21 - Frenkie De Jong
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 290 gange
- Blevet takket: 165 gange
Re: 21 - Frenkie De Jong
Nu kender jeg ikke hele billedet, men det burde da ikke være så svært at komme af med en agent?
Det er vel bare at opsige aftalen, medmindre der er nogle helt særlige vilkår.
Hvis De Jong har haft ham som agent hele karrieren, er der nok også en stærk relationen mellem de to.
Kunne det være klubben rygterne om agenten kommer fra?
Er hverken for eller imod nogle parter, men jeg prøver bare at finde ind til kernen i forløbet.
Hvis De Jong har haft ham som agent hele karrieren, er der nok også en stærk relationen mellem de to.
Kunne det være klubben rygterne om agenten kommer fra?
Er hverken for eller imod nogle parter, men jeg prøver bare at finde ind til kernen i forløbet.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
BarcaForever
- Har takket: 29 gange
- Blevet takket: 10 gange
Der har før været eksempler, hvor sportsfolk er blevet dømt til at skulle betale til agenter, som de egentlig havde opsagt.Paulinho15 skrev: ↑fre aug 15, 2025 4:00 pmNu kender jeg ikke hele billedet, men det burde da ikke være så svært at komme af med en agent?
Kevin Magnussen blev i første instans dømt til at betale. Han vandt dog senere i landsretten.
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 765 gange

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 471 gange
- Blevet takket: 1763 gange
-
nosslo15
- Har takket: 168 gange
- Blevet takket: 281 gange
I går var han virkeligt god, men det var også en kamp for ham, fordi vi var på en svær udebane og blev presset højt med meget fysik. Så opgaven blev at forsvare sig med bolden - og det gjorde Barca meget smukt i går.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre sep 19, 2025 1:32 pmHar været meget op og ned med Frenkie, men ... damn han er god. FORLÆNG!![]()
Vi har verdens bedste midtbane til at forsvare sig med bolden, eneste tidspunkt jeg blev bekymret var når Raphina fik bolden, han glemmer det vigtigste projekt i forsvar med bold fordi han bare vil score mål.nosslo15 skrev: ↑fre sep 19, 2025 3:02 pmI går var han virkeligt god, men det var også en kamp for ham, fordi vi var på en svær udebane og blev presset højt med meget fysik. Så opgaven blev at forsvare sig med bolden - og det gjorde Barca meget smukt i går.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre sep 19, 2025 1:32 pmHar været meget op og ned med Frenkie, men ... damn han er god. FORLÆNG!![]()
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
Hristo
- Har takket: 242 gange
- Blevet takket: 366 gange
Det er meget smukt. Indtil denne sommer var jeg på nippet til at sige sælg! men han har højnet sit spil markant fra foråret efter den lange skade og samarbejdet med Pedri er virkelig godt.
Det eneste der selvfølgelig er lidt ærgerligt er at det kan stå lidt i vejen for at de næste midtbanetalenter som Guille, Junyent osv reelt kan gøre sig de store forhåbninger om stampladser, når vi allerede også har Gavi, Casado og Bernal. Spillere som Pau Prim og Unai Hernandez er allerede smuttet og der skal nok bare noget helt elstraordinært til at bryde igennem på midtbanen de næste 5+ år.
Hvis man kikke isoleret på det, er der ikke mange midtbanespillere på markedet som passer bedre til Barca end en genfødt De Jong. Det skulle lige være Vitinha og Neves som vi møder i dag, og de er allerede taget:-)
- FCBarcelonaChr
Helt enig. Det er noget af et luksusproblem at have på midten, med alle de talentfulde spillere der render rundt. Både på førsteholdet og på ungdomsholdene. Frenkie og Pedri er dog de ubestridte konger på midten, så må resten kæmpe om stumperne. Med lange sæsoner, kommer der dog til at være rigeligt med muligheder for Bernal, Gavi (når han er tilbage), Casadó + de yngre talenter.Hristo skrev: ↑ons okt 01, 2025 7:28 pmDet er meget smukt. Indtil denne sommer var jeg på nippet til at sige sælg! men han har højnet sit spil markant fra foråret efter den lange skade og samarbejdet med Pedri er virkelig godt.
Det eneste der selvfølgelig er lidt ærgerligt er at det kan stå lidt i vejen for at de næste midtbanetalenter som Guille, Junyent osv reelt kan gøre sig de store forhåbninger om stampladser, når vi allerede også har Gavi, Casado og Bernal. Spillere som Pau Prim og Unai Hernandez er allerede smuttet og der skal nok bare noget helt elstraordinært til at bryde igennem på midtbanen de næste 5+ år.
Hvis man kikke isoleret på det, er der ikke mange midtbanespillere på markedet som passer bedre til Barca end en genfødt De Jong. Det skulle lige være Vitinha og Neves som vi møder i dag, og de er allerede taget:-)
- FCBarcelonaChr
-
Antimadridista
- Har takket: 1659 gange
- Blevet takket: 1144 gange
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 399 gange
Så er det offcielt ifølge Fabrizio Romano. De Jong forlænger til 2029. I forhold til lønnen læser jeg følgende: "Same salary (around €18–19M gross), but with a new structure: lower fixed wage + bonuses based on performance".
-
Magnus Frost
- Har takket: 71 gange
- Blevet takket: 107 gange
Så ca 50 % mere end Pedri får...
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
-
Antimadridista
- Har takket: 1659 gange
- Blevet takket: 1144 gange