Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Skal vi ikke bare konkludere at det er godt Barca slipper for de 2 kampe :sick:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Juve !
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 25, 2026 11:43 pm
Juve !
Ja, det er et ret fedt comeback

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons feb 25, 2026 11:45 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 25, 2026 11:43 pm
Juve !
Ja, det er et ret fedt comeback
De spiller noget ret godt fodbold, efter Spaletti er kommet til. Har set dem en smule, men tror jeg vil prioritere dem lidt fremover i min ugentlige serie a kamp :smile:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons feb 25, 2026 11:45 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 25, 2026 11:43 pm
Juve !
Ja, det er et ret fedt comeback
Husker da de havde tabt 0-3 hjemme til real og vendte det til en 3-0 føring i Madrid, før Cristiano scorede på str i overtiden til 1-3……. :|

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
ons feb 25, 2026 11:52 pm
Dytrax skrev:
ons feb 25, 2026 11:45 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 25, 2026 11:43 pm
Juve !
Ja, det er et ret fedt comeback
Husker da de havde tabt 0-3 hjemme til real og vendte det til en 3-0 føring i Madrid, før Cristiano scorede på str i overtiden til 1-3……. :|
Vildt at Juve kommer tilbage, nogen som har set kampen?

De har spillet en halvleg med 10 mand, ville være sindsygt, hvis de nu fuldfører comebacket.

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ikigai »

EasyBuddhist skrev:
ons feb 25, 2026 11:50 pm
Dytrax skrev:
ons feb 25, 2026 11:45 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 25, 2026 11:43 pm
Juve !
Ja, det er et ret fedt comeback
De spiller noget ret godt fodbold, efter Spaletti er kommet til. Har set dem en smule, men tror jeg vil prioritere dem lidt fremover i min ugentlige serie a kamp :smile:
Måske - men de har stadig tabt 4 ud de seneste 5 kampe ( inden kampen i dag ) og ude af I top 4 I en ikke ret imponerende serie A .

Så helt godt er det vel ikke ….😎

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
tors feb 26, 2026 12:05 am
EasyBuddhist skrev:
ons feb 25, 2026 11:50 pm
Dytrax skrev:
ons feb 25, 2026 11:45 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 25, 2026 11:43 pm
Juve !
Ja, det er et ret fedt comeback
De spiller noget ret godt fodbold, efter Spaletti er kommet til. Har set dem en smule, men tror jeg vil prioritere dem lidt fremover i min ugentlige serie a kamp :smile:
Måske - men de har stadig tabt 4 ud de seneste 5 kampe ( inden kampen i dag ) og ude af I top 4 I en ikke ret imponerende serie A .

Så helt godt er det vel ikke ….😎
Nej, men der er forskel på at spille god fodbold og så at vinde. Jeg kunne f.eks. ikke drømme om at se en Arsenal kamp, medmindre de er langt i CL. Det er livet simpelthen for kort til og jeg plejede at se mange kampe med dem, da Wenger var træner. Mange synes, Arteta er fantastisk, jeg synes, han er en system diktator af den kedelige slags
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

PSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera :smile:
Men det viser nok hvor vi står :mad:

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dumle »

Iniesta007 skrev:
tors feb 26, 2026 9:10 am
PSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera :smile:
Men det viser nok hvor vi står :mad:
Hvis newcastle pest eller kolera så fortjener vi ikke at være med. Da vi mødte newcastle sagde newcastle spillerne selv at de blev skilt ad.

PSG synes jeg stadig er Europas farligste hold med flere spillere man gerne så spille i en anden blå/rød uniform. Mendes, Doue, Vitinha m.fl.

Trækker vi Newcastle så er der ingen undskyldninger hvis man være i toppen af Europa, så skal den vindes. Trækker vi PSG så er vi altså underdogs, hvor hvis vi skal være realistiske alt fra et smart nederlag til sejr skal ses som succes i momentet, for deres trup er bare bedre.

Målmændene: er på niveau, måske Joan Garcia har en lille fordel.

Forsvar: Vi er nok det hold tilbage i CL hvor forsvaret har det laveste bundniveau.

Midtbanen: Den er tæt, Pedri og Vitinha udligner hinanden, på resten siger jeg altså lille fordel Paris

Angreb: vores kanter Yamal og Raphinha har nok en lille fordel her hvis de rammer topniveau, men det er en lille fordel kædet sammen med at jeg synes Paris har lere strenge qt spille på end os her, og en hurtighed som kan slå vores bagkæde fuldstændig ihjel.

Så giv mig Newcastle tak, jeg har ikke lyst til at se Paris vs Barca med mindre det er en finale.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Dumle skrev:
tors feb 26, 2026 9:28 am
Iniesta007 skrev:
tors feb 26, 2026 9:10 am
PSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera :smile:
Men det viser nok hvor vi står :mad:
Hvis newcastle pest eller kolera så fortjener vi ikke at være med. Da vi mødte newcastle sagde newcastle spillerne selv at de blev skilt ad.

PSG synes jeg stadig er Europas farligste hold med flere spillere man gerne så spille i en anden blå/rød uniform. Mendes, Doue, Vitinha m.fl.

Trækker vi Newcastle så er der ingen undskyldninger hvis man være i toppen af Europa, så skal den vindes. Trækker vi PSG så er vi altså underdogs, hvor hvis vi skal være realistiske alt fra et smart nederlag til sejr skal ses som succes i momentet, for deres trup er bare bedre.

Målmændene: er på niveau, måske Joan Garcia har en lille fordel.

Forsvar: Vi er nok det hold tilbage i CL hvor forsvaret har det laveste bundniveau.

Midtbanen: Den er tæt, Pedri og Vitinha udligner hinanden, på resten siger jeg altså lille fordel Paris

Angreb: vores kanter Yamal og Raphinha har nok en lille fordel her hvis de rammer topniveau, men det er en lille fordel kædet sammen med at jeg synes Paris har lere strenge qt spille på end os her, og en hurtighed som kan slå vores bagkæde fuldstændig ihjel.

Så giv mig Newcastle tak, jeg har ikke lyst til at se Paris vs Barca med mindre det er en finale.
Du har da lidt ret :angel:
Jeg tænker mere på vores forsvar ( eller mangel på samme), for det er sku svært at skulle score 3-4 mål bare for at få point :crazy:
Men ja vil man vinde Champions league må man slå dem der kommer :smile:

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
tors feb 26, 2026 9:28 am
Iniesta007 skrev:
tors feb 26, 2026 9:10 am
PSG eller Newcastle, det er vel Pest eller Kolera :smile:
Men det viser nok hvor vi står :mad:
Hvis newcastle pest eller kolera så fortjener vi ikke at være med. Da vi mødte newcastle sagde newcastle spillerne selv at de blev skilt ad.

PSG synes jeg stadig er Europas farligste hold med flere spillere man gerne så spille i en anden blå/rød uniform. Mendes, Doue, Vitinha m.fl.

Trækker vi Newcastle så er der ingen undskyldninger hvis man være i toppen af Europa, så skal den vindes. Trækker vi PSG så er vi altså underdogs, hvor hvis vi skal være realistiske alt fra et smart nederlag til sejr skal ses som succes i momentet, for deres trup er bare bedre.

Målmændene: er på niveau, måske Joan Garcia har en lille fordel.

Forsvar: Vi er nok det hold tilbage i CL hvor forsvaret har det laveste bundniveau.

Midtbanen: Den er tæt, Pedri og Vitinha udligner hinanden, på resten siger jeg altså lille fordel Paris

Angreb: vores kanter Yamal og Raphinha har nok en lille fordel her hvis de rammer topniveau, men det er en lille fordel kædet sammen med at jeg synes Paris har lere strenge qt spille på end os her, og en hurtighed som kan slå vores bagkæde fuldstændig ihjel.

Så giv mig Newcastle tak, jeg har ikke lyst til at se Paris vs Barca med mindre det er en finale.
Hvad er et smart nederlag..? :smile: ;-)

Jeg foretrækker så PSG. Hellere ramle ud med et brag til de bedste, så vi ser hvor vi står og Flick måske får en opvågning….end til et fysisk benbrækkerhold, hvor vi kun kan skuffe….

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg føler lidt med Preben Elkjær............... NOT :grin: :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ikigai »

Vil nu også mene det da lidt ønske lodtrækning at kan få Newcastle . Vel nærmest et af de ringeste hold der er tilbage I CHL .

Men mon ikke det ender med PSG . Det må vel også snart være Barca’s tur til at vinde …

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
tors feb 26, 2026 12:16 pm
Jeg føler lidt med Preben Elkjær............... NOT :grin: :lol:
:smile: :grin: :crazy: :angel:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster