Copa del Rey
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 658 gange
- Blevet takket: 814 gange
Re: Copa del Rey
Så må vi jo se om vi kan slå dem ud.
Til yderligere info er de 3 andre opgør som følger:
Alaves - Real Sociedad.
Real Betis - Atletico Madrid
Valencia - Athletic Club Bilbao
Så forhåbentligt kan vi vinde og derudover må Alaves gerne slå Real Sociedad.
Alaves - Real Sociedad.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2287 gange
- Blevet takket: 1371 gange
- Kontakt:
-
EasyBuddhist
- Har takket: 998 gange
- Blevet takket: 1240 gange
Jeg vil hellere give dem en ordentlig røvfuld i semienPuyolErGud skrev: ↑man jan 19, 2026 4:48 pmSå må vi jo se om vi kan slå dem ud.
Alaves - Real Sociedad.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 658 gange
- Blevet takket: 814 gange
Ligner en sikker Atletico Madrid sejr nu her. Så dem, Athletic Club eller Real Sociedad.
Atletico Madrid bliver svære uanset hvad, men måske hellere dem over 2 kampe i stedet for en finale.
Atletico Madrid bliver svære uanset hvad, men måske hellere dem over 2 kampe i stedet for en finale.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 998 gange
- Blevet takket: 1240 gange
Jeg vil ha' Sociedad over to kampe. De skal bøde for det nederlag i ligaen og det skal de x 2. Hårdt og ubarmhjertigtPuyolErGud skrev: ↑tors feb 05, 2026 10:52 pmLigner en sikker Atletico Madrid sejr nu her. Så dem, Athletic Club eller Real Sociedad.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
hackmann
- Har takket: 94 gange
- Blevet takket: 104 gange
Den er jeg med på. Normalt ville jeg foretrække den sværeste modstander i semifinalen frem for finalen. Men lige nu har vi noget udestående med La Real, vi havde en god kamp i San Sebastian men de tog de 3 pointEasyBuddhist skrev: ↑fre feb 06, 2026 12:21 amJeg vil ha' Sociedad over to kampe. De skal bøde for det nederlag i ligaen og det skal de x 2. Hårdt og ubarmhjertigtPuyolErGud skrev: ↑tors feb 05, 2026 10:52 pmLigner en sikker Atletico Madrid sejr nu her. Så dem, Athletic Club eller Real Sociedad.
Atletico Madrid bliver svære uanset hvad, men måske hellere dem over 2 kampe i stedet for en finale.![]()
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2631 gange
- Blevet takket: 1533 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 473 gange
- Blevet takket: 1773 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 473 gange
- Blevet takket: 1773 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1678 gange
- Blevet takket: 1147 gange
-
Iniesta007
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 254 gange
Atlético er ikke hvad de har været
Lige tabt hjemme til Betis. Men nu har de ikke andet end Copaen at gå efter og derfor vil de gøre ALT for at slå os
Derfor frygter jeg flere skader til holdet i en ( efter min mening) ligegyldig turnering
Ved godt vi er Barca og skal gå efter det hele, men please ingen skader...så er jeg ligeglad med udfaldet
Lige tabt hjemme til Betis. Men nu har de ikke andet end Copaen at gå efter og derfor vil de gøre ALT for at slå os
Derfor frygter jeg flere skader til holdet i en ( efter min mening) ligegyldig turnering
Ved godt vi er Barca og skal gå efter det hele, men please ingen skader...så er jeg ligeglad med udfaldet
-
Iniesta007
Nu vil jeg så lægge hånden på kogepladen, da jeg ved at ikke alle herinde synes Copaen er ligegyldig
Men har lige læst at Hansi vil gøre alt for at få Pedri klar til returkampen mod Atletico
Hvad f..... skal det gøre godt for? Forsøge med vold og magt at vende et 0-4 nederlag, men fare for endnu flere skader( og igen en til Pedri) og så smide hele sæsonen på gulvet
Bare min mening og står jeg alene lever jeg med det
Men brug nu de sparsomme kræfter på Ligaen og ikke mindst Champions League...please Hansi
Men har lige læst at Hansi vil gøre alt for at få Pedri klar til returkampen mod Atletico
Hvad f..... skal det gøre godt for? Forsøge med vold og magt at vende et 0-4 nederlag, men fare for endnu flere skader( og igen en til Pedri) og så smide hele sæsonen på gulvet
Bare min mening og står jeg alene lever jeg med det
Men brug nu de sparsomme kræfter på Ligaen og ikke mindst Champions League...please Hansi
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2287 gange
- Blevet takket: 1371 gange
- Kontakt:
Ydmygelsen fra første kamp var nok til at lukke og slukke for denne sæsons CDR.Iniesta007 skrev: ↑ons feb 18, 2026 5:12 pmNu vil jeg så lægge hånden på kogepladen, da jeg ved at ikke alle herinde synes Copaen er ligegyldig![]()
Men har lige læst at Hansi vil gøre alt for at få Pedri klar til returkampen mod Atletico![]()
Hvad f..... skal det gøre godt for? Forsøge med vold og magt at vende et 0-4 nederlag, men fare for endnu flere skader( og igen en til Pedri) og så smide hele sæsonen på gulvet![]()
![]()
Bare min mening og står jeg alene lever jeg med det![]()
Men brug nu de sparsomme kræfter på Ligaen og ikke mindst Champions League...please Hansi![]()
Det er pinligt at fortsætte, specielt efter nederlaget til Girona.
Jeg håber på bedre tider i næste sæson.
MDCCCXCIX
-
Iniesta007
Tak så er jeg ikke helt aleneLopezzz skrev: ↑ons feb 18, 2026 8:50 pmYdmygelsen fra første kamp var nok til at lukke og slukke for denne sæsons CDR.Iniesta007 skrev: ↑ons feb 18, 2026 5:12 pmNu vil jeg så lægge hånden på kogepladen, da jeg ved at ikke alle herinde synes Copaen er ligegyldig![]()
Men har lige læst at Hansi vil gøre alt for at få Pedri klar til returkampen mod Atletico![]()
Hvad f..... skal det gøre godt for? Forsøge med vold og magt at vende et 0-4 nederlag, men fare for endnu flere skader( og igen en til Pedri) og så smide hele sæsonen på gulvet![]()
![]()
Men brug nu de sparsomme kræfter på Ligaen og ikke mindst Champions League...please Hansi![]()
Det er pinligt at fortsætte, specielt efter nederlaget til Girona.
Jeg håber på bedre tider i næste sæson.
-
nosslo15
- Har takket: 170 gange
- Blevet takket: 287 gange
Dette hold har alligevel, rigtigt dårlige chancer i CL.Iniesta007 skrev: ↑ons feb 18, 2026 5:12 pmNu vil jeg så lægge hånden på kogepladen, da jeg ved at ikke alle herinde synes Copaen er ligegyldig![]()
![]()