Jep, samme her.Antimadridista skrev: ↑søn dec 14, 2025 12:31 amDet vil øjeblikkeligt fjerne ethvert tilhørsforhold fra min side, sku det ske.
FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1151 gange
- Blevet takket: 801 gange
Re: FC Barcelona
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt:
-
Hristo
- Har takket: 265 gange
- Blevet takket: 396 gange
Nej, det er jo hele DNA’et. Ville slet ikke give mening og forvandle klubben til en som alle de andre. Men af samme årsag kan jeg slet heller ikke se det ske. Hvis det for mange af os i DK er afgørende for vores forhold til klubben, tænker jeg man kan gange det med ti når vi snakker de catalanske medlemmer. For mig ville fodbold stort set dø, hvis en rigmand købte Barca.Kvoller skrev: ↑søn dec 14, 2025 9:38 amJep, samme her.Antimadridista skrev: ↑søn dec 14, 2025 12:31 amDet vil øjeblikkeligt fjerne ethvert tilhørsforhold fra min side, sku det ske.
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1151 gange
- Blevet takket: 801 gange
Jeg ser det heller ikke ske. Som du siger, så vil medlemmerne aldrig stemme det igennem.
Jeg tror ikke på det sker, men samtidig kan jeg ikke sige jeg ligger mine Barca trøjer fra mig skulle det ske, for så er det stadig medlemmerne der har taget en beslutning.
Skal vi følge med konkurrenterne så skal vi blive ved med at kigge på indtægtskilder som man har gjort ved at sølge reklamespots på stadion og trøjerne ting man ellers i mange år svor til aldrig at gøre.
Jeg bliver ved at være barcafan næsten uanset hvad der sker i fremtiden, men det er mest romantisk at være i en klub der ikke har milliard prinser i ryggen, og som bliver drevet som en rigtig forretning, når præsidenten altså ikke hedder Bartomeu.
Skal vi følge med konkurrenterne så skal vi blive ved med at kigge på indtægtskilder som man har gjort ved at sølge reklamespots på stadion og trøjerne ting man ellers i mange år svor til aldrig at gøre.
Jeg bliver ved at være barcafan næsten uanset hvad der sker i fremtiden, men det er mest romantisk at være i en klub der ikke har milliard prinser i ryggen, og som bliver drevet som en rigtig forretning, når præsidenten altså ikke hedder Bartomeu.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2732 gange
- Blevet takket: 1580 gange
Barcelona as an entity is owned by its socios or members, who would never allow the club to be acquired by a foreign entity. This is something that is highlighted by Gallardo as well.
Although the Saudi Arabian Investment Fund can technically invest in Barcelona if the club splits its entertainment arm, that won’t allow PIF to gain control of the club’s day-to-day operations.
A similar strategy is reportedly being considered by Real Madrid, with Florentino Perez open to splitting the club’s entertainment arm and footballing arm, and allowing offers for investors to invest in the entertainment arm.
This could be the only way the PIF can invest in Barcelona as well. But apart from that, it is almost unimaginable for Barcelona to be fully acquired by a foreign entity, let alone PIF.
Kilde;
https://barcauniversal.com/saudi-crown- ... na-report/
- Lopezzz
- Kontakt:
Hvad er der mere der skal investeres i? En flyvende stadion eller en squid game turnering?Dytrax skrev: ↑søn dec 14, 2025 2:16 pmBarcelona as an entity is owned by its socios or members, who would never allow the club to be acquired by a foreign entity. This is something that is highlighted by Gallardo as well.
Although the Saudi Arabian Investment Fund can technically invest in Barcelona if the club splits its entertainment arm, that won’t allow PIF to gain control of the club’s day-to-day operations.
A similar strategy is reportedly being considered by Real Madrid, with Florentino Perez open to splitting the club’s entertainment arm and footballing arm, and allowing offers for investors to invest in the entertainment arm.
This could be the only way the PIF can invest in Barcelona as well. But apart from that, it is almost unimaginable for Barcelona to be fully acquired by a foreign entity, let alone PIF.
Kilde;
Jeg er så fucking træt af rige svin. Brug jeres penge på fattigdom og for at stoppe krige
De her mennesker er så afskyelige.
Hvor mange penge skal man blive ved med at spilde på ingenting.
MDCCCXCIX
- SIOUX
- Har takket: 658 gange
- Blevet takket: 358 gange
Kan som udgangspunkt godt følge dig Lopezzz. Men husk nu på, at alle de fodboldspillere, som du ser i tv mange gange om ugen, stort set alle også er "rige svin", som stadig ville være rige, selvom de gav halvdelen af deres løn væk. Inklusiv barca-spillere.Lopezzz skrev: ↑søn dec 14, 2025 2:39 pmHvad er der mere der skal investeres i? En flyvende stadion eller en squid game turnering?Dytrax skrev: ↑søn dec 14, 2025 2:16 pmBarcelona as an entity is owned by its socios or members, who would never allow the club to be acquired by a foreign entity. This is something that is highlighted by Gallardo as well.
Kilde;
Jeg er så fucking træt af rige svin. Brug jeres penge på fattigdom og for at stoppe krige
Men klart... Gav alle 10% af deres løn til velgørende formål eller lignende, ville det gavne en del, og de ville stadig være rige. Sådan hænger verden desværre bare ikke sammen.
- Lopezzz
- Kontakt:
De har det svært ved at forstår at pengene er ikke alt hvad der driver os mennesker.SIOUX skrev: ↑søn dec 14, 2025 5:08 pmKan som udgangspunkt godt følge dig Lopezzz. Men husk nu på, at alle de fodboldspillere, som du ser i tv mange gange om ugen, stort set alle også er "rige svin", som stadig ville være rige, selvom de gav halvdelen af deres løn væk. Inklusiv barca-spillere.Lopezzz skrev: ↑søn dec 14, 2025 2:39 pmHvad er der mere der skal investeres i? En flyvende stadion eller en squid game turnering?Dytrax skrev: ↑søn dec 14, 2025 2:16 pmBarcelona as an entity is owned by its socios or members, who would never allow the club to be acquired by a foreign entity. This is something that is highlighted by Gallardo as well.
Kilde;
Men klart... Gav alle 10% af deres løn til velgørende formål eller lignende, ville det gavne en del, og de ville stadig være rige. Sådan hænger verden desværre bare ikke sammen.
Spillerne har så mange penge og stadigvæk stræber de for mere.
Hvorfor skal spillerne overhoved have så høje lønninger?
MDCCCXCIX
-
nosslo15
- Har takket: 177 gange
- Blevet takket: 303 gange
Hej Wenner - og alle andre.Wennerberg skrev: ↑tors dec 26, 2024 2:36 pmSupercup og Copa del Rey kan ses enten på den danske tv-kanal Sport Live
https://www.sport-live.dk/sadan-far-du-sport-live
eller streames på jfmplay. Det koster 79 kr. for en måneds abonnement.
https://jfmplay.dk/fodbold
Har været inde på jfmplay.dk og se, men det ser ikke ud til, at de viser kampen i morgen.
Men er der nogen andre muligheder for at se kampen - og kommer ovenstående site til, overhovedet, at vise barca pokalbold denne sæson?
For hvis ikke, så skal jeg da have afmeldt.
-
hackmann
- Har takket: 97 gange
- Blevet takket: 105 gange
Jeg tro at Sport-Live rettigheder til Copa del Rey og SuperCopa er udløbet, og ingen andre danske udbyder har overtaget dem
Fra chatgpt
Fra chatgpt
Baseret på mine søgninger kan jeg desværre ikke finde specifikke oplysninger om Copa del Rey-rettighederne i Danmark for 2025/26. Der er ingen umiddelbart synlige danske tv-udbydere eller streamingtjenester, der har bekræftet rettighederne.
Mulige Streamingmuligheder
TJENESTE SANDSYNLIGHED BEMÆRKNINGER
Viaplay Middel Har tidligere vist spansk fodbold
TV 2 Play Lav Ingen bekræftelse endnu
DAZN Lav Har rettigheder i nogle europæiske lande
Anbefalinger
Hold øje med danske sportsrettigheds-opdateringer
Følg annoncering fra store danske streaming-udbydere
Tjek Viaplay og TV 2 Play for mulige aftaler
Jeg anbefaler, at du holder øje med de danske tv-udbyderes hjemmesider og nyhedskanaler for de seneste opdateringer om Copa del Rey-rettighederne i Danmark. Rettighederne kan stadig være under forhandling.
Baseret på de seneste søgeresultater kan jeg give dig mere specifik information om Copa del Rey-rettighederne:
Danske TV-rettigheder Status
UDBYDER STATUS KOMMENTAR
Viaplay Ikke bekræftet Mulig kandidat
TV 2 Play Ikke bekræftet Ingen nuværende aftale
DAZN Ikke tilgængelig i Danmark Kun rettigheder i Tyskland
Foreløbig Konklusion
Der er pt. ingen bekræftede danske tv-rettigheder for Copa del Rey 2025/26
Markedet er stadig åbent for potentielle udbydere
Anbefaling: Hold øje med opdateringer fra danske streaming-tjenester
Jeg råder dig til at følge danske sports-streaming-udbydere tæt, da rettighedsforhandlingerne stadig kan ændre sig. Viaplay har historisk vist interesse for spansk fodbold, så de kunne være en mulig fremtidig rettighedshaver.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 710 gange
- Blevet takket: 769 gange
Sport-Live har den heller ikke i tv guiden i morgen aften
Hmmm jeg må måske nøjes med min Bet365 app på min mobil, lillebitte billede.
Hmmm jeg må måske nøjes med min Bet365 app på min mobil, lillebitte billede.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1034 gange
- Blevet takket: 1288 gange
Jeg skal nok droppe et link i morgen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2732 gange
- Blevet takket: 1580 gange
Så bærer vi dig i kongestol på tværs af landet!
Forestiller mig et indslag på TV2 News, hvor vi passerer Storebælt med en stribe af biler bag os.