11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Nå, men mon ikke vi kan forvente en masse om Negreira-sagen i medierne om et øjeblik?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
man jan 12, 2026 7:58 pm
Nå, men mon ikke vi kan forvente en masse om Negreira-sagen i medierne om et øjeblik?
3-2-1 nuuuu.

Drake
Indlæg: 4631
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

whidgee skrev:
man jan 12, 2026 11:14 am
Drake skrev:
man jan 12, 2026 9:17 am
Dejligt med en finalesejer over RM igen :smile:

Men hold op en dårligt spillet kamp, to amatør hold imod hinanden, dårlige afleveringer og afslutninger hele kampen igennem :eek: Det enehold var bare lidt mindre dårlig og havde en plan.
Vi er heldige at RM er elendige fortiden, og ikke har en klar spillestil og plan med deres nye træner. Hvis RM ikke havde Mbappe halvskadet, så havde de vundet.

Med dette niveau har vi intet at gøre i CL, og det ser ud til der går mange år endnu før vi kan vinde den, måske endnu 10 år. :eh: :problem: :cry:

Men det ville være stort hvis vi kan vinde den hjemmelige tribel igen, vi skal udnytte det imens RM og de andre La Liga hold er mere elendige end os :thumbup:
Din pessimistiske besked efter en sejr mod Real Madrid understreger meget godt den type fan du er, som går i seng i pausen af en Clásico fordi du ikke er tilfreds med spillet :clap:
Jeg gik så ikke i seng, men så kampen færdig.

Når du nu er så godt til at vurdere hvilke typer folk er uden at kende dem, så ville du også vel også kunne læse imellem linjerne, at min reaktion fremmer forståelsen at jeg skrev godnat.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Hold nu kæft, hvor er de usikre på dem selv :lol:

Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben

Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Det er faktisk ret vildt, at de fyrer Alonso.

Han har ikke fået 2–3 år til at opbygge sit projekt, men reelt kun seks måneder.

Han ligger nummer to i ligaen med kun fire point op til Barca, er fortsat godt med i Copa del Rey og ligger endda i top 8 i Champions League-tabellen med direkte kvalifikation. Det er bestemt ikke et dårligt udgangspunkt efter blot et halvt år.

Alligevel bliver han fyret efter et snævert nederlag til Barca i Super Cuppen. Det er altså vildt :eek:

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Min 9 årige søn, da jeg fortæller ham det, "neej, nu gik det lige så godt" :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

Han har jo tabt omklædningsrummet (læs Vini mfl.) Hvis han kunne gøre Leverkusen til mestre må han jo være dygtig, men mod stjernerne kæmper selv guderne forgæves :crazy:
Om det bliver lettere for os må tiden vise. De er nu heller ikke begejstret inde på Puta.dk :sick:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Former Real Madrid coach Xabi Alonso, along with Asensio, asked Real Madrid players to move forward to form a guard of honour to Barça at the end of yesterday's game, but Mbappé refused and told his teammates to walk away.

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man jan 12, 2026 8:24 pm
Hold nu kæft, hvor er de usikre på dem selv :lol:

Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben

Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Mener du virkelig det? Altså at det er ligegyldigt, hvem der er træner?

Ret beset, så har Madrid vel mere end end håndfuld verdensklasse spillere, så hvis man kan få dem til at spille som et hold, så er det vel ikke ligegyldigt for os, eller hvad?

Du må forklare dig. Hvorfor er det ligegyldigt, hvem de får som træner?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

nosslo15 skrev:
man jan 12, 2026 9:23 pm
Hvorfor er det ligegyldigt, hvem de får som træner?
Nu spurgte du ikke mig – men jeg siger det alligevel, fordi det er en pointe, der alt for ofte bliver overset.

En manager er den absolut vigtigste enkeltfaktor i en fodboldklub. Vigtigere end stjerneangriberen, der scorer mål på samlebånd. Vigtigere end den defensive midtbanespiller, der rydder op og skaber balance. Uden en stærk manager falder selv de største navne igennem.

Jeg vil gå så langt som at sige, at en manager står for mindst 70 % af et holds samlede succes. Det er manageren, der:

* udvikler og træner spillerne

* forbereder dem mentalt og håndterer personlig pleje

* analyserer modstanderen

* fastlægger taktikken

* skaber disciplin, struktur og holdånd

Historien er fuld af eksempler på managere, der overtager trupper spækket med verdensklassespillere – og alligevel fejler totalt. Og omvendt: managere med middelmådige trupper, som skaber resultater langt over forventning. Det alene dokumenterer, hvor afgørende managerrollen er.

Se bare, hvad Hansi Flick har formået på ekstremt kort tid gennem disciplin, mentalitet, klar struktur og præcis taktisk styring. Eller tænk på Klopp i Liverpool: en klub uden mesterskab i 30 år, som han forvandlede til et af Europas mest frygtindgydende hold – ikke på grund af stjerner alene, men på grund af lederskab, identitet og system.

Så svaret på dit spørgsmål er ikke til diskussion:

JA – DET ER HELT OG ALDELES AFGØRENDE, HVEM REAL MADRID ANSÆTTER SOM MANAGER.

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ved ikke om det er ligegyldigt hvem der bliver træner, men den det bliver må i hvert fald indstille sig på hvem der er boss og det bliver ikke ham….

Kun en absolut kapacitet vil kunne sætte sig igennem i den trup og ret beset vil en træner nok holde længst, hvis han mere bliver en slags rådgiver end en boss…

“Nå det vil du gerne Jude/kylian/Vini/, ok det gør vi så”…..

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dumle »

Jeg er så ligeglad med hvem de hyrer, så længe det ikke er klopp.

Vi har lige været igennem mange år med Ancelotti, og de får næppe en der er bedre så så længe vi passer vores bolchebutik så tænker jeg bring em on.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
man jan 12, 2026 9:23 pm
EasyBuddhist skrev:
man jan 12, 2026 8:24 pm
Hold nu kæft, hvor er de usikre på dem selv :lol:

Total falliterklæring at fyre træneren efter et nederlag i en mere eller mindre ligegyldig turnering. Arbeloa, man kan vel ikke rigtig være rystet, men alligevel. De smider simpelthen sæsonen der, men de får i det mindste en træner, der er lige så usympatisk som klubben

Hvis man ikke troede, de var bange for Barca, så får man i hvert fald syn for sagen her. Bare ærgerligt for dem, det er ligegyldigt, hvem de henter som træner
Mener du virkelig det? Altså at det er ligegyldigt, hvem der er træner?

Ret beset, så har Madrid vel mere end end håndfuld verdensklasse spillere, så hvis man kan få dem til at spille som et hold, så er det vel ikke ligegyldigt for os, eller hvad?

Du må forklare dig. Hvorfor er det ligegyldigt, hvem de får som træner?
Jeg mener, Barca's fremtid er sikret, ligegyldigt hvem de henter ind, det være sig spillere eller trænere

Camp nou står klar om senest 2 år og truppen er gennemsyret af ren verdensklasse talent fra egne rækker. De har allerede vundet meget og de er kun lige startet. Hvis indtægterne fra Espai Barca som forventet kan levere et par tilføjelser fra øverste hylde, så vil de to ting tilsammen sikre, dette hold vil vinde 1 ud af 2 trofæer over de næste 15 år

Det er det, de er bange for i Madrid, for skriften er på væggen og de har oplevet det før :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
man jan 12, 2026 10:20 pm
Jeg er så ligeglad med hvem de hyrer, så længe det ikke er klopp.

Vi har lige været igennem mange år med Ancelotti, og de får næppe en der er bedre så så længe vi passer vores bolchebutik så tænker jeg bring em on.
Ja, der er selvfølgelig en lille håndfuld trænere, der vil gøre det bedre end andre, men fælles for dem alle er, de vil få det rigtig, rigtig svært, når man både skal genopbygge OG vinde kontinuerligt over dette Barca hold

Klopp kunne være en af dem, men jeg tror ikke på det. Klopp ville have fuld kontrol over truppen, spillestil og transfers, hvis han skulle sige ja og det tror jeg simpelthen ikke, han(eller nogen anden) ville få

Real havde muligheden med Alonso for at bygge noget op fra bunden, men de forlod tanken efter bare et halvt år. Den eneste mulighed for at konkurrere kontinuerligt med Barca de næste 15 år er, man bygger noget tilsvarende op og det er ikke noget, man gør på et halvt år. Barca har brugt 5 år på dette projekt allerede og endnu længere, når man tænker på den målrettede talent udvikling, der ligger bag
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Real Madrid har håndteret det her nederlag værst muligt, hvis man ser det fra deres perspektiv. Med al respekt var det ikke noget vigtigt trofæ isoleret set, og Puta kunne have klappet lidt af modstanderen, rystet nederlaget af sig og banket igennem i La Liga og CL med en efterhånden skadesfri trup. I stedet har de forvandlet det til et meget vigtigt trofæ rent symbolsk, som bare gør sejren for Barca markant bedre. Først deres pinlige reaktion startende med Gülers flaskesparkende, skvat, til den uværdige kollektive afvisning af at vise respekt for vinderen for til slut at fyre træneren, som dermed både har været tidsspilde og en fejlinvestering. Hvis et spansk koryfæ, trænertalent og gammelt medlem af dødsstjernen ikke kan formå at samle spillerne omkring sig, hvem så?

Herfra skal der lyde et kæmpe tak. Jeg elsker at slå Puta og vinde en titel, men når de så endda viser hvor meget det generer dem, så er det den bedste bonus man som Barcafan kan bede om. Bare kom med flere historier om hvor fornærmede Mbappe og Vinicius opfører sig. Det er vand på møllen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster