Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iniesta007
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 204 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Iniesta007 »

Daluigi skrev:
lør nov 15, 2025 11:50 pm
Dumle skrev:
lør nov 15, 2025 11:47 pm
Elsker man forlænger med Riemer inden man er kvalificeret og så lægger et kæmpe æg i parken.
Hold kæft det er absurd. Jøsses. Brian Rimer reagerer vitterligt overhovedet ikke før det 70’ minut ! Sætter Billing ind med 30 sekunder igen!?
Før de fleste herinde blev født var jeg bla. til WM i Mexico. Har fulgt landsholdet i det meste af verden, men må indrømme det er ved at være slut :crazy: .
Ikke at jeg er for gammel men vil hellere til Barcelona og se drengene. Og det kommende WM i Trumpland ville jeg ALDRIG rejse til :sick:
Så (sorry) jeg er ligeglad med om DK kommer med til WM eller ikke, og som de spillede igår har de heller ikke fortjent det :thumbdown:
Bare min mening, glæder mig til Campen er færdig :smile:
Vamos Barca.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 720 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Halli halli hallo, vi vinder i Mexico, og vi er alle med, når drengene tar afsted.
Bedste post fra en bruger på forummet: “I de svære kampe bør vi spille 4-4-3”

nosslo15
Har takket: 142 gange
Blevet takket: 257 gange

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
søn nov 16, 2025 2:39 pm
Halli halli hallo, vi vinder i Mexico, og vi er alle med, når drengene tar afsted.
Du skulle købe dig en tyrolerhat
Folk vil gerne ha
Noget at grine af.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 93 gange

Indlæg af Dumle »

Hvordan man kan starte med Jonas Wind på banen viser bare den typiske danske naive tilgang når vi er storfavoritten, der savner jeg sku lidt tysk kynisme for de havde most dem 9-0 med et reservedele, ihverfald før i tiden. Men vores danske mentalitet når vi i sport går ind som storfavoritten er ofte pisse naiv og arrogant.

Antimadridista
Har takket: 1551 gange
Blevet takket: 1110 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
søn nov 16, 2025 3:08 pm
Hvordan man kan starte med Jonas Wind på banen viser bare den typiske danske naive tilgang når vi er storfavoritten, der savner jeg sku lidt tysk kynisme for de havde most dem 9-0 med et reservedele, ihverfald før i tiden. Men vores danske mentalitet når vi i sport går ind som storfavoritten er ofte pisse naiv og arrogant.
Hvem havde du foretrukket i stedet da? Højlund var ikke klarmeldt.

Synes ikke DK er naive eller arrogante, men derimod har de ofte lidt svært ved stor favoritværdighed eller høje forventninger

Antimadridista

Iniesta007 skrev:
søn nov 16, 2025 12:02 pm
Daluigi skrev:
lør nov 15, 2025 11:50 pm
Dumle skrev:
lør nov 15, 2025 11:47 pm
Elsker man forlænger med Riemer inden man er kvalificeret og så lægger et kæmpe æg i parken.
Hold kæft det er absurd. Jøsses. Brian Rimer reagerer vitterligt overhovedet ikke før det 70’ minut ! Sætter Billing ind med 30 sekunder igen!?
Før de fleste herinde blev født var jeg bla. til WM i Mexico. Har fulgt landsholdet i det meste af verden, men må indrømme det er ved at være slut :crazy: .
Ikke at jeg er for gammel men vil hellere til Barcelona og se drengene. Og det kommende WM i Trumpland ville jeg ALDRIG rejse til :sick:
Så (sorry) jeg er ligeglad med om DK kommer med til WM eller ikke, og som de spillede igår har de heller ikke fortjent det :thumbdown:
Bare min mening, glæder mig til Campen er færdig :smile:
Vamos Barca.
Mexico! Det første VM jeg kan huske….var edder frustreret over 1-5 mod Spanien og gav dommeren skylden for det hele :lol:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI

Jeg kan huske 1978 Argentina, og husker endda melodien der blev spillet når Claus Borre kom på skærmen…

Og særligt 1982 hvor jeg holdt med Italien hele vejen… alle andre holdt jo med de der Brazzere… det var dengang jeg fik lavet permanent krøller ala Tommy Seebach.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 93 gange

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
søn nov 16, 2025 6:23 pm
Dumle skrev:
søn nov 16, 2025 3:08 pm
Hvem havde du foretrukket i stedet da? Højlund var ikke klarmeldt.

Synes ikke DK er naive eller arrogante, men derimod har de ofte lidt svært ved stor favoritværdighed eller høje forventninger
Til at starte med havde jeg aldrig udtaget ham og tænkt mere på fremtiden og taget kvistgården med istedet. Med den trup vi havde til rådighed havde jeg hellere ser Dreyer i en usandt central rolle og angrebet dem med fart istedet.

Antimadridista

SpillerSomMESSI skrev:
søn nov 16, 2025 7:19 pm
Jeg kan huske 1978 Argentina, og husker endda melodien der blev spillet når Claus Borre kom på skærmen…

Og særligt 1982 hvor jeg holdt med Italien hele vejen… alle andre holdt jo med de der Brazzere… det var dengang jeg fik lavet permanent krøller ala Tommy Seebach.
Hvor mange kampe blev egentlig sendt på DR der i 78..? Vel næppe alle!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI

Antimadridista skrev:
søn nov 16, 2025 7:57 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn nov 16, 2025 7:19 pm

Hvor mange kampe blev egentlig sendt på DR der i 78..? Vel næppe alle!
Nej kun få.. men jeg husker kampe med Argentina (Kempes), Holland, Vesttyskland…

nosslo15

Indlæg af nosslo15 »

Husker 82 finalen, Rossi og Tardelli, men husker især semifinalen mellem Frankrig og Vesttyskland, som var meget spændende: Rummenigge, Breitner, Platini, Giresse og Littbarski.

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 227 gange

Indlæg af PeterPedal »

Nogen der ser Italien-Norge? Hvem er kommentatorerne? Den ene af dem lyder som Skjelmose :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Antimadridista

nosslo15 skrev:
søn nov 16, 2025 10:37 pm
Husker 82 finalen, Rossi og Tardelli, men husker især semifinalen mellem Frankrig og Vesttyskland, som var meget spændende: Rummenigge, Breitner, Platini, Giresse og Littbarski.
Var det ikke der hvor schumacher smadrede en franskmand med et Bruce Lee spark….uden anmærkninger…. :crazy:

nosslo15

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
man nov 17, 2025 12:07 am
nosslo15 skrev:
Var det ikke der hvor schumacher smadrede en franskmand med et Bruce Lee spark….uden anmærkninger…. :crazy:
Præcis. Det var Battiston, det gik ud over.

Det var dagene, hvor fodboldspillere var mænd og ikke skrigende kællinger, ødelagte af VAR og 1000 kameraer. :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2193 gange
Blevet takket: 1346 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:
man nov 17, 2025 1:39 am
Antimadridista skrev:
man nov 17, 2025 12:07 am
nosslo15 skrev:
Præcis. Det var Battiston, det gik ud over.

Det var dagene, hvor fodboldspillere var mænd og ikke skrigende kællinger, ødelagte af VAR og 1000 kameraer. :grin:
Eric Cantona var en god eksempel :lol:

Billede
MDCCCXCIX

Besvar