Racing Santander x Barça is delayed by 15 minutes for security reasons.
15/1 Racing Santander - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2575 gange
- Blevet takket: 1499 gange
Re: 15/1 Racing Santander - FC Barcelona
-
EasyBuddhist
- Har takket: 978 gange
- Blevet takket: 1198 gange
Som det er nævnt tiligere, så er Racing et yderst farligt hold, som spiller noget fantastisk fodbold. Sidste sæson var det Elche, der imponerede i segunda og i denne sæson kan man se, man kan tage det spil med ind i La liga og det kunne meget vel blive Racing, der tager det skridt næste gang. Så man kan ikke tage for løst på sådan en kamp
Ærgerligt, Cancelo åbenbart ikke er klar til at starte, for det kunne have været rart at få sparet Balde eller Kounde. Det samme kan siges med Araujo, der kunne have givet hvile til Cubarsi. Små 2000 minutter har sidst nævnte allerede samlet sammen denne sæson
Hos modstanderne havde jeg glædet mig til at se den 18 årige LB Jorge Salinas, som i den seneste tid er blevet kædet sammen med et skifte til Barca. 15 kampe har han spillet i denne sæson med 5 assists til følge og han spås en stor fremtid. Måske vi får ham at se i anden halvleg, men det siger også lidt om, Racing også kigger mod på søndag, hvor de har en vigtig kamp mod Andorra
Ærgerligt, Cancelo åbenbart ikke er klar til at starte, for det kunne have været rart at få sparet Balde eller Kounde. Det samme kan siges med Araujo, der kunne have givet hvile til Cubarsi. Små 2000 minutter har sidst nævnte allerede samlet sammen denne sæson
Hos modstanderne havde jeg glædet mig til at se den 18 årige LB Jorge Salinas, som i den seneste tid er blevet kædet sammen med et skifte til Barca. 15 kampe har han spillet i denne sæson med 5 assists til følge og han spås en stor fremtid. Måske vi får ham at se i anden halvleg, men det siger også lidt om, Racing også kigger mod på søndag, hvor de har en vigtig kamp mod Andorra
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Faktisk, ved næremere eftersyn kan jeg se, Racing har sparet flere af de bærende spillere i denne sæson. Jeg tror, de ser hvor langt det kan bære, før de smider stjernerne ind og det kan betyde, vi får en lettere kamp end forventet. Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken, men det ser noget mere overkommeligt ud, end først antaget. Lad os håbe, vi får en cruiser
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 681 gange
- Blevet takket: 742 gange
Jeg har set Barca vs Santander på Camp Nou i 2011… vi vandt.
There,… så ved i det!
There,… så ved i det!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 681 gange
- Blevet takket: 742 gange
I øvrigt en fuldstændig fantastisk billed kvalitet på Disney+
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
nosslo15
- Har takket: 154 gange
- Blevet takket: 274 gange
Tak, det fungerer fint.EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:13 pmhttps://oswald8dij.kq62thelpfulmgtluima ... s&ilang=en
-
hackmann
- Har takket: 94 gange
- Blevet takket: 104 gange
Ja specielt efter det der bold- vi kommer fraSpillerSomMESSI skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:15 pmI øvrigt en fuldstændig fantastisk billed kvalitet på Disney+
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 656 gange
- Blevet takket: 808 gange
Det er Las Palmas de møder søndag og ja en vigtig kamp, da de to hold er side om side efter Santanders nedadgående form de seneste kampe.EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 9:59 pmMåske vi får ham at se i anden halvleg, men det siger også lidt om, Racing også kigger mod på søndag, hvor de har en vigtig kamp mod Andorra
- SIOUX
- Har takket: 634 gange
- Blevet takket: 342 gange
Var det sarkastisk ment? Synes godt nok, at kvaliteten er pænt ringeSpillerSomMESSI skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:15 pmI øvrigt en fuldstændig fantastisk billed kvalitet på Disney+
-
EasyBuddhist
Det er sandtPuyolErGud skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:25 pmDet er Las Palmas de møder søndag og ja en vigtig kamp, da de to hold er side om side efter Santanders nedadgående form de seneste kampe.EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 9:59 pmMåske vi får ham at se i anden halvleg, men det siger også lidt om, Racing også kigger mod på søndag, hvor de har en vigtig kamp mod Andorra
- PeterPedal
- Har takket: 67 gange
- Blevet takket: 240 gange
Jeg er enig med SSM - det står som en barnerøv i måneskin hos mig. Knivskarpt.SIOUX skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:31 pmVar det sarkastisk ment? Synes godt nok, at kvaliteten er pænt ringeSpillerSomMESSI skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:15 pmI øvrigt en fuldstændig fantastisk billed kvalitet på Disney+![]()
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 656 gange
- Blevet takket: 808 gange
Men man kan godt se hvorfor se ligger sommde gør. Vi skal have udnyttet de muligheder der vil opstå, således vi kan få lukket deres tro på det.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2575 gange
- Blevet takket: 1499 gange
Også skarpt her.PeterPedal skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:37 pmJeg er enig med SSM - det står som en barnerøv i måneskin hos mig. Knivskarpt.SIOUX skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:31 pmVar det sarkastisk ment? Synes godt nok, at kvaliteten er pænt ringeSpillerSomMESSI skrev: ↑tors jan 15, 2026 10:15 pmI øvrigt en fuldstændig fantastisk billed kvalitet på Disney+![]()
Måske SIOUX ser kampen på... en kartoffel?