17 - Marc Casadó
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 17 - Marc Casadó
Jeg er en af de få, men jeg står gerne ved det.
Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke finde plads til ham til den mængde spilletid han skal have nu for at fortsætte sin udvikling. Og med tanke på 1:1 reglen så mener jeg man bør sælge ham for 30 mil euro, dog på betingelse af st der ligger en tilbagekøbsklausul på 45-50 mil euro.
Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke finde plads til ham til den mængde spilletid han skal have nu for at fortsætte sin udvikling. Og med tanke på 1:1 reglen så mener jeg man bør sælge ham for 30 mil euro, dog på betingelse af st der ligger en tilbagekøbsklausul på 45-50 mil euro.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 914 gange
- Blevet takket: 1131 gange
30m vil på nuværende tidspunkt ikke være nok. Efter hvad jeg er informeret om, so ligger Barca's overforbrug på knap 100m og derfor er validering af VIP sæderne for 100m vigtig, men det afhænger af, om stadion får sine tilladelser klar, så det kan tages i brug. Hvis ikke, må man vente indtil januar, eller sælge noget der er dyrereDumle skrev: ↑tors aug 21, 2025 12:51 amJeg er en af de få, men jeg står gerne ved det.
Når man således ikke er 1:1, så kan man bruge 20% af transfer indtægt og 60% af lønbesparelse. I Casado's tilfælde vil det give 6m fra transfersalg og 312.000 i lønbesparelse, som kan tilføje lønbudgettet. Det svarer ca til at pisse i bukserne, for at holde varmen.
Hvis vi kigger på samme tal for Frenkie, så må man gætte sig lidt frem, men konservativ ville et salg af Frenkie til 50m give 25-30m i fairplay
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 469 gange
- Blevet takket: 1740 gange
Med Frenkie & Gavi ude, så burde der være plads til Casadó i de kommende kampe. Savner fandme at se ham spille.

- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
Antimadridista
- Har takket: 1551 gange
- Blevet takket: 1110 gange
- Norbit
- Har takket: 208 gange
- Blevet takket: 537 gange
Er jeg den eneste der savner en god performance fra ham?
De sidste par gange hvor han er startet inde fremfor FdJ, så er han blevet pillet ud i halvlegen fordi vi har været bagud og så har Frankie været med til at vende kampen.
Synes at han har været alt for langsom i sin boldomgang og alt for mange simple afleveringer til siden.
De sidste par gange hvor han er startet inde fremfor FdJ, så er han blevet pillet ud i halvlegen fordi vi har været bagud og så har Frankie været med til at vende kampen.
Synes at han har været alt for langsom i sin boldomgang og alt for mange simple afleveringer til siden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Jeg kunne ikke være mere enig, jeg synes han er en god spiller, men der er noget Sergi Roberto over ham, han bliver aldrig en fast starter han mangler de sidste 5% og jeg tror ikke han når dertil.Norbit skrev: ↑lør sep 27, 2025 10:46 pmEr jeg den eneste der savner en god performance fra ham?
Vores midtbane de næste 5 år bliver afhængigt af modstanderne nok et mix af Pedri, de Jong, Olmo, Fermin og Bernal og så bliver Casado mere et 6. valg og måske en back gardering. Jeg har intet problem med at sælge ham og skal han blive i Barca bliver det som altmuligmand.
- Barca80
- Har takket: 100 gange
- Blevet takket: 350 gange
Tanken var egentlig, at det skulle være Real Madrid, der blev hårdt ramt af mange skader i denne sæson, fordi de havde tre uger kortere sommerferie end Barcelona.
Men ironisk nok er det Barca, der nu får skader på stribe. Er det bare dårlig lægestab, eller hvad skyldes det?
Men ironisk nok er det Barca, der nu får skader på stribe. Er det bare dårlig lægestab, eller hvad skyldes det?
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr