21/12 Villarreal - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 835 gange

Re: 21/12 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Noget rodet, men en sejr trods alt! Dejligt at gå på juleferie med, så vi kan være klar til at smadre holdet fra Cornella.

Hristo
Har takket: 265 gange
Blevet takket: 396 gange

Indlæg af Hristo »

Inden kampen havde jeg solgt den for en sejr så alt i alt dejligt. Håber Kounde kun er et slag. Ellers hedder opskriften nok Eric Garcia på hb efter jul. God jul allesammen!

DeanCassady
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 329 gange

Indlæg af DeanCassady »

Fin sejr uden Pedrito. Tak til Joan, der ligner den bedste keeper, vi har haft i mange, mange, mange år.
Robert Zimmerman

Iniesta007
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 277 gange

Indlæg af Iniesta007 »

DeanCassady skrev:
søn dec 21, 2025 7:10 pm
Fin sejr uden Pedrito. Tak til Joan, der ligner den bedste keeper, vi har haft i mange, mange, mange år.
Ter Stegen i gamle dage havde også taget de bolde, men ellers enig :smile:

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 406 gange

Indlæg af Barca80 »

Vi har allerede overgået sidste sæson i offensivt niveau :eek:

Hele sidste sæson scorede vi 102 mål i ligaen over 38 kampe.

I denne sæson har vi allerede scoret 51 mål på blot 18 kampe – altså halvdelen af sidste sæsons målproduktion, før vi overhovedet er nået halvvejs i ligaen.

Det er et ekstremt højt målsnit. Det mest imponerende er, at målene er fordelt på mange spillere: Ferran, Lewandowski, Yamal, Raphinha, Fermín m.fl. Det er en kollektiv holdpræstation – ikke afhængig af én enkelt spiller :thumbup:

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har simpelthen ikke set noget så talentløst længe fra det her hold. Selv efter udvisningen er de rystende usikre og lige så snart de bliver presset bare en smule, så laver de fejl.

Hold kæft en sløj omgang alibi fodbold. :devil:

Vi er heldige, at Villareal ikke er skarpere og at en af deres mænd dummer sig big time. Selv med en mand nede, vinder Villareal skudstatikken på mål, fordi de lykkes med at presse os højt i perioder af 2 halvleg - med 10 mand :crazy:
Senest rettet af nosslo15 søn dec 21, 2025 7:29 pm, rettet i alt 2 gange.

Drake
Har takket: 2936 gange
Blevet takket: 220 gange

Indlæg af Drake »

Kæft en pinlig kamp, vi lignede nogle amatører i dag :mad:

3 point og videre :yawn:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 218 gange
Blevet takket: 196 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Det så godt nok noget usikkert ud, særligt inden det røde kort. Vi savner godt nok en forsvarsgeneral, og selvom jeg sætter pris på Eric García, så er jeg nok stadig af den holdning, at vores bedste pivot makkerpar hedder Pedri - Frenkie. Mange tabte bolde i dag og nervøst anlagt spil, men også nogle individuelle lyspunkter.

- Frenkie de Jong spiller en fremragende kamp. I en kamp hvor selv vores normalt boldsikre spillere er på glatis, smider han næsten ikke en eneste bold væk. Godt defensivt bidrag, 97% pass completion, 4 nøgleafleveringer, en kølig assist til Yamal, og bevæger sig fremragende uden bold. Ser også en klar tendens til, at vores LCM bevæger sig længere frem og gør sig tilgængelig i det halve rum, når Rashford kommer på banen, uanset om det er FdJ eller Pedri der er LCM på dagen.
- Yamal med et mål, 7/12 gennemførte driblinger, og ikke mindre end 6 nøgleafleveringer. Han kom ikke alt for godt ud af starthullet med lidt for mange, lidt for optimistiske, forsøgte stikninger med ydersiden, men han spiller sig op. Klart en af vores bedste idag sammen med Joan Garcia, Raphinha, og FdJ. Det må da lægge en lille dæmper på Yamal alarmismen (Yalarmismen? :grin: )
- Raphinha dukker op over det hele og arbejder røven ud af bukserne. Fantastisk at have ham tilbage igen.
- Joan Garcia ligner fortsat en af de bedste målmænd i verden i øjeblikket. Fordeler bolden godt og er fremragende på stregen og i en-mod-en situationer.
- Bernal gør også et fint indhop. Den knægt har rigtig gode instinkter og er sikker på bolden. Fed dummy til Raphinha desuden.

Ikke vores bedste kamp, men synes den meget godt fremhæver vores udfordringer (og styrker) i øjeblikket: Vi har intet lederskab i forsvaret, og fysikken i bagkæden er så godt som ikke-eksisterende. Jeg håber godt nok vi får nogen ind der kan bringe noget ro på i bagkæden snart.

Iniesta007
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 277 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Puyols_garn skrev:
søn dec 21, 2025 7:33 pm
Det så godt nok noget usikkert ud, særligt inden det røde kort. Vi savner godt nok en forsvarsgeneral, og selvom jeg sætter pris på Eric García, så er jeg nok stadig af den holdning, at vores bedste pivot makkerpar hedder Pedri - Frenkie. Mange tabte bolde i dag og nervøst anlagt spil, men også nogle individuelle lyspunkter.

- Frenkie de Jong spiller en fremragende kamp. I en kamp hvor selv vores normalt boldsikre spillere er på glatis, smider han næsten ikke en eneste bold væk. Godt defensivt bidrag, 97% pass completion, 4 nøgleafleveringer, en kølig assist til Yamal, og bevæger sig fremragende uden bold. Ser også en klar tendens til, at vores LCM bevæger sig længere frem og gør sig tilgængelig i det halve rum, når Rashford kommer på banen, uanset om det er FdJ eller Pedri der er LCM på dagen.
- Yamal med et mål, 7/12 gennemførte driblinger, og ikke mindre end 6 nøgleafleveringer. Han kom ikke alt for godt ud af starthullet med lidt for mange, lidt for optimistiske, forsøgte stikninger med ydersiden, men han spiller sig op. Klart en af vores bedste idag sammen med Joan Garcia, Raphinha, og FdJ. Det må da lægge en lille dæmper på Yamal alarmismen (Yalarmismen? :grin: )
- Raphinha dukker op over det hele og arbejder røven ud af bukserne. Fantastisk at have ham tilbage igen.
- Joan Garcia ligner fortsat en af de bedste målmænd i verden i øjeblikket. Fordeler bolden godt og er fremragende på stregen og i en-mod-en situationer.
- Bernal gør også et fint indhop. Den knægt har rigtig gode instinkter og er sikker på bolden. Fed dummy til Raphinha desuden.

Ikke vores bedste kamp, men synes den meget godt fremhæver vores udfordringer (og styrker) i øjeblikket: Vi har intet lederskab i forsvaret, og fysikken i bagkæden er så godt som ikke-eksisterende. Jeg håber godt nok vi får nogen ind der kan bringe noget ro på i bagkæden snart.
Enig. Vi skal minimum hente en rigtig dygtig forsvarsspiller, en der kan presse dem der tager for let på det hele :sad:
Det var den dårligste kamp længe, endda med 1 mand mere :lol:
Og alligevel har vi 4p. mere end Puta....tankevækkende. :crazy:

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2729 gange
Blevet takket: 1578 gange

Indlæg af Dytrax »

Jeg forestiller mig at vi sælger Araujo (Helst i løbet af vinterens transfervindue) og får købt mindst én spiller til forsvaret.

Lur mig om jeg ikke lige har jinxet salg af Ronald. Sorry guys... betragt det som en julegave

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 218 gange
Blevet takket: 196 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Iniesta007 skrev:
søn dec 21, 2025 7:41 pm
Enig. Vi skal minimum hente en rigtig dygtig forsvarsspiller, en der kan presse dem der tager for let på det hele :sad:
Det var den dårligste kamp længe, endda med 1 mand mere :lol:
Og alligevel har vi 4p. mere end Puta....tankevækkende. :crazy:
Ja, jeg tror det kunne gøre underværker. Tror ikke nødvendigvis de tager for let på det i forsvaret, men vores center backs ser i hvert fald hyppigt nervøse ud, og Balde har nogle seriøse defensive mangler, både i hans fysik og overordnede defensive forståelse og koncentration. Jeg håber en rigtig forsvarsdirigent kan gøre en forskel. Det er fedt at se så mange unge spillere på holdet, men i forsvaret ser det hyppigt ud som om vi mangler en erfaren spiller med is i årerne.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2729 gange
Blevet takket: 1578 gange

Indlæg af Dytrax »

❗️| According to Javi Miguel, Koundé injured in his hamstrings. He will be OUT and will MISS the Supercopa.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 710 gange
Blevet takket: 769 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ikke for at single out anyone, men Martin! Uha
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af PeterPedal »

Nu ved jeg ikke lige, hvordan man kopierer et billede ind her, hvis det ikke allerede ligger på nettet, men jeg sad lige og så Presselogen på TV2 og i rulleteksterne i bunden af skærmen stod der, at vi vandt 2-1 .... faktisk en interessant (underfundig?) "billedtekst" til en udsendelse, hvor de diskuterer pressens og mediernes troværdighed....

:glad:
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af PeterPedal »

Dytrax skrev:
søn dec 21, 2025 8:01 pm
❗️| According to Javi Miguel, Koundé injured in his hamstrings. He will be OUT and will MISS the Supercopa.
Hvem er Miss Supercopa? Er det en med noget større end D-skåle?

OK, ikke mere vin i dag ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Besvar