La Liga Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: La Liga Tråden
Nogen der kan forklare hvorfor Putanyol spiller så godt og ligger i toppen? De røg ud af ligaen for 2 år siden og i sidste sæson var de tæt på endnu en nedrykning.
Jeg er bange for at der igen bliver kaos når vi møder dem om 12 dage.på udebanen.
Jeg er bange for at der igen bliver kaos når vi møder dem om 12 dage.på udebanen.
MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
De har fået en ejer, der har sikret kontinuitet. Det er den korte forklaring
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Lopezzz
- Kontakt:
Vi får nok kamp til stregen og Garcia i målet bliver lagt under kæmpe press.EasyBuddhist skrev: ↑tirs dec 23, 2025 5:57 pmDe har fået en ejer, der har sikret kontinuitet. Det er den korte forklaring
Deres fans mener at han er forræder.
MDCCCXCIX
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Rmd spiller faktisk bedre uden Mbappe.. og ham der GG gør det da fremragende
Utroligt så stor en forskel der er på holdet når alle (undtagen Vini selvfølgelig) deltager i presset, og når der er 2 der ikke deltager.
Utroligt så stor en forskel der er på holdet når alle (undtagen Vini selvfølgelig) deltager i presset, og når der er 2 der ikke deltager.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Hristo
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
Det er lidt vildt deres største problem (ift spillet) er at de har to af verdens bedste offensive spillere, hvis vi lige for en stund tillader os at smide Vinicius i den kategori. Det er jo set før at gode spillere gør hinanden dårligere men hos Puta er det tydeligt der ikke er plads til begge to. Jeg håber Vinicius laver en Mbappe på RM og smutter gratis ved udløb men mon ikke de får solgt ham for en hel masse penge inden. De plejer desværre at være gode købmænd der i Madrid.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn jan 04, 2026 7:02 pmRmd spiller faktisk bedre uden Mbappe.. og ham der GG gør det da fremragende
-
Madameskrald
- Blevet takket: 264 gange
Sjældent har jeg set så dårligt forsvarsspil… mål 1-4 var helt umarkerede!
Betis plejer at holde højere niveau
Det er alligevel imponerende at efter en halvsæson, hvor vi har været pænt kritiske i forhold til vores spil, så har vi alligevel et pointsnit som hvis det holder sæsonen ud så ender vi på 98 point.
Stadig nu et ret godt mål.Madameskrald skrev: ↑søn jan 04, 2026 11:23 pmSjældent har jeg set så dårligt forsvarsspil… mål 1-4 var helt umarkerede!
Det var en god aften for G.garcia - alt lykkedes .
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Dejligt at høre Puta blive piftet af banen( og under kampen) på deres eget stadion 
- Lopezzz
- Kontakt:
- Lopezzz
- Kontakt:
Det kører fint for Putanyol, 4 nederlag og 1 uafgjort i de sidste 5 kampe