10 - Lamine Yamal

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kluivert
Har takket: 184 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Kluivert »

Dumle skrev:
lør okt 04, 2025 10:10 am
Nu skal de bare give ham tiden til at komme sig ordentligt PM det så tager 5-6 uger, for jeg synes vi har vist at vi ikke er afhængige af ham. Jovist er vi bedre med ham i topform, men vi har en trup der også fungere uden.
Præcis, og en lille uafgjort mod Real er også ok.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 30 gange

Indlæg af Ikigai »

Lidt til morgenkaffen 😆

Transfer Rumors: Man City in €400 Million Yamal Race;

Dette bud ( uden kilde ) skulle være fra Saudi Arabian men city skulle være villige til at byde med .

400€ million - så ville jeg sælge

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2410 gange
Blevet takket: 1393 gange

Indlæg af Dytrax »

Det er også en slags penge, men jeg synes ikke vi skal sælge Yamal.

Hristo
Har takket: 214 gange
Blevet takket: 301 gange

Indlæg af Hristo »

Come on. Medmindre Yamal vil væk skal vi ikke sælge ham. La Masia og Catalonien er vores DNA. At sælge egen avl for ussel mammon ville både skade vores renommé og selvforståelse. Vi slikker stadig sårene efter Messis exit. Klubben er økonomisk på vej mod en mere bæredygtig model end længe set.

Kluivert
Har takket: 184 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Kluivert »

Hristo skrev:
tirs okt 14, 2025 10:35 am
Come on. Medmindre Yamal vil væk skal vi ikke sælge ham. La Masia og Catalonien er vores DNA. At sælge egen avl for ussel mammon ville både skade vores renommé og selvforståelse. Vi slikker stadig sårene efter Messis exit. Klubben er økonomisk på vej mod en mere bæredygtig model end længe set.
Helt enig, og han behøver ikke at være her i 20 år, han kan være med til at vinde 1-2 CHL, 5 la liga, han vinder formentæig VM inden for 2 slutrunder, så har han tjent sin værnepligt, Barca er økonomisk på plads, Laporta får en statue foran Campen, og jeg er tilfreds.

Tello
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 646 gange

Indlæg af Tello »

Problemet med vores klub er, at hvis vi får 400 mill, så ryger de på lort og lagkage.
Uruguayo de mierda

Antimadridista
Har takket: 1516 gange
Blevet takket: 1104 gange

Indlæg af Antimadridista »

Ikigai skrev:
tirs okt 14, 2025 1:23 am
Lidt til morgenkaffen 😆

Transfer Rumors: Man City in €400 Million Yamal Race;

Dette bud ( uden kilde ) skulle være fra Saudi Arabian men city skulle være villige til at byde med .

400€ million - så ville jeg sælge
Hvis Ronaldo kan få 200m$ årligt i løn, så er 400m€ peanuts i transfer for Yamal! 1000m€ så kan vi forhandle

EasyBuddhist
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 1103 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

@santiovalle

: “We are not ready for Lamine Yamal. There’s a generational gap that simply can’t be bridged between Lamine Yamal and the critics or analysts who dominate the Catalan media landscape. Lamine is a global star, yet he still speaks with the simplicity and honesty of a kid from Rocafonda, both on and off camera.

A big part of Barça’s fanbase isn’t ready to embrace someone so spontaneous and self-assured, especially before big matches like El Clásico. The traditional Catalan fan can’t digest that his team’s star openly says what he’s thought for 50 years, just 72 hours before the Clásico: “Madrid steal.” And when Lamine doesn’t dominate on the pitch, the old familiar line resurfaces: “Didn’t we tell you?

The old-school Barça fan doesn’t like seeing his idol on tabloid covers, or wearing a crown in celebrations — even if it’s just a playful nod to his ex-girlfriend. They dislike his constant presence in ads, and don’t understand why he travels to places like Croatia or Milan on off days to enjoy life. To them, a player should go from home to training and back, and if not, at least keep their private life off Instagram.

But Real Madrid aren’t ready for someone like Lamine either — a “non-conformist hero.” It’s ironic that Madrid’s dressing room was offended by what they called his “arrogance,” when the same room lived for years under Cristiano Ronaldo’s theatrics and Vinícius Jr.’s daily drama. The entire Madrid machinery — players, board, and their aligned media — turned on Lamine before the match, surrounding him like thugs in a street fight, led by the ill-behaved Spain captain, Dani Carvajal. Nothing new here — everyone knows Spanish players are untouchable, unless they’re from Barcelona. Just ask Xavi or Piqué. When the whole Madrid system moves in one direction, it means the order came from the top: everyone against Lamine.

But Lamine Yamal has chosen this path. He’s a world star who still speaks with the soul of a kid from the streets. One teammate of Lamine summed it up perfectly: ‘The more they criticize him, the more determined he becomes to say it again.’”
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1084 gange
Blevet takket: 767 gange

Indlæg af Kvoller »

https://www.reddit.com/r/soccercirclejerk/s/kwnEBYwzuk

Har ingen anelse om det er sandt. Men hans far virker nu også som en... Spøjs(?)... Type.

(FCBarcelonaChr du må lige give et tip til hvordan jeg sætter et reddit link ind, så folk kan se det uden at trykke. Det har du gjort et par gange :grin:)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 467 gange
Blevet takket: 1735 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
lør nov 08, 2025 12:49 pm
https://www.reddit.com/r/soccercirclejerk/s/kwnEBYwzuk

Har ingen anelse om det er sandt. Men hans far virker nu også som en... Spøjs(?)... Type.

(FCBarcelonaChr du må lige give et tip til hvordan jeg sætter et reddit link ind, så folk kan se det uden at trykke. Det har du gjort et par gange :grin:)
Jeg kopierer bare dit link og sætter det ind. :think:

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1084 gange
Blevet takket: 767 gange

Indlæg af Kvoller »

Hmm.. Jeg må prøve mig ad. Men tak :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 467 gange
Blevet takket: 1735 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
lør nov 08, 2025 4:32 pm
Hmm.. Jeg må prøve mig ad. Men tak :grin:
Jeg ville gerne kunne sige hvad jeg gør, som du ikke gør, men jeg aner det ikke. :lol:

Besvar