21/10 FC Barcelona - Olympiakos
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 244 gange
21/10 FC Barcelona - Olympiakos
FC Barcelona - Olympiakos
Champions League
21. oktober - kl. 18.45
TV: TV3 Sport
Champions League
21. oktober - kl. 18.45
TV: TV3 Sport
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Re: 21/10 FC Barcelona - Olympiakos
Spar som minimum Pedri, Yamal og de øvrige nøglespillere. Det er tydeligt, at de har spillet alt for meget på det seneste. Med den vigtige kamp mod Real Madrid i weekenden er der behov for friske ben.
Vi burde kunne vinde CL-kampen med reserverne, så brug lejligheden til at give de faste spillere en tiltrængt pause.
Vi burde kunne vinde CL-kampen med reserverne, så brug lejligheden til at give de faste spillere en tiltrængt pause.
-
Iniesta007
- Har takket: 118 gange
- Blevet takket: 277 gange
Synes vi skal starte så stærkt som muligt, og så spare nogle når vi ( forhåbentligt) er foran med 2-3 målBarca80 skrev: ↑tirs okt 21, 2025 12:13 amSpar som minimum Pedri, Yamal og de øvrige nøglespillere. Det er tydeligt, at de har spillet alt for meget på det seneste. Med den vigtige kamp mod Real Madrid i weekenden er der behov for friske ben.
Vamos Barca.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2729 gange
- Blevet takket: 1579 gange
Jeg kan godt se fornuften i at spare stamspillere, men som Pep sagde engang; I CHL skal de bedste spillere på banen... (Det var noget i den stil, han sagde i forbindelse med samme problematik)Barca80 skrev: ↑tirs okt 21, 2025 12:13 amSpar som minimum Pedri, Yamal og de øvrige nøglespillere. Det er tydeligt, at de har spillet alt for meget på det seneste. Med den vigtige kamp mod Real Madrid i weekenden er der behov for friske ben.
Som IniestaBond også skriver; Vi kan spare på krudtet, når Olympiakos forhåbentligt er bagud med nogle mål.
-
Antimadridista
- Har takket: 1772 gange
- Blevet takket: 1180 gange
Det ku være fristende at spare Yamal og Pedri, i det mindste måske en halvleg. Men vores trup er bare ikke pokkers bred og for Olympiakos er det en Konge-kamp!
-
nosslo15
- Har takket: 177 gange
- Blevet takket: 303 gange
Jeg kunne godt tænke mig at se Rooney fra start, synes han gør det bedre og bedre og hvis han får hul på bylden, med det drøn af et venstreben har har, så tror jeg, han bliver endnu bedre. Det kan godt være, at han ikke har Yamals alsidighed og virtuositet, men han har Raphinhas "die hard" attitude og mange af hans aktioner bliver farlige.Dytrax skrev: ↑tirs okt 21, 2025 9:00 amJeg kan godt se fornuften i at spare stamspillere, men som Pep sagde engang; I CHL skal de bedste spillere på banen... (Det var noget i den stil, han sagde i forbindelse med samme problematik)Barca80 skrev: ↑tirs okt 21, 2025 12:13 amSpar som minimum Pedri, Yamal og de øvrige nøglespillere. Det er tydeligt, at de har spillet alt for meget på det seneste. Med den vigtige kamp mod Real Madrid i weekenden er der behov for friske ben.
Som IniestaBond også skriver; Vi kan spare på krudtet, når Olympiakos forhåbentligt er bagud med nogle mål.![]()
Håber også at Kounde spiller sig op og at Flick har en plan med AC. til længere fremme i sæsonen. De korte indhop han har haft, berettiger ikke hans kvalitet og dog har han alligevel vist, at han lige nu er den bedste CB vi har - og den klogeste. jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forestille mig at Flick, i mangel af den erfarne Martinez, ikke ser AC. som en mulighed til at kunne spille med enten Cubarsi eller Araujo, oven i købet på samme plads som Martinez og dermed også efterladende den optimale plads for både Cubarsi og Araujo.
Kunne egentlig godt tænke mig at vi sparede Pedri, for i de senere kampe har han, alt for tidligt, virket totalt "gasset". Vi risikerer med andre ord, at få en "zombie-Pedri" til på søndag. Jeg synes aftenens kamp, kunne være end god prøve for, hvor godt vi kan klare os uden Pedri, vel og mærket mod en, på papiret, dårligere modstander. Casado, de Jong og Fermin burde kunne klare opgaven og jeg ville elske et "scrappy goal" eller 2 i denne meget vigtige kamp.
Senest rettet af nosslo15 tirs okt 21, 2025 1:49 pm, rettet i alt 1 gang.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2729 gange
- Blevet takket: 1579 gange
Casado, greenkeeperens mor og Fermin burde kunne klare opgaven.
Hvis Easy skal sætte holdet i aften
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt:
Når vi ikke kan vinde overbevisende på hjemmebanen mod Girona som ligger sidst i tabellen så har jeg ikke stor forventninger for aftenens kamp.
Vores spil har ikke imponeret mig indtil videre.
Vores spil har ikke imponeret mig indtil videre.
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1829 gange
-
Iniesta007
- Har takket: 118 gange
- Blevet takket: 277 gange
Du har ret Senior Lopezzo, men vi SKAL vinde iaften
Skal helst ikke ud i en extra runde og ryge ud på EN dårlig kamp inden det bliver spændende
Jeg tror på drengene...så kan jeg kun blive skuffet.
-
Antimadridista
- Har takket: 1772 gange
- Blevet takket: 1180 gange
Flick sparer sin yndling, men spiller Yamal og Pedri
Forhåbentlig bliver de sparet senere…
Det er bare klart smartest at se om man kan klare den, uden de folk der skal spares lidt (yamal, Pedri) og så lade dem komme ind hvis det ikke går.
End at starte dem, evt komme bagud og så blive tvunget til at yde Max og måske spille fuld tid
Den forskel de kan lave den sidste halve time mod en træt modstander er også større end når de starter…
Forhåbentlig bliver de sparet senere…
Det er bare klart smartest at se om man kan klare den, uden de folk der skal spares lidt (yamal, Pedri) og så lade dem komme ind hvis det ikke går.
End at starte dem, evt komme bagud og så blive tvunget til at yde Max og måske spille fuld tid
Den forskel de kan lave den sidste halve time mod en træt modstander er også større end når de starter…
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1829 gange
- PeterPedal
- Har takket: 70 gange
- Blevet takket: 260 gange
Det ved vi om ca halvanden time ... :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.