Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Puyols_garn skrev:
lør dec 20, 2025 3:45 pm
Dytrax skrev:
fre dec 19, 2025 5:36 pm
Nu kan det godt være han er et kæmpe talent, men bør man ikke stadig med vores økonomi i tankerne kigge andre veje end mod en naturlig højre wing, med mindre fremtidsplanerne for Lamine er at rykke ham ind centralt, for så er det selvfølgelig en anden diskussion.
Jeg læste for nyligt en artikel, hvori det blev sandsynliggjort, at Yamal formentlig rykkes ind centralt for at give ham flere muligheder og i sådan et scenarie, giver det god mening - men Sankt Easy (Ham, der kun udøver vold, hvis man formaster sig til at sige at Cubarsi ligner en bleg Teletubbie) har allerede skrevet, at Jesse også opererer fint på LW.

Men det bliver spændende. Også at se om vi rent faktisk har økonomi til noget som helst, når ét kommer til alt.
Jeg kunne godt se det på sigt, men ift sammensætningen af truppen har jeg svært ved at se det ske inden for de næste par år.

I øjeblikket har vi kun Yamal og Roony til højrekanten (udover B og U19 spillere), og vi har masser af kvalitet i dybden centralt med både Olmo og Fermín som niveaumæssigt er tæt på hinanden. Hvis Yamal er tiltænkt en plads centralt på den korte/mellemlange bane, så har vi pludselig 3 klassespillere centralt, og kun én spiller til højrekanten, som ikke umiddelbart har niveauet foreløbig til en plads i bedste 11.

Roony har egentlig gjort det meget fint indtil videre som backup, og jeg synes ikke hans niveau har svinget lige så meget som i FCK. Som type virker han som et godt fit til vores HW, men jeg kan ikke helt forestille mig at Yamal bliver flyttet ind centralt snart, medmindre man har tænkt sig at gå efter en HW til bedste 11, og sælger Olmo eller Fermín :think:
Måden at få Yamal længere ind centralt, er ikke ved at spille ham på 10'eren, men ved at spille ham falsk 9. For at det skal lade sig gøre, har man brug for en offensiv RB, der kan holde bredden. Man har både de offensive og midtbane spillere nok til at det kan lade sig gøre, men jeg tror ikke, Flick er interesseret i det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆:

Girona and Aston Villa have CALLED BARÇA to sign TER STEGEN NOW, says Mundo Deportivo!

Via Fabrizio Romano

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
søn dec 21, 2025 12:57 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆:

Girona and Aston Villa have CALLED BARÇA to sign TER STEGEN NOW, says Mundo Deportivo!

Via Fabrizio Romano
Så forhåbentlig Villa! De burde både have et større råderum økonomisk og vi slipper for potentielt at have Ter Stegen til at pille pynten af vores spillere.

Hvis han gerne vil blive i Barcelona ender det dog nok i Girona.
Rey Abi!

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

!Option skrev:
søn dec 21, 2025 2:57 pm
Dytrax skrev:
søn dec 21, 2025 12:57 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆:

Girona and Aston Villa have CALLED BARÇA to sign TER STEGEN NOW, says Mundo Deportivo!

Via Fabrizio Romano
Så forhåbentlig Villa! De burde både have et større råderum økonomisk og vi slipper for potentielt at have Ter Stegen til at pille pynten af vores spillere.

Hvis han gerne vil blive i Barcelona ender det dog nok i Girona.
Med ACs skade samt vores behov for en venstrebenet centerback kunne man måske afsøgr muligheden for en byttehandel med ter Stegen og Pau Torres.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Dét ville ikke være tosset, Dumle

Mener også at Pau T. har været nævnt som transfermål.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

EasyBuddhist skrev:
søn dec 21, 2025 9:52 am
Puyols_garn skrev:
lør dec 20, 2025 3:45 pm
Dytrax skrev:
fre dec 19, 2025 5:36 pm
Nu kan det godt være han er et kæmpe talent, men bør man ikke stadig med vores økonomi i tankerne kigge andre veje end mod en naturlig højre wing, med mindre fremtidsplanerne for Lamine er at rykke ham ind centralt, for så er det selvfølgelig en anden diskussion.
Jeg læste for nyligt en artikel, hvori det blev sandsynliggjort, at Yamal formentlig rykkes ind centralt for at give ham flere muligheder og i sådan et scenarie, giver det god mening - men Sankt Easy (Ham, der kun udøver vold, hvis man formaster sig til at sige at Cubarsi ligner en bleg Teletubbie) har allerede skrevet, at Jesse også opererer fint på LW.

