16/2 Girona - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 401 gange

Re: 16/2 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Puyols_garn skrev:
tirs feb 17, 2026 12:05 am
Hvad fanden laver VAR rummet? Det kunne jo ikke være et mere tydeligt frispark på Kounde. Han træder ham jo kraftedme på hælen. Folk kan selvfølgelig begå fejl og alt det der, men der må sgu da forhelvede være en grænse
Jeg tvivler ikke et eneste sekund – ikke engang et millisekund – på, ud fra utallige observationer af RM-kampe, at hvis det havde været en RM-spiller, så var målet blevet annulleret, og der var dømt frispark til RM. Det var sket 100 ud af 100 gange. For mig er det ikke en holdning, men en uomtvistelig kendsgerning.

Når det er sagt, så spillede vi en elendig kamp og fortjente ikke at vinde.
Senest rettet af Barca80 tirs feb 17, 2026 12:09 am, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Har takket: 998 gange
Blevet takket: 1240 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2631 gange
Blevet takket: 1533 gange

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
man feb 16, 2026 11:56 pm
Hvem tror på Ferran længere?

Og Kounde?

Og Lewan?
Jeg så ikke kampen, så min holdning til Ferran er udelukkende på baggrund af tidligere kampe. Han har scoret vigtige mål, det er slet ikke det, men jeg mener ikke, at klubben bør satse på ham som fuldblodserstatning for Lewa, når den tid kommer. Robert er på vej videre, tænker jeg.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Cubarsí: “Everyone saw what happened, I won’t make any comment about it, everyone knows what happened during the match."
"We shouldn’t talk about the refereeing, but rather improve and score more goals, we had a bad match.”

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 695 gange
Blevet takket: 753 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er ikke dommerens skyld at Yamal brænder straffe, eller at Girona spiller sig til så mange store chancer… men at VAR ikke kalder Soto til skærmen på frisparket til Kounde er virkelig mærkeligt.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs feb 17, 2026 12:10 am
Cubarsí: “Everyone saw what happened, I won’t make any comment about it, everyone knows what happened during the match."
"We shouldn’t talk about the refereeing, but rather improve and score more goals, we had a bad match.”
Ja, man kan ikke skyde på dommeren i dag, selvom Soto Grado nok engang var piv hammrende elendig. Truppens svagheder kommer til udtryk i øjeblikket og der er ikke nogen anden løsning, end den der findes på transfermarkedet. Man kan forvente mere af dette hold, ganske enkelt. De skal nok ramme en stime igen i denne sæson, men de vil komme til kort, når tingene spidser til og det er der, vi er lige nu
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Gerard Martín: "I think it was a foul on Koundé, but these are decisions we can't do anything about and we have to be critical with ourselves."

"I think at the back today we suffered a lot because we weren't good in many defensive aspects. In the first half we found the advantages out wide better and in the second it was much harder for us."

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 401 gange

Indlæg af Barca80 »

kklaus skrev:
tirs feb 17, 2026 12:01 am
Jammerlig kamp, men altså...

Det er jo et hundrede procent frispark, og derfor skal målet annulleres. Selv hvis man vil kalde det en “dommerfejl”, så findes der ekstremt tydelige tv-billeder, som VAR burde tage højde for. Det sker bare ikke i vores tilfælde. Og det er langt fra første gang. Ja, vi fortjente ikke at vinde i dag, men det er heller ikke pointen. Alt for ofte konkurrerer vi på markant skæve vilkår.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 112 gange

Indlæg af Dumle »

Ærlig talt..... dommerens eller ej, så bør vi jo ikke være i problemer mod Girona om dommeren så fejlagtigt gav dem 2-3 straffespark i kampen, vi burde jo kører dem over.

Nu skal jeg hører på min ene kollega igen i morgen efter en pinlig indsats.

Jatak ind med Bernardo Silva og Vlahovic gratis.

Vi er på røgen uden Pedri, her kan Bernsrdo skabe dybde.

Lewan er færdig og Ferran er ikke en starter, her er Vlahovic den bedste vi har råd til.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 221 gange
Blevet takket: 577 gange

Indlæg af Norbit »

Det mest triste ved nederlaget er ikke nederlaget i sig selv, men mere at det var et fuldstændigt fortjent nederlag og som i virkeligheden burde være langt større. Takket være Joan Garcia og et par uskarpe Girona spillere, ellers kunne denne være blevet lige så grum som mod Atletico. Girona vadede jo i chancer. Samtlige af dem kom efter et dybdeløb bag vores backs og så flade indlæg til de fremadstormende spillere. Olmo Fermin De Jong fungerer ikke. Tilbage til at Olmo starter ude, Garcia på midten sammen med De Jong og så Fermin på den offensive. Så må Araujo og Cubarsi starte.

Vi får endnu en røvfuld mod Atletico, det her spil sejler fuldkommen. Hjernedødt at smide ligaen på den her måde mod Sociedad og Girona.

Men vi kan konstatere at klubben uden Laporta = nederlag.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2287 gange
Blevet takket: 1371 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Pointtab til Lavante på hjemmebanen på søndag vil udløse en fyring af Hansi og krise i klubben. Det kan ikke være anderledes.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Har takket: 1678 gange
Blevet takket: 1147 gange

Indlæg af Antimadridista »

Vi vandt den attråværdige super cup……og er vel underholdt…? Det kører….

Eller også må vi indse at Flick er som en affære, spændende og tillokkende…men også lidt dumt og ødelæggende i det lange løb…

Søde Flick, tak for turen, men tag nu på pension.

Iniesta007
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 254 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Dumle skrev:
tirs feb 17, 2026 12:51 am
Ærlig talt..... dommerens eller ej, så bør vi jo ikke være i problemer mod Girona om dommeren så fejlagtigt gav dem 2-3 straffespark i kampen, vi burde jo kører dem over.

Nu skal jeg hører på min ene kollega igen i morgen efter en pinlig indsats.

Jatak ind med Bernardo Silva og Vlahovic gratis.

Vi er på røgen uden Pedri, her kan Bernsrdo skabe dybde.

Lewan er færdig og Ferran er ikke en starter, her er Vlahovic den bedste vi har råd til.
Tak for ærlighed herinde :smile: . Havde frygtet at dommer og VAR var skyld i det hele :crazy:
Men det var et fortjent nederlag og uden vores målmand havde vi tabt større :sick:
Tror trods alt ikke Hansi er så dum at han ikke kan se at forsvarslinien er dybt godnat :thumbdown:
Barca har altid spillet fremad lige siden jeg blev fan, og DET ER LÆNGE SIDEN :angel:
Men vi scorede tilpads mange mål til at vi så vandt 4-2 ell. Men vi kan jo ikke engang score mål længere :crazy:
Jeg er nu ikke til en trænerfyring, han har de spillere vi har råd til :sad:
Men frygter virkelig Champions League hvor vi møder hold fra øverste hylde...puha.
Et lille plaster på såret ville være hvis Puta får klø iaften...men det sker sikkert heller ikke :sad:
En hård dag at starte på.
Take care Cules.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 67 gange

Indlæg af Ikigai »

Jeg så ikke kampen men det var da et noget trist resultat at vågne op til .

Det da noget af et problem hvis et middel hold som Girona nemt kan komme til chancer - og som jeg læser det er igen Flick’s taktik som fejler, men den bageste kæde er også den svageste længe set .

Nå , men man kan jo håbe på at La Liga ser os vakle og lige kan sørge for vi får nogle flere straffespark til at holde os på sporet . Samtidig kunne de også lige give stolperne en opsang !!!

Besvar