Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2732 gange
Blevet takket: 1580 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Dytrax »

Det ville være perfekt, idet vi så ikke skal ud med luppen, såfremt vi ikke køber Rashford. Hvilket det ser ud til, at vi ikke gør, hvis man skal tro på rygterne.

Og med Virgili på holdet, mangler vi kun Orla Frøsnapper :grin:

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

Glem ikke Gummitarzan, Frode og alle de rødder.

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2323 gange
Blevet takket: 1377 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Fucking tabere indkassere mål i sidste sekund og det sker i næsten hver kamp :twisted: :twisted: :twisted:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Har takket: 1034 gange
Blevet takket: 1288 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Joaquín Delgado has just landed in Barcelona, and this Thursday his loan to the culé reserve team will be finalized. He renews with the blaugrana club, and Barça reserves a -high- buy option.

He scored 37 goals in 50 games with Real Oviedo's reserve team. @pablofg_21
B holdet får lidt tiltrængt forstærkning på CF positionen til resten af sæsonen. Det har godt nok også været en tynd omgang efter Barbera, Urena, Gistau, Diarra og ikke mindst Sama er blevet skadet. Hele det startende angreb ude og det meste af backupsene også. Mon ikke topscoren fra rækken kan hjælpe lidt på den front
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dani Rodríguez suffered a partial tear of his quadriceps muscle. 🚨🔵🔴

In the next few hours, he will find out whether surgery will be necessary. [@scapde_45, @monfortcarlos]
Fuck, han er uheldig. Fantastisk fodboldspiller, men det bliver næppe hos Barca, han får får sit endelige gennembrud
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 73 gange

Indlæg af Ikigai »

BARCELONA YOUNGSTER CARRIED DOWN TOUCHLINE IN AGONY AFTER INJURY BLOW

Considered a future first-team star in Catalunya’s capital,
This weekend, Jofre Torrents was back with the club’s reserve outfit, ahead of a meeting with Alcoyano.

And en route to a 1-1 draw for Barca Atlètic on Saturday, as alluded to above, the left-back suffered an alarming injury blow.

Kunne læse efterfølgende at Torrents var ude 12 mdr i 2023 med en korsbåndsskade.

Er der generelt ikke en høj % af La Masia spillere som ender med ret slemme skader - eller måske det er forbi får flere nyheder omkring dem .

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Baba Kourouma has been registered with Juvenil A. Until now, he had a "card" with Juvenil B. ✅🔵🔴

Yesterday's SPORT news came true.
Baba rykket op midt i sæsonen efter hans forlængelse. Tydelig bevis på, de satser på ham. En virkelig lækker profil, der vil supplere førsteholdstruppen perfekt.

Venstrefodet LCB, LB, RB, DM, CM ✅

PnP monster ✅

Teknisk topklasse ✅

Top duelstyrke ✅

Ja, tak

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2732 gange
Blevet takket: 1580 gange

Indlæg af Dytrax »

According to Sergi Capdevila of Diario SPORT, Hansi Flick called up Álvaro Cortés (CB) to first-team training today due to recent injuries. All signs point to the Barça Atlètic captain being included in the squad against Athletic Bilbao.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors mar 05, 2026 5:47 pm
According to Sergi Capdevila of Diario SPORT, Hansi Flick called up Álvaro Cortés (CB) to first-team training today due to recent injuries. All signs point to the Barça Atlètic captain being included in the squad against Athletic Bilbao.
Jeg er sikker på, Cortes får en lang La liga karriere, men om det bliver hos Barca, er jeg ikke så sikker på. Han har dog tydelige lederegenskaber og vi kan se med Eric, hvor langt det rækker

Lige nu, er jeg dog mere spændt på om et af vinterens nyindkøb bliver kladt op. Patricio Pacífico var også med i dagens træning og med en LCB/LB hybrid profil, er han en del mere interessant lige nu og det vil være spændende at se, hvilket niveau han holder. Han har spillet et par sæsoner på senior niveau i Uruguay, så han burde være fysisk klar

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

:eek:
Áron Yaakobishvili has been called-up to the Hungary National team.🧤🔵🔴

Besvar