3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Helt sikkert en super præstation og stor dedikation. Flot.

Bare pisse ærgerligt med skaderne og mange slidte spillere!

Martin og Cancelo på backerne de næste par måneder…..

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

14 ud af 19 driblinger gennemført af Yamal :eek:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Sut min fucking p**

Simeone kan hænge sig selv fra hans søn snørebånd.

Vi har brug for nye spillere. Vi har ikke en bred nok trup. Absolut ikke. Vi mangler en 9’er, og vi ender med at sende Pedri på pension som 25 årig hvis det her fortsætter.

At være Barcelona fan er noget af det mest frustrerende i verden. Fucking rend mig. 3-0 eller ej, jeg er fløjtende ligeglad. Fuck det her forpulede pis.

Og fuck Griezmann også. Møgdyr.
Uruguayo de mierda

Alias-A
Indlæg: 779
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Alias-A »

Nu ærgrer man sig ekstra meget over den afklapsning vi fik i den første kamp. Hvorfor skal vi enten køres over eller dominere totalt?

Som andre skriver, bundniveauet er for lavt. Og så er det lidt ligegyldigt at vi også kan spille som vi gjorde i aften.
93' Iniesta

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Fin kamp, men ikke nok.

Nogen updates på Kounde og Balde?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1355
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 189 gange
Blevet takket: 249 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Reevenge »

Antimadridista skrev:
ons mar 04, 2026 12:06 am
Helt sikkert en super præstation og stor dedikation. Flot.

Bare pisse ærgerligt med skaderne og mange slidte spillere!

Martin og Cancelo på backerne de næste par måneder…..
Cancelo er med afstand vores bedste back pt hvis hans seneste to kampe er sammenligningsgrundlaget med Balde og Kounde I indeværende sæson.

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

kklaus skrev:
ons mar 04, 2026 12:07 am
Fin kamp, men ikke nok.

Nogen updates på Kounde og Balde?
Hvis man kender Barcelona ret, 4-6 uger. Minimum.
Uruguayo de mierda

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Så blev det fejlagtigt annullerede mål i første kamp alligevel afgørende
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

thomas
Indlæg: 255
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 51 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af thomas »

jeg er så fucking stolt over det her hold, hvilken indsats, hold da kæft. Og Yamal i aften, vi har sjældent set noget lignende, han misser som sædvanlig flere indlæg, men driblingerne, for pokker da, ingen i verden kommer i nærheden af det. Og Pedri, my man, som ikke kunne stå på benene til sidst, han er hjertet og hjernen.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 03, 2026 11:05 pm
Snotface skrev:
tirs mar 03, 2026 10:58 pm
Jeg elsker dette hold. Om vi går videre eller ej. Dette hold er måske det fedeste, jeg nogensinde har set.
Der mangler et niveau eller to, inden vi er der, men det er tættere på, end vi har været længe
Havde det været et prime Barca hold havde de snittet Atletico 4-0 alene i første halvleg i sådan en kamp her. Det er det niveau, der mangler
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dumle »

Jeg synes dagens kamp også viser at fremtidens midtbane for både Barca og Spanien må hedde, Bernal, Pedri og Fermin

Bernal virker så kontrolleret og rolig.

Pedri er bare den bedste i verden på den position.

Fermin har bare så meget x-factor, energi og kan jo siden bolden i kassen fra alle steder nærmest.

Skaderne er da lidt øv, og ligner begge muskelskader, så det er spændende hvor alvorlige de er, dog viste Cancelo nok sæsonens bedste præstation fra en højre back i dag, så må vi se om Flick smider ham tilbage på venstre og sætter Eric ind på højre eller om Gérard Maldini skal ud og spille venstre back.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dumle »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 04, 2026 12:08 am
Så blev det fejlagtigt annullerede mål i første kamp alligevel afgørende
Så enig, Bernal var ko kæmpe offside idag i forhold til Cubarsis mål I første opgør, som jeg skrev ved 3-0 scoringen af Bernal, jeg forstå ikke VAR.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

Anden sæson i træk at både Balde og Kounde er skadet i den vigtigste del af sæsonen. Flot drenge.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Snotface
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Snotface »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 03, 2026 11:05 pm
Snotface skrev:
tirs mar 03, 2026 10:58 pm
Jeg elsker dette hold. Om vi går videre eller ej. Dette hold er måske det fedeste, jeg nogensinde har set.
Der mangler et niveau eller to, inden vi er der, men det er tættere på, end vi har været længe
Ja, men jeg mener ikke det bedste hold. Den har Pep/Tito stadigvæk. Jeg mener det fedeste hold. Vilje, energi, charme, teknik. Jeg elsker at se dem hver eneste gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 3/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

En top 9'er til dette hold, please 🤲🙏
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster