Som jeg sagde efter resultaterne i går, så kunne man spille sig tæt på top 8 i dag. Ikke kønt og stadig de samme problemer, men man kan trods alt selv afgøre i sidste runde, om man skal i top 8. En fem måls sejr mod FCK burde være nok og det er, hvad man skal gå efter
Reelt set kan Barca ikke selv afgøre det - man er stadig afhængig af andre resultater , uanset hvordan man vender og drejer det. Man vi er enige I at en 5 måls sejr bør være så tæt på 99.9% top 8 - men hvis Chelsea vinder med 4 og city med 7 - så det stadig ikke nok . Men overordnet set ser det rigtig fint ud for Barca og en sejr mod FCK vil allerede alene give god mulighed for kvalifikation da Newcastle-psg fjerner hinanden . Så presset er på de andre hold for at score flere en Barca .
Dette stilling scenario er rigtig positivt og langt bedre en man kunne have håbet og mon ikke der kommer nogle overraskelser i sidste runde . Måske real Madrid tabte … 15 point kunne godt blive sorte per .
Ærligt at Barca skal smide dansk fodbold ud af CHL
Måske ærgerligt men ikke for en Brøndby fan
Men Barca er mit hold nr 1 og selvom vi med det spil ikke har fortjent en plads blandt de 8 øverste, så kan jeg mærke vi få den
Med en sejr har vi 16p. Og kan vi ikke køre F(u)CK ned under græstæppet så skal drengene trækkes i løn
Jeg er I Boxen på Onsdag ( noget af en satsning) men vil gerne opleve DEN stemning også, så i må juble for mig også...forhåbentlig
Husk der er andet I livet end fodbold
Take care Cules.
Et lille take away fra kampen i går, hvis nogen stadig skulle være i tvivl om, hvem Barca's vigtigste spiller er
Det her hold er middelmådig uden Yamal
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
[/quote]
... selvom vi med det spil ikke har fortjent en plads blandt de 8 øverste,..
[/quote]
Hvem af de øverste 8 (undtagen Arsenal) har 'fortjent' at være i top 8 pga. deres spil... Jeg synes ikke nogen af dem har været prangende overhovedet.. ikke mere end os selv. De har bare fået marginalerne.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
... selvom vi med det spil ikke har fortjent en plads blandt de 8 øverste,..
[/quote]
Hvem af de øverste 8 (undtagen Arsenal) har 'fortjent' at være i top 8 pga. deres spil... Jeg synes ikke nogen af dem har været prangende overhovedet.. ikke mere end os selv. De har bare fået marginalerne.
[/quote]
Altså er enig i præmissen om, at hvis vi ender der er jo fortjent, da det ofte er marginaler og forskellige formkurver. Men udover Arsenal vil jeg bare lige smide Bayern München i :D
Angående de her muskelskader, altså hamstring, talte Henry om, at de kan tilskrives træninger, hvis de er intense og hårde. Han snakkede godt nok om Arsenals situation sidste sæson med en masse af disse skader i podcast Stick to football. Så det i går(programmet), og tænkte, om Flicks Barca ikke har ret intense og hårde træningspas? Er Flick ikke kendt for det?
Som jeg sagde efter resultaterne i går, så kunne man spille sig tæt på top 8 i dag. Ikke kønt og stadig de samme problemer, men man kan trods alt selv afgøre i sidste runde, om man skal i top 8. En fem måls sejr mod FCK burde være nok og det er, hvad man skal gå efter
Reelt set kan Barca ikke selv afgøre det - man er stadig afhængig af andre resultater , uanset hvordan man vender og drejer det. Man vi er enige I at en 5 måls sejr bør være så tæt på 99.9% top 8 - men hvis Chelsea vinder med 4 og city med 7 - så det stadig ikke nok . Men overordnet set ser det rigtig fint ud for Barca og en sejr mod FCK vil allerede alene give god mulighed for kvalifikation da Newcastle-psg fjerner hinanden . Så presset er på de andre hold for at score flere en Barca .
Dette stilling scenario er rigtig positivt og langt bedre en man kunne have håbet og mon ikke der kommer nogle overraskelser i sidste runde . Måske real Madrid tabte … 15 point kunne godt blive sorte per .
Ærligt at Barca skal smide dansk fodbold ud af CHL
Måske ærgerligt men ikke for en Brøndby fan
Men Barca er mit hold nr 1 og selvom vi med det spil ikke har fortjent en plads blandt de 8 øverste, så kan jeg mærke vi få den
Med en sejr har vi 16p. Og kan vi ikke køre F(u)CK ned under græstæppet så skal drengene trækkes i løn
Jeg er I Boxen på Onsdag ( noget af en satsning) men vil gerne opleve DEN stemning også, så i må juble for mig også...forhåbentlig
Husk der er andet I livet end fodbold
Take care Cules.
Jong og Pedri ude, så det kan blive svært at kontrollere kampen, men FCK er nød til at gå efter et resultat så det kan blive vores mulighed, da de ikke kan tillade sig at stå dybt alt for længe. Det første mål bliver afgørende tror jeg. Men har svært ved at se en storsejr.