.... Som påskud bruger han så at de smugler mange stoffer til USA - hvilket de da iøvrigt også gør. ....
Ca. 10% af den kokain der komme ind i USA kommer fra/via Venezuela. Resten kommer hovedsageliugt fra Columbia via Mexico eller med skib via den MEXICANSKE Golf eller Stillehavet. Hvad angår Fentanyl er der ingen indikationer på, at det kommer til USA fra eller via Venezuela. Kilde: DEA, 2025 National Drug Threat Assessment
(https://www.dea.gov/sites/default/files ... ssment.pdf)
Så det handler nok mere om, hvad der IKKE kommer ind i USA fra Venezuela, nemlig oliepenge
Derfor har usa og deres allierede smadret hele Mellemøsten.
Olie = Penge = Våben = Magt
Mine damer og herrer, nu ved I hvem der er den ægte terrorist.
Ikke Ali, ikke Mohamed, ikke muslimer... De har ALDRIG været terrorister.
.... Som påskud bruger han så at de smugler mange stoffer til USA - hvilket de da iøvrigt også gør. ....
Ca. 10% af den kokain der komme ind i USA kommer fra/via Venezuela. Resten kommer hovedsageliugt fra Columbia via Mexico eller med skib via den MEXICANSKE Golf eller Stillehavet. Hvad angår Fentanyl er der ingen indikationer på, at det kommer til USA fra eller via Venezuela. Kilde: DEA, 2025 National Drug Threat Assessment
(https://www.dea.gov/sites/default/files ... ssment.pdf)
Så det handler nok mere om, hvad der IKKE kommer ind i USA fra Venezuela, nemlig oliepenge
Derfor har usa og deres allierede smadret hele Mellemøsten.
Olie = Penge = Våben = Magt
Mine damer og herrer, nu ved I hvem der er den ægte terrorist.
Ikke Ali, ikke Mohamed, ikke muslimer... De har ALDRIG været terrorister.
Selvfølgelig har muslimer været terrorister.
Det er da underligt at sige at de ALDRIG har været terrorister.
Folk fra alle religioner har gjort forfærdelige ting i deres tro.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold. Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
.... Som påskud bruger han så at de smugler mange stoffer til USA - hvilket de da iøvrigt også gør. ....
Ca. 10% af den kokain der komme ind i USA kommer fra/via Venezuela. Resten kommer hovedsageliugt fra Columbia via Mexico eller med skib via den MEXICANSKE Golf eller Stillehavet. Hvad angår Fentanyl er der ingen indikationer på, at det kommer til USA fra eller via Venezuela. Kilde: DEA, 2025 National Drug Threat Assessment
(https://www.dea.gov/sites/default/files ... ssment.pdf)
Så det handler nok mere om, hvad der IKKE kommer ind i USA fra Venezuela, nemlig oliepenge
Derfor har usa og deres allierede smadret hele Mellemøsten.
Olie = Penge = Våben = Magt
Mine damer og herrer, nu ved I hvem der er den ægte terrorist.
Ikke Ali, ikke Mohamed, ikke muslimer... De har ALDRIG været terrorister.
Selvfølgelig har muslimer været terrorister.
Det er da underligt at sige at de ALDRIG har været terrorister.
Folk fra alle religioner har gjort forfærdelige ting i deres tro.
Det har du fuldstændig ret i men dem der forsvarer sig, dem der forsvarer sit land, dem der ikke angriber kan umulig være terrorister.
Når man angriber et land, stjæler deres ressourcer og slår Indfødte ihjel så er man dybt inkarneret terrorist.
Trump og Satanyahu har bevist at de er de største terrorister i moderne tid.
Jeg synes det er så fedt at hele USA er faldet for det gamle Lars Løkke trick med at nedsætte en arbejdsgruppe for at udskyde problemerne til folk har glemt dem - eller det i hvert fald ikke længere har offentlighedens interesse.
Jeg synes det er så fedt at hele USA er faldet for det gamle Lars Løkke trick med at nedsætte en arbejdsgruppe for at udskyde problemerne til folk har glemt dem - eller det i hvert fald ikke længere har offentlighedens interesse.
Det perspektiv så jeg slet ikke, før du gjorde opmærksom på det og det er sjovt, fordi det er sandt.
Jeg synes det er så fedt at hele USA er faldet for det gamle Lars Løkke trick med at nedsætte en arbejdsgruppe for at udskyde problemerne til folk har glemt dem - eller det i hvert fald ikke længere har offentlighedens interesse.
Kontroversielt, men salg Grønland for 10 billion dollars(start højt og prøv at lande på 10 billion dollars). Behold 5 billion dollars og giv 5 billion dollars til Grønland, som grønlændere skal eje.
Alternativet er at give Grønland selvstændighed og løsrivelse fra Danmark, men de vil ende hos USA, hvis USA vil annektere Grønland.
5 billion dollars kan muligvis med konservative lavrisiko afkast generer rigtig mange milliarder til Danmark årligt. Det kan dække finansbudgettet og gæld, noget af det.