Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Puyols_garn
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 175 gange
Re: Transferrygter
Så helst gerne vi har 8 spillere til de fire bagerste pladser, og jeg tæller kun 7 i øjeblikket (Balde, Martín, Cubarsí, Araújo, AC, Kounde, og García). Jeg er med på Kounde oprindeligt er centerback, men jeg tænker der er en grund til at han aldrig spiller den position under Flick, og García synes jeg også er bedre som HB (og DM for den sags skyld) end CB. Hvis både AC og Araújo ryger, så mangler vi 3 i bagerste kæde for at være nogenlunde dækket ind. Tvivler på der kommer mere end én centerback ind med tanke på, at vi også står og mangler en VW og en Lewandowski erstatning. Kunne være fedt med både Guehi og Schlotterbeck, men udover lønningerne, så er spørgsmålet om nogen af dem er interesseret i så skarp konkurrence. Guehi er engelsk landsholdsback og kan nok finde fast spilletid en del steder, men hvis han skal konkurrere med Schlotterbeck bliver det nok svært at give ham nogen garantier. Forestiller mig at enten AC eller Araújo ryger til sommer, og at man henter en CB. Forhåbentlig er Jofre Torrents eller Xavi Espart klar til at få en lidt større rolle i truppen fra næste sæson, så vi kan få udfyldt det sidste hul uden at skulle sprænge kassen. Kan selvfølgelig også være vi sælger både Araújo og AC, men så begynder det at se noget skidt ud med bredden medmindre man har midlerne til at hente to CB.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2546 gange
- Blevet takket: 1472 gange
Så burde der være knaster til at styrke forsvaret, yes?Laporta: "Barça are ready to complete a world class signing, but only if it is necessary."
"Having many roosters in one coop does not work. There are examples (laughs) Yes, we all thought of the same thing."
- Puyols_garn
Jeg fik pludselig en følelse af déjà-vuDytrax skrev: ↑fre dec 05, 2025 9:59 amSå burde der være knaster til at styrke forsvaret, yes?Laporta: "Barça are ready to complete a world class signing, but only if it is necessary."
"Having many roosters in one coop does not work. There are examples (laughs) Yes, we all thought of the same thing."
- Dytrax
-
Antimadridista
- Har takket: 1600 gange
- Blevet takket: 1126 gange
- Dytrax
Lige præcis. Hun lader hvad som helst komme ind mellem stængerne.
- Puyols_garn
NYT plejer at lave DealSheets for mange af klubberne inden et transfervindue. Barcelonas blev lagt op i tirsdags:
https://www.nytimes.com/athletic/684466 ... -rashford/
De snakker om mange af de samme ting som vi snakker om her i tråden ift sommeren: Hvem der ryger, hvilke positioner man vil forstærke, kandidater, osv osv. De kommer til gengæld ind på vores FFP situation i La Liga, og de tror heller ikke vi har penge til at registrere nye spillere i januar vinduet:
https://www.nytimes.com/athletic/684466 ... -rashford/
De snakker om mange af de samme ting som vi snakker om her i tråden ift sommeren: Hvem der ryger, hvilke positioner man vil forstærke, kandidater, osv osv. De kommer til gengæld ind på vores FFP situation i La Liga, og de tror heller ikke vi har penge til at registrere nye spillere i januar vinduet:
Umiddelbart skal vi bruge et salg og anvende 1/2 reglen, eller også skal vi have en langvarig skade til en løntung spiller før vi kan signe (eller rettere, registrere) nogen i januarWhat is their salary limit position? What sort of budget do they have?
In the last numbers released by La Liga, Barcelona’s expenditure on salaries is still above the limit they have been set.
This figure was revealed in September, at €351million (£308m; $408m). Last season, they spent €534million on wages, according to the budget published by the club. They will need to offload salaries before being allowed to register new ones.
This is a key reason they can’t sign new players in January — they’d have a tough job registering them.
- Dytrax
Deco har nævnt at vi ikke henter spillere i januar, idet vi allerede har masser af gode spillere til alle positioner.
Det kunne godt lyde som om vi ikke har økonomien til at hente den type spiller, vi har brug for.
Det kunne godt lyde som om vi ikke har økonomien til at hente den type spiller, vi har brug for.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 962 gange
- Blevet takket: 1174 gange
Jokeren kunne være Araujo, som meget vel selv kunne finde på at søge videre. Truppen ser jo alt andet lige meget komplet ud, hvis ingen forsvinder.
Til sommer er det naturlige afgange, der gør forstærkning nødvendigt. AC, Lewa og Rashford gør plads til nye
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Puyols_garn
I forlængelse heraf vil jeg gerne udnytte muligheden til at dementere de ondsindede og usande rygter der i øjeblikket florerer i den madrilenske presse omkring min person: Jeg kunne sagtens date Emily Ratajkowski allerede fra januar hvis jeg besluttede mig for det. Hvis jeg ikke er i et forhold med hende når det bliver februar, er det udelukkende fordi jeg ikke kunne se pointen i det
Spøg til side, i fraværet af lange skader eller salg kan jeg ikke se hvordan vi skulle være i stand til at signe nogen til januar, og jeg kan heller ikke se vi skulle have udpræget behov for det. Jeg tænker det er en gratis omgang fra Laporta. Enig med Easy, det ville give bedre mening til sommer når vi (forhåbentlig) har den nødvendige registreringskapacitet til den tid
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 374 gange
Jeg får ondt i røven, hvis de henter ham. Det er ærlig snak. Det må jeg bare sige.Victor Osimhen tæt på Real Madrid!
Victor Osimhen skulle angiveligt være på blokken i Real Madrid, der jagter en partner in crime til den altoverskyggende stjerne i form af Kylian Mbappé.
Sådan lyder meldingen ifølge Madrid Zone.
https://www.plbold.dk/nyhed/victor-osim ... 8xx01q3x-g
Jeg er ikke så stor tilhænger af Osimhen - så lad dem endelig få ham . Så kan han battle ego med MbappeBarca80 skrev: ↑søn dec 07, 2025 12:52 amJeg får ondt i røven, hvis de henter ham. Det er ærlig snak. Det må jeg bare sige.Victor Osimhen tæt på Real Madrid!
Victor Osimhen skulle angiveligt være på blokken i Real Madrid, der jagter en partner in crime til den altoverskyggende stjerne i form af Kylian Mbappé.
Min bekymring går på at jeg ikke overbevist om han er sulten nok for at arbejde hårdt nok til absolut verdens klasse sæson efter sæson - som er det Barca skal have for den sum penge Osimhen koster .
I Tyrkiet kan have være stjerne , mål og være god og hæve en god løn for en 98% dedikeret træning . Han har hele pakken som fodbold spiller - men tror bare ikke på han kan indstille sig til klub a Barca størrelse . Han er ikke ambitiøs nok til at blive verdens bedste
Dertil også noget bøvl at have en super forward som man undvære 1 mdr hver andet år til African cup
- Puyols_garn
Ååårrhh, jeg får ondt i røven over plbold! Forfærdelig clickbait side plastret til med reklamer, og på Android bliver Google ved med at prakke mig lortet på selvom jeg føler jeg har fortalt den tusind gange at jeg ikke vil have foreslået nyheder derfra!Barca80 skrev: ↑søn dec 07, 2025 12:52 amJeg får ondt i røven, hvis de henter ham. Det er ærlig snak. Det må jeg bare sige.Victor Osimhen tæt på Real Madrid!
Anyway, det er en useriøs news aggregater side, som citerer en anden useriøs news aggregater side (Madrid Zone), som citerer en tidligere nigeriansk landsholdstræner, som siger han har hørt det fra en anden prominent person i Nigeria. På intet tidspunkt har en journalist på nogen af de to sider forsøgt at verificere rygtet uafhængigt af den tidligere landsholdstræners udtalelser, for journalister har hverken plbold eller Madrid Zone. Jeg ville ikke tage rygtet alt for alvorligt