Solidt sparket ind af Xavi Espart!
Barça Atlètic
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 467 gange
- Blevet takket: 1735 gange
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
EasyBuddhist
- Har takket: 896 gange
- Blevet takket: 1103 gange
Re: Barça Atlètic
Sama udvikler sig med raketfart i øjeblikket. Udpræget wide reciever, noget, der er ekstremt meget brug for i førsteholds truppen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Norbit
- Har takket: 208 gange
- Blevet takket: 527 gange
Hvad er der ved ham som gør ham speciel? For mig at se, så ligner det blot at han spiller bolden tilbage og et par gange sidelæns, han udfordre ikke eller prøver på noget 1 v 1? Overser jeg noget?EasyBuddhist skrev: ↑lør okt 11, 2025 9:28 pmSama udvikler sig med raketfart i øjeblikket. Udpræget wide reciever, noget, der er ekstremt meget brug for i førsteholds truppen
Tak for at dele
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Hristo
- Har takket: 214 gange
- Blevet takket: 301 gange
Når jeg ser videoen tænker jeg at han ser noget upoleret ud men farten og de to assist er ikke til at tage fejl af. Den eneste “mangelvare” som jeg synes er lidt påfaldende fra den kamp er at han ikke dribler en modspiller direkte men kommer forbi dem qua sin fart. Omvendt spiller han her mod ældre spillere trods sin unge alder og laver to flotte oplæg.Norbit skrev: ↑søn okt 12, 2025 11:54 pmHvad er der ved ham som gør ham speciel? For mig at se, så ligner det blot at han spiller bolden tilbage og et par gange sidelæns, han udfordre ikke eller prøver på noget 1 v 1? Overser jeg noget?EasyBuddhist skrev: ↑lør okt 11, 2025 9:28 pmSama udvikler sig med raketfart i øjeblikket. Udpræget wide reciever, noget, der er ekstremt meget brug for i førsteholds truppen
Tak for at dele![]()
@Easybuddhist: tror du der både er plads til en fremtid med Yamal, Nomoko og Tunkara? Altså såfremt de to sidstnævnte indfrier potentialet… jeg kan ikke huske om Tunkara også primært spiller højrekant som de to andre, men mener han også kan begå sig på venstrekanten. Lige meget hvad ville en eventuelt fremtid med Nomoko som mere end backup for Yamal vel skulle skulle Yamal ind som 10’er centralt. Ved godt det virker mærkeligt at tænke Yamal et andet sted allerede nu, men jeg tror han kunne udnytte hele sit repertoire lige så godt centralt som ude på kanten hvor man også kan blive isoleret lidt.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 896 gange
- Blevet takket: 1103 gange
Har netop oprettet Sama's profil og jeg tænker, jeg ar svaret på de fleste af jeres spøgsmål der, efter bedste evne ;)Hristo skrev: ↑man okt 13, 2025 11:35 amNår jeg ser videoen tænker jeg at han ser noget upoleret ud men farten og de to assist er ikke til at tage fejl af. Den eneste “mangelvare” som jeg synes er lidt påfaldende fra den kamp er at han ikke dribler en modspiller direkte men kommer forbi dem qua sin fart. Omvendt spiller han her mod ældre spillere trods sin unge alder og laver to flotte oplæg.Norbit skrev: ↑søn okt 12, 2025 11:54 pmHvad er der ved ham som gør ham speciel? For mig at se, så ligner det blot at han spiller bolden tilbage og et par gange sidelæns, han udfordre ikke eller prøver på noget 1 v 1? Overser jeg noget?EasyBuddhist skrev: ↑lør okt 11, 2025 9:28 pmSama udvikler sig med raketfart i øjeblikket. Udpræget wide reciever, noget, der er ekstremt meget brug for i førsteholds truppen
Tak for at dele![]()
@Easybuddhist: tror du der både er plads til en fremtid med Yamal, Nomoko og Tunkara? Altså såfremt de to sidstnævnte indfrier potentialet… jeg kan ikke huske om Tunkara også primært spiller højrekant som de to andre, men mener han også kan begå sig på venstrekanten. Lige meget hvad ville en eventuelt fremtid med Nomoko som mere end backup for Yamal vel skulle skulle Yamal ind som 10’er centralt. Ved godt det virker mærkeligt at tænke Yamal et andet sted allerede nu, men jeg tror han kunne udnytte hele sit repertoire lige så godt centralt som ude på kanten hvor man også kan blive isoleret lidt.
Ang det sidste, om der er plads til Yamal, Ebrima og Sama på same tid, så vil jeg sige absolut. For det første, er Ebrima primært AM for nuværende og han optræder oftere på LW end RW, hvis ikke AM. Derudover, vil Yamal med tiden flytte sig ind centralt, som vi ofte har været inde på. Og til sidst, så kunne Sama være interessant at prøve af på RB. En højreside bestående af Yamal(RW), Ebrima(RCM) og Sama(RB) vil være en brutal trio at kunne bringe i spil om et par sæsoner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den