2/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1551 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
ons dec 03, 2025 12:12 am
Barca80 skrev:
tirs dec 02, 2025 11:47 pm
Gerard Martin har faktisk gjort det meget fint, bortset fra et gult kort
Bortset fra en enkelt fejlafleveringer sætter Martin vel ikke en fod forkert, idag er det Cubarsi der i et par instanser ser lidt skidt ud.

Balde virker mere sikker med Martin ved sin side, så måske Hansi har fat i noget der.

Casado kan jeg ikke lide når han er på banen.

Rashfords sidste 10 minutter er super vigtige, 3. Sidste fod på 3-1 scoringen, løber kontraerne, og sikre et hjørne på et tidspunkt hvor vi er super presset.

Ferran, dejligt med det afgørende mål, men jeg forstår ikke man starter Lewan over ham for polakken giver os ingenting.
Lewan starter fordi han er en klart bedre fodboldspiller end Ferran. Selv som 37 årig.

Martin er positiv

Casado spiller som en 17 årig… :roll:

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 442 gange

Indlæg af whidgee »

Vi kan vel godt konkludere, at vi er bedre stillet med Gerard Martín centralt end med Araújo. Imponerende kamp af Martin i dag

Tello
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 648 gange

Indlæg af Tello »

Gérard Maldini
Uruguayo de mierda

Antimadridista

whidgee skrev:
ons dec 03, 2025 12:18 am
Vi kan vel godt konkludere, at vi er bedre stillet med Gerard Martín centralt end med Araújo. Imponerende kamp af Martin i dag
Bestemt. Og han har et blik der udviser koncentration! Hvor Ronald nogen gange ligner en der er i tvivl om hvad der foregår :crazy:

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 42 gange

Indlæg af Ikigai »

Det virkelig stærkt af holdet og vinde 3-1 mod et så formstærkt hold . Også bare lækkert at Camp Nou virker som en solid borg allerede - hvor modstanderne virkelig skal komme med noget ekstra for at point med hjem

Når man så samtidig tænker på Rapfinha og Pedri kun kan spille 1t og det nærmest var en B-kæde man havde på banen de sidste 10 minutter .

Rigtig god optimisme med Martin og håber virkelig han kan holde niveauet over en længere periode .

Men puha en afbrænder af Almada i 79 Min. Fodbold er en sjov størrelse. Kampen kunne nemt have været endt 2-2 og så havde man siddet med en anden følelse - på det samme .

Iniesta007
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 204 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Ikigai skrev:
ons dec 03, 2025 5:16 am
Det virkelig stærkt af holdet og vinde 3-1 mod et så formstærkt hold . Også bare lækkert at Camp Nou virker som en solid borg allerede - hvor modstanderne virkelig skal komme med noget ekstra for at point med hjem

Når man så samtidig tænker på Rapfinha og Pedri kun kan spille 1t og det nærmest var en B-kæde man havde på banen de sidste 10 minutter .

Rigtig god optimisme med Martin og håber virkelig han kan holde niveauet over en længere periode .

Men puha en afbrænder af Almada i 79 Min. Fodbold er en sjov størrelse. Kampen kunne nemt have været endt 2-2 og så havde man siddet med en anden følelse - på det samme .
Lige præcis. Og der viser Rash hvor god han er til at holde på bolden når holdet trækker luft ind :thumbup:
En super sejr mod et godt hold. Så er Puta sat under pres lad os se iaften :angel:
God dag Culés. :grin:

Iniesta007

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
ons dec 03, 2025 12:11 am
Glem CL og fuld fokus på La Liga nu :angel:
Aldrig i livet Senior Lopezzo....sorry :idea:, men det er aldrig godt at lægge alle æggene I en kurv :crazy:
Jeg vægter personligt Champions league højere end Ligaen, så lad os gå all in og se hvor langt det rækker :thumbup:
Vi har jo lige vist hvad vores B kæde kan mod et andet tophold :op:
Take care Cules.

Antimadridista

Iniesta007 skrev:
ons dec 03, 2025 9:37 am
Lopezzz skrev:
Aldrig i livet Senior Lopezzo....sorry :idea:, men det er aldrig godt at lægge alle æggene I en kurv :crazy:
Jeg vægter personligt Champions league højere end Ligaen, så lad os gå all in og se hvor langt det rækker :thumbup:
Take care Cules.
CL er bare virkelig svært at tro på i år…PSG, Bayern, Arsenal, Chelsea + pool og City hvis de rammer niveau, vil være ualmindelig svære at deale med. Dertil de italienske tophold som vi også vil få problemer med!

Skal vi have en chance så skal profilerne i høj grad holde sig fit hele foråret.
Dvs Pedri, Raphinha, Yamal og Lewan skal præstere på højt niveau, ligesom folk som Joan G, Kounde og Fermin skal leve op til hvad vi ved de kan.

Men allervigtigst, så skal der større sikkerhed og ro i backkæden og genpresset skal i gear igen.

Så vil vi ha en mulighed, men stadig uden at være blandt de 4-5 topfavoritter.

Desværre er der bare lynhurtigt en holdning i klubben om at vi er så pisse gode og nærmest forventer en CL finale. Ku vi ikke lige underspille lidt engang i mellem, så presset ikke jages op konstant….

thomas
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 49 gange

Indlæg af thomas »

Det der gjorde mest indtryk på mig i kampen - hvis vi ser bort fra et par genialiteter - var hvor mange mislykkede aktioner Yamal havde. Det var driblinger, afleveringer, skud på mål. Hvad mon han selv tænker om det? Han ser jo ret upåvirket ud de fleste gange. Hvilket på den ene side er godt, fordi det netop gælder om at fastholde fokus og tro på de næste muligheder, der måtte komme. Men hvis det også afspejler en form for selvtilfredshed, der er gejlet op af folk omkring ham, så er det bekymrende.
Man kan i nogen grad undskylde ham med det højt anlagte spil, og at han faktisk udfordrer direkte 1:1, hvilket altid vil give en pæn spildprocent. Men i øjeblikket er det simpelthen for meget.

Hristo
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 310 gange

Indlæg af Hristo »

thomas skrev:
ons dec 03, 2025 11:39 am
Det der gjorde mest indtryk på mig i kampen - hvis vi ser bort fra et par genialiteter - var hvor mange mislykkede aktioner Yamal havde. Det var driblinger, afleveringer, skud på mål. Hvad mon han selv tænker om det? Han ser jo ret upåvirket ud de fleste gange. Hvilket på den ene side er godt, fordi det netop gælder om at fastholde fokus og tro på de næste muligheder, der måtte komme. Men hvis det også afspejler en form for selvtilfredshed, der er gejlet op af folk omkring ham, så er det bekymrende.
Man kan i nogen grad undskylde ham med det højt anlagte spil, og at han faktisk udfordrer direkte 1:1, hvilket altid vil give en pæn spildprocent. Men i øjeblikket er det simpelthen for meget.
Hans afslutninger var dårlige i går, men jeg er uenig generelt set. For mig spillede Yamal en god kamp med bl.a. to nøgleaflevefinger, to store chancer skabt og 9(!) succesfulde driblinger hvilket er eliteniveau som kun få offensive spillere kan præstere.
Jeg synes generelt Yamal bliver vurderet for hårdt. I går var langt fra hans bedste kamp men jeg vil næsten any day tage den præstation frem for fx det niveau Vinicius har været på længe. Og han regnes stadig for at være en absolut topspiller.
Yamal er kun 18 år. At han kan spille væsentlig bedre end i går siger mest af alt bare noget om hans høje niveau.

Iniesta007

Indlæg af Iniesta007 »

Antimadridista skrev:
ons dec 03, 2025 11:18 am
Iniesta007 skrev:
ons dec 03, 2025 9:37 am
Lopezzz skrev:
Take care Cules.
CL er bare virkelig svært at tro på i år…PSG, Bayern, Arsenal, Chelsea + pool og City hvis de rammer niveau, vil være ualmindelig svære at deale med. Dertil de italienske tophold som vi også vil få problemer med!

Skal vi have en chance så skal profilerne i høj grad holde sig fit hele foråret.
Dvs Pedri, Raphinha, Yamal og Lewan skal præstere på højt niveau, ligesom folk som Joan G, Kounde og Fermin skal leve op til hvad vi ved de kan.

Men allervigtigst, så skal der større sikkerhed og ro i backkæden og genpresset skal i gear igen.

Så vil vi ha en mulighed, men stadig uden at være blandt de 4-5 topfavoritter.

Desværre er der bare lynhurtigt en holdning i klubben om at vi er så pisse gode og nærmest forventer en CL finale. Ku vi ikke lige underspille lidt engang i mellem, så presset ikke jages op konstant….
Sådan set enig. Jeg regner bestemt ikke med vi kommer I finalen, men håber bare vi giver den max gas og ser hvor langt det rækker :smile:
Mht. Lamine så er jeg også lidt skuffet men heller ikke mere :sad: Bare han omgiver sig med fornuftige mennesker og ikke for mange fester oll. Men han er altså kun 18 og skal også have et liv :grin:
Giv ham en chance.

kklaus
Har takket: 651 gange
Blevet takket: 1323 gange

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 743 gange

Indlæg af Michman »

Kan vi godt blive enige om at straffe spark er alle andre end Lawen for nu af..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 93 gange

Indlæg af Dumle »

Michman skrev:
ons dec 03, 2025 2:12 pm
Kan vi godt blive enige om at straffe spark er alle andre end Lawen for nu af..?
Det kan du vel godt, men kan du nævne en du vil være tryg ved til at sparke dem fast? Jeg tænker Raphinha men ved faktisk ikke noget om hans evner på straffe, og ellers er det vel rashford, han er bare ikke fast på banen.

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 743 gange

Indlæg af Michman »

Dumle skrev:
ons dec 03, 2025 2:28 pm
Michman skrev:
ons dec 03, 2025 2:12 pm
Det kan du vel godt, men kan du nævne en du vil være tryg ved til at sparke dem fast? Jeg tænker Raphinha men ved faktisk ikke noget om hans evner på straffe, og ellers er det vel rashford, han er bare ikke fast på banen.
Raphinha fra nu af.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar