Det tror og håber jeg også! De har i hvert fald fået en god start.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: Transferrygter
Det er jo helt vanvittigtFCBarcelonaChr skrev: ↑fre aug 29, 2025 6:34 pmDet er jo helt sygt, så meget det er stukket af med PL...
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: Transferrygter
Op til 80 mio euro for Nicolas Jackson. De kan fandme forhandle i Chelsea. Det er imponerende.𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! Bayern agree deal to sign Nicolas Jackson from Chelsea
Initial loan move with €15m loan fee (!) for one season, buy option clause not mandatory for €80m package.
The agreement would also include a sell-on clause for Chelsea if the buy option clause is triggered in 2026.
Jackson, set to fly to Bavaria with his agent Ali Barat from Epic Sports later today as it’s all 100% agreed.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Transferrygter
Er jeg den eneste der vil synes det er hul i hovedt at bruge 60 mil euro her på en 29 årig angriber?
Priserne på de helt store stjerner og talenter er således drevet højt op, hvilket i sommer blev understreget med transfersummerne på blandt andet Viktor Gyökeres og Benjamin Sesko. Den 29-årige Guirassy betragtes dog som en prisvenlig mulighed, da han til næste sommer menes at kunne købes for 60 mio. euro.
Såfremt ressourcerne fortsat er på samme niveau næste sommer giver det så ikke meget mere mening enten at forlænge lewan et år mere eller lade ham gå og gøre følgende;
Hent Dusan Vlahovic og marc guehi (tænker begge næsten kan fåes til den sparrede løn på Lewan) på fri transfer og udnyt Rashford klausulen hvis han fortsætter kurven og bliver en kvalitetsspiller for os? Så er der 3 forstærkninger for 35 mil euro.
Og få så lige forlænget de Jong og Eric (skulle Eric glippe, så hent Mingueza hjem på en fri transfer)
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... liste.html
Vlahovic….transferfri er selvfølgelig attraktivt. Men som Barcas top 9’er!! Nej tak, hans udvikling er som jeg ser det ikke gået som håbet de senere år. Så heller Ferran
De 2 andre kender jeg ikke. Men Eyong, 21 og fra Cameroun.! Det smager af noget….
Vlahovic….transferfri er selvfølgelig attraktivt. Men som Barcas top 9’er!! Nej tak, hans udvikling er som jeg ser det ikke gået som håbet de senere år. Så heller Ferran
De 2 andre kender jeg ikke. Men Eyong, 21 og fra Cameroun.! Det smager af noget….
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona have added Victor Osimhen to their striker list for next summer. [@gbsans, @radyospor] #fcblive
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Indlæg: 1120
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1101 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Så må vi håbe der er en frikøbsklausul. Så vidt jeg forstår mangler Galatasaray ikke penge. Hvad de mangler er spillere der vil skrive under på at spille i tyrkiet
-
DeanCassady
- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: Transferrygter
Harry Kane ville være en fantastisk forstærkning. Lad ham endelig komme, hvis han kan erhverves for 65 mio. euro.
Robert Zimmerman
-
Drake
- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
- Har takket: 3014 gange
- Blevet takket: 231 gange
Re: Transferrygter
Harry Kane vil være fedt at få til klubben, ham har jeg længe gerne ville have til Barca, selvom han ikke kan spille på top niveau lige så lang tid som Lewan, da han har det med skader.
Men Kane passer bare ikke ind i Flicks spillestil med det høje og intense pres.
Men hvis der ikke er andet, så må man få ham til at virker på en måde. Vi kan nok få en 2 gode år ud af ham.
Men dog ikke for 65 mil, det er alt for meget for en til sommer 33 årig spiller der har det med skader.
Max 40 mil, ellers må vi satse på en ung, eller en gratis Dušan Vlahović.
Men Kane passer bare ikke ind i Flicks spillestil med det høje og intense pres.
Men hvis der ikke er andet, så må man få ham til at virker på en måde. Vi kan nok få en 2 gode år ud af ham.
Men dog ikke for 65 mil, det er alt for meget for en til sommer 33 årig spiller der har det med skader.
Max 40 mil, ellers må vi satse på en ung, eller en gratis Dušan Vlahović.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
https://x.com/ftwdebruyne/status/198635 ... 63677?s=20Mht til Lewa, så handler det om holdup/linkup spil, som Ferran ikke tilnærmelsesvis kan udføre på samme måde. Og så er der den alt overskyggende mangel på tilstedeværelse i boksen. Lewa havde scoret to mere mod Mallorca og billedet var det samme mod Como. Yamal alene havde tre indlæg mod Mallorca, hvor Lewa ville have stået og mod Como, havde han to med to minutters mellemrum
Dermed falder effektiviteten drastisk, når man ikke får startet halvdelen af angreben rigtigt pga manglende holdup/linkup og i særdeleshed, når man ikke får afsluttet dem rigtigt. Jeg ser CF positionen som den mest udsatte i truppen på nuværende tidspunkt, da Lewa absolut ikke kan spille alle kampe og tilmed må forventes at være ude i flere perioder af sæsonen.
En ting er, at Ferran kan skabe hvile til Lewa i ny og næ, en anden er, når man er nødt til bygge spillet op omkring ham som CF. Det er simpelthen ikke holdbart og modstanderne får alt for let ved lukke ned for ham. Ferran er bedst som impact sub, hvor han kan komme ind og udnytte trætte ben med løb i dybden, eller hvor man har brug for at ændre dynamikken. Jeg ville aldrig bruge ham som fast startende CF, specielt ikke, når 80% af modstanderne står med 10 mand bag bolden
Selv en Lewa på 37 hæver holdets niveau betragteligt og det er uden tvivl kritisk for et hold som Barcelona, der skal ud og spille 55-60 kampe. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad en angriber som Osimhen ville gøre for dette Barca hold. Man ville simpelthen kunne smadre igennem et hvilket som helst hold, uden yderligere hensyntagen til andre positioner
Osimhen er stadig den spiller, Barca bare må have. Uden tvivl verdens bedste 9'er sammen med Haaland og af de to, foretrækker jeg faktisk Osimhen.
Han ville passe ind, som jeg sjældent har set nogen spiller ville gøre. En all action spiller, ham og Yamal, voof. Ham og Yamal OG Raphinha, ingen kan dæmme op for sådan en trio og man ville ændre hele holdets dynamik og styrke rygraden tifold med bare 'en eneste transfer
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster