28/2 FC Barcelona - Villarreal
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 765 gange
Re: 28/2 FC Barcelona - Villarreal
Fandme rart med en sikker sejr.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
DeanCassady
- Har takket: 110 gange
- Blevet takket: 301 gange
Enig. Der er faktisk en hel del ligheder, når man fraregner positionsforskellen. Pedro er også, efter min mening, den mest undervurderede Barca-spiller i nyere tid. Nøj, hvor var han god og vigtig i afgørende momenter.Kvoller skrev: ↑lør feb 28, 2026 6:58 pmHan er Pedro![]()
Robert Zimmerman
-
Drake
- Har takket: 2911 gange
- Blevet takket: 218 gange
Lækkert med en sejer og hattrick til Yamal
Dejligt men nogle minutter til Pedri og Roony
Joan er bare en verdensklasse målmand
Ærgerligt at Cancelo ikke fik minutter, efter hans gode kamp sidst
Ikke vores bedste kamp, og vi kommer 100% ikke til at vinde 5-0 over ATM, med denne manglede intensitet og uskarphed i afleveringerne, samt at alle ikke er i topform som sidste sæson.
Skidt kamp at Raph, han er langt fra topformen.
Ferran er bare ikke godt nok til at være starter, kun få kampe når han er i topform, eller skal han være indskifter.
Rashford viser igen igen hvorfor vi ikke skal købe ham. Ingen selvtillid, ingen teknik, ingen pasningsevne, og ingen dribleevne.
Balde bliver jeg nok aldrig fan af igen, træt af at han bliver ved med at trække ind i banen, og så er han bare i en skidt form.
Dejligt men nogle minutter til Pedri og Roony
Joan er bare en verdensklasse målmand
Ærgerligt at Cancelo ikke fik minutter, efter hans gode kamp sidst
Ikke vores bedste kamp, og vi kommer 100% ikke til at vinde 5-0 over ATM, med denne manglede intensitet og uskarphed i afleveringerne, samt at alle ikke er i topform som sidste sæson.
Skidt kamp at Raph, han er langt fra topformen.
Ferran er bare ikke godt nok til at være starter, kun få kampe når han er i topform, eller skal han være indskifter.
Rashford viser igen igen hvorfor vi ikke skal købe ham. Ingen selvtillid, ingen teknik, ingen pasningsevne, og ingen dribleevne.
Balde bliver jeg nok aldrig fan af igen, træt af at han bliver ved med at trække ind i banen, og så er han bare i en skidt form.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
Antimadridista
- Har takket: 1678 gange
- Blevet takket: 1147 gange
Netop. Og så kigger man på Olmo og sukker dybtDeanCassady skrev: ↑lør feb 28, 2026 7:28 pmEnig. Der er faktisk en hel del ligheder, når man fraregner positionsforskellen. Pedro er også, efter min mening, den mest undervurderede Barca-spiller i nyere tid. Nøj, hvor var han god og vigtig i afgørende momenter.Kvoller skrev: ↑lør feb 28, 2026 6:58 pmHan er Pedro![]()
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2631 gange
- Blevet takket: 1533 gange
Santi Comesaña (Villarreal): "I think Pedri’s entrance completely changed the course of the match."
"The game was open, back and forth, with quick exchanges of attacks, but Pedri managed to calm the tempo. They kept possession, their spells on the ball became much longer, and they made us chase them."
"Then he delivered a pass that cut through three defensive lines at once, which ended up being the third goal."
"At that point, we kind of surrendered. We tried in the end, but we no longer had that belief to come back."
- Norbit
- Har takket: 221 gange
- Blevet takket: 577 gange
Nå venner, nu hvor Yamal spillede så fantastisk. Var det så også fastens skyld?
Som jeg sagde i sidste uge, fasten er ingen undskyldning, Benzema vandt Ballon Dor efter en periode hvor han fastede. Yamal var forskellen i dag.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
kklaus
- Har takket: 651 gange
- Blevet takket: 1331 gange
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2631 gange
- Blevet takket: 1533 gange
Antimadridista skrev: ↑lør feb 28, 2026 7:41 pmNetop. Og så kigger man på Olmo og sukker dybtDeanCassady skrev: ↑lør feb 28, 2026 7:28 pmEnig. Der er faktisk en hel del ligheder, når man fraregner positionsforskellen. Pedro er også, efter min mening, den mest undervurderede Barca-spiller i nyere tid. Nøj, hvor var han god og vigtig i afgørende momenter.Kvoller skrev: ↑lør feb 28, 2026 6:58 pmHan er Pedro![]()
![]()
Olmo er til gengæld god som Aerion Targaryen i A Knight of the Seven Kingdoms på HBO.
-
Antimadridista
- Har takket: 1678 gange
- Blevet takket: 1147 gange
Er han det! Fedt…har overvejet om jeg sku bruge tid på den serieDytrax skrev: ↑søn mar 01, 2026 4:23 pmAntimadridista skrev: ↑lør feb 28, 2026 7:41 pmNetop. Og så kigger man på Olmo og sukker dybtDeanCassady skrev: ↑lør feb 28, 2026 7:28 pmEnig. Der er faktisk en hel del ligheder, når man fraregner positionsforskellen. Pedro er også, efter min mening, den mest undervurderede Barca-spiller i nyere tid. Nøj, hvor var han god og vigtig i afgørende momenter.Kvoller skrev: ↑lør feb 28, 2026 6:58 pmHan er Pedro![]()
![]()
Olmo er til gengæld god som Aerion Targaryen i A Knight of the Seven Kingdoms på HBO.![]()
-
Hristo
- Har takket: 247 gange
- Blevet takket: 371 gange
Jeg synes Bernal var virkelig god.
Han fylder mere defensivt end Frenkie (og Olmo, Pedri osv). Og han virker meget boldsikker og egentlig også ret dynamisk med bolden. Men nærmest vigtigst: han virker hurtig i hovedet og forstår spillet. Han kunne godt gå hen og blive meget komplet, hvis han får lov at udvikle sig.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 473 gange
- Blevet takket: 1773 gange
Helt enig med ovenstående. Håber han bliver forskånet for skader, for så kan han blive virkelig god.Hristo skrev: ↑søn mar 01, 2026 6:24 pmJeg synes Bernal var virkelig god.
Han fylder mere defensivt end Frenkie (og Olmo, Pedri osv). Og han virker meget boldsikker og egentlig også ret dynamisk med bolden. Men nærmest vigtigst: han virker hurtig i hovedet og forstår spillet. Han kunne godt gå hen og blive meget komplet, hvis han får lov at udvikle sig.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 473 gange
- Blevet takket: 1773 gange
Ville være nice hvis man grundet en skade muligvis får skabt fremtidens primært midtbane konstellation m, som meget vel kunne hedde Bernal, Pedri og Fermin.FCBarcelonaChr skrev: ↑man mar 02, 2026 6:30 pmHelt enig med ovenstående. Håber han bliver forskånet for skader, for så kan han blive virkelig god.Hristo skrev: ↑søn mar 01, 2026 6:24 pmJeg synes Bernal var virkelig god.
Jeg tror aldrig Gavi bliver 100% fit efter 2 så grimme skader, men det betyder ikke han ikke bliver vigtig, for med 70 kampe om året skal der masser rotation til og det kunne godt være Gavis og Olmos roller i fremtiden og være rotationsspillere og de ville jo nok alle 5 ende med meget ens antal spillede kampe, men med et overtag til Bernal, Pedri og Fermin i de store opgør.
Jeg kunne stadig godt tænke mig at se Gavi udvikle sig som Sergi Roberto gjorde til også at kunne spille højreback, især hvis systemet gerne vil danne overtal på midten når holdet er i boldbesiddelse.