Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

PeterPedal skrev:
lør jan 03, 2026 8:19 pm
DrGink skrev:
lør jan 03, 2026 6:51 pm


.... Som påskud bruger han så at de smugler mange stoffer til USA - hvilket de da iøvrigt også gør. ....
Ca. 10% af den kokain der komme ind i USA kommer fra/via Venezuela. Resten kommer hovedsageliugt fra Columbia via Mexico eller med skib via den MEXICANSKE Golf eller Stillehavet. Hvad angår Fentanyl er der ingen indikationer på, at det kommer til USA fra eller via Venezuela. Kilde: DEA, 2025 National Drug Threat Assessment
(https://www.dea.gov/sites/default/files ... ssment.pdf)

Så det handler nok mere om, hvad der IKKE kommer ind i USA fra Venezuela, nemlig oliepenge
Derfor har usa og deres allierede smadret hele Mellemøsten.
Olie = Penge = Våben = Magt

Mine damer og herrer, nu ved I hvem der er den ægte terrorist.
Ikke Ali, ikke Mohamed, ikke muslimer... De har ALDRIG været terrorister.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:
lør jan 03, 2026 10:01 pm
PeterPedal skrev:
lør jan 03, 2026 8:19 pm
DrGink skrev:
lør jan 03, 2026 6:51 pm


.... Som påskud bruger han så at de smugler mange stoffer til USA - hvilket de da iøvrigt også gør. ....
Ca. 10% af den kokain der komme ind i USA kommer fra/via Venezuela. Resten kommer hovedsageliugt fra Columbia via Mexico eller med skib via den MEXICANSKE Golf eller Stillehavet. Hvad angår Fentanyl er der ingen indikationer på, at det kommer til USA fra eller via Venezuela. Kilde: DEA, 2025 National Drug Threat Assessment
(https://www.dea.gov/sites/default/files ... ssment.pdf)

Så det handler nok mere om, hvad der IKKE kommer ind i USA fra Venezuela, nemlig oliepenge
Derfor har usa og deres allierede smadret hele Mellemøsten.
Olie = Penge = Våben = Magt

Mine damer og herrer, nu ved I hvem der er den ægte terrorist.
Ikke Ali, ikke Mohamed, ikke muslimer... De har ALDRIG været terrorister.
Selvfølgelig har muslimer været terrorister.
Det er da underligt at sige at de ALDRIG har været terrorister.
Folk fra alle religioner har gjort forfærdelige ting i deres tro.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:
lør jan 03, 2026 10:07 pm
Lopezzz skrev:
lør jan 03, 2026 10:01 pm
PeterPedal skrev:
lør jan 03, 2026 8:19 pm
DrGink skrev:
lør jan 03, 2026 6:51 pm


.... Som påskud bruger han så at de smugler mange stoffer til USA - hvilket de da iøvrigt også gør. ....
Ca. 10% af den kokain der komme ind i USA kommer fra/via Venezuela. Resten kommer hovedsageliugt fra Columbia via Mexico eller med skib via den MEXICANSKE Golf eller Stillehavet. Hvad angår Fentanyl er der ingen indikationer på, at det kommer til USA fra eller via Venezuela. Kilde: DEA, 2025 National Drug Threat Assessment
(https://www.dea.gov/sites/default/files ... ssment.pdf)

Så det handler nok mere om, hvad der IKKE kommer ind i USA fra Venezuela, nemlig oliepenge
Derfor har usa og deres allierede smadret hele Mellemøsten.
Olie = Penge = Våben = Magt

Mine damer og herrer, nu ved I hvem der er den ægte terrorist.
Ikke Ali, ikke Mohamed, ikke muslimer... De har ALDRIG været terrorister.
Selvfølgelig har muslimer været terrorister.
Det er da underligt at sige at de ALDRIG har været terrorister.
Folk fra alle religioner har gjort forfærdelige ting i deres tro.
Det har du fuldstændig ret i men dem der forsvarer sig, dem der forsvarer sit land, dem der ikke angriber kan umulig være terrorister.
Når man angriber et land, stjæler deres ressourcer og slår Indfødte ihjel så er man dybt inkarneret terrorist.
Trump og Satanyahu har bevist at de er de største terrorister i moderne tid.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Så begynder diktaturet i Iran sandsynligvis i dag henretning af første af sikkert mange tilbageholdte demonstranter….

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Er ved gud ikke Løkkes største fan…men hvor var det dog dejligt at Trump blev tiltalt ala at kalde en spade for en spade….”a little bit of truth” :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Politik

Indlæg af Dytrax »

Jeg kan ikke forestille mig at Trump kommer til at drosle sine ambitioner vedrørende Grønland ned.

Enig i at det er fint at Trump og Vance får svar på tiltale.


Altid noget at det ikke var Sleepvalley, der skulle mødes med dem :lol:

DrGink
Indlæg: 1125
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1110 gange
Blevet takket: 243 gange

Re: Politik

Indlæg af DrGink »

Jeg synes det er så fedt at hele USA er faldet for det gamle Lars Løkke trick med at nedsætte en arbejdsgruppe for at udskyde problemerne til folk har glemt dem - eller det i hvert fald ikke længere har offentlighedens interesse. :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Politik

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
ons jan 14, 2026 9:35 pm
Jeg synes det er så fedt at hele USA er faldet for det gamle Lars Løkke trick med at nedsætte en arbejdsgruppe for at udskyde problemerne til folk har glemt dem - eller det i hvert fald ikke længere har offentlighedens interesse. :lol:
:lol: :lol:


Det perspektiv så jeg slet ikke, før du gjorde opmærksom på det og det er sjovt, fordi det er sandt.

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
ons jan 14, 2026 9:35 pm
Jeg synes det er så fedt at hele USA er faldet for det gamle Lars Løkke trick med at nedsætte en arbejdsgruppe for at udskyde problemerne til folk har glemt dem - eller det i hvert fald ikke længere har offentlighedens interesse. :lol:
Er de faldet for det…..?

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: Politik

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
ons jan 14, 2026 9:31 pm
Jeg kan ikke forestille mig at Trump kommer til at drosle sine ambitioner vedrørende Grønland ned.

Enig i at det er fint at Trump og Vance får svar på tiltale.


Altid noget at det ikke var Sleepvalley, der skulle mødes med dem :lol:
Ved godt du sikkert synes, jeg spørger dumt, men hvem er Sleepvalley?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: Politik

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons jan 14, 2026 9:31 pm
Jeg kan ikke forestille mig at Trump kommer til at drosle sine ambitioner vedrørende Grønland ned.

Enig i at det er fint at Trump og Vance får svar på tiltale.


Altid noget at det ikke var Sleepvalley, der skulle mødes med dem :lol:
Ham lavede faktisk kortvarigt en Villy lagde jeg mærke til….. :glad:

Kubala
Indlæg: 10387
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 426 gange

Re: Politik

Indlæg af Kubala »

Kontroversielt, men salg Grønland for 10 billion dollars(start højt og prøv at lande på 10 billion dollars). Behold 5 billion dollars og giv 5 billion dollars til Grønland, som grønlændere skal eje.

Alternativet er at give Grønland selvstændighed og løsrivelse fra Danmark, men de vil ende hos USA, hvis USA vil annektere Grønland.

5 billion dollars kan muligvis med konservative lavrisiko afkast generer rigtig mange milliarder til Danmark årligt. Det kan dække finansbudgettet og gæld, noget af det.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Politik

Indlæg af Dytrax »

nosslo15 skrev:
ons jan 14, 2026 10:20 pm
Dytrax skrev:
ons jan 14, 2026 9:31 pm
Jeg kan ikke forestille mig at Trump kommer til at drosle sine ambitioner vedrørende Grønland ned.

Enig i at det er fint at Trump og Vance får svar på tiltale.


Altid noget at det ikke var Sleepvalley, der skulle mødes med dem :lol:
Ved godt du sikkert synes, jeg spørger dumt, men hvem er Sleepvalley?
Det synes jeg slet ikke.
Det er, som SpillersomRoony så fint har postet billede af; Villy Søvndal. :glad:

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: Politik

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 14, 2026 10:30 pm
Billede
Nåh ja :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst