Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 401 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Michman skrev:
tirs feb 10, 2026 7:05 pm
Drenge ja eller nej til en gratis Vlahovic..?
For mig er det et klart nej..
Alvarez til 130 mio.€ eller Vlahovic gratis ? Jeg vælger sidstnævnte.
Senest rettet af Barca80 tirs feb 10, 2026 10:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Snotface
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 20 gange

Indlæg af Snotface »

Jeg ville klart foretrække en sæson mere med Lewandowski, hvis han er villig til at gå ned i løn. Vlahovic skal kun hentes, hvis man ikke kan blive enig med Robert og hvis han kan fås til en meget rimelig løn og uden en kæmpe sign-on bonus. Vi skal ikke give store kontrakter til lottokuponer.

DeanCassady
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 300 gange

Indlæg af DeanCassady »

Barca80 skrev:
tirs feb 10, 2026 8:28 pm
Michman skrev:
tirs feb 10, 2026 7:05 pm
Drenge ja eller nej til en gratis Vlahovic..?
For mig er det et klart nej..
Alvarez til 130 mio.€ eller Vlahovic gratis ? Jeg vælger sidstnævnte.
Nej tak til begge to. Vlahovic har ikke kvaliteten, og Julian ville være miscastet som rendyrket 9’er, selvom han er en fantastisk spiller.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Har takket: 1678 gange
Blevet takket: 1147 gange

Indlæg af Antimadridista »

Snotface skrev:
tirs feb 10, 2026 10:03 pm
Jeg ville klart foretrække en sæson mere med Lewandowski, hvis han er villig til at gå ned i løn. Vlahovic skal kun hentes, hvis man ikke kan blive enig med Robert og hvis han kan fås til en meget rimelig løn og uden en kæmpe sign-on bonus. Vi skal ikke give store kontrakter til lottokuponer.
Hvis det er mellem de 2 og på de præmisser, så enig.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 67 gange

Indlæg af Ikigai »

Der er mangel på gode 9’er i moderne fodbold

Synes man skulle prøve at forsætte med Torres og rvt Rashford og vente indtil den rigtige mulighed / talent dukker op

Synes på ingen måde man skal springe banken for Alvarez - der har vi ligesom været før adskillige gange . Lad os nu holde fornuften .,

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 112 gange

Indlæg af Dumle »

Med mindre han kommer på en vanvittig kontrakt så er jeg 100% på Vlahovic over Lewan.

Jeg synes Vlahovic har været lidt fanget i en lidt taktisk defensiv serie A, og jeg tror man vil se en anden Vlahovic i La Liga.

Udover det så er der som nævnt virkelig en mangel på klassiske 9ere, og her er der mulighed for at hente en af de bedre til 0 euro I overgangssum.

Det skal dog siges at jeg kun er tilhænger af dette more hvis Vlahovic viser at det Barca han vil til så det kan gøres på en fornuftig kontrakt. Så hvis valget eksempelvis står mellem Lewan og Vlahovic på økonomisk ens fornuftige kontrakter (af naturlige årsager vil Vlahovic aftale naturligvis være længere grundet hans alder) så ville jeg vælge den yngre Vlahovic da jeg synes der er langt større upside.

Hristo
Har takket: 247 gange
Blevet takket: 371 gange

Indlæg af Hristo »

Lidt off topic-spam coming up.

Jeg kunne godt lide Abde, da han spillede i klubben, og følger lidt med i diverse apps, hvordan han spiller, og har konstateret løbende at han har gang i en god sæson hos Betis. FotMob giver ham bl.a. den 7. bedste rating i La Liga. Kan desværre konstatere at vores buy back er udløbet, hvis man skal tro internettet. Ved ikke om vi stadig har sell on clause dog.

Vi har selvfølgelig også Raphinha som ubestridt førstevalg - formentlig en del år endnu. Og hvis vi både henter Rashford, som jo gør det fornuftigt som stand in på venstrekanten, og i øvrigt måske også henter ham megatalentet fra Belgien, er det også fuldstændigt irrelevant, om vi kunne have købt Abde til under markedspris.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 67 gange

Indlæg af Ikigai »

Nu hvor vi er ved gamle talenter og mulige tilbage køb osv

Kunne der være fidus I at hente Marc Guiu tilbage eller er det en af de mange “lige ved og næsten”

Det absolut ikke et imponerende ophold I Chelsea - men sku også en møg klub at være lærling I

Måske han skulle have de rigtige rammer til at udvikle sig?
Pique var jo også lidt en nobody i united da han blev hentet og det gik jo meget godt 。

Faldt over ham efter at sidde og tjekke diverse trupper . Han var egentlig glemt 🤣

EasyBuddhist
Har takket: 998 gange
Blevet takket: 1240 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

SPORT | Emmanuel Mbemba, Paris player (18 years old) – Left-back

His contract expires in June and has not been renewed

His agent has offered him to several clubs, including Barcelona
Hmm, LB, men spiller LCB for Frankrig u-17. Kunne være en interessant mulighed
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Har takket: 998 gange
Blevet takket: 1240 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

For dem, der kan arabisk(eller som ved hvor translate knappen sidder), så ser det ud til, kampen om ham her bliver hård og med god grund. Har brug for, Deco stepper up, nok engang

https://x.com/Laborta1889/status/202198 ... 33510?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af Madameskrald »

Translate virker ikke her.
Hvad hedder spilleren?

På forhånd tak!

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 658 gange
Blevet takket: 814 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Madameskrald skrev:
tors feb 12, 2026 9:07 pm
Translate virker ikke her.
Hvad hedder spilleren?

På forhånd tak!
Bangaki fra Benfica

Tello
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af Tello »

DiMarco’s navn går igen på Reddit. Kontraktudløb til sommer. United viser interesse.

Hvad siger i?
Uruguayo de mierda

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 112 gange

Indlæg af Dumle »

Tello skrev:
fre feb 13, 2026 6:01 pm
DiMarco’s navn går igen på Reddit. Kontraktudløb til sommer. United viser interesse.

Hvad siger i?
Han er da fin, men selv med Baldes dårlige kamp mod atl burde venstre back ikke være første prioritet.

Jeg håber stadig man har penge til at kaste dufter en Schlottenbech til sommer og så luft i lønbudgettet til gratisspillerne Vlahovic og Bernardo Silva (jeg ved godt det næppe er realistisk)

Jeg synes Pedris skade har vist at vi ikke har nogen der kan tage over for ham når der er brug for pauser, og her føler jeg Bernardo kan dække ind, og samtidig kan han også dække den offensive midt og højrekanten ind, men der er mest for at dække ind ved Pedri fravær.

Vlahovic er 26 og spiller generelt med høj energi og intensitet og så synes jeg personligt at han har mere upside end Lewan.

Jeg er godt klar over få er enige men der er vi jo heldigvis forskellige.

JayBird10
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 6 gange

Indlæg af JayBird10 »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 12, 2026 8:18 pm
For dem, der kan arabisk(eller som ved hvor translate knappen sidder), så ser det ud til, kampen om ham her bliver hård og med god grund. Har brug for, Deco stepper up, nok engang

https://x.com/Laborta1889/status/202198 ... 33510?s=20
"The club is working hard on the deal for Benfica's young right-back, Bangaki (17 years old), amid great anticipation from European clubs. The Portuguese club also does not want to sell him, and there is a strong desire from coach Jose Mourinho to promote him to the first team ⏳"

Besvar