FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Disney slår til: Skal vise det i Danmark

Streamingtjenesten Disney+ oplyser, at de har sikret sig rettighederne til Copa del Rey. Der er tale om en femårig aftale

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs dec 16, 2025 1:29 am
EasyBuddhist skrev:
tirs dec 16, 2025 12:37 am
Jeg skal nok droppe et link i morgen
Så bærer vi dig i kongestol på tværs af landet!

Forestiller mig et indslag på TV2 News, hvor vi passerer Storebælt med en stribe af biler bag os.
:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo

Ialocin
Indlæg: 1041
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 184 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Antimadridista skrev:
man dec 22, 2025 3:49 pm
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo
Det lyder da som en god ide.

Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal

Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin

Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.

Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo

Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.

AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.

Olmo har været for ustabil. Simpelthen.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
man dec 22, 2025 6:20 pm
Antimadridista skrev:
man dec 22, 2025 3:49 pm
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo
Det lyder da som en god ide.

Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal

Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin

Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.

Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo

Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.

AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.

Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
Min top 1 er Yamal. Han er uden tvivl Barca's bedste spiller og også meget tæt på at være verdens bedste. Selv dette efterår er han med længder den vigtigste spiller for Barca, selvom mange har større forventninger til ham. Han skaber stadig chancer i massevis og ud af ingenting, mens han også lægger på i forhold til g/a, hvor han ligger nummer 4 for året i top 5 ligaerne efter Mbappe, Haaland og Raphinha. Han overtrumfer dog dem alle i æstetik og produktivitet

Største skuffelse er Lewa, efterfulgt af Frenkie. Truppens to dyreste spillere er bare ikke særlig vigtige mere. De er stadig klasse i perioder, men de dukker ikke op, når klassespillere skal gøre det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lad os se hvor mange der vil være med og så tæller vi op til nytår :glad:

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

EasyBuddhist skrev:
man dec 22, 2025 8:27 pm
Ialocin skrev:
man dec 22, 2025 6:20 pm
Antimadridista skrev:
man dec 22, 2025 3:49 pm
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo
Det lyder da som en god ide.

Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal

Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin

Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.

Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo

Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.

AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.

Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
Min top 1 er Yamal. Han er uden tvivl Barca's bedste spiller og også meget tæt på at være verdens bedste. Selv dette efterår er han med længder den vigtigste spiller for Barca, selvom mange har større forventninger til ham. Han skaber stadig chancer i massevis og ud af ingenting, mens han også lægger på i forhold til g/a, hvor han ligger nummer 4 for året i top 5 ligaerne efter Mbappe, Haaland og Raphinha. Han overtrumfer dog dem alle i æstetik og produktivitet

Største skuffelse er Lewa, efterfulgt af Frenkie. Truppens to dyreste spillere er bare ikke særlig vigtige mere. De er stadig klasse i perioder, men de dukker ikke op, når klassespillere skal gøre det
Jeg er lidt uenig, for han er selvfølgelig super vigtig, men jeg synes tilbagekomsten af Raphinha som satte gang i den sejrs stime vi har viser at Raphinha er den vigtigste.

Men i det hele taget synes jeg det er meget tæt mellem Raphinha, Yamal, Pedri og Joan Garcia

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Ikigai »

Antimadridista skrev:
man dec 22, 2025 3:49 pm
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo
God idé , og evt en afstemning på hjemmesiden ?

Mit bud :
Årets spiller :
Raphinha

Positive :
F.Torres
ville gerne have valgt målmand Garcia - men han mangler ligesom det meste af 2025 for Barca )

Skuffelse :
AC

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Ikigai skrev:
tirs dec 23, 2025 11:02 am
Antimadridista skrev:
man dec 22, 2025 3:49 pm
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo
God idé , og evt en afstemning på hjemmesiden ?

Mit bud :
Årets spiller :
Raphinha

Positive :
F.Torres
ville gerne have valgt målmand Garcia - men han mangler ligesom det meste af 2025 for Barca )

Skuffelse :
AC
Hjemmesiden styrer jeg ikke :glad: Men jeg kan godt tælle sammen herinde ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
tirs dec 23, 2025 9:21 am
EasyBuddhist skrev:
man dec 22, 2025 8:27 pm
Ialocin skrev:
man dec 22, 2025 6:20 pm
Antimadridista skrev:
man dec 22, 2025 3:49 pm
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?

Mit bud

1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal

Positive overraskelse:

1 Martin
2 Eric
3 Joan G

Skuffelse:

Olmo
Det lyder da som en god ide.

Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal

Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin

Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.

Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo

Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.

AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.

Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
Min top 1 er Yamal. Han er uden tvivl Barca's bedste spiller og også meget tæt på at være verdens bedste. Selv dette efterår er han med længder den vigtigste spiller for Barca, selvom mange har større forventninger til ham. Han skaber stadig chancer i massevis og ud af ingenting, mens han også lægger på i forhold til g/a, hvor han ligger nummer 4 for året i top 5 ligaerne efter Mbappe, Haaland og Raphinha. Han overtrumfer dog dem alle i æstetik og produktivitet

Største skuffelse er Lewa, efterfulgt af Frenkie. Truppens to dyreste spillere er bare ikke særlig vigtige mere. De er stadig klasse i perioder, men de dukker ikke op, når klassespillere skal gøre det
Jeg er lidt uenig, for han er selvfølgelig super vigtig, men jeg synes tilbagekomsten af Raphinha som satte gang i den sejrs stime vi har viser at Raphinha er den vigtigste.

Men i det hele taget synes jeg det er meget tæt mellem Raphinha, Yamal, Pedri og Joan Garcia
Hvem vil du helst undvære, er det bedste spørgsmål man kan stille sig selv. Hvis ikke Yamal er det første navn på holdkortet, så lader man sig forvilde. Yamal er stjernen og den ultimative kreatør, så enkelt er det. Der er ingen grund til at opfinde noget, der ikke er
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Hvem vil du helst undvære, er det bedste spørgsmål man kan stille sig selv. Hvis ikke Yamal er det første navn på holdkortet, så lader man sig forvilde. Yamal er stjernen og den ultimative kreatør, så enkelt er det. Der er ingen grund til at opfinde noget, der ikke er.
Det er et spørgsmål der for mig har 2 svar, et langsigtet svar og et kortsigtet.

Til en kamp i morgen ville jeg helst undvære Yamal hvis vinskaæ vælge mellem Raphinha og Yamal. Men der er selvfølgelig ingen tvivl om Yamal på den lange bane og allerede nu på flere fronter er essentiel for Barca, både sportsligt og økonomisk.

Men sportsligt lige nu undvære jeg hellere Yamal en Raphinha, som jeg synes havde fortjent Ballon'dor med den sæson han fyrede af sidste år.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Årets spiller :
Lamine

Positive :
Martin/Roony

Skuffelse :
Ronald
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

DrGink
Indlæg: 1120
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Årets spiller: Raphinha.
Men det er næsten et coin toss mellem ham og Pedri og Yamal. Raphinha er valgt da holdet bare er helt anderledes med ham på det og han (endnu mere en pedri) går forrest.

Årets skuffelse: Olmo
Kunne også være Araujo. Men Olmo er valgt grundet hvad jeg synes var velbegrundet optimisme om at han kunne blive en decideret verdensstjerne. Araujo synes jeg allerede man havde afskrevet lidt ved årets start.

Positive overraskelse: Garcia for mit vedkommende. Jeg havde simpelthen ikke troet han var så god som han har vist sig.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Årets spiller: Raphinha
Årets skuffelse: Lewandowski (var på nippet til at vælge Kounde, men hans forårs og vinter var rigtig godt, og tænker det skal med i overvejelserne)
Årets overraskelse: Rashford (Garcia (begge) som tæt(te) toer(e))
El Señor de las Tartas

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Raphinha.

Torres.

Olmo.

Mit bud. God jul drenge. :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster