13/12 FC Barcelona - Osasuna
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 243 gange
13/12 FC Barcelona - Osasuna
FC Barcelona - Osasuna
La Liga
13. december - kl. 18.30
TV: TV2 Sport X
La Liga
13. december - kl. 18.30
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
-
Iniesta007
- Har takket: 94 gange
- Blevet takket: 231 gange
Re: 13/12 FC Barcelona - Osasuna
3p og videre
, det er først næste kamp på udebane der er spændende.
God weekend Culers.
God weekend Culers.
Ja det ikke utænkelig at Barca kunne føre ligaen med 7 point efter denne runde
Hjemme mod osasuna bør være 3 point men håber dog spilleren tager kampen mere alvorligt end vi gør . ( :
Real Madrid skal spille ude mod alaves med en svag og alternativ bagkæde samt uroen ulmer under overfladen. Det ikke en sikker sejr for dem
Hjemme mod osasuna bør være 3 point men håber dog spilleren tager kampen mere alvorligt end vi gør . ( :
Real Madrid skal spille ude mod alaves med en svag og alternativ bagkæde samt uroen ulmer under overfladen. Det ikke en sikker sejr for dem
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2546 gange
- Blevet takket: 1472 gange
Husker tydeligt dengang "Hjemmesiden som ikke skal nævnes her" ændrede navn til Osasuna.dk
(Asswipes)
Nå, men jeg håber holdet er opadgående i form og udbygger føringen i dag.
Barca80,
er der forlydender om at Alonso står til fyring?
(Asswipes)
Nå, men jeg håber holdet er opadgående i form og udbygger føringen i dag.
Barca80,
er der forlydender om at Alonso står til fyring?
-
Iniesta007
Der er ingen undskyldning for ikke at tage 3p senere
Bortset fra Gavi og ham Der render rundt i Israel , så er alle mand på dæk
Så god kamp senere Culés.
Bortset fra Gavi og ham Der render rundt i Israel , så er alle mand på dæk
Så god kamp senere Culés.
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 374 gange
Ja, der er mange medier, som rapporterer, at de kommende kampe kan blive afgørende for, om han bliver fyret.
Det, jeg frygter allermest, er, at Jürgen Klopp bliver ansat. Det vil i mine øjne være det værst tænkelige scenarie.
Jeg er hverken Dortmund- eller Liverpool-fan, men det, Klopp har opnået med de to klubber, er ganske enkelt grotesk.
Han fører Dortmund til en Champions League-finale og gør dem til bundesliga mestre. Han overtager et Liverpool-hold i totalt kaos og bringer dem til tre Champions League-finaler. Han gør Liverpool til engelske mestre efter 30 år. Generelt har han en enestående evne til at løfte spillere og gøre dem markant bedre – mange af dem ender som absolutte verdensstjerner, som fx Mohamed Salah, Sadio Mane, Firmino og Virgil van Dijk. Spillere som var gode før Klopp, men slet ikke verdensklasse.
Jeg tvivler ikke ét sekund på, at han vil gøre Real Madrid langt mere slagkraftige. Hans aggressive og ekstremt intense presspil er vildt effektivt. Han er fremragende til at opbygge et stærkt kollektiv og få spillerne til at yde deres absolutte maksimale. Spillere som Mbappé og Vinícius kan blive decideret sublime og stabile under ham.
Lad os håbe, at det bliver alle andre end Klopp.
Lad os håbe, det fx bliver Zidane eller en anden. - eller endnu bedre: Xabi Alonso bliver
-
Iniesta007
Nok om Puta og deres fremtid, nu gælder det BarcaBarca80 skrev: ↑lør dec 13, 2025 4:17 pmJa, der er mange medier, som rapporterer, at de kommende kampe kan blive afgørende for, om han bliver fyret.
Det, jeg frygter allermest, er, at Jürgen Klopp bliver ansat. Det vil i mine øjne være det værst tænkelige scenarie.
Jeg er hverken Dortmund- eller Liverpool-fan, men det, Klopp har opnået med de to klubber, er ganske enkelt grotesk.
Han fører Dortmund til en Champions League-finale og gør dem til bundesliga mestre. Han overtager et Liverpool-hold i totalt kaos og bringer dem til tre Champions League-finaler. Han gør Liverpool til engelske mestre efter 30 år. Generelt har han en enestående evne til at løfte spillere og gøre dem markant bedre – mange af dem ender som absolutte verdensstjerner, som fx Mohamed Salah, Sadio Mane, Firmino og Virgil van Dijk. Spillere som var gode før Klopp, men slet ikke verdensklasse.
Jeg tvivler ikke ét sekund på, at han vil gøre Real Madrid langt mere slagkraftige. Hans aggressive og ekstremt intense presspil er vildt effektivt. Han er fremragende til at opbygge et stærkt kollektiv og få spillerne til at yde deres absolutte maksimale. Spillere som Mbappé og Vinícius kan blive decideret sublime og stabile under ham.
Lad os håbe, at det bliver alle andre end Klopp.
Lad os håbe, det fx bliver Zidane eller en anden. - eller endnu bedre: Xabi Alonso bliver![]()
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 655 gange
- Blevet takket: 797 gange
Visca! Lad os slutte året på hjemmebane godt af og lægge pres på Real Madrid!
-
PuyolErGud
Ja, meget op til Pedri at binde det sammen, men forhåbentlig kan det gavne Yamals spil at komme ind på midten, så han ikke er lige så fastlåst som det har virket ude på kanten.
Edit: Det er så Raphinha der ligger der. Nå, lad os få en god start!
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2231 gange
- Blevet takket: 1362 gange
- Kontakt:
Please spil forsigtig for helvede... vi skal ikke have dumme unødvendige taklinger
MDCCCXCIX
-
Mésqueunclub
- Har takket: 19 gange
- Blevet takket: 69 gange
-
PuyolErGud
Det er sådan en kamp, hvor vi skal udnytte de chancer der kommer nu her tidligt. Ellers bliver det satme en lang kamp så lavt og kompakt de står.