Uanset hvad er det altså lidt lavt hvad fodboldforbundet har fokus på, synes jeg
Joan Laporta
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Barca80
- Har takket: 100 gange
- Blevet takket: 347 gange
Re: Joan Laporta
Jeg kan måske forstå, at fodboldforbundet ønsker at straffe Laporta, hvis han lavede en fornærmende gestus direkte rettet mod et kamera eller endda op i ansigtet på de pågældende personer. Men her gør han det jo blandt venner og medarbejdere med ryggen til kameraet og er måske slet ikke klar over, at han bliver filmet.
Uanset hvad er det altså lidt lavt hvad fodboldforbundet har fokus på, synes jeg
- whidgee
- Har takket: 204 gange
- Blevet takket: 441 gange
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lapo ... ember.html
Vi kan vist godt konkludere at La Liga har gjort alt i deres magt for at få os ned med nakken. Og krævet alt muligt ekstraordinært i forsøget på at afvise indskrivningen af Olmo og Pau.
Vi kan vist godt konkludere at La Liga har gjort alt i deres magt for at få os ned med nakken. Og krævet alt muligt ekstraordinært i forsøget på at afvise indskrivningen af Olmo og Pau.
-
emo
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 390 gange
- Blevet takket: 836 gange
Udefra det han siger så ser det sådan ud, ja.whidgee skrev: ↑tirs jan 14, 2025 1:50 pmhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lapo ... ember.html
Allez...
-
DrGink
- Har takket: 973 gange
- Blevet takket: 212 gange
Altså nu er det jo bare Laportas ord, vi har for det.whidgee skrev: ↑tirs jan 14, 2025 1:50 pmhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lapo ... ember.html
Omvendt er det jo ham der har ventet så længe med at få styr på det.
Men det er selvfølgelig klart at der ikke er tale om forfølgelsesvanvid, hvis man rent faktisk bliver forfulgt.
- Puyols_garn
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 118 gange
Lyder som om det er en oplevelse at få en koloskopi hos digDrGink skrev: ↑lør jan 11, 2025 9:56 amUndskyld hvad? Siger han noget meget som jeg ikke kan forstå. Det er da en helt og aldeles rimelig reaktion.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 7:50 amTænker det er det her:
Jeg er jo på ingen måder Laporta-fan, men det er sgu da helt ude i hampen at overveje straf for det der!
Jeg er læge og opfører mig rutinemæssigt mere ekstremt end det dér!
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2410 gange
- Blevet takket: 1393 gange
Victor Font: "The situation under Laporta is worse than what it was under Bartomeu. I still ask him to resign."
"Joan Laporta is confusing himself with the club, which is dangerous in political movements. Who is Laporta to decide who is a good or bad Barcelona fan? El Chiringuito and Florentino are now his allies. I’m sure the Laporta of 2003 would be demanding the resignation of the Laporta of 2025."
“What did Laporta do well? Signing Hansi Flick.. Although two weeks before signing him they held a press conference to restore confidence in Xavi. Flick fell from the sky. His arrival was a result of coincidence and not planning.”
-
Antimadridista
- Har takket: 1516 gange
- Blevet takket: 1104 gange
Lyder mest som mavesur lommeuld….Dytrax skrev: ↑tors jan 16, 2025 4:25 pmVictor Font: "The situation under Laporta is worse than what it was under Bartomeu. I still ask him to resign."
"Joan Laporta is confusing himself with the club, which is dangerous in political movements. Who is Laporta to decide who is a good or bad Barcelona fan? El Chiringuito and Florentino are now his allies. I’m sure the Laporta of 2003 would be demanding the resignation of the Laporta of 2025."
“What did Laporta do well? Signing Hansi Flick.. Although two weeks before signing him they held a press conference to restore confidence in Xavi. Flick fell from the sky. His arrival was a result of coincidence and not planning.”
- whidgee
En desperat og bitter mand som vil gøre alt for at blive præsident, men som er 100% uegnet. Det har været en joke at se "oppositionens" amatøragtige handlinger i deres forsøg på at vælte Laporta.Dytrax skrev: ↑tors jan 16, 2025 4:25 pmVictor Font: "The situation under Laporta is worse than what it was under Bartomeu. I still ask him to resign."
-
Isageren
Det er skidt, for han ødelægger sine chancer for at blive præsident den dag Laporta stopper. Jeg frygter virkelig, at Pique en dag tager over.whidgee skrev: ↑tors jan 16, 2025 5:50 pmEn desperat og bitter mand som vil gøre alt for at blive præsident, men som er 100% uegnet. Det har været en joke at se "oppositionens" amatøragtige handlinger i deres forsøg på at vælte Laporta.Dytrax skrev: ↑tors jan 16, 2025 4:25 pmVictor Font: "The situation under Laporta is worse than what it was under Bartomeu. I still ask him to resign."
De havde nok kunne lykkes hvis Olmo ikke blev registreret, det gav lidt Laporta lidt snor tror jeg i nogles øjne. Victor fik en pæn sjat stemmer sidst så hun kunne sagtens vinde næste gang hvis han bare tænker sig lidt mere omwhidgee skrev: ↑tors jan 16, 2025 5:50 pmEn desperat og bitter mand som vil gøre alt for at blive præsident, men som er 100% uegnet. Det har været en joke at se "oppositionens" amatøragtige handlinger i deres forsøg på at vælte Laporta.Dytrax skrev: ↑tors jan 16, 2025 4:25 pmVictor Font: "The situation under Laporta is worse than what it was under Bartomeu. I still ask him to resign."
Han tabte i min verden kun fordi han sagde klubben var over Messi og han ikke ville risikere alt for at han blev
Hvorimod jeg syntes Laporta indirekte lovede Messi blev hvis han vandt
- whidgee
Victor Font bliver aldrig præsident i Barca. Det har han hverken format, personlighed eller opbakning til at være, hvilket hans ageren som opposition har givet et tydeligt eksempel på. Det har været direkte amatøragtigt den måde han har grebet det anRed skrev: ↑tors jan 16, 2025 8:46 pmDe havde nok kunne lykkes hvis Olmo ikke blev registreret, det gav lidt Laporta lidt snor tror jeg i nogles øjne. Victor fik en pæn sjat stemmer sidst så hun kunne sagtens vinde næste gang hvis han bare tænker sig lidt mere omwhidgee skrev: ↑tors jan 16, 2025 5:50 pmEn desperat og bitter mand som vil gøre alt for at blive præsident, men som er 100% uegnet. Det har været en joke at se "oppositionens" amatøragtige handlinger i deres forsøg på at vælte Laporta.Dytrax skrev: ↑tors jan 16, 2025 4:25 pmVictor Font: "The situation under Laporta is worse than what it was under Bartomeu. I still ask him to resign."
Han tabte i min verden kun fordi han sagde klubben var over Messi og han ikke ville risikere alt for at han blev
Hvorimod jeg syntes Laporta indirekte lovede Messi blev hvis han vandt
-
Hristo
- Har takket: 214 gange
- Blevet takket: 301 gange
Alemany var en kæmpe chef og hentede bl.a. Kounde i det som må være klubbens sidste store transfervindue hvis jeg ikke tager fejl.
Han forstod også reglerne omkring signings til fingerspidserne. Jeg ville any day have ønsket Alemany tilbage i klubben.
- Barca80
- Har takket: 100 gange
- Blevet takket: 347 gange
Mon ikke han samler et slagkraftigt hold i Atlético Madrid for småpenge — og det ender med at bide os bagi på sigt.
At sammenligne Alemany med Deco er som at sammenligne en schweizerkniv med en plastikske. Der er kolossal stor forskel mellem de to.