Men det bliver spændende. Også at se om vi rent faktisk har økonomi til noget som helst, når ét kommer til alt.
Jeg kunne godt se det på sigt, men ift sammensætningen af truppen har jeg svært ved at se det ske inden for de næste par år.

I øjeblikket har vi kun Yamal og Roony til højrekanten (udover B og U19 spillere), og vi har masser af kvalitet i dybden centralt med både Olmo og Fermín som niveaumæssigt er tæt på hinanden. Hvis Yamal er tiltænkt en plads centralt på den korte/mellemlange bane, så har vi pludselig 3 klassespillere centralt, og kun én spiller til højrekanten, som ikke umiddelbart har niveauet foreløbig til en plads i bedste 11.

Roony har egentlig gjort det meget fint indtil videre som backup, og jeg synes ikke hans niveau har svinget lige så meget som i FCK. Som type virker han som et godt fit til vores HW, men jeg kan ikke helt forestille mig at Yamal bliver flyttet ind centralt snart, medmindre man har tænkt sig at gå efter en HW til bedste 11, og sælger Olmo eller Fermín :think:
Måden at få Yamal længere ind centralt, er ikke ved at spille ham på 10'eren, men ved at spille ham falsk 9. For at det skal lade sig gøre, har man brug for en offensiv RB, der kan holde bredden. Man har både de offensive og midtbane spillere nok til at det kan lade sig gøre, men jeg tror ikke, Flick er interesseret i det
Det kunne bestemt godt være en mulighed på sigt, ville være interessant at se hvordan han ville håndtere det. Uanset hvad ville det også efterlade os med et stort hul på HW. Synes nu stadig han gør det så godt på HW, og desuden er han typemæssigt en spiller der klæder vores højrekant rigtig godt, så jeg ser ikke helt behovet inden for de næste par år. Flick virker også til at foretrække en angriber med noget tilstedeværelse i boksen, og jeg håber han bliver nogle år endnu :glad:

Han har selvfølgelig en lang karriere foran sig, så det kunne da sagtens være han på sigt udvikler sig til en spiller der gør sig bedst centralt

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Dumle skrev:
søn dec 21, 2025 3:42 pm
!Option skrev:
søn dec 21, 2025 2:57 pm
Dytrax skrev:
søn dec 21, 2025 12:57 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆:

Girona and Aston Villa have CALLED BARÇA to sign TER STEGEN NOW, says Mundo Deportivo!

Via Fabrizio Romano
Så forhåbentlig Villa! De burde både have et større råderum økonomisk og vi slipper for potentielt at have Ter Stegen til at pille pynten af vores spillere.

Hvis han gerne vil blive i Barcelona ender det dog nok i Girona.
Med ACs skade samt vores behov for en venstrebenet centerback kunne man måske afsøgr muligheden for en byttehandel med ter Stegen og Pau Torres.
Har ikke fulgt ham så tæt i Villa, men baseret på hans tid i Villareal kunne jeg godt se ham gøre en forskel her og nu, selv hvis han får en mere sekundær rolle på sigt. Han plejede i hvert fald at have nogle af de ting vi mangler i forsvaret, dvs noget fysik, noget højde, og nogle grundlæggende defensive kundskaber + han er venstrefodet. Ville også være godt hvis vi kunne komme af med MAtS løn.

Selvfølgelig, hvis vi signer og indregistrerer en spiller midlertidigt efter reglen om langtidsskadede spillere, så skal den større negative difference mellem de tilladte omkostninger for den indregistrerede trup og de faktiske udgifter afholdt til det samme, som indregistreringen af spilleren medfører, fratrækkes næste sæsons tilladte grænseværdi. Derudover skal spilleren indregistreres normalt i næste sæson, men forhåbentlig bliver det ikke et problem igen igen igen :shifty:

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Puyols_garn skrev:
søn dec 21, 2025 9:39 pm
Dumle skrev:
søn dec 21, 2025 3:42 pm
!Option skrev:
søn dec 21, 2025 2:57 pm
Dytrax skrev:
søn dec 21, 2025 12:57 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆:

Girona and Aston Villa have CALLED BARÇA to sign TER STEGEN NOW, says Mundo Deportivo!

Via Fabrizio Romano
Så forhåbentlig Villa! De burde både have et større råderum økonomisk og vi slipper for potentielt at have Ter Stegen til at pille pynten af vores spillere.

Hvis han gerne vil blive i Barcelona ender det dog nok i Girona.
Med ACs skade samt vores behov for en venstrebenet centerback kunne man måske afsøgr muligheden for en byttehandel med ter Stegen og Pau Torres.
Har ikke fulgt ham så tæt i Villa, men baseret på hans tid i Villareal kunne jeg godt se ham gøre en forskel her og nu, selv hvis han får en mere sekundær rolle på sigt. Han plejede i hvert fald at have nogle af de ting vi mangler i forsvaret, dvs noget fysik, noget højde, og nogle grundlæggende defensive kundskaber + han er venstrefodet. Ville også være godt hvis vi kunne komme af med MAtS løn.

Selvfølgelig, hvis vi signer og indregistrerer en spiller midlertidigt efter reglen om langtidsskadede spillere, så skal den større negative difference mellem de tilladte omkostninger for den indregistrerede trup og de faktiske udgifter afholdt til det samme, som indregistreringen af spilleren medfører, fratrækkes næste sæsons tilladte grænseværdi. Derudover skal spilleren indregistreres normalt i næste sæson, men forhåbentlig bliver det ikke et problem igen igen igen :shifty:
Men hvorfor skulle Villa ville erstatte en verdensmester med Stegen??

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad mon Inter forlanger for én Bastoni? Han ville passe perfekt ind.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Formentlig en håndfuld euro og alle Cataloniens førstefødte.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Bastoni vil ikke være muligt at registrere kun på AC's løn. Der skal man finde langt flere lønkroner eller meromsætning, hvis man vil gå den vej, hvilket jeg i øvrigt ikke håber, man gør. Bastoni er en katastrofe i en firback kæde og når den tilmed står så højt som Barca's, vil det være en handel af apokalyptiske dimensioner. Han er alt for langsom og stor i sine bevægelser til at kunne spille den rolle. Medmindre man tilføjer en ultrastærk DM, en defensiv LB og konventerer til en treback kæde, så er det et no go fra min side og jeg kan heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig, Flick gøre noget, der bare ligner

Schlotterbech vil være langt bedre, men stadig også for dyr, da rygterne går på, han kræver 20m om året. Guehi er nok det bedste bud, hvis man vil have en her og nu løsning af tilstrækkelig høj kvalitet. Ikke at jeg er den store fan, men han vil tilføje noget af det, man altid har håbet Araujo ville gøre og som man må indse, han aldrig kommer til
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
man dec 22, 2025 11:52 am
Bastoni vil ikke være muligt at registrere kun på AC's løn. Der skal man finde langt flere lønkroner eller meromsætning, hvis man vil gå den vej, hvilket jeg i øvrigt ikke håber, man gør. Bastoni er en katastrofe i en firback kæde og når den tilmed står så højt som Barca's, vil det være en handel af apokalyptiske dimensioner. Han er alt for langsom og stor i sine bevægelser til at kunne spille den rolle. Medmindre man tilføjer en ultrastærk DM, en defensiv LB og konventerer til en treback kæde, så er det et no go fra min side og jeg kan heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig, Flick gøre noget, der bare ligner

Schlotterbech vil være langt bedre, men stadig også for dyr, da rygterne går på, han kræver 20m om året. Guehi er nok det bedste bud, hvis man vil have en her og nu løsning af tilstrækkelig høj kvalitet. Ikke at jeg er den store fan, men han vil tilføje noget af det, man altid har håbet Araujo ville gøre og som man må indse, han aldrig kommer til
Vi har klaret os (næsten) uden AC i ret lang tid. Jeg stemmer for at vi dækker ind og satser på at det vi har nu holder, så vi kan gå all in på noget kvali-lcb til sommer. Ikke at vi er superbrede i forsvaret men det er jo stadig et grundvilkår at riget fattes penge. Jeg orker heller ikke hvis vi skal til at bruge mange penge vi ikke rigtig har på en breddespiller nu. Braitwaite-løsninger må gerne blive hjemme. Med mindre selvfølgelig Maldini finder støvlerne frem fra loftet. Eller Carsten Detlefsen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

✍🏻 Flick asked for the signing of a defender in January, but the available options do not convince the club. [Diario Sport]

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Hvad er muligheden for at de Jong genbesøger CB positionen i mangel af bedre samt penge?

Han har ikke farten, men har han disciplinen, overblikket mv. i vores nuværende system?
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster