Og med Virgili på holdet, mangler vi kun Orla Frøsnapper
Barça Atlètic
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2732 gange
- Blevet takket: 1580 gange
Re: Barça Atlètic
Det ville være perfekt, idet vi så ikke skal ud med luppen, såfremt vi ikke køber Rashford. Hvilket det ser ud til, at vi ikke gør, hvis man skal tro på rygterne.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt:
Fucking tabere indkassere mål i sidste sekund og det sker i næsten hver kamp

MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1034 gange
- Blevet takket: 1288 gange
B holdet får lidt tiltrængt forstærkning på CF positionen til resten af sæsonen. Det har godt nok også været en tynd omgang efter Barbera, Urena, Gistau, Diarra og ikke mindst Sama er blevet skadet. Hele det startende angreb ude og det meste af backupsene også. Mon ikke topscoren fra rækken kan hjælpe lidt på den frontJoaquín Delgado has just landed in Barcelona, and this Thursday his loan to the culé reserve team will be finalized. He renews with the blaugrana club, and Barça reserves a -high- buy option.
He scored 37 goals in 50 games with Real Oviedo's reserve team. @pablofg_21
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Fuck, han er uheldig. Fantastisk fodboldspiller, men det bliver næppe hos Barca, han får får sit endelige gennembrudDani Rodríguez suffered a partial tear of his quadriceps muscle.
In the next few hours, he will find out whether surgery will be necessary. [@scapde_45, @monfortcarlos]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
BARCELONA YOUNGSTER CARRIED DOWN TOUCHLINE IN AGONY AFTER INJURY BLOW
Considered a future first-team star in Catalunya’s capital,
This weekend, Jofre Torrents was back with the club’s reserve outfit, ahead of a meeting with Alcoyano.
And en route to a 1-1 draw for Barca Atlètic on Saturday, as alluded to above, the left-back suffered an alarming injury blow.
Kunne læse efterfølgende at Torrents var ude 12 mdr i 2023 med en korsbåndsskade.
Er der generelt ikke en høj % af La Masia spillere som ender med ret slemme skader - eller måske det er forbi får flere nyheder omkring dem .
Considered a future first-team star in Catalunya’s capital,
This weekend, Jofre Torrents was back with the club’s reserve outfit, ahead of a meeting with Alcoyano.
And en route to a 1-1 draw for Barca Atlètic on Saturday, as alluded to above, the left-back suffered an alarming injury blow.
Kunne læse efterfølgende at Torrents var ude 12 mdr i 2023 med en korsbåndsskade.
Er der generelt ikke en høj % af La Masia spillere som ender med ret slemme skader - eller måske det er forbi får flere nyheder omkring dem .
-
EasyBuddhist
Baba rykket op midt i sæsonen efter hans forlængelse. Tydelig bevis på, de satser på ham. En virkelig lækker profil, der vil supplere førsteholdstruppen perfekt.Baba Kourouma has been registered with Juvenil A. Until now, he had a "card" with Juvenil B.
Yesterday's SPORT news came true.
Venstrefodet LCB, LB, RB, DM, CM
PnP monster
Teknisk topklasse
Top duelstyrke
Ja, tak
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2732 gange
- Blevet takket: 1580 gange
According to Sergi Capdevila of Diario SPORT, Hansi Flick called up Álvaro Cortés (CB) to first-team training today due to recent injuries. All signs point to the Barça Atlètic captain being included in the squad against Athletic Bilbao.
-
EasyBuddhist
Jeg er sikker på, Cortes får en lang La liga karriere, men om det bliver hos Barca, er jeg ikke så sikker på. Han har dog tydelige lederegenskaber og vi kan se med Eric, hvor langt det rækker
Lige nu, er jeg dog mere spændt på om et af vinterens nyindkøb bliver kladt op. Patricio Pacífico var også med i dagens træning og med en LCB/LB hybrid profil, er han en del mere interessant lige nu og det vil være spændende at se, hvilket niveau han holder. Han har spillet et par sæsoner på senior niveau i Uruguay, så han burde være fysisk klar
-
EasyBuddhist
Áron Yaakobishvili has been called-up to the Hungary National team.