10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dumle »

Må indrømme jeg stadig har en lille drøm om at man skriver med Messi til nytår når hans aftale med miami udløber. Om det så blot er for et halvt år med option på 1 år mere ad gangen.

Edit han har så forlænget til 2028 med miami, drømmen er der alligevel

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

:cry:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Det ville være fantastisk at få Messi hjem igen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

LAPORTA ANNOUNCEMENT ON LEO MESSI’S LOAN TO BARÇA. More follows.

- Fabrizio Romano

Jeg løber Sjælland rundt med røven bar, hvis Geden kommer hjem.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Beholder bukserne på. Det var en narre-udmelding fra Fabrizio.

Og narren hoppede på den. :oops:

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
ons nov 12, 2025 11:09 am
LAPORTA ANNOUNCEMENT ON LEO MESSI’S LOAN TO BARÇA. More follows.

- Fabrizio Romano

Jeg løber Sjælland rundt med røven bar, hvis Geden kommer hjem.
Meget modigt, når man tager årstiden i betragtning. ;-)

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Jeg fornemmer, at Dytrax har legeme til det.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2418
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 678 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

DeanCassady skrev:
ons nov 12, 2025 2:44 pm
Jeg fornemmer, at Dytrax har legeme til det.
Ikke hvis han minder bare en smule om sin mor :razz:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

:lol: :lol:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

Det eneste gode argument for at ville have Messi tilbage er, at han vil sælge et hav af trøjer. Men rent sportsligt vil det være decideret hul i hovedet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

whidgee skrev:
ons nov 12, 2025 11:48 pm
Det eneste gode argument for at ville have Messi tilbage er, at han vil sælge et hav af trøjer. Men rent sportsligt vil det være decideret hul i hovedet.
Hul i hovedet?.... Aaaah. Tænker det Argentinske landshold er bedre med ham end uden. Selvfølgelig kan han også bruges hos os.
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

Daluigi skrev:
tors nov 13, 2025 6:47 pm
whidgee skrev:
ons nov 12, 2025 11:48 pm
Det eneste gode argument for at ville have Messi tilbage er, at han vil sælge et hav af trøjer. Men rent sportsligt vil det være decideret hul i hovedet.
Hul i hovedet?.... Aaaah. Tænker det Argentinske landshold er bedre med ham end uden. Selvfølgelig kan han også bruges hos os.
Ja, Argentina, som er bygget op omkring Messi, er selvfølgelig bedre med ham end uden. Men et hold med Messi skal netop bygges op omkring ham og det er lige præcis hvad vi ikke har brug for lige nu. Det ville ødelægge dynamikken, hierakiet og Hansi Flicks taktik at få Messi ind på holdet. Samt ødelægge den sportslige genopbygning, vi har gang i.

Messi er historiens bedste spiller og en sand legende, men han skal ikke tilbage til Barca som spiller. Hans tid som Barca-spiller er ovre og vi skal se fremad.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

whidgee skrev:
tors nov 13, 2025 6:52 pm
Daluigi skrev:
tors nov 13, 2025 6:47 pm
whidgee skrev:
ons nov 12, 2025 11:48 pm
Det eneste gode argument for at ville have Messi tilbage er, at han vil sælge et hav af trøjer. Men rent sportsligt vil det være decideret hul i hovedet.
Hul i hovedet?.... Aaaah. Tænker det Argentinske landshold er bedre med ham end uden. Selvfølgelig kan han også bruges hos os.
Ja, Argentina, som er bygget op omkring Messi, er selvfølgelig bedre med ham end uden. Men et hold med Messi skal netop bygges op omkring ham og det er lige præcis hvad vi ikke har brug for lige nu. Det ville ødelægge dynamikken, hierakiet og Hansi Flicks taktik at få Messi ind på holdet. Samt ødelægge den sportslige genopbygning, vi har gang i.

Messi er historiens bedste spiller og en sand legende, men han skal ikke tilbage til Barca som spiller. Hans tid som Barca-spiller er ovre og vi skal se fremad.
Det er en fair holdning at han ikke skal tilbage. Jeg deler den ikke.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Grande :cool:

MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster