La Liga Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: La Liga Tråden
Ja , de startede ikke godt men er for alvor kommet i form .
7 wins i streg og ikke tabt i ligaen siden August
Det bliver sandhedens time Tirsdag - på Camp Nou
-
Hristo
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Det er virkelig fedt at puta har smidt seks “nemme” point. Da vi havde fem point op føltes det som om løbet var kørt. Nu er vi 100# med igen og ligaen er åben.
Også en god reminder om at det trods alt er på banen tingene afgøres. Mange har begrædt vores spil, manglende transfers i sommer og bestemte spillere på holdet. Samtidig burde Real Madrid være banket igennem alene baseret på deres økonomi og transfers i sommer hvor de hentede en håndfuld dyre spillere og ny træner. Alligevel fører vi - lidt overraskende.
Jeg håber vi løfter niveauet nu så Joan Garcia ikke skal redde os point i lige så mange kampe og den høje linje ser mindre sårbar ud. Jeg savner især Iñigo - og en ny leder til at dirigere forsvar og midtbane har vi ikke udklækket.
Også en god reminder om at det trods alt er på banen tingene afgøres. Mange har begrædt vores spil, manglende transfers i sommer og bestemte spillere på holdet. Samtidig burde Real Madrid være banket igennem alene baseret på deres økonomi og transfers i sommer hvor de hentede en håndfuld dyre spillere og ny træner. Alligevel fører vi - lidt overraskende.
Jeg håber vi løfter niveauet nu så Joan Garcia ikke skal redde os point i lige så mange kampe og den høje linje ser mindre sårbar ud. Jeg savner især Iñigo - og en ny leder til at dirigere forsvar og midtbane har vi ikke udklækket.
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Enig, sandhedens time imorgen
Men en god dag at vågne på, er altid glad når Hovedstadsklubber i hvide trøjer er i krise
Jeg har sku en god følelse med det, jeg tror vi tager dem 3-1Enig, sandhedens time imorgenAtletico er jo med i mesterskabskampen nu, så hvor STÅR vi i Ligaen
Men en god dag at vågne på, er altid glad n
3-1 lyder fantastisk.
Real Madrid skal på deres 6 udekamp i træk mod Bilbao
Så måske kunne man være heldig Barca føre med 4 point efter næste runde
Er Bernabeu ude af drift eller hvorfor har de alle kampe på udebane - både la liga og CHL
Real Madrid skal på deres 6 udekamp i træk mod Bilbao
Så måske kunne man være heldig Barca føre med 4 point efter næste runde
Er Bernabeu ude af drift eller hvorfor har de alle kampe på udebane - både la liga og CHL
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Det er vidst pga NFL kampen. De har fået nogle af deres hjemme kampe rykket frem i programmet og nu skal de indhente det med flere udekampe i træk. Lidt omvendt af Barca, der jo startede med flere udekampe pga stadion byggeri
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Madrid er rasende over at dette ikke blev dømt som straffe
https://youtube.com/shorts/TJOQx9Zw_BI? ... 0sPup338L7
Hvis det var det var dette 2 gange straffe:
https://youtube.com/shorts/y31UTxIEXoI? ... NEeBUQB8n3
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Puta er rasende over så megetSpillerSomMESSI skrev: ↑man dec 01, 2025 7:48 pmMadrid er rasende over at dette ikke blev dømt som straffe
Det bliver måske spændende senere om de sætter flere point til efter 3 uafgjorte på stribe
Jeg har min tvivl, men håbet er lysegrønt....og IKKE et ord om juletræ ......smiler
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Nå… Atl Bilbao har valgt at Real Madrid skal vinde den her.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- PeterPedal
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Ja, der er vist ikke meget hjælp at hente
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Barca80
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Courtois har leveret flere redninger i absolut verdensklasse, og Mbappé har båret holdet med rene solopræstationer. Det er altså ikke Real Madrids spillestil eller kollektive indsats, der afgør kampene lige nu – det er enkeltmandsaktioner.
Det ser måske imponerende ud i øjeblikket, men det holder ikke i længden. Hvis enten målmanden eller den franske angriber bliver skadet, så risikerer holdet at falde fuldstændigt sammen.
Det ser måske imponerende ud i øjeblikket, men det holder ikke i længden. Hvis enten målmanden eller den franske angriber bliver skadet, så risikerer holdet at falde fuldstændigt sammen.
Real Madrid står stærkt .
1 point efter og haft 2 udekampe mere og mange svære udekampe er overstået for dem.
Men de skal have tak for at have fået barca tilbage i mesterskabskampen . Det gør nu sjovere at følge
Mbappe er bare træls skarp for tiden
1 point efter og haft 2 udekampe mere og mange svære udekampe er overstået for dem.
Men de skal have tak for at have fået barca tilbage i mesterskabskampen . Det gør nu sjovere at følge
Mbappe er bare træls skarp for tiden
- Barca80
Vi skal ikke brokke os over vores skader. Real Madrid møder Celta Vigo med et halvt forsvar ude: Huijsen, Carvajal, Alaba, Mendy og Trent er allerede ude, og Militao måtte udgå i starten af første halvleg. Det efterlader dem med hele seks forsvarsskader.
De spiller nu med Carreras som midterforsvarer og Asensio som højre back, begge ude af naturlig position. Lad os håbe, det koster dem point
De spiller nu med Carreras som midterforsvarer og Asensio som højre back, begge ude af naturlig position. Lad os håbe, det koster dem point
- Barca80
Jaaaaa! Hold da op et klassemål af Celta Vigo – endda med hælen!
Det eneste bekymrende er, at Xabi Alonso nok snart ryger. Lad os håbe, han får lov at blive sæsonen ud, så kaosset kan fortsætte hos dem
Det eneste bekymrende er, at Xabi Alonso nok snart ryger. Lad os håbe, han får lov at blive sæsonen ud, så kaosset kan fortsætte hos dem
Senest rettet af Barca80 søn dec 07, 2025 11:29 pm, rettet i alt 1 gang.