke en bred nok trup. Absolut ikke. Vi mangler en 9’er, og vi ender med at sende Pedri på pension som 25 årig hvis det her fortsætter.
At være Barcelona fan er noget af det mest frustrerende i verden. Fucking rend mig. 3-0 eller ej, jeg er fløjtende ligeglad. Fuck det her forpulede pis.
Og fuck Griezmann også. Møgdyr.
Uruguayo de mierda
-
Alias-A
- Indlæg: 779
- Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 50 gange
- Blevet takket: 106 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Nu ærgrer man sig ekstra meget over den afklapsning vi fik i den første kamp. Hvorfor skal vi enten køres over eller dominere totalt?
Som andre skriver, bundniveauet er for lavt. Og så er det lidt ligegyldigt at vi også kan spille som vi gjorde i aften.
Som andre skriver, bundniveauet er for lavt. Og så er det lidt ligegyldigt at vi også kan spille som vi gjorde i aften.
93' Iniesta
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Fin kamp, men ikke nok.
Nogen updates på Kounde og Balde?
Nogen updates på Kounde og Balde?
Giv mig min sko tilbage, røv!
- Reevenge
- Indlæg: 1355
- Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
- Har takket: 189 gange
- Blevet takket: 249 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Cancelo er med afstand vores bedste back pt hvis hans seneste to kampe er sammenligningsgrundlaget med Balde og Kounde I indeværende sæson.Antimadridista skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:06 amHelt sikkert en super præstation og stor dedikation. Flot.
Bare pisse ærgerligt med skaderne og mange slidte spillere!
Martin og Cancelo på backerne de næste par måneder…..
-
Tello
- Indlæg: 8390
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Hvis man kender Barcelona ret, 4-6 uger. Minimum.
Uruguayo de mierda
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Så blev det fejlagtigt annullerede mål i første kamp alligevel afgørende
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
jeg er så fucking stolt over det her hold, hvilken indsats, hold da kæft. Og Yamal i aften, vi har sjældent set noget lignende, han misser som sædvanlig flere indlæg, men driblingerne, for pokker da, ingen i verden kommer i nærheden af det. Og Pedri, my man, som ikke kunne stå på benene til sidst, han er hjertet og hjernen.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Havde det været et prime Barca hold havde de snittet Atletico 4-0 alene i første halvleg i sådan en kamp her. Det er det niveau, der manglerEasyBuddhist skrev: ↑tirs mar 03, 2026 11:05 pmDer mangler et niveau eller to, inden vi er der, men det er tættere på, end vi har været længe
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Jeg synes dagens kamp også viser at fremtidens midtbane for både Barca og Spanien må hedde, Bernal, Pedri og Fermin
Bernal virker så kontrolleret og rolig.
Pedri er bare den bedste i verden på den position.
Fermin har bare så meget x-factor, energi og kan jo siden bolden i kassen fra alle steder nærmest.
Skaderne er da lidt øv, og ligner begge muskelskader, så det er spændende hvor alvorlige de er, dog viste Cancelo nok sæsonens bedste præstation fra en højre back i dag, så må vi se om Flick smider ham tilbage på venstre og sætter Eric ind på højre eller om Gérard Maldini skal ud og spille venstre back.
Bernal virker så kontrolleret og rolig.
Pedri er bare den bedste i verden på den position.
Fermin har bare så meget x-factor, energi og kan jo siden bolden i kassen fra alle steder nærmest.
Skaderne er da lidt øv, og ligner begge muskelskader, så det er spændende hvor alvorlige de er, dog viste Cancelo nok sæsonens bedste præstation fra en højre back i dag, så må vi se om Flick smider ham tilbage på venstre og sætter Eric ind på højre eller om Gérard Maldini skal ud og spille venstre back.
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Så enig, Bernal var ko kæmpe offside idag i forhold til Cubarsis mål I første opgør, som jeg skrev ved 3-0 scoringen af Bernal, jeg forstå ikke VAR.EasyBuddhist skrev: ↑ons mar 04, 2026 12:08 amSå blev det fejlagtigt annullerede mål i første kamp alligevel afgørende
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Anden sæson i træk at både Balde og Kounde er skadet i den vigtigste del af sæsonen. Flot drenge.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Snotface
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
- Har takket: 15 gange
- Blevet takket: 23 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
Ja, men jeg mener ikke det bedste hold. Den har Pep/Tito stadigvæk. Jeg mener det fedeste hold. Vilje, energi, charme, teknik. Jeg elsker at se dem hver eneste gang.EasyBuddhist skrev: ↑tirs mar 03, 2026 11:05 pmDer mangler et niveau eller to, inden vi er der, men det er tættere på, end vi har været længe
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid
En top 9'er til dette hold, please 

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster