14 - Marcus Rashford
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 501 gange
- Blevet takket: 1827 gange
Re: 14 - Marcus Rashford
Jeg synes han knokler og løber derudaf. Ikke alt lykkes men jeg kan lide hans engagement.
Ikke alt lykkes og jeg tvivler på 20 mål i denne sæson, tilgengæld tror jeg det bliver nogle vidunderlige nogen dem han smider ind.
Jeg er alt i alt positiv
Ikke alt lykkes og jeg tvivler på 20 mål i denne sæson, tilgengæld tror jeg det bliver nogle vidunderlige nogen dem han smider ind.
Jeg er alt i alt positiv
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 501 gange
- Blevet takket: 1827 gange
Synes det var forkert at tage ham ud i går. Yamal virkede ... uden selvtillid.
-
Magnus Frost
- Har takket: 71 gange
- Blevet takket: 107 gange
Hvor meget er en rimelig transfer sum og hvor meget er en rimelig løn til Rashford?
Jeg synes transfersum omkring 35 og en løn på 10
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1149 gange
- Blevet takket: 801 gange
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Det går lidt an på, om han kan holde niveauet resten af sæsonen. Han har startet fint, og jeg vil indtil videre give ham højst 4 ud af 6 stjerner, når man tager hans arbejdsradius, mål og assists i betragtning (3 mål og 5 assister i 10 kampe). Han har gjort det godt, men har endnu ikke leveret noget helt ekstraordinært.Magnus Frost skrev: ↑tors okt 09, 2025 9:53 amHvor meget er en rimelig transfer sum og hvor meget er en rimelig løn til Rashford?
Hvis han formår at opretholde niveauet indtil slutningen af sæsonen, synes jeg, at 30 mio. kan være berettiget, når man ser på det nuværende marked. Dog bør han gerne sænke sin løn lidt, da 14 mio. er alt for høj på nuværende tidspunkt.
-
Magnus Frost
Jo! Mit bud på en fair pris og løn var bare ift. Hvis han holder det niveau han har nu med ganske godt XGA output, okay sammenspil og elendigt pres.
Så er 30 i mine øjne ift. Markedet ellers et rigtig godt køb og hans løn bliver nødt til at være omkring maks 8-10 ( Fermin er på 4 Ferran er på 10)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
-
Antimadridista
- Har takket: 1747 gange
- Blevet takket: 1169 gange
-
Magnus Frost
Svingende mellem dårligt og ikke eksisterende
Men helt ærligt hvis han rent faktisk blev næsten lige så god til at presse som Raphinha ville han jo være en fuldstændig fantastisk spiller for os !
( men eftersom han ikke har lært/ gidet ved de sidste 10 (jep 10) trænere over de sidste 8 år af hans karriere... er der nok ikke så stor chance for at det sker nu...) meeeen Dembélé!
Til omkring 30 mill vil jeg klart hellere købe end leje !
1 han kan jo som sagt udvikle sig til at være vigtig for os
2 han kan formentlig sælges til højere værdi hvis han har et bare okay år
-
Antimadridista
- Har takket: 1747 gange
- Blevet takket: 1169 gange
Tjek lige hvor mange vi har solgt til over en flad 5’er de sidste 126 år….Magnus Frost skrev: ↑tors okt 09, 2025 3:04 pmSvingende mellem dårligt og ikke eksisterende![]()
Men helt ærligt hvis han rent faktisk blev næsten lige så god til at presse som Raphinha ville han jo være en fuldstændig fantastisk spiller for os !
( men eftersom han ikke har lært/ gidet ved de sidste 10 (jep 10) trænere over de sidste 8 år af hans karriere... er der nok ikke så stor chance for at det sker nu...) meeeen Dembélé!
Nok ca samme antal som du mener er bedre vb end Balde…
-
Magnus Frost
Point taken
Barça har historisk set været ELENDIGE til at sælge men vi har da solgt en 7 stykker til over 40 - så mange synes jeg ikke er bedre end Balde
Men jo det er da en bekymring at folk er blevet i alt for lang tid med en alt for høj hyre ! Endnu en grund til at jeg synes 8-10 skal være maks løn !
Men jo det er da en bekymring at folk er blevet i alt for lang tid med en alt for høj hyre ! Endnu en grund til at jeg synes 8-10 skal være maks løn !
-
nosslo15
- Har takket: 175 gange
- Blevet takket: 302 gange
Altså, hvis ikke han kan eller vil presse, så kan vi ikke bruge ham i de store kampe, hvor genpresset skal være helt på plads, hvis Flicks taktik skal virke. I PSG kampen var det mestendels i Rashfords side, at de farlige situationer opstod. Det nytter ikke noget at han scorer 1, hvis han potentielt kan koste 2.Magnus Frost skrev: ↑tors okt 09, 2025 3:04 pmSvingende mellem dårligt og ikke eksisterende![]()
-
Drake
- Har takket: 2933 gange
- Blevet takket: 220 gange
Nu var hans 2 mål mod Olympiakos lidt billige igår, men stadig virkelig flot sparket ind begge to.
Han har nu været med i 12 kampe, og jeg må indrømme at jeg er meget tilfreds og for at citere en anden bruger herinde "ikke alt lykkes men jeg synes han knokler".
Jeg synes at han stille og roligt også forstår presmynstrene bedre og bedre, og så en lidt skjult ting måske, så giver han også noget mere fysik på defensive dødbolde.
Der er bestemt plads til forbedringer, men jeg er meget tilfreds, og så skal det siges at han pr 90 min ligger åå imponerende 1,2 g/a pr 90 min.
Min dom indtil nu er udnyt købsklausulen hvis det her er niveauet
Han har nu været med i 12 kampe, og jeg må indrømme at jeg er meget tilfreds og for at citere en anden bruger herinde "ikke alt lykkes men jeg synes han knokler".
Jeg synes at han stille og roligt også forstår presmynstrene bedre og bedre, og så en lidt skjult ting måske, så giver han også noget mere fysik på defensive dødbolde.
Der er bestemt plads til forbedringer, men jeg er meget tilfreds, og så skal det siges at han pr 90 min ligger åå imponerende 1,2 g/a pr 90 min.
Min dom indtil nu er udnyt købsklausulen hvis det her er niveauet