26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kluivert
Indlæg: 528
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

Glem forsvaret, angrebet er da endnu værre

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Barca80 skrev:
søn okt 26, 2025 5:48 pm
Yamal spiller vel langt, langt, langt under niveauet end hvad vi er vant til. Og det har han gjort længe.
Roony har vist mere de sidste par kampe.
Uruguayo de mierda

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kvoller skrev:
søn okt 26, 2025 5:48 pm
PuyolErGud skrev:
søn okt 26, 2025 5:47 pm
Madameskrald skrev:
søn okt 26, 2025 5:46 pm
Sæsonen blev solgt med Iñigo Martinez til Mellemøsten… Siden har forsvaret været meget skrøbeligt
Ja han er savnet. Men når han selv ønskede transferen, synes jeg det er svært at klandre klubben.
Man kan godt klandre klubben for ikke engang at få et par millioner for ham. Det er trods alt en Saudi klub han smuttede til, det skulle vi have malket for alt hvad vi kunne.
Enig. Det var også mere selve personen jeg tænkte på.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Godt af Garcia, men ikke godt nok af Ferran.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
søn okt 26, 2025 5:49 pm
Barca80 skrev:
søn okt 26, 2025 5:48 pm
Yamal spiller vel langt, langt, langt under niveauet end hvad vi er vant til. Og det har han gjort længe.
Roony har vist mere de sidste par kampe.
Enig. Yamal spiller alt for afslappende. Han deltager ikke nok i angrebet
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

PuyolErGud skrev:
søn okt 26, 2025 5:51 pm
Kvoller skrev:
søn okt 26, 2025 5:48 pm
PuyolErGud skrev:
søn okt 26, 2025 5:47 pm
Madameskrald skrev:
søn okt 26, 2025 5:46 pm
Sæsonen blev solgt med Iñigo Martinez til Mellemøsten… Siden har forsvaret været meget skrøbeligt
Ja han er savnet. Men når han selv ønskede transferen, synes jeg det er svært at klandre klubben.
Man kan godt klandre klubben for ikke engang at få et par millioner for ham. Det er trods alt en Saudi klub han smuttede til, det skulle vi have malket for alt hvad vi kunne.
Enig. Det var også mere selve personen jeg tænkte på.
Det skal han selvfølgelig også have lov til, det er jeg enig med dig i :-)

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Lavine vil bare være smart og ekstraordinær. Vær nu for fuck’s sake bare effektiv i stedet for.
Uruguayo de mierda

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Ikigai »

Det er vel en kamp som forventet .
Real Madrid er i bedre form og Mbappe er bare verdens bedste for tiden


Tror de skal komme til halvleg med 1-0 og se om real Madrid trækker sig en smule - og se om man på en eller måde kan få nogle chancer og håbe Yamal har kræfter til 90 min

Barca var også bagud 2-0 sidste sæson

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Tello skrev:
søn okt 26, 2025 5:54 pm
Lavine vil bare være smart og ekstraordinær. Vær nu for fuck’s sake bare effektiv i stedet for.
Det er tidligt, hvis han allerede er ved at få stjernenykker..

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Selvfølgelig er det Fermin!!!

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

FERMIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!! HAN ER SÅ FUCKING DEJLIG!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2418
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 678 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

VAMOOOOOS!!!!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

SÅDAN!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Kan vi ikke bare hive yamal ud, hold fest han er ringe

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 26/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Rashford med assist!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster