Landsholdsfodbold
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2448 gange
- Blevet takket: 1414 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1551 gange
- Blevet takket: 1110 gange
Re: Landsholdsfodbold
Er det der Cantona!!???Lopezzz skrev: ↑man nov 17, 2025 2:14 pmEric Cantona var en god eksempelnosslo15 skrev: ↑man nov 17, 2025 1:39 amPræcis. Det var Battiston, det gik ud over.Antimadridista skrev: ↑man nov 17, 2025 12:07 amVar det ikke der hvor schumacher smadrede en franskmand med et Bruce Lee spark….uden anmærkninger….![]()
Det var dagene, hvor fodboldspillere var mænd og ikke skrigende kællinger, ødelagte af VAR og 1000 kameraer.![]()
![]()
![]()
Troede kun han havde lavet karatespark mod ham tilskueren!
- PeterPedal
- Har takket: 61 gange
- Blevet takket: 227 gange
Nå, det var Nicolai Boilesen ... men jeg syns stadig, han lyder som Skjelmose :-)PeterPedal skrev: ↑søn nov 16, 2025 11:04 pmNogen der ser Italien-Norge? Hvem er kommentatorerne? Den ene af dem lyder som Skjelmose :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2193 gange
- Blevet takket: 1346 gange
- Kontakt:
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2193 gange
- Blevet takket: 1346 gange
- Kontakt:
Nogen der ser Catalunya vs Palestina lige nu på TV3 Cat?
Dejligt at se så mange mennesker der har hjerte og sjæl det rigtige sted ♡♡
For nogle dage siden har Palestina spillet mod Baskerlandet og der var også fyldt op. Alle penge går til familier der har mistet alt.
Fucking utroligt at Europa har svigtet dette land. Vi blev totalt hjernevasket og udnyttet af iZraHell. De stadigvæk deltager i alle turneringer og har intet at skamme sig over.
De er det eneste "land" (stjålet land) i historien der ikke blev sanktioneret
Forfærdelig verden vi lever i.
Jeg håber Pep kan gøre forskel, han er meget aktiv omkring Palestina og kæmper for at Israel bliver udelukket fra alle sportsgrene.

Dejligt at se så mange mennesker der har hjerte og sjæl det rigtige sted ♡♡
For nogle dage siden har Palestina spillet mod Baskerlandet og der var også fyldt op. Alle penge går til familier der har mistet alt.
Fucking utroligt at Europa har svigtet dette land. Vi blev totalt hjernevasket og udnyttet af iZraHell. De stadigvæk deltager i alle turneringer og har intet at skamme sig over.
De er det eneste "land" (stjålet land) i historien der ikke blev sanktioneret
Forfærdelig verden vi lever i.
Jeg håber Pep kan gøre forskel, han er meget aktiv omkring Palestina og kæmper for at Israel bliver udelukket fra alle sportsgrene.

MDCCCXCIX
- PeterPedal
- Har takket: 61 gange
- Blevet takket: 227 gange
Skrækkelig start i Glasgow
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Jamial
- Har takket: 428 gange
- Blevet takket: 62 gange
Banen er fandme også ringe og det virker danskerne bare slet ikke indstillet på.
-
Antimadridista
Hvor er det dog elendigt!!! DK kan bare ikke når der bliver pres og forventning…..og 4-17 i skud med 1 mål 
-
Antimadridista
-
Antimadridista
Synes egentlig Riemer har virket fornuftigt…og 0-3 ude mod Grækenland synes jeg viste et højt niveau….
Kan være sygdom spillede lidt ind de her par kampe….men stadig, Belarus…..
Kan være sygdom spillede lidt ind de her par kampe….men stadig, Belarus…..
Alene Balarus kampen var nok for mig til at se han ikke er manden. De skulle slås med fart og så starter man med Wind og Eriksen i front. Jeg har ikke set noget i Riemer der kvalificere ham som landstræner. Altså assistent nogen ok adresser, og så cheftræner i Anderlecht hvor han bliver fyret.Antimadridista skrev: ↑ons nov 19, 2025 12:16 amSynes egentlig Riemer har virket fornuftigt…og 0-3 ude mod Grækenland synes jeg viste et højt niveau….![]()
Kan være sygdom spillede lidt ind de her par kampe….men stadig, Belarus…..![]()
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 781 gange
Sådan som det udviklede sig i lørdags, var det der det skulle være afgjort. I en 1-1 duel på udebane i Skotland ville de fleste lande komme i momentære problemer, men DK hjælper heller ikke sig selv ved ikke at dække op på hjørnesparket, få et noget tyndt, men dumt rødt kort og så uheldigvis cleare elendigt.
Fedt mål af Mctominay og kan godt unde Skotland den kvalifikation. Ville være ærgerligt hvis sådan et mål ville blive drunket i ærgrelse .
DK har lukket 6 mål i 2 afgørende kampe mod mindre hold .
Danmark er fuld fortjent i playoff . De må vise lidt ekstra hvis de vil til VM .
Deres fuldstændig pinlige indsats fra VM2022 behøver ikke at gentage sig og det viste de ikke I disse 2 afgørende kampe at kan undgå
Så får vi da nogle spændende playoff kampe istedet for ligegyldige trænings kampe mod Norge og Island etc
DK har lukket 6 mål i 2 afgørende kampe mod mindre hold .
Danmark er fuld fortjent i playoff . De må vise lidt ekstra hvis de vil til VM .
Deres fuldstændig pinlige indsats fra VM2022 behøver ikke at gentage sig og det viste de ikke I disse 2 afgørende kampe at kan undgå
Så får vi da nogle spændende playoff kampe istedet for ligegyldige trænings kampe mod Norge og Island etc
-
Antimadridista
1 kamp så har du set nokDumle skrev: ↑ons nov 19, 2025 12:31 amAlene Balarus kampen var nok for mig til at se han ikke er manden. De skulle slås med fart og så starter man med Wind og Eriksen i front. Jeg har ikke set noget i Riemer der kvalificere ham som landstræner. Altså assistent nogen ok adresser, og så cheftræner i Anderlecht hvor han bliver fyret.Antimadridista skrev: ↑ons nov 19, 2025 12:16 amSynes egentlig Riemer har virket fornuftigt…og 0-3 ude mod Grækenland synes jeg viste et højt niveau….![]()
Kan være sygdom spillede lidt ind de her par kampe….men stadig, Belarus…..![]()
Du vil slå et meget defensivt indstillet hold med fart!
Kan godt være han tog en smule for let på Belarus, men vil nu mene teknisk stærke folk, som eksempelvis Eriksen var fornuftig mod en kompakt modstander.
I begge kampe havde de et hav af afslutninger, men var uhyre uskarpe, ligesom de i øvrigt også var bagude…syntes det er svært at give træneren hele skylden for at nærmest alle præsterede under niveau, både fremme og bagude…
Men selvfølgelig er det i sidste ende trænerens ansvar!