Mon ikke Real og Chelsea allerede står klar med muldvarpen? Hvis ikke før, så gør de i hvert fald nu.Barça are interested in Palmeiras talent “Eduardo Conceição”:
16 years old.
Left winger, can play in all attacking positions.
A prolific scorer and a skillful dribbler.
His contract with his club runs until 2029.
[Diario Sport]
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2575 gange
- Blevet takket: 1499 gange
Re: Transferrygter
- Dytrax
Jeg håber at det er en meget lavtflyvende and, der bare lige skal rappe lidt, inden den forsvinder. Kan - som du - ikke se ideen i at skulle hente Silva.Barca80 skrev: ↑ons jan 14, 2026 12:17 amÅh, please – pak ham langt væk. Manden fylder 32 til sommer. Er det Deco, der er på spil igen?![]()
Hvis vi overhovedet skal hente en midtbanespiller, skal det være en rendyrket defensiv midtbane. Ellers er vi jo allerede mere end rigeligt dækket ind, især på Bernardo Silvas position.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 978 gange
- Blevet takket: 1198 gange
Barca skulle seriøst kigge på Omar Marmoush til sommer, hvis han ikke får spilletid i City. Ideel runner til Yamal og Pedri 
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
I øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca
Yamal f9 og lidt andre hekserier
Yamal f9 og lidt andre hekserier
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Norbit
- Har takket: 212 gange
- Blevet takket: 550 gange
Han har offentligt udtrykt sig for at være Real fan. Han kommer ikke til Barca og det skal han heller ikke - vi skal have spillere der vil til klubben. Jeg tror dog, at den udtalelse kommer til at "bide" ham i røven, så han nu forlænger med Bayern og bliver der i lang tid fordi "han nu sagde det med Real dengang".EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:24 amI øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca![]()
Yamal f9 og lidt andre hekserier![]()
Men god, det er han ikke. Han er vanvittig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
EasyBuddhist
Mon ikke, Flick kan lokke lidt med en plads på det bedste hold i verden det næste årti? Jeg tror bare, han har kigget lidt på Barca og tænkt, der kan jeg ikke få pladsNorbit skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:34 amHan har offentligt udtrykt sig for at være Real fan. Han kommer ikke til Barca og det skal han heller ikke - vi skal have spillere der vil til klubben. Jeg tror dog, at den udtalelse kommer til at "bide" ham i røven, så han nu forlænger med Bayern og bliver der i lang tid fordi "han nu sagde det med Real dengang".EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:24 amI øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca![]()
Men Karl på RW med Yamal på AM eller F9, damn!
Og, så med Raphinha og Marmoush som runners, shit! Skidevære med forsvarspillerne så
-
Antimadridista
- Har takket: 1615 gange
- Blevet takket: 1130 gange
Hans teknik er i hvert fald til at blive målløs overNorbit skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:34 amHan har offentligt udtrykt sig for at være Real fan. Han kommer ikke til Barca og det skal han heller ikke - vi skal have spillere der vil til klubben. Jeg tror dog, at den udtalelse kommer til at "bide" ham i røven, så han nu forlænger med Bayern og bliver der i lang tid fordi "han nu sagde det med Real dengang".EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:24 amI øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca![]()
- Puyols_garn
- Har takket: 216 gange
- Blevet takket: 192 gange
Elsker hvor tvetydigt det danske skriftsprog kan være til tider, og ved godt det er åbenlyst fra konteksten, men kan ikke lade være med at spørge om du mener målløs eller målløs?Antimadridista skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:54 amHans teknik er i hvert fald til at blive målløs overNorbit skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:34 amHan har offentligt udtrykt sig for at være Real fan. Han kommer ikke til Barca og det skal han heller ikke - vi skal have spillere der vil til klubben. Jeg tror dog, at den udtalelse kommer til at "bide" ham i røven, så han nu forlænger med Bayern og bliver der i lang tid fordi "han nu sagde det med Real dengang".EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:24 amI øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca![]()
Men god, det er han ikke. Han er vanvittig.![]()
-
Antimadridista
- Har takket: 1615 gange
- Blevet takket: 1130 gange
Haha…tænkte faktisk det samme da jeg havde skrevet det..men jeg tror godt du ved hvad der var hensigtenPuyols_garn skrev: ↑tors jan 15, 2026 11:02 amElsker hvor tvetydigt det danske skriftsprog kan være til tider, og ved godt det er åbenlyst fra konteksten, men kan ikke lade være med at spørge om du mener målløs eller målløs?Antimadridista skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:54 amHans teknik er i hvert fald til at blive målløs overNorbit skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:34 amHan har offentligt udtrykt sig for at være Real fan. Han kommer ikke til Barca og det skal han heller ikke - vi skal have spillere der vil til klubben. Jeg tror dog, at den udtalelse kommer til at "bide" ham i røven, så han nu forlænger med Bayern og bliver der i lang tid fordi "han nu sagde det med Real dengang".EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:24 amI øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca![]()
![]()
![]()
- Puyols_garn
- Har takket: 216 gange
- Blevet takket: 192 gange
Jep, det var bare mig der havde et plat høhø indfald, men hvis knejtens drømme ender med at gå i opfyldelse, så håber jeg den anden betydning bliver mere passendeAntimadridista skrev: ↑tors jan 15, 2026 1:03 pmHaha…tænkte faktisk det samme da jeg havde skrevet det..men jeg tror godt du ved hvad der var hensigtenPuyols_garn skrev: ↑tors jan 15, 2026 11:02 amElsker hvor tvetydigt det danske skriftsprog kan være til tider, og ved godt det er åbenlyst fra konteksten, men kan ikke lade være med at spørge om du mener målløs eller målløs?Antimadridista skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:54 amHans teknik er i hvert fald til at blive målløs overNorbit skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:34 amHan har offentligt udtrykt sig for at være Real fan. Han kommer ikke til Barca og det skal han heller ikke - vi skal have spillere der vil til klubben. Jeg tror dog, at den udtalelse kommer til at "bide" ham i røven, så han nu forlænger med Bayern og bliver der i lang tid fordi "han nu sagde det med Real dengang".EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 15, 2026 12:24 amI øvrigt, Lennart Karl. Jeg håber ikke, Real får fingrene i ham anytime soon. En stjerne i svøb. Kan vi finde plads til ham i Barca![]()
![]()
![]()
![]()
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 382 gange
En defensiv midtbanespiller. Jeg kan læse at Bayern og Man Utd har haft interesse i ham - ellers ved jeg ikke meget.FC Barcelona har hentet det 17-årige ecuadorianske talent Ederson Castillo på prøve fra Quito, og midtbanespilleren kan blive fast del af Barca Atlètic, hvis han imponerer.
Castillo har i længere tid været betragtet som et af de største talenter i Ecuador og har endda haft berøring med førsteholdsfodbold, selv om han stadig er i teenageårene. Det har skabt betydelig interesse fra flere europæiske klubber, der har fulgt hans udvikling tæt med henblik på et skifte forud for næste sæson.
- Dytrax
| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: According to Carlos Monfort, Dro will be leaving Barcelona this month. Many teams from Germany and England are ready to pay his €6M release clause.
- Dytrax
Dro has informed Barça that he will leave during this winter transfer window and will pay the €6 million release clause.
Flick is very disappointed with the player’s decision.
[RAC1]
- Dytrax
Atlético Madrid are interested in Casadó and Bernal. [MARCA]
Læste i går at Como, hvor Fabregas er træner, også er interesserede i Bernal.