La Liga Tråden

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der kan forklare hvorfor Putanyol spiller så godt og ligger i toppen? De røg ud af ligaen for 2 år siden og i sidste sæson var de tæt på endnu en nedrykning.
Jeg er bange for at der igen bliver kaos når vi møder dem om 12 dage.på udebanen.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5760
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
man dec 22, 2025 11:40 pm
Nogen der kan forklare hvorfor Putanyol spiller så godt og ligger i toppen? De røg ud af ligaen for 2 år siden og i sidste sæson var de tæt på endnu en nedrykning.
Jeg er bange for at der igen bliver kaos når vi møder dem om 12 dage.på udebanen.
De har fået en ejer, der har sikret kontinuitet. Det er den korte forklaring
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tirs dec 23, 2025 5:57 pm
Lopezzz skrev:
man dec 22, 2025 11:40 pm
Nogen der kan forklare hvorfor Putanyol spiller så godt og ligger i toppen? De røg ud af ligaen for 2 år siden og i sidste sæson var de tæt på endnu en nedrykning.
Jeg er bange for at der igen bliver kaos når vi møder dem om 12 dage.på udebanen.
De har fået en ejer, der har sikret kontinuitet. Det er den korte forklaring
Vi får nok kamp til stregen og Garcia i målet bliver lagt under kæmpe press.
Deres fans mener at han er forræder.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Ikigai »

Nu blev vejen til super Copa trofæet lidt nemmere
Mbappe meldes skadet i op til 3 uger .

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rmd spiller faktisk bedre uden Mbappe.. og ham der GG gør det da fremragende

Utroligt så stor en forskel der er på holdet når alle (undtagen Vini selvfølgelig) deltager i presset, og når der er 2 der ikke deltager.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

emo
Indlæg: 18152
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 393 gange
Blevet takket: 845 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af emo »

Hans mål 2 og 3 var ret flotte!
Allez...

Hristo
Indlæg: 1099
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 450 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Hristo »

SpillerSomMESSI skrev:
søn jan 04, 2026 7:02 pm
Rmd spiller faktisk bedre uden Mbappe.. og ham der GG gør det da fremragende

Utroligt så stor en forskel der er på holdet når alle (undtagen Vini selvfølgelig) deltager i presset, og når der er 2 der ikke deltager.
Det er lidt vildt deres største problem (ift spillet) er at de har to af verdens bedste offensive spillere, hvis vi lige for en stund tillader os at smide Vinicius i den kategori. Det er jo set før at gode spillere gør hinanden dårligere men hos Puta er det tydeligt der ikke er plads til begge to. Jeg håber Vinicius laver en Mbappe på RM og smutter gratis ved udløb men mon ikke de får solgt ham for en hel masse penge inden. De plejer desværre at være gode købmænd der i Madrid.

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Madameskrald »

Sjældent har jeg set så dårligt forsvarsspil… mål 1-4 var helt umarkerede!
Betis plejer at holde højere niveau

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Dumle »

Det er alligevel imponerende at efter en halvsæson, hvor vi har været pænt kritiske i forhold til vores spil, så har vi alligevel et pointsnit som hvis det holder sæsonen ud så ender vi på 98 point.

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Ikigai »

Madameskrald skrev:
søn jan 04, 2026 11:23 pm
Sjældent har jeg set så dårligt forsvarsspil… mål 1-4 var helt umarkerede!
Betis plejer at holde højere niveau
Stadig nu et ret godt mål.
Det var en god aften for G.garcia - alt lykkedes .

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Iniesta007 »

Dejligt at høre Puta blive piftet af banen( og under kampen) på deres eget stadion :sick:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber de taber
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Ikigai »

Fik de et straffe - de har ellers spillet fuldstændig uden gejst . Æv æv , så redder de den alligevel

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Det kører fint for Putanyol, 4 nederlag og 1 uafgjort i de sidste 5 kampe :clap:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2418
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 678 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af SIOUX »

Selvfølgelig får RM et billigt straffe i 8 min af overtiden :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster