Jeg er også bange for at have jinxet ved at spille lidt for smart. Så mon ikke jeg bare skal flette pæren!?EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:09 amJa, men nu må man ikke hovere for meget, eller
Men nu skal vi jo møde nr 1 i segunda i morgen og det er klart det bedst spillende hold dernede i denne sæson, så det bliver bestemt ikke nogen walkover
Copa del Rey
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2575 gange
- Blevet takket: 1499 gange
Re: Copa del Rey
- Dytrax
Albacete fans chant at Real Madrid: "Thank you for coming, we finally won a game, please come back next week!"
-
Iniesta007
- Har takket: 97 gange
- Blevet takket: 235 gange
Selvfølgelig altid dejligt når Real Madrid er i torvene . Det varmer godt
Men var det nu også godt røg så hurtigt ud af Copa .
Det betyder mindre kampe samt også en vis sandsynlighed Barca skal have yderligere 2 CHL kampe
Man kan ikke udelukke Real Madrid får vendt skuden og står som CHL vinder / mester når sæsonen er omme . Men jo , det sku dejligt alligevel at læse om alt den elendighed og drama de oplever nu .
Det betyder mindre kampe samt også en vis sandsynlighed Barca skal have yderligere 2 CHL kampe
Man kan ikke udelukke Real Madrid får vendt skuden og står som CHL vinder / mester når sæsonen er omme . Men jo , det sku dejligt alligevel at læse om alt den elendighed og drama de oplever nu .
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2253 gange
- Blevet takket: 1365 gange
- Kontakt:
Holy shiaat
hvad skete der lige??
Ved godt at vi også har en kamp i morgen men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!
De kan trøste sig med at det er ikke det værste der er sket for dem, vi kan alle huske Copa Del Rey i 2009 da putaa tabte 4:0 til Alcorcon i 1/32 finalen
Her var Arbeloa på holdet hvor han nettede i eget mål

Ved godt at vi også har en kamp i morgen men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!
De kan trøste sig med at det er ikke det værste der er sket for dem, vi kan alle huske Copa Del Rey i 2009 da putaa tabte 4:0 til Alcorcon i 1/32 finalen
Her var Arbeloa på holdet hvor han nettede i eget mål
MDCCCXCIX
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 382 gange
For en gangs skyld siger Tebas faktisk noget, der giver en smule mening. Florentino Perez er bare bundkorrupt.Tebas: “Florentino Perez kalder Negreira sagen for den værste i spansk fodbold. Det er det ikke. Han har fordrejet sandheden siden Barca gik ud af super league og nu vil han gøre alt for at skade Barca.
I årene mellem 2008 og 2013 var der matchfixing i spansk fodbold. Hercules daværende præsident blev taget i opkald, som viste dette.
Der var mange arrangerede kampe som blev opdaget og hvilken klub var som den eneste ikke interreseret i en undersøgelse og kæmpede imod? Real Madrid. Det synes jeg alle bør tænke over en ekstra gang.
Han vendte simpelthen det blinde øje til og ville ikke støtte en undersøgelse af matchfixing i LaLiga.”
En gif, der måske er sat lidt på spidsen – men pointen er til at få øje på

Senest rettet af Barca80 tors jan 15, 2026 6:51 am, rettet i alt 3 gange.
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 382 gange
Læseanbefaling: Er der egentlig nogen herinde, der har lyst til lidt læsning, som både er spændende, sjov, behagelig og hyggelig på samme tid?
Så klik ind på madridista.dk og læs den seneste tråd. Det føles næsten som fest og farver – set fra et Barca-perspektiv.
Så klik ind på madridista.dk og læs den seneste tråd. Det føles næsten som fest og farver – set fra et Barca-perspektiv.
-
Iniesta007
Vi skal bare spare spillere iaften, for min skyld kan vi ryge ud...sorry CulésIkigai skrev: ↑tors jan 15, 2026 1:41 amSelvfølgelig altid dejligt når Real Madrid er i torvene . Det varmer godt
I ved jeg vægter Champions League og ligaen meget højere, men det er da altid dejligt når Puta taber
- Lopezzz
- Kontakt:
Barca er et klub der går efter ALLE titler. Vi går ikke kun efter CL og La Liga, vi går efter at gentage det som Pep har gjort en gangIniesta007 skrev: ↑tors jan 15, 2026 8:26 amVi skal bare spare spillere iaften, for min skyld kan vi ryge ud...sorry CulésIkigai skrev: ↑tors jan 15, 2026 1:41 amSelvfølgelig altid dejligt når Real Madrid er i torvene . Det varmer godt
Man kan ikke udelukke Real Madrid får vendt skuden og står som CHL vinder / mester når sæsonen er omme . Men jo , det sku dejligt alligevel at læse om alt den elendighed og drama de oplever nu .![]()
I ved jeg vægter Champions League og ligaen meget højere, men det er da altid dejligt når Puta taber![]()
MDCCCXCIX
- Lopezzz
- Kontakt:
-
Iniesta007
Du har jo ret Senior Lopezzo, men du kender sikkert også konen med æggeneLopezzz skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:23 pmBarca er et klub der går efter ALLE titler. Vi går ikke kun efter CL og La Liga, vi går efter at gentage det som Pep har gjort en gangIniesta007 skrev: ↑tors jan 15, 2026 8:26 amVi skal bare spare spillere iaften, for min skyld kan vi ryge ud...sorry CulésIkigai skrev: ↑tors jan 15, 2026 1:41 amSelvfølgelig altid dejligt når Real Madrid er i torvene . Det varmer godt
Man kan ikke udelukke Real Madrid får vendt skuden og står som CHL vinder / mester når sæsonen er omme . Men jo , det sku dejligt alligevel at læse om alt den elendighed og drama de oplever nu .![]()
I ved jeg vægter Champions League og ligaen meget højere, men det er da altid dejligt når Puta taber![]()
![]()
Bare ingen skader så er jeg glad
- Lopezzz
- Kontakt:
Du har også ret angående skader, her er vi mestre i at blive langtidsskadet. Flere kampe betyder større risiko for skader men lad os håbe at 2026 bliver helt anderledesIniesta007 skrev: ↑tors jan 15, 2026 4:01 pmDu har jo ret Senior Lopezzo, men du kender sikkert også konen med æggeneLopezzz skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:23 pmBarca er et klub der går efter ALLE titler. Vi går ikke kun efter CL og La Liga, vi går efter at gentage det som Pep har gjort en gangIniesta007 skrev: ↑tors jan 15, 2026 8:26 amVi skal bare spare spillere iaften, for min skyld kan vi ryge ud...sorry CulésIkigai skrev: ↑tors jan 15, 2026 1:41 amSelvfølgelig altid dejligt når Real Madrid er i torvene . Det varmer godt
![]()
![]()
Bare ingen skader så er jeg glad![]()
MDCCCXCIX
- Dytrax
- Dytrax
Barça last faced Albacete on May 1, 2005. the night Messi scored his first-ever goal for the club