Men kønt var det bestemt ikke.. men hatten af for Chelsea der faktisk spiller lige op med fører holdet med en mand i undertal..PeterPedal skrev: ↑søn nov 30, 2025 8:07 pmNå, du ser den også .... :-)
Altså det jeg tænker lidt, det er, at det vi ser her, det er jo fysik på et helt andet niveau end det, vi ser i La Liga. Det er lige før, at Premier League fodbold er lige så forskelligt fra La Liga fodbold, som vandpolo er fra badminton.
Tænk hvis man kunne chippe spillerne og aflæse, hvor meget energi de brænder af i løbet af en kamp ...
Premier League Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 681 gange
- Blevet takket: 742 gange
Re: Premier League Tråden
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
nosslo15
- Har takket: 154 gange
- Blevet takket: 274 gange
Villa har lige slået Arsenal, det var der( host host ) heldigvis, nogen der havde spillet på.
Som gammel Sabbath fan, kunne det være fedt, hvis Villa tog titlen i år, for at ære den hedengangne "Prince of fucking darkness". Ozzy elskede Aston Villa.
Man kan i hvert fald have lov at drømme, som det ser ud lige nu.
Som gammel Sabbath fan, kunne det være fedt, hvis Villa tog titlen i år, for at ære den hedengangne "Prince of fucking darkness". Ozzy elskede Aston Villa.
Man kan i hvert fald have lov at drømme, som det ser ud lige nu.
-
Antimadridista
- Har takket: 1615 gange
- Blevet takket: 1130 gange
Taber Tottenham til West Ham, bagud 0-1 ved pausen, så ryger Frank. Så må det være slut…
-
nosslo15
Nogen der ved, hvad der sker med City i øjeblikket? De har sat 9 point til på 5 kampe og scoret 4 mål i samme?
Ved godt de har nogle vigtige forsvarsspillere skadet, men det kan vel ikke forklare, hvad man kunne kalde for en scorings krise?
Ved godt de har nogle vigtige forsvarsspillere skadet, men det kan vel ikke forklare, hvad man kunne kalde for en scorings krise?
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2575 gange
- Blevet takket: 1499 gange
Ja, jeg tænker også det er slut nu.Antimadridista skrev: ↑lør jan 17, 2026 5:55 pmTaber Tottenham til West Ham, bagud 0-1 ved pausen, så ryger Frank. Så må det være slut…
-
nosslo15
-
EasyBuddhist
- Har takket: 978 gange
- Blevet takket: 1198 gange
Det er vel "bare" en spillemæssig krise. De har været nedadgående siden deres CL og noget lignende ser ud til at kunne ske for PSG, hvor Lens fører ligaen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Norbit
- Har takket: 212 gange
- Blevet takket: 550 gange
Heldigvis tabte de idag, nu skal City bare igang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Kubala
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 422 gange
Jeg er lidt ligeglad med, hvad City gør eller ikke gør, men Arsenal er godt nok et kedeligt hold. Kampen mod United så jeg, og det var sygt kedeligt, den måde, de spillede på.
-
Antimadridista
- Har takket: 1615 gange
- Blevet takket: 1130 gange
Så må det være slut for Frank…..han har godt nok også været uheldig på skadesfronten!!!