28/1 FC Barcelona - FC København

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af PuyolErGud »

Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:51 am
PuyolErGud skrev:
tors jan 29, 2026 12:46 am
Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:40 am
Hvis jeg har forstået det korrekt, så skal vi sandsynligvis møde enten Liverpool, Tottenham, Atlético eller Juve i en evt kvartfinale….hvis altså vi slår PSG, Newcastle, Qarabag eller Monaco…..
Eller Galatasaray/Brugge. Fredag ved vi dog hvem af Tottenham/Liverpool vi ender halvdel med ift. kvartfinale.
Ja, også de 2. Det jeg mente var blot at de “værste” vi ku møde var de førnævnte.
Ja, der er lidt mange hold at holde styr for nu, så lad os se hvad det ender med fredag.

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:50 am
Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:42 am
whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:36 am
Så vi skal møde vinderen af enten PSG-Newcastle eller Mónaco-Qarabag
De kampe er vist ikke fastlagt endnu. Men det er PSG eller Newcastle mod enten Monaco eller qarabag….tror jeg…

Altså ikke PSG mod Newcastle
Der bliver trukket lod på fredag om vi skal møde vinderen af PSG-Newcastle eller Mónaco-Qarabag
Ok, det er muligt du har ret. Jeg tror nu bare at de 2 øverst placerede (PSG & Newcastle) hver får en af de 2 lavere placerede (Monaco & Qarabag) og at det er det der trækkes lod om…?

Men vi får se hvad det bliver..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af whidgee »

Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:55 am
whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:50 am
Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:42 am
whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:36 am
Så vi skal møde vinderen af enten PSG-Newcastle eller Mónaco-Qarabag
De kampe er vist ikke fastlagt endnu. Men det er PSG eller Newcastle mod enten Monaco eller qarabag….tror jeg…

Altså ikke PSG mod Newcastle
Der bliver trukket lod på fredag om vi skal møde vinderen af PSG-Newcastle eller Mónaco-Qarabag
Ok, det er muligt du har ret. Jeg tror nu bare at de 2 øverst placerede (PSG & Newcastle) hver får en af de 2 lavere placerede (Monaco & Qarabag) og at det er det der trækkes lod om…?

Men vi får se hvad det bliver..
Jo, du har ret. Tog lige fejl

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:56 am
Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:55 am
whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:50 am
Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 12:42 am
whidgee skrev:
tors jan 29, 2026 12:36 am
Så vi skal møde vinderen af enten PSG-Newcastle eller Mónaco-Qarabag
De kampe er vist ikke fastlagt endnu. Men det er PSG eller Newcastle mod enten Monaco eller qarabag….tror jeg…

Altså ikke PSG mod Newcastle
Der bliver trukket lod på fredag om vi skal møde vinderen af PSG-Newcastle eller Mónaco-Qarabag
Ok, det er muligt du har ret. Jeg tror nu bare at de 2 øverst placerede (PSG & Newcastle) hver får en af de 2 lavere placerede (Monaco & Qarabag) og at det er det der trækkes lod om…?

Men vi får se hvad det bliver..
Jo, du har ret. Tog lige fejl
Altid rart at høre fra dig whidgee :razz: ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af EasyBuddhist »

Et stort fedt rundt sofascore 10 tal til Yamal for første gang i karrieren og som med et mål og en assist blev den anden til at gøre den bedrift 3 gange som teenager i CL, sammen med Mbappe ✅

Top otte sikret ✅

Real ude af top 8 ✅

Det længe ventede tegn på, Bernal er endeligt tilbage ✅

Godkendt aften!

Gad vide, hvordan papa Perez har det? Tænker, han er i gang med at sæge det halve af klubben for at få råd til nye stjerner :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Dytrax »

Gad vide, hvordan papa Perez har det? Tænker, han er i gang med at sæge det halve af klubben for at få råd til nye stjerner
:lol:


Alle de journalister, han har på speeddial, har modtaget opkald her til aften. Indeholdende klare instrukser om, at NU skal vi tale om dommersag, korruption og Barcelona. Især på baggrund af det tyndbenede straffe, vi fik tildelt.

Tænker de køber den store nordmand (Ikke Fleksnes)

Og dér fik jeg vist afsløret at jeg gik i skole med Egtvedpigen. :grin:

Snotface
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Snotface »

Skidt første halvleg, men FCK gjorde det virkelig godt, og det var tydeligt, at vi manglede Pedri. Anden halvleg var glimrende. Fed kamp!

Jeg var superglad for at se Bernal spille i en vigtig rolle. Det kan blive vigtigt, at han er klar til at komme ind på den måde. Desværre kan vi ikke komme udenom, at vi desperat mangler en CB, og at Kounde laver alt for mange fejl.

Resten af resultaterne var som en Fernet til bajeren. Skøn fodboldaften.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Iniesta007 »

Hold nu kæft en aften :smile:
Var til fantastisk håndbold i Boxen hele dagen, og læser Barca kommer bagud :crazy:
Og som i gode eventyr ender det med en top 8, og Puta skal møde Benfica igen og risikerer at ryge ud før det bliver sjovt :thumbup:
Nu vil jeg sove med et smil på læben :smile:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Barca80 »

Jeg orker virkelig ikke, at vi måske skal møde PSG igen allerede i den første knockoutfase.

Med vores gennemhullede forsvar bliver vi kørt fuldstændig over :roll:

Kubala
Indlæg: 10387
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 426 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Kubala »

Hvis det er Chelsea, man møder i ottendedelsfinalerne, så kan man allerede ryge ud der. Det er alt for let at score mål mod det her hold, med eller uden Pedri. de Jong hjælper jo ikke på den defensive stabilitet. Og har man dage, hvor man ikke scorer på alle sine chancer, men nogle, så ryger man ud, da man lukker mål ind.

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Madameskrald »

Der er ikke meget tid til glæde over top8 - før dommedagsprofeterne melder sig på banen!

Er vi et sted, hvor vi aktuelt skal måle os med top8 i Europa? - ja på en god dag, men cirka 2-3 år forud for, hvad man kunne håbe på. Nyd det i stedet!!

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Iniesta007 »

Madameskrald skrev:
tors jan 29, 2026 10:31 am
Der er ikke meget tid til glæde over top8 - før dommedagsprofeterne melder sig på banen!

Er vi et sted, hvor vi aktuelt skal måle os med top8 i Europa? - ja på en god dag, men cirka 2-3 år forud for, hvad man kunne håbe på. Nyd det i stedet!!
Enig. Vær da lidt positiv :smile: Ja der er kun svære kampe tilbage, men vi slipper da for 2 kampe...modsat Puta :sick:
God dag Culés. :thumbup:

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
tors jan 29, 2026 10:10 am
Hvis det er Chelsea, man møder i ottendedelsfinalerne, så kan man allerede ryge ud der. Det er alt for let at score mål mod det her hold, med eller uden Pedri. de Jong hjælper jo ikke på den defensive stabilitet. Og har man dage, hvor man ikke scorer på alle sine chancer, men nogle, så ryger man ud, da man lukker mål ind.
Så er det godt vi ikke kan møde dem :glad:

Kubala
Indlæg: 10387
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 426 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Kubala »

Det handler ikke om dommedagsproftier herfra, men bare konstatering af, at det sagtens kunne ende ved ottendedelsfinalerne. Man kan også spørge sig selv, om man er et bedre hold end sidste sæson? Og om man har forbedret sig siden sidste sæson? Har man udviklet sig siden sidste sæson? Hvis svaret er nej, så går man muligvis ikke længere end enten ottendedelsfinalerne eller kvartfinalerne. Mod Inter sidste sæson lukkede man 7 mål ind, og det hold mener jeg, var bedre end det hold, der er lige nu. Desuden kørte Chelsea rundt med det her hold tidligere på sæson, så ja.

Det er bare en bonus at gå så langt som muligt, og det varmer på pengepungen jo længere, man kommer i turneringen. Og ja, det er da meget flot, at man ender i top 8.
Senest rettet af Kubala tors jan 29, 2026 10:13 pm, rettet i alt 2 gange.

Kubala
Indlæg: 10387
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 426 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - FC København

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
tors jan 29, 2026 11:58 am
Kubala skrev:
tors jan 29, 2026 10:10 am
Hvis det er Chelsea, man møder i ottendedelsfinalerne, så kan man allerede ryge ud der. Det er alt for let at score mål mod det her hold, med eller uden Pedri. de Jong hjælper jo ikke på den defensive stabilitet. Og har man dage, hvor man ikke scorer på alle sine chancer, men nogle, så ryger man ud, da man lukker mål ind.
Så er det godt vi ikke kan møde dem :glad:
Hvem møder man?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster