Xavi Espart gør det godt på både B-holdet og Juvenil A. Kunne være spændende at se ham på førsteholdet snart. Savner lidt at se en god højreback komme frem fra ungdomsrækkerne og bide sig fast. Xavi kunne meget vel være den spiller. Han kan som nævnt nedenunder også spille på midtbanen, hvor han startede karrieren, så endnu en schweizerkniv er måske fundet? Gør sig både i oplæggerens og i målscorerens rolle. Spændende spiller.
Fantastisk, hvis Xavi kan vride sig ind på holdet i denne situation, hvor holdet virkelig mangler spillere til bare at fylde holdkortet ud. Det er præcis sådanne situationer, der giver talenterne en solid chance. Måske vi endda kan forvente endnu et breakout
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Han skal starte mod Sevilla så man måske kan spare Garcia en kamp mere, og om det så koster Sevilla kampen så håber jeg man også spare Bernal og Pedri minimum første halvleg.
Han skal starte mod Sevilla så man måske kan spare Garcia en kamp mere, og om det så koster Sevilla kampen så håber jeg man også spare Bernal og Pedri minimum første halvleg.
Helt og aldeles enig. De må være virkelig trætte. De SKAL være 100 procent klar til returen mod Newcastle.
Xavi stempler ind som et solidt alternativ i de lidt lettere kampe. En gennemført klasse kamp gennem samtlige 90 minutter på trods af et par fejl undervejs. Han virker så sikker i sine aktioner allerede og i særdeleshed, må man beundre hans disciplin og taktiske forståelse i så ung en alder. Der sidder et sundt hoved på den knægt, det kan allerede se nu og hvis det er sådan, han spiller i sin første start, gennem 90 minutter, så tør jeg ikke tænke på, hvor han står om et par år
Nogen siger Philipp Lahm og til det, kan man kun sige, jae..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Xavi stempler ind som et solidt alternativ i de lidt lettere kampe. En gennemført klasse kamp gennem samtlige 90 minutter på trods af et par fejl undervejs. Han virker så sikker i sine aktioner allerede og i særdeleshed, må man beundre hans disciplin og taktiske forståelse i så ung en alder. Der sidder et sundt hoved på den knægt, det kan allerede se nu og hvis det er sådan, han spiller i sin første start, gennem 90 minutter, så tør jeg ikke tænke på, hvor han står om et par år
Nogen siger Philipp Lahm og til det, kan man kun sige, jae..
Der er ikke noget bedre end at se talenter fra ungdomsafdelingen bryde igennem. Det er den allerbedste følelses som tilhænger af en klub. Det er spændende, hvis vi kan skabe en ny hb med både teknik og spintintelligens. Det ser ikke ud som om det bliver Fort, så det er imponerende, der står en ny klar fra La Masia.