1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Diego10
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 22 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Diego10 »

Jeg er klar over vi har med en klub legende at gøre og respekten er stor. Men jeg synes på alle parametre at det for engangs skyld er Barca der står stærkest i forhold til forhandling.

Manden skal væk hvis han skal med til VM så simpelt er det. Hvordan fanden laver man så en lokums aftale hvor Barca stadig står til at dække 90% af hans løn hvis det passer?

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 106 gange

Indlæg af Dumle »

Diego10 skrev:
lør jan 17, 2026 11:04 pm
Jeg er klar over vi har med en klub legende at gøre og respekten er stor. Men jeg synes på alle parametre at det for engangs skyld er Barca der står stærkest i forhold til forhandling.

Manden skal væk hvis han skal med til VM så simpelt er det. Hvordan fanden laver man så en lokums aftale hvor Barca stadig står til at dække 90% af hans løn hvis det passer?
Jeg tror den er meget simpel egentlig.

Manden vil ikke væk fra Barcelona, men vil gerne til VM, men ikke for enhver pris. Så jeg tænker han har meddelt det er sgirona eller jeg bliver på bænken og så er de 10% de betaler bedre end ingenting.

Efter sommeren tror jeg han bliver i Barca til hans kontrakt udløber, så har han udlevet drømmen om VM og kan derefter bare hæve sin løn i Barca

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 58 gange

Indlæg af Ikigai »

Hvis 90/10 fordelingen er korrekt så kunne man have beholdt ham som 2.målmand og ophævet kontrakten med polakken som ikke har niveau . Det så man denne sæson

Det ikke mit indtryk at ter stegen ikke er vellidt i truppen eller han som sådan skaber splid .

Tror faktisk dette er Barca som virkelig er pæne ved Ter stegen og giver ham muligheden for et VM . Tak for de mange år deal og skulderklap til ter stegen

Et godt VM og en god halvsæson for Girona kunne nok få nogle klubber til at matche det meste af lønnen for at have en god keeper i 3-5 sæsoner . Neuer står stadig endnu for Bayern og snart 40 år - så måske på den lange bane denne deal er god for alle

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 382 gange

Indlæg af Barca80 »

🚨| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Marc Andre Ter-Stegen to Girona - HERE WE GO. Loan deal verbally agreed until the end of the season, reports Fabrizio Romano 🔴

#EK10
Betaler vi stadig 90% af hans enorme løn? Det er hovedløst jo.

EasyBuddhist
Har takket: 978 gange
Blevet takket: 1198 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

På dette tidspunkt ved vi ikke så meget om aftalen, andet end vi stadig betaler en store del af hans løn. Man kan dog håbe på, man har lavet en mundtlig aftale om, han vil forlade Barca permanent til sommer. Det er selvfølgelig ønsketænkning, men det vil give mening, hvis man havde

På denne måde får man givet Ter Stegen muligheden for at komme til VM i god form, samtidig med, han får tid til at organisere et skifte i god ro. Ønsketænkning ja, men også plausibelt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2575 gange
Blevet takket: 1499 gange

Indlæg af Dytrax »

ter Stegen:

"Today is my last day this season with my teammates and the staff at FC Barcelona, and I truly have mixed feelings.
So many memories and emotions are running through me right now. For nearly 12 years, this club, and especially this locker room, has been my home. A place where I’ve grown as a player and as a person, and where I’ve lived unforgettable moments.

I feel deeply grateful and proud. I love this club, this city and this region. They carry a feeling inside me that will never fade. Your support over all these years has been incredible, thank you from my heart.
To the locker room: thank you for so many years shared, for the daily life together, the laughs, the battles and the respect. I carry you with me.

I’ve had the immense honor of wearing the captain’s armband, something I will carry with me forever.
Now my journey continues in Catalunya, and I’m really looking forward to what’s ahead. I wish you all the best for the rest of the season and hope to see many more trophies lifted."
See you soon. 💙❤️

Hristo
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 354 gange

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
ons jan 21, 2026 1:46 pm
ter Stegen:

"Today is my last day this season with my teammates and the staff at FC Barcelona, and I truly have mixed feelings.
So many memories and emotions are running through me right now. For nearly 12 years, this club, and especially this locker room, has been my home. A place where I’ve grown as a player and as a person, and where I’ve lived unforgettable moments.

I feel deeply grateful and proud. I love this club, this city and this region. They carry a feeling inside me that will never fade. Your support over all these years has been incredible, thank you from my heart.
To the locker room: thank you for so many years shared, for the daily life together, the laughs, the battles and the respect. I carry you with me.

I’ve had the immense honor of wearing the captain’s armband, something I will carry with me forever.
Now my journey continues in Catalunya, and I’m really looking forward to what’s ahead. I wish you all the best for the rest of the season and hope to see many more trophies lifted."
See you soon. 💙❤️
Respekt til Ter Stegen. Han var fast mand på ca. 10. år, da han fik sin korsbåndsskade mod Villareal lidt ud af det blå, og han var i en god periode på det tidspunkt. Han er blevet overhalet af Joan Garcia, som ganske enkelt både passer bedre ind i den langsigtede plan, og har et højere niveau end Ter Stegen nu. Men det skal ikke fjerne, at Ter Stegen har været en god spiller og anfører. At der var lidt uenighed i sommer ændrer ikke, at vi som fans bør være taknemmelige for hans indsats. En fremtidig legende takker af i klubben.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 106 gange

Indlæg af Dumle »

Helt enig i at han høre til i legende tråden samme dag som han permanent skifter klub. Også selvom han i min mening helt er på højde med Victor Valdes, men ham var jeg virkelig også kæmpe fan af.

Joan Garcia er på alle parametre kommet på det rigtige tidspunkt. Vi trængte til nyt blod mellem stængerne og med den frikøbsklaussul var alt bare rigtigt.

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 755 gange

Indlæg af Michman »

Marc, tak for ALTING.. Du er i top 3 over de bedste målmænd vi har haft.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

According to Girona journalist Nil Solà, Ter Stegen suffered a muscle injury in the match against Real Oviedo, and initial exams are concerning.

It looks like he could be sidelined for around two months. All options remain open regarding his future, including a possible return to Barça.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

BREAKING | Ter Stegen will be out for 3-4 months

Girona will terminate his contract

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 58 gange

Indlæg af Ikigai »

Dytrax skrev:
man feb 02, 2026 3:07 pm
BREAKING | Ter Stegen will be out for 3-4 months

Girona will terminate his contract
Æv for alle parter .
Er det bekræftet ?

Det gør det ikke nemmere at få Ter stegen væk til sommer - man kommer nok til at dække det meste af lønnen

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Nej, det er ikke bekræftet og siden, hvor jeg så nyheden, har senere fjernet opslaget, hvori de skrev at kontrakten ville blive annulleret.

Men jeg tænker det er plausibelt.

nosslo15
Har takket: 154 gange
Blevet takket: 274 gange

Indlæg af nosslo15 »

Vi kommer til at hænge på ham resten af tiden, hvornår udløber hans kontrakt.

Vel først engang i 2038. :roll:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

ter Stegen will not return to Barça, he is under contract with Girona until June.

Barça state that the loan agreement will remain valid until the end of the season.

[Mundo Deportivo]

Besvar