Disney slår til: Skal vise det i Danmark
Streamingtjenesten Disney+ oplyser, at de har sikret sig rettighederne til Copa del Rey. Der er tale om en femårig aftale
FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: FC Barcelona
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: FC Barcelona
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: FC Barcelona
Skal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
-
Ialocin
- Indlæg: 1041
- Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 184 gange
Re: FC Barcelona
Det lyder da som en god ide.Antimadridista skrev: ↑man dec 22, 2025 3:49 pmSkal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal
Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin
Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.
Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo
Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.
AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.
Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: FC Barcelona
Min top 1 er Yamal. Han er uden tvivl Barca's bedste spiller og også meget tæt på at være verdens bedste. Selv dette efterår er han med længder den vigtigste spiller for Barca, selvom mange har større forventninger til ham. Han skaber stadig chancer i massevis og ud af ingenting, mens han også lægger på i forhold til g/a, hvor han ligger nummer 4 for året i top 5 ligaerne efter Mbappe, Haaland og Raphinha. Han overtrumfer dog dem alle i æstetik og produktivitetIalocin skrev: ↑man dec 22, 2025 6:20 pmDet lyder da som en god ide.Antimadridista skrev: ↑man dec 22, 2025 3:49 pmSkal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal
Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin
Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.
Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo
Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.
AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.
Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
Største skuffelse er Lewa, efterfulgt af Frenkie. Truppens to dyreste spillere er bare ikke særlig vigtige mere. De er stadig klasse i perioder, men de dukker ikke op, når klassespillere skal gøre det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: FC Barcelona
Jeg er lidt uenig, for han er selvfølgelig super vigtig, men jeg synes tilbagekomsten af Raphinha som satte gang i den sejrs stime vi har viser at Raphinha er den vigtigste.EasyBuddhist skrev: ↑man dec 22, 2025 8:27 pmMin top 1 er Yamal. Han er uden tvivl Barca's bedste spiller og også meget tæt på at være verdens bedste. Selv dette efterår er han med længder den vigtigste spiller for Barca, selvom mange har større forventninger til ham. Han skaber stadig chancer i massevis og ud af ingenting, mens han også lægger på i forhold til g/a, hvor han ligger nummer 4 for året i top 5 ligaerne efter Mbappe, Haaland og Raphinha. Han overtrumfer dog dem alle i æstetik og produktivitetIalocin skrev: ↑man dec 22, 2025 6:20 pmDet lyder da som en god ide.Antimadridista skrev: ↑man dec 22, 2025 3:49 pmSkal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal
Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin
Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.
Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo
Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.
AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.
Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
Største skuffelse er Lewa, efterfulgt af Frenkie. Truppens to dyreste spillere er bare ikke særlig vigtige mere. De er stadig klasse i perioder, men de dukker ikke op, når klassespillere skal gøre det
Men i det hele taget synes jeg det er meget tæt mellem Raphinha, Yamal, Pedri og Joan Garcia
Re: FC Barcelona
God idé , og evt en afstemning på hjemmesiden ?Antimadridista skrev: ↑man dec 22, 2025 3:49 pmSkal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Mit bud :
Årets spiller :
Raphinha
Positive :
F.Torres
ville gerne have valgt målmand Garcia - men han mangler ligesom det meste af 2025 for Barca )
Skuffelse :
AC
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: FC Barcelona
Hjemmesiden styrer jeg ikkeIkigai skrev: ↑tirs dec 23, 2025 11:02 amGod idé , og evt en afstemning på hjemmesiden ?Antimadridista skrev: ↑man dec 22, 2025 3:49 pmSkal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Mit bud :
Årets spiller :
Raphinha
Positive :
F.Torres
ville gerne have valgt målmand Garcia - men han mangler ligesom det meste af 2025 for Barca )
Skuffelse :
AC
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: FC Barcelona
Hvem vil du helst undvære, er det bedste spørgsmål man kan stille sig selv. Hvis ikke Yamal er det første navn på holdkortet, så lader man sig forvilde. Yamal er stjernen og den ultimative kreatør, så enkelt er det. Der er ingen grund til at opfinde noget, der ikke erDumle skrev: ↑tirs dec 23, 2025 9:21 amJeg er lidt uenig, for han er selvfølgelig super vigtig, men jeg synes tilbagekomsten af Raphinha som satte gang i den sejrs stime vi har viser at Raphinha er den vigtigste.EasyBuddhist skrev: ↑man dec 22, 2025 8:27 pmMin top 1 er Yamal. Han er uden tvivl Barca's bedste spiller og også meget tæt på at være verdens bedste. Selv dette efterår er han med længder den vigtigste spiller for Barca, selvom mange har større forventninger til ham. Han skaber stadig chancer i massevis og ud af ingenting, mens han også lægger på i forhold til g/a, hvor han ligger nummer 4 for året i top 5 ligaerne efter Mbappe, Haaland og Raphinha. Han overtrumfer dog dem alle i æstetik og produktivitetIalocin skrev: ↑man dec 22, 2025 6:20 pmDet lyder da som en god ide.Antimadridista skrev: ↑man dec 22, 2025 3:49 pmSkal vi ikke ha en “årets Barca spiller 2025”..?
Mit bud
1 Raphinha
2 Pedri
3 Yamal
Positive overraskelse:
1 Martin
2 Eric
3 Joan G
Skuffelse:
Olmo
Her er min top 3:
1) Pedri
2) Raphinha
3) Yamal
Positive overraskelser
1) Raphinha
2) Garcia
3) Martin
Casado havde helt sikkert været en af mine 3 positive overraskelser, hvis det ikke var, fordi han er faldet så meget i niveau siden sin skade.
Årets skuffelser
1) Araujo
2) AC
3) Olmo
Araujo fordi han ikke er i nærheden af sit gamle niveau, og bliver ved med at lave dumme fejl i afgørende situationer.
AC fordi han har været så meget skadet, og da han var blevet frisk igen blev han degraderet til breddespiller.
Olmo har været for ustabil. Simpelthen.
Største skuffelse er Lewa, efterfulgt af Frenkie. Truppens to dyreste spillere er bare ikke særlig vigtige mere. De er stadig klasse i perioder, men de dukker ikke op, når klassespillere skal gøre det
Men i det hele taget synes jeg det er meget tæt mellem Raphinha, Yamal, Pedri og Joan Garcia
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: FC Barcelona
Det er et spørgsmål der for mig har 2 svar, et langsigtet svar og et kortsigtet.Hvem vil du helst undvære, er det bedste spørgsmål man kan stille sig selv. Hvis ikke Yamal er det første navn på holdkortet, så lader man sig forvilde. Yamal er stjernen og den ultimative kreatør, så enkelt er det. Der er ingen grund til at opfinde noget, der ikke er.
Til en kamp i morgen ville jeg helst undvære Yamal hvis vinskaæ vælge mellem Raphinha og Yamal. Men der er selvfølgelig ingen tvivl om Yamal på den lange bane og allerede nu på flere fronter er essentiel for Barca, både sportsligt og økonomisk.
Men sportsligt lige nu undvære jeg hellere Yamal en Raphinha, som jeg synes havde fortjent Ballon'dor med den sæson han fyrede af sidste år.
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: FC Barcelona
Årets spiller :
Lamine
Positive :
Martin/Roony
Skuffelse :
Ronald
Lamine
Positive :
Martin/Roony
Skuffelse :
Ronald
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
DrGink
- Indlæg: 1120
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: FC Barcelona
Årets spiller: Raphinha.
Men det er næsten et coin toss mellem ham og Pedri og Yamal. Raphinha er valgt da holdet bare er helt anderledes med ham på det og han (endnu mere en pedri) går forrest.
Årets skuffelse: Olmo
Kunne også være Araujo. Men Olmo er valgt grundet hvad jeg synes var velbegrundet optimisme om at han kunne blive en decideret verdensstjerne. Araujo synes jeg allerede man havde afskrevet lidt ved årets start.
Positive overraskelse: Garcia for mit vedkommende. Jeg havde simpelthen ikke troet han var så god som han har vist sig.
Men det er næsten et coin toss mellem ham og Pedri og Yamal. Raphinha er valgt da holdet bare er helt anderledes med ham på det og han (endnu mere en pedri) går forrest.
Årets skuffelse: Olmo
Kunne også være Araujo. Men Olmo er valgt grundet hvad jeg synes var velbegrundet optimisme om at han kunne blive en decideret verdensstjerne. Araujo synes jeg allerede man havde afskrevet lidt ved årets start.
Positive overraskelse: Garcia for mit vedkommende. Jeg havde simpelthen ikke troet han var så god som han har vist sig.
- Diabolito
- Indlæg: 913
- Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 18 gange
- Blevet takket: 66 gange
Re: FC Barcelona
Årets spiller: Raphinha
Årets skuffelse: Lewandowski (var på nippet til at vælge Kounde, men hans forårs og vinter var rigtig godt, og tænker det skal med i overvejelserne)
Årets overraskelse: Rashford (Garcia (begge) som tæt(te) toer(e))
Årets skuffelse: Lewandowski (var på nippet til at vælge Kounde, men hans forårs og vinter var rigtig godt, og tænker det skal med i overvejelserne)
Årets overraskelse: Rashford (Garcia (begge) som tæt(te) toer(e))
El Señor de las Tartas
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster