9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Det er også unfair at spille 9 mod 11. Bare vores højre kant og vores angriber kom på banen, så vi kunne spille 11 mod 11.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Vi skal nok få basket de narrehatte.
Og jeg håber Daffy Duck (Frimann) mister stemmen i pausen.
Og jeg håber Daffy Duck (Frimann) mister stemmen i pausen.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Jeg kan godt lide Hansi, men han må FANDEMIG banke noget mod ind i dem
, ellers taber vi 
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Helt enig. Hvis man smider Yamal på midten og han trækker så mange spillere må det da åbne op for de andre.Mortensen91 skrev: ↑tirs dec 09, 2025 10:48 pmKunne være yamal skulle ind i midten og ind med rooney, yamal får ikke meget ud af det i dag når de er tre på ham hele tiden.
Og så Ferran ind for Lewan, han bidrager igen ikke med noget.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Deres sidste tre kampe:
Frankfurt 0 - 3 Atalanta
Frankfurt 1 - 1 Wolfsburg
Leipzig 6 - 0 Frankfurt
Og her står vi så, bagud mod dem på hjemmebane med udfordringer.
Frankfurt 0 - 3 Atalanta
Frankfurt 1 - 1 Wolfsburg
Leipzig 6 - 0 Frankfurt
Og her står vi så, bagud mod dem på hjemmebane med udfordringer.
-
emo
- Indlæg: 18152
- Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 393 gange
- Blevet takket: 845 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Der er flere ting der ikke spiller. Vores midtbane, hvor er Pedri i alt det her? Han skaber intet og styrer ikke midten.
Fermin er en joke i aften og det er Yamal faktisk også. Raphina har sløset en kæmpe kontra.
Fermin er en joke i aften og det er Yamal faktisk også. Raphina har sløset en kæmpe kontra.
Allez...
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Frankfurt er blevet rundbarberet i CL og Bundesligaen med kæmpe nederlag til følge. Og nu er de på vej til at slå Barca. Pinlig 1. halvleg. Uskøn. Desværre et kampbillede der nok passer Frankfurt ganske godt…
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Det fordi vores mental styrke sejler fra kamp til kamp. Vi er nemt at knække i hver eneste kamp.
Vi skal også smide ligaen væk, bare vent og se.
MDCCCXCIX
-
Tello
- Indlæg: 8390
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Roony ind til højre, Yamine ind på midten, Raphinha ind som 9’er og Rashford ind til venstre.
Ud med Lewa og Fermin.
Ud med Lewa og Fermin.
Uruguayo de mierda
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Frankfurt gøt bare som alle andre hold, 2 hurtige kombinationer og er de ikke offside ( og det har 2 gange været meget tæt på) er der mål
Og vi spiller og spiller og spiller, og der sker ikke en skid
Og vi spiller og spiller og spiller, og der sker ikke en skid
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Frygter også vi ender som Brøndby
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 9/12 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt
Ok. Er ikke informeret om sagen. Men skulle måske prøve at grave lidt efter kampen.EasyBuddhist skrev: ↑tirs dec 09, 2025 9:55 pmJo, men første kamp efter Chelsea var han ude med private årsager, anden kamp var han syg, de to sidste er startet ude og nu dette. Der foregår noget andet også
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster