12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 244 gange
12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona
Atlético Madrid - FC Barcelona
Copa del Rey
12. februar - kl. 21.00
TV: Disney+
Copa del Rey
12. februar - kl. 21.00
TV: Disney+
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
Re: 12/2 Atlético Madrid - FC Barcelona
Atl Madrid har været noget svingende denne sæson - men de har nu et OK hold selvom Koke og Griezmann ikke er hvad de har været
De vil spille uden Oblak
Egentlig lidt ærgerligt Barca er gået væk fra at spille med 2.målmanden i pokalen .
Jeg tror den bliver 1-2 til Barca
De vil spille uden Oblak
Egentlig lidt ærgerligt Barca er gået væk fra at spille med 2.målmanden i pokalen .
Jeg tror den bliver 1-2 til Barca
-
Iniesta007
- Har takket: 113 gange
- Blevet takket: 270 gange
God kamp senere Culés. Jeg kan heldigvis ikke se kampen, vil ikke betale for mere end min Store pakke
Og så interesserer Pokalen mig heller ikke
Så bare ingen skader, vi skal være klar til det vigtige nemlig Champions League
Take care.
Og så interesserer Pokalen mig heller ikke
Så bare ingen skader, vi skal være klar til det vigtige nemlig Champions League
Take care.
-
Hristo
- Har takket: 258 gange
- Blevet takket: 390 gange
Vi mangler en del centrale spillere. Jeg vil være tilfreds med en fedtet uafgjort, og så en returkamp med forhåbentlig både 60.000 cules på lægterne og flere skadede profiler tilbage.
Jeg ville stille med De Jong og Casado centralt og skubbe Olmo op på 10’eren og Fermin ud til venstre. Så kan de to sammen med Yamal støtte Ferran på nieren, hvis hurtighed og løbepensum jeg foretrækker frem for Lewandowskis targetman-profil.
Bagkæden bliver nok den sædvanlige med Balde, Eric, Cubarsi og Kounde. Kunne være interessant med Cancelo offensive styrke, men jeg føler ikke, at han for alvor er tæt på topform pt.
God kamp i aften! Kunne være sjovt at se både De hvie og Barca spille sig tættere på pokalfinalerne:-)
Jeg ville stille med De Jong og Casado centralt og skubbe Olmo op på 10’eren og Fermin ud til venstre. Så kan de to sammen med Yamal støtte Ferran på nieren, hvis hurtighed og løbepensum jeg foretrækker frem for Lewandowskis targetman-profil.
Bagkæden bliver nok den sædvanlige med Balde, Eric, Cubarsi og Kounde. Kunne være interessant med Cancelo offensive styrke, men jeg føler ikke, at han for alvor er tæt på topform pt.
God kamp i aften! Kunne være sjovt at se både De hvie og Barca spille sig tættere på pokalfinalerne:-)
Vil sige min tillid til casado er væk så skule det være din model håber jeg mere på Bernal.Hristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 11:36 amVi mangler en del centrale spillere. Jeg vil være tilfreds med en fedtet uafgjort, og så en returkamp med forhåbentlig både 60.000 cules på lægterne og flere skadede profiler tilbage.
Personligt tror jeg det bliver ferran - lewan og yamal som de forreste 3 og så de Jong, Olmo og fermin centralt. Personligt kunne jeg godt tænke mig man efterlod Lewan på bænken og måske trak Cancelo helt frem som venstre wing.
God kamp senere.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1025 gange
- Blevet takket: 1274 gange
Under træningen har man testet Bernal, FdJ og Fermin på midten og med Olmo ude til venstre, Ferran på toppenDumle skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:01 pmVil sige min tillid til casado er væk så skule det være din model håber jeg mere på Bernal.Hristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 11:36 amVi mangler en del centrale spillere. Jeg vil være tilfreds med en fedtet uafgjort, og så en returkamp med forhåbentlig både 60.000 cules på lægterne og flere skadede profiler tilbage.
Personligt tror jeg det bliver ferran - lewan og yamal som de forreste 3 og så de Jong, Olmo og fermin centralt. Personligt kunne jeg godt tænke mig man efterlod Lewan på bænken og måske trak Cancelo helt frem som venstre wing.
God kamp senere.
Jeg vil også sige, Ferran til venstre, eller højere for den sags skyld, bør være et lukket kapitel
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Har takket: 258 gange
- Blevet takket: 390 gange
Jeg har heller ikke fidus til Ferran som kantspiller i vores system. Jeg synes ikke, han har nok af de nødvendige spidskompetencer til at fungere tæt på sidelinjen som sit udgangspunkt.EasyBuddhist skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:21 pmUnder træningen har man testet Bernal, FdJ og Fermin på midten og med Olmo ude til venstre, Ferran på toppenDumle skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:01 pmVil sige min tillid til casado er væk så skule det være din model håber jeg mere på Bernal.Hristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 11:36 amVi mangler en del centrale spillere. Jeg vil være tilfreds med en fedtet uafgjort, og så en returkamp med forhåbentlig både 60.000 cules på lægterne og flere skadede profiler tilbage.
God kamp senere.
Jeg vil også sige, Ferran til venstre, eller højere for den sags skyld, bør være et lukket kapitel
Det kunne være spændende at se Bernal fra start og det er vel også tid snart efter en lang indfasning til, at man kan belaste ham yderligere. Jeg er bare så pissenervøs, når spillere med tidligere alvorlige skader for alvor slå sig løs igen. Hver gang Gavi var i smerter efter sit comeback, holdt jeg vejret. Og han endte desværre også skadet igen:-(
Jeg har nu i øvrigt stadig masser af tillid til Casado. Han ved, hvad der kræves, og selvom hans loft er begrænset, så er jeg ret tryg ved ham i vigtige kampe. Det stille nogle støtte krav til hans to centrale makkere offensivt, men jeg kan nu godt lide den gode Casado som den breddespiller med hjerte, han nu engang er.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1025 gange
- Blevet takket: 1274 gange
Casado har spillet sig op de sidste par kampe og ligner efterhånden den spiller, der kom ind under skadeshelvedet sidste sæson og lignede en garvet liga spiller. Han er tæt på en form, hvor han kan udfylde sin rolle på yderste midtbane mandat, på tilfredsstillende måde. Hvis han kan holde det niveau, han viste sidst mod Mallorca, så er han et fremragende 7-8. valg til midtbane positionerne til meget billige pengeHristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 4:07 pmJeg har heller ikke fidus til Ferran som kantspiller i vores system. Jeg synes ikke, han har nok af de nødvendige spidskompetencer til at fungere tæt på sidelinjen som sit udgangspunkt.EasyBuddhist skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:21 pmUnder træningen har man testet Bernal, FdJ og Fermin på midten og med Olmo ude til venstre, Ferran på toppenDumle skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:01 pmVil sige min tillid til casado er væk så skule det være din model håber jeg mere på Bernal.Hristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 11:36 amVi mangler en del centrale spillere. Jeg vil være tilfreds med en fedtet uafgjort, og så en returkamp med forhåbentlig både 60.000 cules på lægterne og flere skadede profiler tilbage.
God kamp senere.
Det kunne være spændende at se Bernal fra start og det er vel også tid snart efter en lang indfasning til, at man kan belaste ham yderligere. Jeg er bare så pissenervøs, når spillere med tidligere alvorlige skader for alvor slå sig løs igen. Hver gang Gavi var i smerter efter sit comeback, holdt jeg vejret. Og han endte desværre også skadet igen:-(
Jeg har nu i øvrigt stadig masser af tillid til Casado. Han ved, hvad der kræves, og selvom hans loft er begrænset, så er jeg ret tryg ved ham i vigtige kampe. Det stille nogle støtte krav til hans to centrale makkere offensivt, men jeg kan nu godt lide den gode Casado som den breddespiller med hjerte, han nu engang er.
Det gode er også, man her kan vente stille og roligt på, næste La masia talent skal have spilletid, uden pladsen er blokeret af et eller andet ligegyldigt breddeindkøb. Casado vil til enhver tid indfinde sig med en hvilken som helst rolle træneren måtte have til ham. Han har klubben i blodet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2315 gange
- Blevet takket: 1374 gange
- Kontakt:
Spændende om vi overhoved kommer til store chancer i aften. Rashford og Raphinha er ikke med :(
MDCCCXCIX
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2703 gange
- Blevet takket: 1570 gange
Bare rolig, vi har hajen, han skal nok brænde en 7-8 stykker, inden han kasser
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2315 gange
- Blevet takket: 1374 gange
- Kontakt:
Hajen spiller bedst når Raphinha er på banen men jeg er med på din teori
MDCCCXCIX
-
Ialocin
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 184 gange
Jeg glæder mig faktisk til at se Casado i dag. Jeg synes, han spillede en flot kamp senest, hvilket jeg også gav udtryk for i kamptråden. Hvis han rammer det niveau, og kan holde det i en længere peride, er han en rigtig fin breddespiller. Bevares. Bernal er da uden tvivl en spiller med et meget større potentiale, men det er rigtig godt, at han bliver kørt ind stille og roligt.EasyBuddhist skrev: ↑tors feb 12, 2026 6:36 pmCasado har spillet sig op de sidste par kampe og ligner efterhånden den spiller, der kom ind under skadeshelvedet sidste sæson og lignede en garvet liga spiller. Han er tæt på en form, hvor han kan udfylde sin rolle på yderste midtbane mandat, på tilfredsstillende måde. Hvis han kan holde det niveau, han viste sidst mod Mallorca, så er han et fremragende 7-8. valg til midtbane positionerne til meget billige pengeHristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 4:07 pmJeg har heller ikke fidus til Ferran som kantspiller i vores system. Jeg synes ikke, han har nok af de nødvendige spidskompetencer til at fungere tæt på sidelinjen som sit udgangspunkt.EasyBuddhist skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:21 pmUnder træningen har man testet Bernal, FdJ og Fermin på midten og med Olmo ude til venstre, Ferran på toppenDumle skrev: ↑tors feb 12, 2026 2:01 pmVil sige min tillid til casado er væk så skule det være din model håber jeg mere på Bernal.Hristo skrev: ↑tors feb 12, 2026 11:36 amVi mangler en del centrale spillere. Jeg vil være tilfreds med en fedtet uafgjort, og så en returkamp med forhåbentlig både 60.000 cules på lægterne og flere skadede profiler tilbage.
God kamp senere.
Det gode er også, man her kan vente stille og roligt på, næste La masia talent skal have spilletid, uden pladsen er blokeret af et eller andet ligegyldigt breddeindkøb. Casado vil til enhver tid indfinde sig med en hvilken som helst rolle træneren måtte have til ham. Han har klubben i blodet