Det er nobelt af dig at stille røven i klaskehøjde så mange gange på én aften for holdets skyldIniesta007 skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:00 amNå jeg blev til grin...for Frankfurt scorede ikke igen, men den tager jeg gerne.
Godnat Culés
9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
-
Tello
- Indlæg: 8389
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Hvis han bliver som Vini, så er der en ting at gøre..
Arab money..
Om det er City, PSG eller Saudi. Doesn’t matter. 200 mill er 200 mill.

Arab money..
Om det er City, PSG eller Saudi. Doesn’t matter. 200 mill er 200 mill.
Senest rettet af Tello ons dec 10, 2025 12:08 am, rettet i alt 2 gange.
Uruguayo de mierda
- Barca80
- Indlæg: 3484
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 429 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Du har ret. At sammenligne ham med Vinicius var nok lige at stramme den — hans standarder er jo hentet direkte fra legepladsen i børnehaven
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
The kids are alright.. Han skal nok klare den. Mindre end Messi kan også gøre detNorbit skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:00 amEr vi der, hvor vi godt kunne tænke os en stor pose penge og så vinke farvel til ham inden det går helt galt? Eller tror vi nok på det fremadrettet? JEG SAVNER MESSIIIIIIAntimadridista skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:59 pmDet er steget ham til hovedet. Det kan ende i noget værre gøgl…Norbit skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:57 pmHvad er det Yamal spiller fornærmet for. Hvorfor han har fået storhedsvanvid? Kan det være fordi klubben har givet ham 10'eren og en kæmpe løn? Hvorfor skaber han sig på den måde, han skal bare ud når han bliver bedt om det, han har været piv ringe og bidrager med intet. Roony kan i det mindste presse lidt her til sidst.![]()
- PeterPedal
- Indlæg: 1460
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Nu må i simpelthen tage jer sammen !Antimadridista skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:59 pmDet er steget ham til hovedet. Det kan ende i noget værre gøgl…Norbit skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:57 pmHvad er det Yamal spiller fornærmet for. Hvorfor han har fået storhedsvanvid? Kan det være fordi klubben har givet ham 10'eren og en kæmpe løn? Hvorfor skaber han sig på den måde, han skal bare ud når han bliver bedt om det, han har været piv ringe og bidrager med intet. Roony kan i det mindste presse lidt her til sidst.![]()
Det har ikke været hans bedste kamp, og den fornemmelse har han givetvis også selv - og er ærgerlig. Det er kun naturligt. Og har intet med nykker at gøre. Det er altså ikke robotter, der render rundt på banen!
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Tjaae….problemet er at byder PSG 500m€, så dobles prisen også bare på de folk vi byder på…..Norbit skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:00 amEr vi der, hvor vi godt kunne tænke os en stor pose penge og så vinke farvel til ham inden det går helt galt? Eller tror vi nok på det fremadrettet? JEG SAVNER MESSIIIIIIAntimadridista skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:59 pmDet er steget ham til hovedet. Det kan ende i noget værre gøgl…Norbit skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:57 pmHvad er det Yamal spiller fornærmet for. Hvorfor han har fået storhedsvanvid? Kan det være fordi klubben har givet ham 10'eren og en kæmpe løn? Hvorfor skaber han sig på den måde, han skal bare ud når han bliver bedt om det, han har været piv ringe og bidrager med intet. Roony kan i det mindste presse lidt her til sidst.![]()
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Æhhh ok Boss!PeterPedal skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:06 amNu må i simpelthen tage jer sammen !Antimadridista skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:59 pmDet er steget ham til hovedet. Det kan ende i noget værre gøgl…Norbit skrev: ↑tirs dec 09, 2025 11:57 pmHvad er det Yamal spiller fornærmet for. Hvorfor han har fået storhedsvanvid? Kan det være fordi klubben har givet ham 10'eren og en kæmpe løn? Hvorfor skaber han sig på den måde, han skal bare ud når han bliver bedt om det, han har været piv ringe og bidrager med intet. Roony kan i det mindste presse lidt her til sidst.![]()
Det har ikke været hans bedste kamp, og den fornemmelse har han givetvis også selv - og er ærgerlig. Det er kun naturligt. Og har intet med nykker at gøre. Det er altså ikke robotter, der render rundt på banen!
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Tak, men det hjalp da også for KoundéPuyols_garn skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:04 amDet er nobelt af dig at stille røven i klaskehøjde så mange gange på én aften for holdets skyldIniesta007 skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:00 amNå jeg blev til grin...for Frankfurt scorede ikke igen, men den tager jeg gerne.
Godnat Culés![]()
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Måske skal vi også slappe lidt af med Yamal. Det her var langt fra hans bedste eller mest indflydelsesrige kamp, men det var da heller ikke værre end en præstation på det jævne. Han leverer ikke den samme volumen af genialiteter som vi er vant til, men han kæmper stadig fint i dag på trods af lidt modvind.
Knejten, og det er han stadig, har allerede en EM guldmedalje og har været runner-up til Ballon D'or. Jeg tror ikke vi behøver problematisere en frustreret mine i det han forlader banen mere end nødvendigt. Det er normalt at de bedste spillere gerne vil spille og hjælpe holdet på banen, så længe de i sidste ende accepterer trænerens beslutning kan jeg ikke se problemet. Lad os ikke glemme, at selv Messi havde hans kontroverser uden for banen: Der var historierne tidligt i karrieren, om at han insisterede på at drikke sodavand til holdmiddagene selvom de andre ikke måtte, og flere folk der var en del af holdet har talt om hans autoritetsproblemer med Lucho i 2015. Hans Barça karriere var ganske godkendt alligevel
Jeg synes Yamal virker til at have håndteret den pludselige stjernestatus rigtig fint. Man ved selvfølgelig aldrig med de unge superstjerner og om de fortsætter med samme professionalisme, men jeg synes ikke der er meget ved Yamals attitude der giver alvorlig anledning til bekymring.
Knejten, og det er han stadig, har allerede en EM guldmedalje og har været runner-up til Ballon D'or. Jeg tror ikke vi behøver problematisere en frustreret mine i det han forlader banen mere end nødvendigt. Det er normalt at de bedste spillere gerne vil spille og hjælpe holdet på banen, så længe de i sidste ende accepterer trænerens beslutning kan jeg ikke se problemet. Lad os ikke glemme, at selv Messi havde hans kontroverser uden for banen: Der var historierne tidligt i karrieren, om at han insisterede på at drikke sodavand til holdmiddagene selvom de andre ikke måtte, og flere folk der var en del af holdet har talt om hans autoritetsproblemer med Lucho i 2015. Hans Barça karriere var ganske godkendt alligevel
Jeg synes Yamal virker til at have håndteret den pludselige stjernestatus rigtig fint. Man ved selvfølgelig aldrig med de unge superstjerner og om de fortsætter med samme professionalisme, men jeg synes ikke der er meget ved Yamals attitude der giver alvorlig anledning til bekymring.
-
Snotface
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
- Har takket: 15 gange
- Blevet takket: 23 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Den primære grund til, at jeg har holdt mig fra at skrive herinde, er den konstante negativitet og opgivenhed fra en del brugere. Vi vandt. Det var ikke nogen stor kamp, men vi vandt. Og vi spiller en fin 2. halvleg.
Kritikken af Yamal er helt skør. Han spiller ikke nogen særligt god kamp i dag, men så sent som i lørdags var han fænomenal.
Kritikken af Yamal er helt skør. Han spiller ikke nogen særligt god kamp i dag, men så sent som i lørdags var han fænomenal.
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Forstår ikke helt den voldsomme negativitet herinde i dag. Synes vi spiller en godkendt kamp, hvor vi er er bedst og vinder helt fortjent. Kritikken af Yamal er helt på månen. Knægten gør som han skal og udfordrer. Det kan fejle nogen kampe - Og selv på en sløj aften laver han en assist.
3 point. Helt fint i dag. Flick er i øvrigt bare en kæmpe chef i den her klub. Det håber jeg folk anerkender. Kæft en træner vi har fået. Tak. Af hjertet.
3 point. Helt fint i dag. Flick er i øvrigt bare en kæmpe chef i den her klub. Det håber jeg folk anerkender. Kæft en træner vi har fået. Tak. Af hjertet.
Forumlegende
-
Hristo
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Jeg sidder med samme følelse. Der skal ikke meget til før en spiller skal sælges eller sæsonen nærmer sig afgrunden. Men fodbold (uden Messi-prime) er skruet sådan sammen at alle hold har dårlige perioder og kampe. Vi fører lige nu liga og spillede os ind i CL-top 8-varmen igen (og mangler to af de svageste hold i de sidste to kampe). Vel og mærke baseret på et halvt ungdomshold, intern økonomisk morads og en modstand fuld af Florentino Perez/Tebas-typer og oliepenge. Når Kounde har formdyk skal han sælges. Altså en af verdens 5-10 bedste hb som generelt set holder højt niveau. Målet i pokalfinalen mod Real alene burde sikre ham en statue og støtte. Når Yamal ikke spiller en kongekamp er han måske ved at smide alt på gulvet og blive Vinicius.Daluigi skrev: ↑ons dec 10, 2025 1:02 amForstår ikke helt den voldsomme negativitet herinde i dag. Synes vi spiller en godkendt kamp, hvor vi er er bedst og vinder helt fortjent. Kritikken af Yamal er helt på månen. Knægten gør som han skal og udfordrer. Det kan fejle nogen kampe - Og selv på en sløj aften laver han en assist.
3 point. Helt fint i dag. Flick er i øvrigt bare en kæmpe chef i den her klub. Det håber jeg folk anerkender. Kæft en træner vi har fået. Tak. Af hjertet.
Jeg elsker det her forum og det er en fast del af at føle samhørighed omkring min yndlingsklub. Men jeg savner nogle gange lidt mindre pessimisme, og lidt større ydmyghed over for virkeligheden. Det er måske bare stilen, og det er kun i kamptrådene jeg føler det hurtigt bliver meget sort og pessimistisk. Men hvis vi kun er tilfredse når vi vinder 5-0 så er det lidt opad bakke.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Alle dage har kamptråde været et sted hvor folk har udgydt deres umiddelbare frustration over alt fra 5 minutters rod til diverse spillere og til kampe på det jævne eller uden nerve..!!Snotface skrev: ↑ons dec 10, 2025 12:47 amDen primære grund til, at jeg har holdt mig fra at skrive herinde, er den konstante negativitet og opgivenhed fra en del brugere. Vi vandt. Det var ikke nogen stor kamp, men vi vandt. Og vi spiller en fin 2. halvleg.
Kritikken af Yamal er helt skør. Han spiller ikke nogen særligt god kamp i dag, men så sent som i lørdags var han fænomenal.
Det tror jeg du må acceptere og alt andet vil jeg også mene er for meget forlangt.
Efter kampe eller i øvrige tråde er der ofte mere kød og mere rolig refleksion. Det er som sagt generelt lidt et vilkår. Synes folk skal have lov til at lade blodet flyde lidt i kampens hede.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Men Daluigi…..du holder dig jo ikke selv for god til ikke at komme med brok og svinerier til tider, i kamptråde..!!Daluigi skrev: ↑ons dec 10, 2025 1:02 amForstår ikke helt den voldsomme negativitet herinde i dag. Synes vi spiller en godkendt kamp, hvor vi er er bedst og vinder helt fortjent. Kritikken af Yamal er helt på månen. Knægten gør som han skal og udfordrer. Det kan fejle nogen kampe - Og selv på en sløj aften laver han en assist.
3 point. Helt fint i dag. Flick er i øvrigt bare en kæmpe chef i den her klub. Det håber jeg folk anerkender. Kæft en træner vi har fået. Tak. Af hjertet.
Ofte ryger der som sagt en finke af panden i kamptråde, det skal der være plads til.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster