9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Norbit »

Det er også unfair at spille 9 mod 11. Bare vores højre kant og vores angriber kom på banen, så vi kunne spille 11 mod 11.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dytrax »

Vi skal nok få basket de narrehatte.

Og jeg håber Daffy Duck (Frimann) mister stemmen i pausen.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Iniesta007 »

Jeg kan godt lide Hansi, men han må FANDEMIG banke noget mod ind i dem :sick: , ellers taber vi :crazy:

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Kvoller »

Mortensen91 skrev:
tirs dec 09, 2025 10:48 pm
Kunne være yamal skulle ind i midten og ind med rooney, yamal får ikke meget ud af det i dag når de er tre på ham hele tiden.
Helt enig. Hvis man smider Yamal på midten og han trækker så mange spillere må det da åbne op for de andre.
Og så Ferran ind for Lewan, han bidrager igen ikke med noget.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Barca80 »

Deres sidste tre kampe:

Frankfurt 0 - 3 Atalanta

Frankfurt 1 - 1 Wolfsburg

Leipzig 6 - 0 Frankfurt

Og her står vi så, bagud mod dem på hjemmebane med udfordringer.

emo
Indlæg: 18152
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 393 gange
Blevet takket: 845 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af emo »

Der er flere ting der ikke spiller. Vores midtbane, hvor er Pedri i alt det her? Han skaber intet og styrer ikke midten.

Fermin er en joke i aften og det er Yamal faktisk også. Raphina har sløset en kæmpe kontra.
Allez...

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Hristo »

De Jong > Garcia
Ferran > Lewan
Rashford > Fermin, og bytte plads med Raphinha.

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af FCBSOCI »

Frankfurt er blevet rundbarberet i CL og Bundesligaen med kæmpe nederlag til følge. Og nu er de på vej til at slå Barca. Pinlig 1. halvleg. Uskøn. Desværre et kampbillede der nok passer Frankfurt ganske godt…

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dumle »

Få nu bare Ferran og roony/Rashford ind for Fermin og Robert, ham den gamle polak giver ingenting

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Antimadridista »

Og vi spiller egentlig med tæt på stærkeste 11…..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
tirs dec 09, 2025 10:50 pm
Deres sidste tre kampe:

Frankfurt 0 - 3 Atalanta

Frankfurt 1 - 1 Wolfsburg

Leipzig 6 - 0 Frankfurt

Og her står vi så, bagud mod dem på hjemmebane med udfordringer.
Det fordi vores mental styrke sejler fra kamp til kamp. Vi er nemt at knække i hver eneste kamp.
Vi skal også smide ligaen væk, bare vent og se.
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Tello »

Roony ind til højre, Yamine ind på midten, Raphinha ind som 9’er og Rashford ind til venstre.

Ud med Lewa og Fermin.
Uruguayo de mierda

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Iniesta007 »

Frankfurt gøt bare som alle andre hold, 2 hurtige kombinationer og er de ikke offside ( og det har 2 gange været meget tæt på) er der mål :sick:
Og vi spiller og spiller og spiller, og der sker ikke en skid :sick:

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
tirs dec 09, 2025 10:56 pm
Barca80 skrev:
tirs dec 09, 2025 10:50 pm
Deres sidste tre kampe:

Frankfurt 0 - 3 Atalanta

Frankfurt 1 - 1 Wolfsburg

Leipzig 6 - 0 Frankfurt

Og her står vi så, bagud mod dem på hjemmebane med udfordringer.
Det fordi vores mental styrke sejler fra kamp til kamp. Vi er nemt at knække i hver eneste kamp.
Vi skal også smide ligaen væk, bare vent og se.
Frygter også vi ender som Brøndby :sick:

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs dec 09, 2025 9:55 pm
nosslo15 skrev:
tirs dec 09, 2025 9:52 pm
Man kan bare konstatere, at Flick i øjeblikket prioriterer Garcia for Frenkie - om det så er en strategi på længere sigt eller?

Det må vi vente at se.

Jeg mener at Garcia måske, som han spiller i øjeblikket, er et mere sikkert valg, defensivt.
Jo, men første kamp efter Chelsea var han ude med private årsager, anden kamp var han syg, de to sidste er startet ude og nu dette. Der foregår noget andet også
Ok. Er ikke informeret om sagen. Men skulle måske prøve at grave lidt efter kampen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster