Ja, der er lidt mange hold at holde styr for nu, så lad os se hvad det ender med fredag.Antimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:51 amJa, også de 2. Det jeg mente var blot at de “værste” vi ku møde var de førnævnte.PuyolErGud skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:46 amEller Galatasaray/Brugge. Fredag ved vi dog hvem af Tottenham/Liverpool vi ender halvdel med ift. kvartfinale.Antimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:40 amHvis jeg har forstået det korrekt, så skal vi sandsynligvis møde enten Liverpool, Tottenham, Atlético eller Juve i en evt kvartfinale….hvis altså vi slår PSG, Newcastle, Qarabag eller Monaco…..
28/1 FC Barcelona - FC København
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Ok, det er muligt du har ret. Jeg tror nu bare at de 2 øverst placerede (PSG & Newcastle) hver får en af de 2 lavere placerede (Monaco & Qarabag) og at det er det der trækkes lod om…?whidgee skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:50 amDer bliver trukket lod på fredag om vi skal møde vinderen af PSG-Newcastle eller Mónaco-QarabagAntimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:42 amDe kampe er vist ikke fastlagt endnu. Men det er PSG eller Newcastle mod enten Monaco eller qarabag….tror jeg…
Altså ikke PSG mod Newcastle
Men vi får se hvad det bliver..
- whidgee
- Indlæg: 4048
- Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
- Har takket: 206 gange
- Blevet takket: 462 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Jo, du har ret. Tog lige fejlAntimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:55 amOk, det er muligt du har ret. Jeg tror nu bare at de 2 øverst placerede (PSG & Newcastle) hver får en af de 2 lavere placerede (Monaco & Qarabag) og at det er det der trækkes lod om…?whidgee skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:50 amDer bliver trukket lod på fredag om vi skal møde vinderen af PSG-Newcastle eller Mónaco-QarabagAntimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:42 amDe kampe er vist ikke fastlagt endnu. Men det er PSG eller Newcastle mod enten Monaco eller qarabag….tror jeg…
Altså ikke PSG mod Newcastle
Men vi får se hvad det bliver..
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Altid rart at høre fra dig whidgeewhidgee skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:56 amJo, du har ret. Tog lige fejlAntimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:55 amOk, det er muligt du har ret. Jeg tror nu bare at de 2 øverst placerede (PSG & Newcastle) hver får en af de 2 lavere placerede (Monaco & Qarabag) og at det er det der trækkes lod om…?whidgee skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:50 amDer bliver trukket lod på fredag om vi skal møde vinderen af PSG-Newcastle eller Mónaco-QarabagAntimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 12:42 amDe kampe er vist ikke fastlagt endnu. Men det er PSG eller Newcastle mod enten Monaco eller qarabag….tror jeg…
Altså ikke PSG mod Newcastle
Men vi får se hvad det bliver..
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Et stort fedt rundt sofascore 10 tal til Yamal for første gang i karrieren og som med et mål og en assist blev den anden til at gøre den bedrift 3 gange som teenager i CL, sammen med Mbappe 
Top otte sikret
Real ude af top 8
Det længe ventede tegn på, Bernal er endeligt tilbage
Godkendt aften!
Gad vide, hvordan papa Perez har det? Tænker, han er i gang med at sæge det halve af klubben for at få råd til nye stjerner
Top otte sikret
Real ude af top 8
Det længe ventede tegn på, Bernal er endeligt tilbage
Godkendt aften!
Gad vide, hvordan papa Perez har det? Tænker, han er i gang med at sæge det halve af klubben for at få råd til nye stjerner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Gad vide, hvordan papa Perez har det? Tænker, han er i gang med at sæge det halve af klubben for at få råd til nye stjerner
Alle de journalister, han har på speeddial, har modtaget opkald her til aften. Indeholdende klare instrukser om, at NU skal vi tale om dommersag, korruption og Barcelona. Især på baggrund af det tyndbenede straffe, vi fik tildelt.
Tænker de køber den store nordmand (Ikke Fleksnes)
Og dér fik jeg vist afsløret at jeg gik i skole med Egtvedpigen.
-
Snotface
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
- Har takket: 15 gange
- Blevet takket: 23 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Skidt første halvleg, men FCK gjorde det virkelig godt, og det var tydeligt, at vi manglede Pedri. Anden halvleg var glimrende. Fed kamp!
Jeg var superglad for at se Bernal spille i en vigtig rolle. Det kan blive vigtigt, at han er klar til at komme ind på den måde. Desværre kan vi ikke komme udenom, at vi desperat mangler en CB, og at Kounde laver alt for mange fejl.
Resten af resultaterne var som en Fernet til bajeren. Skøn fodboldaften.
Jeg var superglad for at se Bernal spille i en vigtig rolle. Det kan blive vigtigt, at han er klar til at komme ind på den måde. Desværre kan vi ikke komme udenom, at vi desperat mangler en CB, og at Kounde laver alt for mange fejl.
Resten af resultaterne var som en Fernet til bajeren. Skøn fodboldaften.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Hold nu kæft en aften
Var til fantastisk håndbold i Boxen hele dagen, og læser Barca kommer bagud
Og som i gode eventyr ender det med en top 8, og Puta skal møde Benfica igen og risikerer at ryge ud før det bliver sjovt
Nu vil jeg sove med et smil på læben
Var til fantastisk håndbold i Boxen hele dagen, og læser Barca kommer bagud
Og som i gode eventyr ender det med en top 8, og Puta skal møde Benfica igen og risikerer at ryge ud før det bliver sjovt
Nu vil jeg sove med et smil på læben
-
Kubala
- Indlæg: 10387
- Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 426 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Hvis det er Chelsea, man møder i ottendedelsfinalerne, så kan man allerede ryge ud der. Det er alt for let at score mål mod det her hold, med eller uden Pedri. de Jong hjælper jo ikke på den defensive stabilitet. Og har man dage, hvor man ikke scorer på alle sine chancer, men nogle, så ryger man ud, da man lukker mål ind.
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Der er ikke meget tid til glæde over top8 - før dommedagsprofeterne melder sig på banen!
Er vi et sted, hvor vi aktuelt skal måle os med top8 i Europa? - ja på en god dag, men cirka 2-3 år forud for, hvad man kunne håbe på. Nyd det i stedet!!
Er vi et sted, hvor vi aktuelt skal måle os med top8 i Europa? - ja på en god dag, men cirka 2-3 år forud for, hvad man kunne håbe på. Nyd det i stedet!!
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Enig. Vær da lidt positivMadameskrald skrev: ↑tors jan 29, 2026 10:31 amDer er ikke meget tid til glæde over top8 - før dommedagsprofeterne melder sig på banen!
Er vi et sted, hvor vi aktuelt skal måle os med top8 i Europa? - ja på en god dag, men cirka 2-3 år forud for, hvad man kunne håbe på. Nyd det i stedet!!
God dag Culés.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Så er det godt vi ikke kan møde demKubala skrev: ↑tors jan 29, 2026 10:10 amHvis det er Chelsea, man møder i ottendedelsfinalerne, så kan man allerede ryge ud der. Det er alt for let at score mål mod det her hold, med eller uden Pedri. de Jong hjælper jo ikke på den defensive stabilitet. Og har man dage, hvor man ikke scorer på alle sine chancer, men nogle, så ryger man ud, da man lukker mål ind.
-
Kubala
- Indlæg: 10387
- Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 426 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Det handler ikke om dommedagsproftier herfra, men bare konstatering af, at det sagtens kunne ende ved ottendedelsfinalerne. Man kan også spørge sig selv, om man er et bedre hold end sidste sæson? Og om man har forbedret sig siden sidste sæson? Har man udviklet sig siden sidste sæson? Hvis svaret er nej, så går man muligvis ikke længere end enten ottendedelsfinalerne eller kvartfinalerne. Mod Inter sidste sæson lukkede man 7 mål ind, og det hold mener jeg, var bedre end det hold, der er lige nu. Desuden kørte Chelsea rundt med det her hold tidligere på sæson, så ja.
Det er bare en bonus at gå så langt som muligt, og det varmer på pengepungen jo længere, man kommer i turneringen. Og ja, det er da meget flot, at man ender i top 8.
Det er bare en bonus at gå så langt som muligt, og det varmer på pengepungen jo længere, man kommer i turneringen. Og ja, det er da meget flot, at man ender i top 8.
Senest rettet af Kubala tors jan 29, 2026 10:13 pm, rettet i alt 2 gange.
-
Kubala
- Indlæg: 10387
- Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 426 gange
Re: 28/1 FC Barcelona - FC København
Hvem møder man?Antimadridista skrev: ↑tors jan 29, 2026 11:58 amSå er det godt vi ikke kan møde demKubala skrev: ↑tors jan 29, 2026 10:10 amHvis det er Chelsea, man møder i ottendedelsfinalerne, så kan man allerede ryge ud der. Det er alt for let at score mål mod det her hold, med eller uden Pedri. de Jong hjælper jo ikke på den defensive stabilitet. Og har man dage, hvor man ikke scorer på alle sine chancer, men nogle, så ryger man ud, da man lukker mål ind.![]()
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster