Det er klart, Garcia kan blive bedre. Det jeg mener med, han ikke har nogen svagheder, er at han kan det hele. Det har Ter Stegen aldrig kunnet og kommer aldrig til detIkigai skrev: ↑man jan 05, 2026 10:59 pmDet bliver bare en anelse kunstigt at på en håndfuld kampe fra Garcia på den måde allerede gøre ham bedre en Ter Stegen . Tror man glemmer lidt hvor vigtig ter stegen har været i så mange sæsoner . Lad os sammenligne om 8 år . Garcia ligner dog en med kæmpe potentiale som kan blive den bedste . Det jeg ikke uenig IEasyBuddhist skrev: ↑man jan 05, 2026 5:13 pmTer Stegen har aldrig været komplet. Han har altid haft store problemer med at kontrollere luftrummet ved især dødbolde. Generelt er han ikke god på indlæg, ligegyldgt højde og så er han også ret svag ved skud/afslutninger højt i måletIkigai skrev: ↑søn jan 04, 2026 7:53 amVil nu nok mene Ter Stegen har været på niveau I sin karriere i Barca .
Garcia er fremragende og fremtiden - men Ter Stegen er da en absolut legende i klubben og synes det helt ved siden af det nævnes man nu endelig har fået en målmand og man havde tabt med Ter stegen osv ( selv i hans prime som det indikere’s)
Men jo - Garcia er fuldstændig outstanding. Det vi absolut enige I , men Ter Stegen har nu udfyldt rollen til perfektion også tidligere .
Joan har ingen af de begrænsninger og jeg må sige, jeg sjældent har set så komplet en profil. Den er mere eller mindre fuldkommen og jeg har endnu til gode, at finde en svaghed og det er ikke fordi, jeg ikke kigger
Hurtighed, reflekser, smidighed, springkraft, luftstyrke, højt, lavt, 1 mod 1, boldkontrol, overblik, sweeping, pasningsspil
Alt er bare top, top, top
Men jo, Ter Stegen har også haft et par gode sæsoner. Det har dog ikke været over det minimum forventede over 12 sæsoner imø
Nu er Garcia stadig ikke på det spanske landshold og aldrig nogensinde været indkaldt så hvis alt bare var top top top så burde han vel være med blandt de 3 målmænd - sat lidt firkantet op.
Men alt tyder på Garcia er den helt rette afløser for Ter stegen og det er bare super godt der er stabilitet lige på den plads - så man ikke endte ud i flere år med diverse lappe løsninger
Mht landsholdet, så har Fuente jo sine folk på plads og hvis man skal kæmpe sig ind, så kræver det rigtig meget. Men rygterne går på, han er med næste gang og når han først er med, er jeg sikker på, han gør pladsen til sin. Han er alt for god til, man kan sidde det overhørigt længere. Men der er intet at sige til, han stoler på de keepere, han allerede har. Det har de gjort sig fortjent til