Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: Transferrygter
Lewan må man alligevel sige har været et fint køb til 45-50 mio med samme alder ved købstidspunktet.
Der var også meget delte meninger om prisen på den lewan - så måske en kane til 45-50 mio kunne være en mulighed man kan overveje . Kane er nu ikke lige min favorit spiller men mål kan han lave
Der var også meget delte meninger om prisen på den lewan - så måske en kane til 45-50 mio kunne være en mulighed man kan overveje . Kane er nu ikke lige min favorit spiller men mål kan han lave
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 192 gange
- Blevet takket: 189 gange
Kane er vel nærmere bedre nu end Lewandowski var dengang vi købte ham og det siger alligevel en del. Kane har i min optik et langt bedre blik for spillet og muligheder for at indgå i både afslutterens og oplæggerens rolle, i væsentligt højere grad end Lewandowski har gjort.
I indeværende sæson er manden altså god for 23 mål og 3 assists i bare 17 kampe. Sidste sæson endte han på 41 mål og 17 assists i 51 kampe. Det er tæt på arrogant at sige at han ikke ville kunne hjælpe os nu og her, uagtet at han selvfølgelig ikke er en løsning for de næste 10 år.
Lewandowski tror jeg på alle måder de fleste er enige om har været en gennemført god investering og jeg er ikke i tvivl om at Kane ville blive det samme, skulle vi ende med at hente ham.
Med det sagt, så jeg også hellere fx Osimhen men beggars can't be choosers...
I indeværende sæson er manden altså god for 23 mål og 3 assists i bare 17 kampe. Sidste sæson endte han på 41 mål og 17 assists i 51 kampe. Det er tæt på arrogant at sige at han ikke ville kunne hjælpe os nu og her, uagtet at han selvfølgelig ikke er en løsning for de næste 10 år.
Lewandowski tror jeg på alle måder de fleste er enige om har været en gennemført god investering og jeg er ikke i tvivl om at Kane ville blive det samme, skulle vi ende med at hente ham.
Med det sagt, så jeg også hellere fx Osimhen men beggars can't be choosers...
Rey Abi!
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 720 gange
Jeg ville any day foretrække Julián Álvarez
Bedste post fra en bruger på forummet: “I de svære kampe bør vi spille 4-4-3”
-
Hristo
- Har takket: 217 gange
- Blevet takket: 310 gange
Kane er fed. Han er en rigtig god spiller men frem for alt bomber fra øverste hylde. Han virker også som en god person som påvirker sine holdkammerater positivt. For mig en lewandowski tilsat mere holdånd og evne til sammenspil.
Men uden at være sortseer er det så overhovedet realtistisk vi kommer på 1:1? Der er muligvis ikke mange som kender svaret nu - måske heller ikke i klubben - men jeg vil virkelig se det før jeg tror det.
Og om det er Kane, Osimhem eller Alvarez så vil det udover en løn som måske kommer fra Lewandowskis exit også en meget stor overgangssum.m
Men uden at være sortseer er det så overhovedet realtistisk vi kommer på 1:1? Der er muligvis ikke mange som kender svaret nu - måske heller ikke i klubben - men jeg vil virkelig se det før jeg tror det.
Og om det er Kane, Osimhem eller Alvarez så vil det udover en løn som måske kommer fra Lewandowskis exit også en meget stor overgangssum.m
-
DeanCassady
- Har takket: 102 gange
- Blevet takket: 276 gange
Jeg synes også, at Kane ville være en fremragende mulighed, selvom jeg ikke lige kan se, hvor realistisk en handel er.
Jeg fornemmer også, at hans nationalitet forråder ham. Havde han været brasilianer eller argentiner, havde begejstringen antageligt været markant større.
Jeg fornemmer også, at hans nationalitet forråder ham. Havde han været brasilianer eller argentiner, havde begejstringen antageligt været markant større.
Robert Zimmerman
-
Antimadridista
- Har takket: 1551 gange
- Blevet takket: 1110 gange
Faktisk vil Kane være næsten 1 år yngre i 26 end Lewan var i 22….Ikigai skrev: ↑tors nov 13, 2025 1:48 pmLewan må man alligevel sige har været et fint køb til 45-50 mio med samme alder ved købstidspunktet.
Måske Araujo ku få prisen lidt ned i en bytter og så få overtalt Guehi til at erstatte!
Måske svært at få til at gå op, men i mine øjne tæt på perfekte handler….
Jeg ville også foretrække Alvarez, men bliver sandsynligvis ikke i 26 og i så fald ekstremt dyrt
Osimhen. Ser godt ideen og potentialet, men også at han virker lidt som en potentiel troublemaker hvor man aldrig helt ved hvad en sæson vil byde på. Selvfølgelig enormt spekulativt, men har blot en lidt usikker fornemmelse med ham
-
EasyBuddhist
- Har takket: 914 gange
- Blevet takket: 1131 gange
Jeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
https://x.com/tekkersfoot/status/198904 ... 23045?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- !Option
Meget enig!EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:23 amJeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
Jeg tror desværre bare ikke at økonomien er lige så enig.
Rey Abi!
-
EasyBuddhist
Det står stadig hen i det uvisse med økonomien, ja, men hvis man tager rygterne om f.eks. Kane seriøst, så må der være en økonomi bag, som også er nok til at hente Osimhen!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 12:09 pmMeget enig!EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:23 amJeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
Kane er en 50-60m om året spiller og Osimhen ville være i den samme kategori. Måske han ville ligge i 60-70m lejet, men heller ikke mere. Avarez ligeså. Haaland og Mbappe ligger i 90-100m året til sammenligning
Hvis Lewa forsvinder så er de første 50m i hvert fald fundet, da han ligger deromkring
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- !Option
Jamen hvis der "kun" skal findes de sidste håndører for at realisere handlen så er det bare om gribe knoglen for Deco og LaportaEasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:59 pmDet står stadig hen i det uvisse med økonomien, ja, men hvis man tager rygterne om f.eks. Kane seriøst, så må der være en økonomi bag, som også er nok til at hente Osimhen!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 12:09 pmMeget enig!EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:23 amJeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
Kane er en 50-60m om året spiller og Osimhen ville være i den samme kategori. Måske han ville ligge i 60-70m lejet, men heller ikke mere. Avarez ligeså. Haaland og Mbappe ligger i 90-100m året til sammenligning
Hvis Lewa forsvinder så er de første 50m i hvert fald fundet, da han ligger deromkring
Rey Abi!
Eftersom vi stadig ikke er i mål i forhold til 1:1 så ligner det mere qt vi har de sidste håndører, og ikke den helt store del af kagen til at realisere handlen.!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 2:49 pmJamen hvis der "kun" skal findes de sidste håndører for at realisere handlen så er det bare om gribe knoglen for Deco og LaportaEasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:59 pmDet står stadig hen i det uvisse med økonomien, ja, men hvis man tager rygterne om f.eks. Kane seriøst, så må der være en økonomi bag, som også er nok til at hente Osimhen!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 12:09 pmMeget enig!EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:23 amJeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
Hvis Lewa forsvinder så er de første 50m i hvert fald fundet, da han ligger deromkring![]()
Kigger man på de nævnte spillere I citatet, så er der noget i mig der ikke tør røre osimhen, mbappe og Haaland er urealistisk, og Alvarez er nok et år for tidligt fra et økonomisk synspunkt.
Ang kane så må man jo have en plan om at en ny angriber skal ende inde for den lønstruktur vi har i klubben så rent lønmæssigt må det være 1:1 for lewan, alt dyrere er uforsvarligt. Så er spørgsmålet bare hvad købsprisen er.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2448 gange
- Blevet takket: 1414 gange
Osimhen kunne være en fed spiller at få i truppen.
Ville ikke være udpræget utilfreds med Kane, men han er en dyr dreng. Kunne man forestille sig at Olmo ryger den anden vej? Der er rygter om at Bayern har luret på ham.
Ville ikke være udpræget utilfreds med Kane, men han er en dyr dreng. Kunne man forestille sig at Olmo ryger den anden vej? Der er rygter om at Bayern har luret på ham.
- Barca80
- Har takket: 100 gange
- Blevet takket: 350 gange
Ja, det koster jo ingenting at drømme, så drømme kan de bare fortsætte med.Julián Álvarez vinder afstemning: Det er ham, de vil have
Harry Kane må se sig forvist til andenpladsen.
Han er ikke billig, og det vil uden tvivl blive en intens kamp om at sikre sig hans underskrift.
Men 25-årige Julián Álvarez fra Atletico Madrid er den angriber, som størstedelen af FC Barcelonas fans drømmer om at se i klubtrøjen.
Argentinske Álvarez har potentielt stadig sine bedste år foran sig og er kendt for at have masser af mål i støvlerne.
I en afstemning foretaget af Diario Sport topper Álvarez med 57% af stemmerne.
Han bliver betragtet som en målmager, der kan levere de mange scoringer, som Barcelona har brug for, og hans navn skaber stor begejstring blandt fansene.
Selvom navne som Harry Kane, Etta Eyong og Serhou Guirassy også nævnes, er det Álvarez, som folk helst vil se fyre løs på Camp Nou.
Fansenes klare favorit afspejler ønsket om en angriber med fart, præcision og evnen til at afgøre de mest betydningsfulde kampe.
Men det bliver højst kun en gratis Vlahović. Og det højst.
-
EasyBuddhist
Lewa passer kun ind i lønstrukturen fordi, han får kæmpe bonuser. Faktisk får Osimhen mindre i Gala, end Lewa får i år. Kane ligger på ca. Samme lønniveau som Osimhen. Forskellen på Kane og Osimhen er, Kane kan man kun give 3 års kontrakt pga af alder og derfor skal man afskrive købesummen over den periode. Oshimen kan man give en 6 årig kontrakt og derfor vil afskrivningen være længere også og i praksis betyder det, Osimhen kan koste det dobbelte af Kane i transfer, forudsat, løn og sign on er det samme. De vil i så fald koste det samme årligt, selvom den ene koster 65m i transfer og den anden 130mDumle skrev: ↑fre nov 14, 2025 3:35 pmEftersom vi stadig ikke er i mål i forhold til 1:1 så ligner det mere qt vi har de sidste håndører, og ikke den helt store del af kagen til at realisere handlen.!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 2:49 pmJamen hvis der "kun" skal findes de sidste håndører for at realisere handlen så er det bare om gribe knoglen for Deco og LaportaEasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:59 pmDet står stadig hen i det uvisse med økonomien, ja, men hvis man tager rygterne om f.eks. Kane seriøst, så må der være en økonomi bag, som også er nok til at hente Osimhen!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 12:09 pmMeget enig!EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:23 amJeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
Hvis Lewa forsvinder så er de første 50m i hvert fald fundet, da han ligger deromkring![]()
Kigger man på de nævnte spillere I citatet, så er der noget i mig der ikke tør røre osimhen, mbappe og Haaland er urealistisk, og Alvarez er nok et år for tidligt fra et økonomisk synspunkt.
Ang kane så må man jo have en plan om at en ny angriber skal ende inde for den lønstruktur vi har i klubben så rent lønmæssigt må det være 1:1 for lewan, alt dyrere er uforsvarligt. Så er spørgsmålet bare hvad købsprisen er.
Først skal det lige siges at jeg synes Osimhen er en virkelig dygtig angriber.EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 6:10 pmLewa passer kun ind i lønstrukturen fordi, han får kæmpe bonuser. Faktisk får Osimhen mindre i Gala, end Lewa får i år. Kane ligger på ca. Samme lønniveau som Osimhen. Forskellen på Kane og Osimhen er, Kane kan man kun give 3 års kontrakt pga af alder og derfor skal man afskrive købesummen over den periode. Oshimen kan man give en 6 årig kontrakt og derfor vil afskrivningen være længere også og i praksis betyder det, Osimhen kan koste det dobbelte af Kane i transfer, forudsat, løn og sign on er det samme. De vil i så fald koste det samme årligt, selvom den ene koster 65m i transfer og den anden 130mDumle skrev: ↑fre nov 14, 2025 3:35 pmEftersom vi stadig ikke er i mål i forhold til 1:1 så ligner det mere qt vi har de sidste håndører, og ikke den helt store del af kagen til at realisere handlen.!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 2:49 pmJamen hvis der "kun" skal findes de sidste håndører for at realisere handlen så er det bare om gribe knoglen for Deco og LaportaEasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:59 pmDet står stadig hen i det uvisse med økonomien, ja, men hvis man tager rygterne om f.eks. Kane seriøst, så må der være en økonomi bag, som også er nok til at hente Osimhen!Option skrev: ↑fre nov 14, 2025 12:09 pmMeget enig!EasyBuddhist skrev: ↑fre nov 14, 2025 1:23 amJeg ved, hvem jeg ville købe og jeg ville ikke tænke to gange
Når det så er sagt så ville jeg stadig vælge kane hvis den årlige økonomiske belastning er den samme på begge spillere. Hvis man tager udgangspunkt i dit eksempel så stoler jeg bare mere på Kane over 3 år end Osimhen over 6. Udover det synes jeg Kane har et højere niveau, og alder er noget jeg er stoppet lidt med at bekymre mig om før efter de 36 år, vi ser bare flere og flere holde længere og Kane har bare stadig vundet så lidt at han bare stadig må være super sulten.
Samtidig tror jeg Kane ville passe voldsomt godt ind med Yamal, Raphinha og Fermin da han også er virkelig dygtig til at falde ned, modtage bolde og spille dem videre i dybden. Jeg er vild med Kane og synes det er en mere sikker løsning mens man fortsat arbejder på klubbens økonomiske sikkerhed.