Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: Champions league
Newcastle har Guimares skadet I begge kampe - som vel er deres største profil .
Selvfølgelig er der ingen walkover i CHL og alle PRL hold kan spille bold, men Newcastle i 2025/26 I forfatning bør Barca vinde over 8 ud af 10 gange
Selvfølgelig er der ingen walkover i CHL og alle PRL hold kan spille bold, men Newcastle i 2025/26 I forfatning bør Barca vinde over 8 ud af 10 gange
Re: Champions league
Jeg påstår heller ikke vi vinder det hele, eller går videre mod newcastle, for det her hold kan alt fra at baske newcastle 5-0 til at tabe sutten og blive kørt over med samme cifre, forskellige podcasts snakkede om defensive ændringer mod Levante virkede, men det kunne også være Levante blot var Levante. Jeg tror ikke på nogle defensive mirakler før vi har spillet mod Villareal, Atl. Madrid og Newcastle.Daluigi skrev: ↑fre feb 27, 2026 2:46 pmAltså hvis man fik lov helt selv at lave sin vej, så er det her da nok hvad man havde valgt… Når det så er sagt, så tror jeg ikke nødvendigvis vi slår Newcastle, som vores forsvar er pt. Vi er lige blevet skilt ad af fucking Atlético, som dælme heller ikke er godt kørende.
Jeg tror bare ikke på CL i år. Igen i år… Og det er sgu vildt nok, for i gamle dage, ville den her lodtrækning have betydet et trofæ. Ganske enkelt . Det ville kun være finalen, som man ville være spændt på.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Champions league
CL er ikke min kop te, jeg magter det ikke. Vi er meget sårbare i forsvaret og der er altid risiko for at vi indkasserer mange mål.
Jeg håber bare og ønsker at puta ryger ud og at vi ikke bliver ydmyget.
Vi skal prioritere ligaen meget mere og fokusere på at ikke miste første pladsen IGEN. Det må være det vigtigste lige nu.
Villarreal kampen vil ødelægge os mentalt hvis vi ikke vinde den.
Det er tid til at steppe op og ikke begår flere fejl i ligaen i hvert fald i de næste par kampe. Her skal vi vise om vi er klar til CL eller ej.
CDR kampen mod Atletico skal vi tage med ro og ikke haste for det vil betyde ren selvmord hvis flere spillere bliver skadet.
Jeg glæder mig til de næste 3 kampe og krydser fingre for at alt lykkes
Jeg håber bare og ønsker at puta ryger ud og at vi ikke bliver ydmyget.
Vi skal prioritere ligaen meget mere og fokusere på at ikke miste første pladsen IGEN. Det må være det vigtigste lige nu.
Villarreal kampen vil ødelægge os mentalt hvis vi ikke vinde den.
Det er tid til at steppe op og ikke begår flere fejl i ligaen i hvert fald i de næste par kampe. Her skal vi vise om vi er klar til CL eller ej.
CDR kampen mod Atletico skal vi tage med ro og ikke haste for det vil betyde ren selvmord hvis flere spillere bliver skadet.
Jeg glæder mig til de næste 3 kampe og krydser fingre for at alt lykkes
MDCCCXCIX
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Champions league
Jeg ved ikke, om det ligefrem er en drømmelodtrækning.
Ja, vi burde kunne spille os videre til semifinalen, men vi har fået den absolut stærkeste modstander på vores side i form af Arsenal, som vandt alle 8 kampe i Champions League-gruppespillet
Jeg er også lidt bange for at vi undervurderer Newcastle. Det bliver svært.
Ja, vi burde kunne spille os videre til semifinalen, men vi har fået den absolut stærkeste modstander på vores side i form af Arsenal, som vandt alle 8 kampe i Champions League-gruppespillet
Jeg er også lidt bange for at vi undervurderer Newcastle. Det bliver svært.
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: Champions league
Arsenal i en mulig semifinal er jo hvad man kan forvente i en semifinal. Det skal være svært. I modsætning til vores alternativ er det da en drømmelodtrækning, dog ikke noget er nemt.Barca80 skrev: ↑fre feb 27, 2026 7:39 pmJeg ved ikke, om det ligefrem er en drømmelodtrækning.
Ja, vi burde kunne spille os videre til semifinalen, men vi har fået den absolut stærkeste modstander på vores side i form af Arsenal, som vandt alle 8 kampe i Champions League-gruppespillet
Jeg er også lidt bange for at vi undervurderer Newcastle. Det bliver svært.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Champions league
Min anke er ikke, at det er svært – men at det formentlig er den sværest mulige modstander i en semifinale.
Men ja, vejen til semifinalen kunne sagtens have været sværere.
Re: Champions league
Barca80
Jeg synes nu overordnet set det en drømme lodtrækning
Arsenal er gode men vs City , PSG , Bayern , Chelsea så det vist lidt same same .
Men hvis Arsenal skulle lave en black out og ryge ud inden en semi - så er de resterende semi finale muligheder sporting , bodo eller leverkusen ! - det må siges at være langt mere spiseligt vs Liverpool , City , Bayern , psg etc .
At Barca kan tabe til både Newcastle , Atl Madrid , tottenham og Arsenal er Barca problem ( forsvaret ) - men lodtrækning mæssigt synes jeg nu det er svært at kunne ønske det bedre .
Atl Madrid bliver absolut heller ikke en walk over . De bare trælse
Jeg synes nu overordnet set det en drømme lodtrækning
Arsenal er gode men vs City , PSG , Bayern , Chelsea så det vist lidt same same .
Men hvis Arsenal skulle lave en black out og ryge ud inden en semi - så er de resterende semi finale muligheder sporting , bodo eller leverkusen ! - det må siges at være langt mere spiseligt vs Liverpool , City , Bayern , psg etc .
At Barca kan tabe til både Newcastle , Atl Madrid , tottenham og Arsenal er Barca problem ( forsvaret ) - men lodtrækning mæssigt synes jeg nu det er svært at kunne ønske det bedre .
Atl Madrid bliver absolut heller ikke en walk over . De bare trælse
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Champions league
Må jeg ikke lige minde om, at Arsenal gjorde fuldstændig rent bord i Champions League med maksimum point – og samtidig havde både det bedste angreb og det bedste forsvar, med kun fire mål indkasseret.
Billedet har i store træk været det samme i Premier League, hvor de længe har ligget nummer ét med både ligaens stærkeste offensiv og defensiv.


Så helt “same same” er det vel ikke sammenlignet med andre tophold.
En semifinale bliver naturligvis svær uanset modstander – men Arsenal ligner umiddelbart den hårdeste test af dem alle.
Derfor var jeg lidt skeptisk over for betegnelsen “drømmelodtrækning” - og det selvom vejen til semifinalen kunne have været hårdere.
-
DrGink
- Indlæg: 1120
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Champions league
Jeg er ikke voldsomt uenig, men jeg ville nu frygte både City og Bayern mere. Og psg på nogenlunde samme niveau.
Jeg synes der er god grund til at antage vi står bedre til Arsenal end til de nævnte klubber.
For city gælder at de har et norsk monster der er endog meget større stærkere og hurtigere end det vi har.
For Bayern gælder har de Kane til at spilfordele deres hurtige wings ned bag os og straffe den høje baglinje.
PSG - ja de er jo bare en maskine når det kører for dem.
Offensivt er Gyokeres eller de andre muligheder Arsenal har er noget mere begrænsede. Og de har faktisk ret svært ved at nedbryde modstandere i deres offensiv og scorer mange mål på dødbolde. Defensivt er de jo nogle monstre fysisk. Jeg tænker bare at Barca i sin nuværende forfatning skal frygte en god offensiv modstander væsentlig mere end en god defensiv modstander.
Don’t get me wrong Arsenal er en stærk modstander, men jeg vil egentlig synes vi står bedre mod dem end mod City og Bayern.
-
Kubala
- Indlæg: 10387
- Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 426 gange
Re: Champions league
Hvad regner man med? At Barca går hele vejen og vinder? Bare det, at de når semifinale er en kæmpe sejr i sig selv. Og penge, man har brug for. Barca har måske en reel chance for semifinale i den her side af lodtrækning end den anden, så jo, det er den nemme side, andet er jo lidt fjollet at sige.
- PeterPedal
- Indlæg: 1460
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: Champions league
Vedr. den såkaldte "drømmelodtrækning" ... jeg vil sige som Han Solo: I have a bad feeling about this
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
Re: Champions league
En walkover bliver det nok ikke, men skulle vi ikke tage de blårøde briller på og snakke lidt positivt om at være favoritter, for det er vi.PeterPedal skrev: ↑man mar 02, 2026 4:27 pmVedr. den såkaldte "drømmelodtrækning" ... jeg vil sige som Han Solo: I have a bad feeling about this
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Vi snakker om et newcastle hold som lige har tabt 3-2 til Everton, og som inden vores møde skal møde et formstærkt United mandskab.
Vi snakker om et newcastle hold hvor spillerne efter mødet med os sidst, kommenterede at de følte de blev skilt ad.
Kigger vi så på vores sidste par kampe har det set lidt bedre ud med spillet, pedri er ved at være tilbage, Bernal ser god ud som de Jongs erstatning.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Vi skal selvfølgelig slå Newcastle. De er ikke så stærke, som de har været de sidste par sæsoner, de er i spillemæssig krise og så spiller Barca hjemme i sidste kamp. Det SKAL give en sejrDumle skrev: ↑man mar 02, 2026 5:36 pmEn walkover bliver det nok ikke, men skulle vi ikke tage de blårøde briller på og snakke lidt positivt om at være favoritter, for det er vi.PeterPedal skrev: ↑man mar 02, 2026 4:27 pmVedr. den såkaldte "drømmelodtrækning" ... jeg vil sige som Han Solo: I have a bad feeling about this
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Vi snakker om et newcastle hold som lige har tabt 3-2 til Everton, og som inden vores møde skal møde et formstærkt United mandskab.
