Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
De spiller noget ret godt fodbold, efter Spaletti er kommet til. Har set dem en smule, men tror jeg vil prioritere dem lidt fremover i min ugentlige serie a kamp
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Champions league
Husker da de havde tabt 0-3 hjemme til real og vendte det til en 3-0 føring i Madrid, før Cristiano scorede på str i overtiden til 1-3…….
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: Champions league
Vildt at Juve kommer tilbage, nogen som har set kampen?Antimadridista skrev: ↑ons feb 25, 2026 11:52 pmHusker da de havde tabt 0-3 hjemme til real og vendte det til en 3-0 føring i Madrid, før Cristiano scorede på str i overtiden til 1-3…….![]()
De har spillet en halvleg med 10 mand, ville være sindsygt, hvis de nu fuldfører comebacket.
Re: Champions league
Måske - men de har stadig tabt 4 ud de seneste 5 kampe ( inden kampen i dag ) og ude af I top 4 I en ikke ret imponerende serie A .EasyBuddhist skrev: ↑ons feb 25, 2026 11:50 pmDe spiller noget ret godt fodbold, efter Spaletti er kommet til. Har set dem en smule, men tror jeg vil prioritere dem lidt fremover i min ugentlige serie a kamp![]()
Så helt godt er det vel ikke ….
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Nej, men der er forskel på at spille god fodbold og så at vinde. Jeg kunne f.eks. ikke drømme om at se en Arsenal kamp, medmindre de er langt i CL. Det er livet simpelthen for kort til og jeg plejede at se mange kampe med dem, da Wenger var træner. Mange synes, Arteta er fantastisk, jeg synes, han er en system diktator af den kedelige slagsIkigai skrev: ↑tors feb 26, 2026 12:05 amMåske - men de har stadig tabt 4 ud de seneste 5 kampe ( inden kampen i dag ) og ude af I top 4 I en ikke ret imponerende serie A .EasyBuddhist skrev: ↑ons feb 25, 2026 11:50 pmDe spiller noget ret godt fodbold, efter Spaletti er kommet til. Har set dem en smule, men tror jeg vil prioritere dem lidt fremover i min ugentlige serie a kamp![]()
Så helt godt er det vel ikke ….![]()
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: Champions league
PSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera
Men det viser nok hvor vi står
Men det viser nok hvor vi står
Re: Champions league
Hvis newcastle pest eller kolera så fortjener vi ikke at være med. Da vi mødte newcastle sagde newcastle spillerne selv at de blev skilt ad.Iniesta007 skrev: ↑tors feb 26, 2026 9:10 amPSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera![]()
Men det viser nok hvor vi står![]()
PSG synes jeg stadig er Europas farligste hold med flere spillere man gerne så spille i en anden blå/rød uniform. Mendes, Doue, Vitinha m.fl.
Trækker vi Newcastle så er der ingen undskyldninger hvis man være i toppen af Europa, så skal den vindes. Trækker vi PSG så er vi altså underdogs, hvor hvis vi skal være realistiske alt fra et smart nederlag til sejr skal ses som succes i momentet, for deres trup er bare bedre.
Målmændene: er på niveau, måske Joan Garcia har en lille fordel.
Forsvar: Vi er nok det hold tilbage i CL hvor forsvaret har det laveste bundniveau.
Midtbanen: Den er tæt, Pedri og Vitinha udligner hinanden, på resten siger jeg altså lille fordel Paris
Angreb: vores kanter Yamal og Raphinha har nok en lille fordel her hvis de rammer topniveau, men det er en lille fordel kædet sammen med at jeg synes Paris har lere strenge qt spille på end os her, og en hurtighed som kan slå vores bagkæde fuldstændig ihjel.
Så giv mig Newcastle tak, jeg har ikke lyst til at se Paris vs Barca med mindre det er en finale.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: Champions league
Du har da lidt retDumle skrev: ↑tors feb 26, 2026 9:28 amHvis newcastle pest eller kolera så fortjener vi ikke at være med. Da vi mødte newcastle sagde newcastle spillerne selv at de blev skilt ad.Iniesta007 skrev: ↑tors feb 26, 2026 9:10 amPSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera![]()
Men det viser nok hvor vi står![]()
PSG synes jeg stadig er Europas farligste hold med flere spillere man gerne så spille i en anden blå/rød uniform. Mendes, Doue, Vitinha m.fl.
Trækker vi Newcastle så er der ingen undskyldninger hvis man være i toppen af Europa, så skal den vindes. Trækker vi PSG så er vi altså underdogs, hvor hvis vi skal være realistiske alt fra et smart nederlag til sejr skal ses som succes i momentet, for deres trup er bare bedre.
Målmændene: er på niveau, måske Joan Garcia har en lille fordel.
Forsvar: Vi er nok det hold tilbage i CL hvor forsvaret har det laveste bundniveau.
Midtbanen: Den er tæt, Pedri og Vitinha udligner hinanden, på resten siger jeg altså lille fordel Paris
Angreb: vores kanter Yamal og Raphinha har nok en lille fordel her hvis de rammer topniveau, men det er en lille fordel kædet sammen med at jeg synes Paris har lere strenge qt spille på end os her, og en hurtighed som kan slå vores bagkæde fuldstændig ihjel.
Så giv mig Newcastle tak, jeg har ikke lyst til at se Paris vs Barca med mindre det er en finale.
Jeg tænker mere på vores forsvar ( eller mangel på samme), for det er sku svært at skulle score 3-4 mål bare for at få point
Men ja vil man vinde Champions league må man slå dem der kommer
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Champions league
Hvad er et smart nederlag..?Dumle skrev: ↑tors feb 26, 2026 9:28 amHvis newcastle pest eller kolera så fortjener vi ikke at være med. Da vi mødte newcastle sagde newcastle spillerne selv at de blev skilt ad.Iniesta007 skrev: ↑tors feb 26, 2026 9:10 amPSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera![]()
Men det viser nok hvor vi står![]()
PSG synes jeg stadig er Europas farligste hold med flere spillere man gerne så spille i en anden blå/rød uniform. Mendes, Doue, Vitinha m.fl.
Trækker vi Newcastle så er der ingen undskyldninger hvis man være i toppen af Europa, så skal den vindes. Trækker vi PSG så er vi altså underdogs, hvor hvis vi skal være realistiske alt fra et smart nederlag til sejr skal ses som succes i momentet, for deres trup er bare bedre.
Målmændene: er på niveau, måske Joan Garcia har en lille fordel.
Forsvar: Vi er nok det hold tilbage i CL hvor forsvaret har det laveste bundniveau.
Midtbanen: Den er tæt, Pedri og Vitinha udligner hinanden, på resten siger jeg altså lille fordel Paris
Angreb: vores kanter Yamal og Raphinha har nok en lille fordel her hvis de rammer topniveau, men det er en lille fordel kædet sammen med at jeg synes Paris har lere strenge qt spille på end os her, og en hurtighed som kan slå vores bagkæde fuldstændig ihjel.
Så giv mig Newcastle tak, jeg har ikke lyst til at se Paris vs Barca med mindre det er en finale.
Jeg foretrækker så PSG. Hellere ramle ud med et brag til de bedste, så vi ser hvor vi står og Flick måske får en opvågning….end til et fysisk benbrækkerhold, hvor vi kun kan skuffe….
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Champions league
Vil nu også mene det da lidt ønske lodtrækning at kan få Newcastle . Vel nærmest et af de ringeste hold der er tilbage I CHL .
Men mon ikke det ender med PSG . Det må vel også snart være Barca’s tur til at vinde …
Men mon ikke det ender med PSG . Det må vel også snart være Barca’s tur til at vinde …
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster