12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Offside eller ej vi har helt fortjent at ryge ud af turneringen. Ligaen er det eneste vi skal kæmpe om.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

At least we had possession
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Frenkie spiller ikke godt i dag og Kounde har været træls igennem en længere periode

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi taber 5-0 i dag og spiller 1-1 i returen… det er fint nok… cdr skal ikke tage fokus fra chl og liga
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1461
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Jøsses hvor jeg savner Busquets. Hvorfor skal de Jong (og Olmo m.fl.) lige tæmme bolden, i stedet for bare at sende bolden videre uden først at skulle se sig om og beslutte sig for, hvem der skal have den ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Iniesta007
Indlæg: 2034
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 290 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

SpillerSomMESSI skrev:
tors feb 12, 2026 11:31 pm
Vi taber 5-0 i dag og spiller 1-1 i returen… det er fint nok… cdr skal ikke tage fokus fra chl og liga
Lige præcis :thumbup: :smile:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skønt at høre at der er 80 db forskel for Poulsens begejstring for Atl. Madrids spil vs Barca…
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tors feb 12, 2026 11:31 pm
Vi taber 5-0 i dag og spiller 1-1 i returen… det er fint nok… cdr skal ikke tage fokus fra chl og liga
Det er 1 kamp mindre vi taler om…..

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tors feb 12, 2026 11:34 pm
Skønt at høre at der er 80 db forskel for Poulsens begejstring for Atl. Madrids spil vs Barca…
Også lidt svært at hive sig op over Barca i dag, syntes du ik?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
tors feb 12, 2026 11:34 pm
Skønt at høre at der er 80 db forskel for Poulsens begejstring for Atl. Madrids spil vs Barca…
Ja, det er påfaldende. Men rart at han i det mindste er færdig med at råbe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Har vi glemt at bestikke dommerne i den her runde?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

The match is rigged
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors feb 12, 2026 11:37 pm, rettet i alt 1 gang.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1461
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

emo skrev:
tors feb 12, 2026 11:05 pm
Lopezzz skrev:
tors feb 12, 2026 11:04 pm

Lamine Yamal er ligeså ringe i højre side
Helt helt vildt. Han er så tam og uskarp for tiden.
Mål i de 5 seneste kampe ... før den her ... og han kan ret beset stadig nå at score i dadg ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

emo
Indlæg: 18155
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 393 gange
Blevet takket: 846 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

PeterPedal skrev:
tors feb 12, 2026 11:37 pm
emo skrev:
tors feb 12, 2026 11:05 pm
Lopezzz skrev:
tors feb 12, 2026 11:04 pm

Lamine Yamal er ligeså ringe i højre side
Helt helt vildt. Han er så tam og uskarp for tiden.
Mål i de 5 seneste kampe ... før den her ... og han kan ret beset stadig nå at score i dadg ...
Enig. Men at lave mål betyder ikke du spiller godt.skulle nok have udspecificeret mit skriv, uskarp var ment på hans chance skabende spil. Alt for ufamrige indlæg, for passivt spil. Forventer også sindsygt meget af ham men synes ikke han har brillere slet ikke.
Senest rettet af emo tors feb 12, 2026 11:39 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 410
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Ikigai »

Iniesta007 skrev:
tors feb 12, 2026 11:33 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tors feb 12, 2026 11:31 pm
Vi taber 5-0 i dag og spiller 1-1 i returen… det er fint nok… cdr skal ikke tage fokus fra chl og liga
Lige præcis :thumbup: :smile:
Det er allerede semi finalerne så Copa har allerede taget fuld fokus . Lidt sent at nedprioritere 😆

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster