Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Snotface
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Snotface »

Hristo skrev:
søn jan 18, 2026 1:25 am

Vi er Barca og skal selvfølglig også hente spillere fra bedste hylde. Men spillere som ikke selv hylder klubben, skal vi ikke have for mange af. Og så skal både ledelse og fans i øvrigt selv behandle de spillere - som viser hjerte og passion - ordentligt. Dro og hans irriterende agent må videre.
Jeg er enig i hvert et ord (hele indlægget, jeg forkortede bare citatet). Jeg vil bare tilføje, at i et tilfælde som Dro, der sikkert er blevet lokket med søde ord og store beløb, bør man også have klasse og ønske ham det bedste. Han er en meget ung mand, og hvad end der sker, ønsker jeg ham kun godt.

Hristo
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 354 gange

Indlæg af Hristo »

Snotface skrev:
søn jan 18, 2026 3:06 am
Hristo skrev:
søn jan 18, 2026 1:25 am

Vi er Barca og skal selvfølglig også hente spillere fra bedste hylde. Men spillere som ikke selv hylder klubben, skal vi ikke have for mange af. Og så skal både ledelse og fans i øvrigt selv behandle de spillere - som viser hjerte og passion - ordentligt. Dro og hans irriterende agent må videre.
Jeg er enig i hvert et ord (hele indlægget, jeg forkortede bare citatet). Jeg vil bare tilføje, at i et tilfælde som Dro, der sikkert er blevet lokket med søde ord og store beløb, bør man også have klasse og ønske ham det bedste. Han er en meget ung mand, og hvad end der sker, ønsker jeg ham kun godt.
Enig. Han er ikke en fjende, han er nok bare heller ikke lige den vi så skal satse på.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2575 gange
Blevet takket: 1499 gange

Indlæg af Dytrax »

When Dro informed Hansi Flick on Friday of his intention to leave the club,

Flick asked him to leave the dressing room.

[ESPN]

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 106 gange

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
tirs jan 20, 2026 1:12 am

[ESPN]
Hvis det er sandt så synes jeg det er fint, det giver også et signal om at du skal have hjertet 100% med for at være der.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 382 gange

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs jan 20, 2026 1:12 am

[ESPN]
Haha, slap lige af. Det mangler bare, at han hiver macheten frem og jager ham gennem Barcelonas gader.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Flick er en blanding af Bruce Willis, Vin Diesel og Chuck Norris. Med et lille drys Don Fry ovenpå. :cool:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

The preferred option for the center back position is Gvardiol, but the deal is almost impossible.

Bastoni is the second option, but Inter will make his departure very difficult.

The third option is Nico Schlotterbeck, and he is considered the most realistic, given that his contract expires in the summer of 2027.

[Mundo Deportivo]

Ialocin
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 177 gange

Indlæg af Ialocin »

Schlotterbeck er min klare favorit. Håber vi går efter ham :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Dro is not leaving for financial reasons, but purely sporting ones. He did not even negotiate financial details with Barça.

He is leaving because he feels the 4-2-3-1 system does not suit him. In addition, there is very strong competition with Fermín, Raphinha, and Dani Olmo, with Gavi also set to return soon.

[Cadena SER]

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 106 gange

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
tirs jan 20, 2026 1:28 pm
Dro is not leaving for financial reasons, but purely sporting ones. He did not even negotiate financial details with Barça.

He is leaving because he feels the 4-2-3-1 system does not suit him. In addition, there is very strong competition with Fermín, Raphinha, and Dani Olmo, with Gavi also set to return soon.

[Cadena SER]
Så han synes chance hos psg er større med Vitinha, Fabian Ruiz, Joan Neves, Zaire Emery og Mayulu som jeg synes er en spændende spiller. Tja tjo måske.

Angående centerbacks så var jeg nok gået med Gvardiol hvis der var frit valg på alle hylder, men Schlottenbech ville jeg være svært tilfreds med at se i en barcatrøje.

Jeg sidder stille i hjørnet og tænker kommer Vlahovic (tænkt som indhopper primært og targetman mod de lidt lavtstående modstandere), Gorretzka ind på fri krydret med Schlottenbech så er det ikke dumt.

Jeg ved godt ang Gorretzka at vi har mange på midten, men jeg tænker et salg af Casado vil være godt for alle parter, jeg synes virkelig ikke han har niveauet og så synes jeg Gorretzkas rutine er mere værd.

EasyBuddhist
Har takket: 978 gange
Blevet takket: 1198 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs jan 20, 2026 12:15 pm
Flick er en blanding af Bruce Willis, Vin Diesel og Chuck Norris. Med et lille drys Don Fry ovenpå. :cool:
Du glemte Charles Bronson 😉
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐑𝐄𝐕𝐄𝐀𝐋𝐄𝐃: The real reason Chelsea walked away from Marc Guehi — after he completed his move to Manchester City yesterday!

Understand Guehi had given his word to Chelsea and was pushing for a swift transfer this window.

Crystal Palace, however, demanded £30m (including add-ons) to let him go.

His agent insisted on:

— £350k weekly salary
— £1.4m net monthly
— £16.8m annually
— £84m total over 5 years

(Note: The proposed contract was for 7 years, which would have cost Chelsea £117.6m in wages alone.)

Add the £30m fee to #CPFC — #CFC saw it as terrible business and pulled out.

Manchester City spend £120M to sign Marc Guehi from Crystal Palace.

£20m to CPFC and £100m for Guehi over his contract with MCFC. 🔵💰
1mia kr over 5½ år
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨#BVB 🇩🇪 Nico Schlotterbeck – contract vs transfer race!

📌 Dortmund talks ongoing: offer includes €60m release clause (2027) + €14m salary.

👀 Player still pushing for an exit option & pay rise.

⚽️ On Liverpool’s shortlist alongside Bastoni; Inter also keen.

📋 Bayern out of the race, making Premier League & Barcelona more likely.

🔥 Real Madrid have cooled their interest.

Iniesta007
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 235 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Stegen til Girona jeg vi savne ham :mad:
Ved godt situationen er en anden, men han har sku reddet vores røv mange gange.
Så held og lykke Ter Stegen...bare ikke når du møder Barca :angel:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 20, 2026 5:40 pm
Dytrax skrev:
tirs jan 20, 2026 12:15 pm
Du glemte Charles Bronson 😉
Du mener skuespilleren og ikke ham den indsatte, vel!? Han er batshit insane, men ret underholdende. Refn lavede en film om ham for år tilbage med Tom Hardy i hovedrollen.

Sorry for ot, drenge - Charles Bronson ville i øvrigt have været mere passende i en Araujo tråd: En mand ser rødt

:grin:

Besvar