1 - Marc-André ter Stegen
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Jeg er klar over vi har med en klub legende at gøre og respekten er stor. Men jeg synes på alle parametre at det for engangs skyld er Barca der står stærkest i forhold til forhandling.
Manden skal væk hvis han skal med til VM så simpelt er det. Hvordan fanden laver man så en lokums aftale hvor Barca stadig står til at dække 90% af hans løn hvis det passer?
Manden skal væk hvis han skal med til VM så simpelt er det. Hvordan fanden laver man så en lokums aftale hvor Barca stadig står til at dække 90% af hans løn hvis det passer?
Jeg tror den er meget simpel egentlig.Diego10 skrev: ↑lør jan 17, 2026 11:04 pmJeg er klar over vi har med en klub legende at gøre og respekten er stor. Men jeg synes på alle parametre at det for engangs skyld er Barca der står stærkest i forhold til forhandling.
Manden vil ikke væk fra Barcelona, men vil gerne til VM, men ikke for enhver pris. Så jeg tænker han har meddelt det er sgirona eller jeg bliver på bænken og så er de 10% de betaler bedre end ingenting.
Efter sommeren tror jeg han bliver i Barca til hans kontrakt udløber, så har han udlevet drømmen om VM og kan derefter bare hæve sin løn i Barca
Hvis 90/10 fordelingen er korrekt så kunne man have beholdt ham som 2.målmand og ophævet kontrakten med polakken som ikke har niveau . Det så man denne sæson
Det ikke mit indtryk at ter stegen ikke er vellidt i truppen eller han som sådan skaber splid .
Tror faktisk dette er Barca som virkelig er pæne ved Ter stegen og giver ham muligheden for et VM . Tak for de mange år deal og skulderklap til ter stegen
Et godt VM og en god halvsæson for Girona kunne nok få nogle klubber til at matche det meste af lønnen for at have en god keeper i 3-5 sæsoner . Neuer står stadig endnu for Bayern og snart 40 år - så måske på den lange bane denne deal er god for alle
Det ikke mit indtryk at ter stegen ikke er vellidt i truppen eller han som sådan skaber splid .
Tror faktisk dette er Barca som virkelig er pæne ved Ter stegen og giver ham muligheden for et VM . Tak for de mange år deal og skulderklap til ter stegen
Et godt VM og en god halvsæson for Girona kunne nok få nogle klubber til at matche det meste af lønnen for at have en god keeper i 3-5 sæsoner . Neuer står stadig endnu for Bayern og snart 40 år - så måske på den lange bane denne deal er god for alle
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 382 gange
Betaler vi stadig 90% af hans enorme løn? Det er hovedløst jo.| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Marc Andre Ter-Stegen to Girona - HERE WE GO. Loan deal verbally agreed until the end of the season, reports Fabrizio Romano
#EK10
-
EasyBuddhist
- Har takket: 978 gange
- Blevet takket: 1198 gange
På dette tidspunkt ved vi ikke så meget om aftalen, andet end vi stadig betaler en store del af hans løn. Man kan dog håbe på, man har lavet en mundtlig aftale om, han vil forlade Barca permanent til sommer. Det er selvfølgelig ønsketænkning, men det vil give mening, hvis man havde
På denne måde får man givet Ter Stegen muligheden for at komme til VM i god form, samtidig med, han får tid til at organisere et skifte i god ro. Ønsketænkning ja, men også plausibelt
På denne måde får man givet Ter Stegen muligheden for at komme til VM i god form, samtidig med, han får tid til at organisere et skifte i god ro. Ønsketænkning ja, men også plausibelt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2575 gange
- Blevet takket: 1499 gange
ter Stegen:
"Today is my last day this season with my teammates and the staff at FC Barcelona, and I truly have mixed feelings.
So many memories and emotions are running through me right now. For nearly 12 years, this club, and especially this locker room, has been my home. A place where I’ve grown as a player and as a person, and where I’ve lived unforgettable moments.
I feel deeply grateful and proud. I love this club, this city and this region. They carry a feeling inside me that will never fade. Your support over all these years has been incredible, thank you from my heart.
To the locker room: thank you for so many years shared, for the daily life together, the laughs, the battles and the respect. I carry you with me.
I’ve had the immense honor of wearing the captain’s armband, something I will carry with me forever.
Now my journey continues in Catalunya, and I’m really looking forward to what’s ahead. I wish you all the best for the rest of the season and hope to see many more trophies lifted."
See you soon.
-
Hristo
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 354 gange
Respekt til Ter Stegen. Han var fast mand på ca. 10. år, da han fik sin korsbåndsskade mod Villareal lidt ud af det blå, og han var i en god periode på det tidspunkt. Han er blevet overhalet af Joan Garcia, som ganske enkelt både passer bedre ind i den langsigtede plan, og har et højere niveau end Ter Stegen nu. Men det skal ikke fjerne, at Ter Stegen har været en god spiller og anfører. At der var lidt uenighed i sommer ændrer ikke, at vi som fans bør være taknemmelige for hans indsats. En fremtidig legende takker af i klubben.Dytrax skrev: ↑ons jan 21, 2026 1:46 pmter Stegen:
"Today is my last day this season with my teammates and the staff at FC Barcelona, and I truly have mixed feelings.
So many memories and emotions are running through me right now. For nearly 12 years, this club, and especially this locker room, has been my home. A place where I’ve grown as a player and as a person, and where I’ve lived unforgettable moments.
I feel deeply grateful and proud. I love this club, this city and this region. They carry a feeling inside me that will never fade. Your support over all these years has been incredible, thank you from my heart.
To the locker room: thank you for so many years shared, for the daily life together, the laughs, the battles and the respect. I carry you with me.
I’ve had the immense honor of wearing the captain’s armband, something I will carry with me forever.
Now my journey continues in Catalunya, and I’m really looking forward to what’s ahead. I wish you all the best for the rest of the season and hope to see many more trophies lifted."
See you soon.
Helt enig i at han høre til i legende tråden samme dag som han permanent skifter klub. Også selvom han i min mening helt er på højde med Victor Valdes, men ham var jeg virkelig også kæmpe fan af.
Joan Garcia er på alle parametre kommet på det rigtige tidspunkt. Vi trængte til nyt blod mellem stængerne og med den frikøbsklaussul var alt bare rigtigt.
Joan Garcia er på alle parametre kommet på det rigtige tidspunkt. Vi trængte til nyt blod mellem stængerne og med den frikøbsklaussul var alt bare rigtigt.
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 755 gange
Marc, tak for ALTING.. Du er i top 3 over de bedste målmænd vi har haft.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Dytrax
According to Girona journalist Nil Solà, Ter Stegen suffered a muscle injury in the match against Real Oviedo, and initial exams are concerning.
It looks like he could be sidelined for around two months. All options remain open regarding his future, including a possible return to Barça.
- Dytrax
BREAKING | Ter Stegen will be out for 3-4 months
Girona will terminate his contract
Æv for alle parter .
Er det bekræftet ?
Det gør det ikke nemmere at få Ter stegen væk til sommer - man kommer nok til at dække det meste af lønnen
- Dytrax
Nej, det er ikke bekræftet og siden, hvor jeg så nyheden, har senere fjernet opslaget, hvori de skrev at kontrakten ville blive annulleret.
Men jeg tænker det er plausibelt.
Men jeg tænker det er plausibelt.
- Dytrax
ter Stegen will not return to Barça, he is under contract with Girona until June.
Barça state that the loan agreement will remain valid until the end of the season.
[Mundo Deportivo]