Vi snakker om et newcastle hold hvor spillerne efter mødet med os sidst, kommenterede at de følte de blev skilt ad.
Kigger vi så på vores sidste par kampe har det set lidt bedre ud med spillet, pedri er ved at være tilbage, Bernal ser god ud som de Jongs erstatning.
Kavrtfinalen burde også give avancement, hvad enten det bliver Tottenham eller Atletico. Tottenham er i endnu større krise end Newcastle og Atetico kender vi alt for godt til at lade dem overraske os i så vigtig en kamp
Bevares, kampene skal først spilles, men det er en ualmindelig god lodtrækning, vi har fået. Det kan der ikke være mange meninger om
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: Champions league
Easy, har vi en historik med Simeone og Atletico i kvartfinaler?EasyBuddhist skrev: ↑man mar 02, 2026 9:26 pmVi skal selvfølgelig slå Newcastle. De er ikke så stærke, som de har været de sidste par sæsoner, de er i spillemæssig krise og så spiller Barca hjemme i sidste kamp. Det SKAL give en sejrDumle skrev: ↑man mar 02, 2026 5:36 pmEn walkover bliver det nok ikke, men skulle vi ikke tage de blårøde briller på og snakke lidt positivt om at være favoritter, for det er vi.PeterPedal skrev: ↑man mar 02, 2026 4:27 pmVedr. den såkaldte "drømmelodtrækning" ... jeg vil sige som Han Solo: I have a bad feeling about this
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Vi snakker om et newcastle hold som lige har tabt 3-2 til Everton, og som inden vores møde skal møde et formstærkt United mandskab.
Vi snakker om et newcastle hold hvor spillerne efter mødet med os sidst, kommenterede at de følte de blev skilt ad.
Kigger vi så på vores sidste par kampe har det set lidt bedre ud med spillet, pedri er ved at være tilbage, Bernal ser god ud som de Jongs erstatning.
Kavrtfinalen burde også give avancement, hvad enten det bliver Tottenham eller Atletico. Tottenham er i endnu større krise end Newcastle og Atetico kender vi alt for godt til at lade dem overraske os i så vigtig en kamp
Bevares, kampene skal først spilles, men det er en ualmindelig god lodtrækning, vi har fået. Det kan der ikke være mange meninger om
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Ikke synderligt og men underordnet og Simeone har en generelt meget Dårlig statistik mod Barca. Det er en fremragende lodtrækning, når man ser på, hvem man ellers kunne have mødtnosslo15 skrev: ↑man mar 02, 2026 10:15 pmEasy, har vi en historik med Simeone og Atletico i kvartfinaler?EasyBuddhist skrev: ↑man mar 02, 2026 9:26 pmVi skal selvfølgelig slå Newcastle. De er ikke så stærke, som de har været de sidste par sæsoner, de er i spillemæssig krise og så spiller Barca hjemme i sidste kamp. Det SKAL give en sejrDumle skrev: ↑man mar 02, 2026 5:36 pmEn walkover bliver det nok ikke, men skulle vi ikke tage de blårøde briller på og snakke lidt positivt om at være favoritter, for det er vi.PeterPedal skrev: ↑man mar 02, 2026 4:27 pmVedr. den såkaldte "drømmelodtrækning" ... jeg vil sige som Han Solo: I have a bad feeling about this
Det kan godt være, at vi har Pedri og Fermin og Yamal og Raphina og Garcia (Joan) ... og vel er Newcastle ikke Arsenal eller City eller ... men vi taler om et hold fra PL med en helt anden spillestil. Og så betyder det ikke så meget, at de pt. kun ligger nr 13 i den hjemlige liga.
Jeg tror ikke, vi skal glæde os til tekniske lækkerier fra Newcastle - vi skal derimod forberede os på, at vi kan risikere at blive kørt midt over med noget så simpelt som god, gammeldags fysik. De er bomstærke, og de kan løbe solen sort. Og det kan (desværre9 blive meget op ad bakke ... så nej, jeg tror ikke på en walkover i den omgang. Der bliver kamp til stregen.
Vi snakker om et newcastle hold som lige har tabt 3-2 til Everton, og som inden vores møde skal møde et formstærkt United mandskab.
Vi snakker om et newcastle hold hvor spillerne efter mødet med os sidst, kommenterede at de følte de blev skilt ad.
Kigger vi så på vores sidste par kampe har det set lidt bedre ud med spillet, pedri er ved at være tilbage, Bernal ser god ud som de Jongs erstatning.
Kavrtfinalen burde også give avancement, hvad enten det bliver Tottenham eller Atletico. Tottenham er i endnu større krise end Newcastle og Atetico kender vi alt for godt til at lade dem overraske os i så vigtig en kamp
Bevares, kampene skal først spilles, men det er en ualmindelig god lodtrækning, vi har fået. Det kan der ikke være mange meninger om
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster