La Liga Tråden

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af whidgee »

Tak Girona!

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Ikigai »

Daluigi skrev:
søn nov 30, 2025 11:58 pm
Vildt nok ATM er med i det her titelræs. Lignede fanme de var totalt væk
Ja , de startede ikke godt men er for alvor kommet i form .
7 wins i streg og ikke tabt i ligaen siden August

Det bliver sandhedens time Tirsdag - på Camp Nou

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Hristo »

Det er virkelig fedt at puta har smidt seks “nemme” point. Da vi havde fem point op føltes det som om løbet var kørt. Nu er vi 100# med igen og ligaen er åben.
Også en god reminder om at det trods alt er på banen tingene afgøres. Mange har begrædt vores spil, manglende transfers i sommer og bestemte spillere på holdet. Samtidig burde Real Madrid være banket igennem alene baseret på deres økonomi og transfers i sommer hvor de hentede en håndfuld dyre spillere og ny træner. Alligevel fører vi - lidt overraskende.
Jeg håber vi løfter niveauet nu så Joan Garcia ikke skal redde os point i lige så mange kampe og den høje linje ser mindre sårbar ud. Jeg savner især Iñigo - og en ny leder til at dirigere forsvar og midtbane har vi ikke udklækket.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Iniesta007 »

Ikigai skrev:
man dec 01, 2025 12:07 am
Daluigi skrev:
søn nov 30, 2025 11:58 pm
Vildt nok ATM er med i det her titelræs. Lignede fanme de var totalt væk
Ja , de startede ikke godt men er for alvor kommet i form .
7 wins i streg og ikke tabt i ligaen siden August

Det bliver sandhedens time Tirsdag - på Camp Nou
Enig, sandhedens time imorgen :sick: Atletico er jo med i mesterskabskampen nu, så hvor STÅR vi i Ligaen :angel:
Men en god dag at vågne på, er altid glad når Hovedstadsklubber i hvide trøjer er i krise :smile: :crazy:

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Dumle »

Enig, sandhedens time imorgen :sick: Atletico er jo med i mesterskabskampen nu, så hvor STÅR vi i Ligaen :angel:
Men en god dag at vågne på, er altid glad n
Jeg har sku en god følelse med det, jeg tror vi tager dem 3-1

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Ikigai »

3-1 lyder fantastisk.

Real Madrid skal på deres 6 udekamp i træk mod Bilbao
Så måske kunne man være heldig Barca føre med 4 point efter næste runde 🤣

Er Bernabeu ude af drift eller hvorfor har de alle kampe på udebane - både la liga og CHL

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
man dec 01, 2025 1:13 pm
3-1 lyder fantastisk.

Real Madrid skal på deres 6 udekamp i træk mod Bilbao
Så måske kunne man være heldig Barca føre med 4 point efter næste runde 🤣

Er Bernabeu ude af drift eller hvorfor har de alle kampe på udebane - både la liga og CHL
Det er vidst pga NFL kampen. De har fået nogle af deres hjemme kampe rykket frem i programmet og nu skal de indhente det med flere udekampe i træk. Lidt omvendt af Barca, der jo startede med flere udekampe pga stadion byggeri
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madrid er rasende over at dette ikke blev dømt som straffe

https://youtube.com/shorts/TJOQx9Zw_BI? ... 0sPup338L7


Hvis det var det var dette 2 gange straffe:
https://youtube.com/shorts/y31UTxIEXoI? ... NEeBUQB8n3
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Iniesta007 »

SpillerSomMESSI skrev:
man dec 01, 2025 7:48 pm
Madrid er rasende over at dette ikke blev dømt som straffe

https://youtube.com/shorts/TJOQx9Zw_BI? ... 0sPup338L7


Hvis det var det var dette 2 gange straffe:
https://youtube.com/shorts/y31UTxIEXoI? ... NEeBUQB8n3
Puta er rasende over så meget :sick:
Det bliver måske spændende senere om de sætter flere point til efter 3 uafgjorte på stribe :smile:
Jeg har min tvivl, men håbet er lysegrønt....og IKKE et ord om juletræ ......smiler :grin:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nå… Atl Bilbao har valgt at Real Madrid skal vinde den her.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af PeterPedal »

Ja, der er vist ikke meget hjælp at hente
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Barca80 »

Courtois har leveret flere redninger i absolut verdensklasse, og Mbappé har båret holdet med rene solopræstationer. Det er altså ikke Real Madrids spillestil eller kollektive indsats, der afgør kampene lige nu – det er enkeltmandsaktioner.

Det ser måske imponerende ud i øjeblikket, men det holder ikke i længden. Hvis enten målmanden eller den franske angriber bliver skadet, så risikerer holdet at falde fuldstændigt sammen.

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Ikigai »

Real Madrid står stærkt .

1 point efter og haft 2 udekampe mere og mange svære udekampe er overstået for dem.

Men de skal have tak for at have fået barca tilbage i mesterskabskampen . Det gør nu sjovere at følge

Mbappe er bare træls skarp for tiden

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Barca80 »

Vi skal ikke brokke os over vores skader. Real Madrid møder Celta Vigo med et halvt forsvar ude: Huijsen, Carvajal, Alaba, Mendy og Trent er allerede ude, og Militao måtte udgå i starten af første halvleg. Det efterlader dem med hele seks forsvarsskader.

De spiller nu med Carreras som midterforsvarer og Asensio som højre back, begge ude af naturlig position. Lad os håbe, det koster dem point :thumbup:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Barca80 »

Jaaaaa! Hold da op et klassemål af Celta Vigo – endda med hælen!

Det eneste bekymrende er, at Xabi Alonso nok snart ryger. Lad os håbe, han får lov at blive sæsonen ud, så kaosset kan fortsætte hos dem :wave:
Senest rettet af Barca80 søn dec 07, 2025 11:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster