11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Nå, men mon ikke vi kan forvente en masse om Negreira-sagen i medierne om et øjeblik?
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Drake
- Indlæg: 4631
- Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
- Har takket: 3015 gange
- Blevet takket: 231 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg gik så ikke i seng, men så kampen færdig.whidgee skrev: ↑man jan 12, 2026 11:14 amDin pessimistiske besked efter en sejr mod Real Madrid understreger meget godt den type fan du er, som går i seng i pausen af en Clásico fordi du ikke er tilfreds med spilletDrake skrev: ↑man jan 12, 2026 9:17 amDejligt med en finalesejer over RM igen![]()
Men hold op en dårligt spillet kamp, to amatør hold imod hinanden, dårlige afleveringer og afslutninger hele kampen igennemDet enehold var bare lidt mindre dårlig og havde en plan.
Vi er heldige at RM er elendige fortiden, og ikke har en klar spillestil og plan med deres nye træner. Hvis RM ikke havde Mbappe halvskadet, så havde de vundet.
Med dette niveau har vi intet at gøre i CL, og det ser ud til der går mange år endnu før vi kan vinde den, måske endnu 10 år.![]()
![]()
![]()
Men det ville være stort hvis vi kan vinde den hjemmelige tribel igen, vi skal udnytte det imens RM og de andre La Liga hold er mere elendige end os![]()
![]()
Når du nu er så godt til at vurdere hvilke typer folk er uden at kende dem, så ville du også vel også kunne læse imellem linjerne, at min reaktion fremmer forståelsen at jeg skrev godnat.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Hold nu kæft, hvor er de usikre på dem selv
Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben
Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben
Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Det er faktisk ret vildt, at de fyrer Alonso.
Han har ikke fået 2–3 år til at opbygge sit projekt, men reelt kun seks måneder.
Han ligger nummer to i ligaen med kun fire point op til Barca, er fortsat godt med i Copa del Rey og ligger endda i top 8 i Champions League-tabellen med direkte kvalifikation. Det er bestemt ikke et dårligt udgangspunkt efter blot et halvt år.
Alligevel bliver han fyret efter et snævert nederlag til Barca i Super Cuppen. Det er altså vildt
Han har ikke fået 2–3 år til at opbygge sit projekt, men reelt kun seks måneder.
Han ligger nummer to i ligaen med kun fire point op til Barca, er fortsat godt med i Copa del Rey og ligger endda i top 8 i Champions League-tabellen med direkte kvalifikation. Det er bestemt ikke et dårligt udgangspunkt efter blot et halvt år.
Alligevel bliver han fyret efter et snævert nederlag til Barca i Super Cuppen. Det er altså vildt
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Min 9 årige søn, da jeg fortæller ham det, "neej, nu gik det lige så godt" 
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Han har jo tabt omklædningsrummet (læs Vini mfl.) Hvis han kunne gøre Leverkusen til mestre må han jo være dygtig, men mod stjernerne kæmper selv guderne forgæves
Om det bliver lettere for os må tiden vise. De er nu heller ikke begejstret inde på Puta.dk
Om det bliver lettere for os må tiden vise. De er nu heller ikke begejstret inde på Puta.dk
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Former Real Madrid coach Xabi Alonso, along with Asensio, asked Real Madrid players to move forward to form a guard of honour to Barça at the end of yesterday's game, but Mbappé refused and told his teammates to walk away.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Mener du virkelig det? Altså at det er ligegyldigt, hvem der er træner?EasyBuddhist skrev: ↑man jan 12, 2026 8:24 pmHold nu kæft, hvor er de usikre på dem selv![]()
Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben
Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Ret beset, så har Madrid vel mere end end håndfuld verdensklasse spillere, så hvis man kan få dem til at spille som et hold, så er det vel ikke ligegyldigt for os, eller hvad?
Du må forklare dig. Hvorfor er det ligegyldigt, hvem de får som træner?
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Nu spurgte du ikke mig – men jeg siger det alligevel, fordi det er en pointe, der alt for ofte bliver overset.
En manager er den absolut vigtigste enkeltfaktor i en fodboldklub. Vigtigere end stjerneangriberen, der scorer mål på samlebånd. Vigtigere end den defensive midtbanespiller, der rydder op og skaber balance. Uden en stærk manager falder selv de største navne igennem.
Jeg vil gå så langt som at sige, at en manager står for mindst 70 % af et holds samlede succes. Det er manageren, der:
* udvikler og træner spillerne
* forbereder dem mentalt og håndterer personlig pleje
* analyserer modstanderen
* fastlægger taktikken
* skaber disciplin, struktur og holdånd
Historien er fuld af eksempler på managere, der overtager trupper spækket med verdensklassespillere – og alligevel fejler totalt. Og omvendt: managere med middelmådige trupper, som skaber resultater langt over forventning. Det alene dokumenterer, hvor afgørende managerrollen er.
Se bare, hvad Hansi Flick har formået på ekstremt kort tid gennem disciplin, mentalitet, klar struktur og præcis taktisk styring. Eller tænk på Klopp i Liverpool: en klub uden mesterskab i 30 år, som han forvandlede til et af Europas mest frygtindgydende hold – ikke på grund af stjerner alene, men på grund af lederskab, identitet og system.
Så svaret på dit spørgsmål er ikke til diskussion:
JA – DET ER HELT OG ALDELES AFGØRENDE, HVEM REAL MADRID ANSÆTTER SOM MANAGER.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Ved ikke om det er ligegyldigt hvem der bliver træner, men den det bliver må i hvert fald indstille sig på hvem der er boss og det bliver ikke ham….
Kun en absolut kapacitet vil kunne sætte sig igennem i den trup og ret beset vil en træner nok holde længst, hvis han mere bliver en slags rådgiver end en boss…
“Nå det vil du gerne Jude/kylian/Vini/, ok det gør vi så”…..
Kun en absolut kapacitet vil kunne sætte sig igennem i den trup og ret beset vil en træner nok holde længst, hvis han mere bliver en slags rådgiver end en boss…
“Nå det vil du gerne Jude/kylian/Vini/, ok det gør vi så”…..
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg er så ligeglad med hvem de hyrer, så længe det ikke er klopp.
Vi har lige været igennem mange år med Ancelotti, og de får næppe en der er bedre så så længe vi passer vores bolchebutik så tænker jeg bring em on.
Vi har lige været igennem mange år med Ancelotti, og de får næppe en der er bedre så så længe vi passer vores bolchebutik så tænker jeg bring em on.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg mener, Barca's fremtid er sikret, ligegyldigt hvem de henter ind, det være sig spillere eller trænerenosslo15 skrev: ↑man jan 12, 2026 9:23 pmMener du virkelig det? Altså at det er ligegyldigt, hvem der er træner?EasyBuddhist skrev: ↑man jan 12, 2026 8:24 pmHold nu kæft, hvor er de usikre på dem selv![]()
Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben
Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Ret beset, så har Madrid vel mere end end håndfuld verdensklasse spillere, så hvis man kan få dem til at spille som et hold, så er det vel ikke ligegyldigt for os, eller hvad?
Du må forklare dig. Hvorfor er det ligegyldigt, hvem de får som træner?
Camp nou står klar om senest 2 år og truppen er gennemsyret af ren verdensklasse talent fra egne rækker. De har allerede vundet meget og de er kun lige startet. Hvis indtægterne fra Espai Barca som forventet kan levere et par tilføjelser fra øverste hylde, så vil de to ting tilsammen sikre, dette hold vil vinde 1 ud af 2 trofæer over de næste 15 år
Det er det, de er bange for i Madrid, for skriften er på væggen og de har oplevet det før
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Ja, der er selvfølgelig en lille håndfuld trænere, der vil gøre det bedre end andre, men fælles for dem alle er, de vil få det rigtig, rigtig svært, når man både skal genopbygge OG vinde kontinuerligt over dette Barca hold
Klopp kunne være en af dem, men jeg tror ikke på det. Klopp ville have fuld kontrol over truppen, spillestil og transfers, hvis han skulle sige ja og det tror jeg simpelthen ikke, han(eller nogen anden) ville få
Real havde muligheden med Alonso for at bygge noget op fra bunden, men de forlod tanken efter bare et halvt år. Den eneste mulighed for at konkurrere kontinuerligt med Barca de næste 15 år er, man bygger noget tilsvarende op og det er ikke noget, man gør på et halvt år. Barca har brugt 5 år på dette projekt allerede og endnu længere, når man tænker på den målrettede talent udvikling, der ligger bag
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid
Real Madrid har håndteret det her nederlag værst muligt, hvis man ser det fra deres perspektiv. Med al respekt var det ikke noget vigtigt trofæ isoleret set, og Puta kunne have klappet lidt af modstanderen, rystet nederlaget af sig og banket igennem i La Liga og CL med en efterhånden skadesfri trup. I stedet har de forvandlet det til et meget vigtigt trofæ rent symbolsk, som bare gør sejren for Barca markant bedre. Først deres pinlige reaktion startende med Gülers flaskesparkende, skvat, til den uværdige kollektive afvisning af at vise respekt for vinderen for til slut at fyre træneren, som dermed både har været tidsspilde og en fejlinvestering. Hvis et spansk koryfæ, trænertalent og gammelt medlem af dødsstjernen ikke kan formå at samle spillerne omkring sig, hvem så?
Herfra skal der lyde et kæmpe tak. Jeg elsker at slå Puta og vinde en titel, men når de så endda viser hvor meget det generer dem, så er det den bedste bonus man som Barcafan kan bede om. Bare kom med flere historier om hvor fornærmede Mbappe og Vinicius opfører sig. Det er vand på møllen.
Herfra skal der lyde et kæmpe tak. Jeg elsker at slå Puta og vinde en titel, men når de så endda viser hvor meget det generer dem, så er det den bedste bonus man som Barcafan kan bede om. Bare kom med flere historier om hvor fornærmede Mbappe og Vinicius opfører sig. Det er vand på møllen.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster