18/9 Newcastle - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iniesta007
Har takket: 113 gange
Blevet takket: 270 gange

Re: 18/9 Newcastle - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

OK lidt mere om Oktoberfest og så til fodbold :angel:
Vi har været der ca 20 gange. Var heldige at få pladser i Hofbräuhaus festtelt og får nu hvert år en invitation om vi ønsker et bord ( til 10 personer) igen, og det siger vi ikke nej til...ellers er det væk for altid :sick:
Vi har prøvet at være der 1 uge, men ALDRIG mere...vi skulle næsten alle på Antabus da vi kom hjem...smiler 😂
Nu er vi der fra fredag ( hvor vi varmer op i en Biergarten) og så Lørdag i teltet til( åbning) +Søndag og mandag, flyver hjem Tirsdag :thumbup:
Det er perfekt og en årlig oplevelse, hvor der er mennesker fra hele verden der bare vil 🎉 og drikke store ØL 🍻.
Lørdag til åbningen er det stort set umuligt at komme ind ( vi har armbånd) , de andre dage er der flere pladser.
God kamp senere Culés.

nosslo15
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 302 gange

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
tors sep 18, 2025 5:39 pm
Iniesta007 skrev:
tors sep 18, 2025 3:08 pm
Jeg prøver af forklare: Oktoberfest var faktisk en bryllupsfest for en Tysk kaiser. Den varede en uge og blev en stor succes, så man valgte at feste hvert år på samme tid men i 14 dage :thumbup:
Efter nogle år gjorde konerne/ kvinderne så oprør, for mændene i alle omkringliggende byer var så fulde i de 14 dage at høsten/ vinhøsten havde svært ved at komme i hus :sick:
Så kaiseren flyttede festen 14 dage frem og alle var ( næsten ) glade :op:
Så siden ( i over 200år) starter festen fra ca. den næstsidste lørdag i September ( Iår fra d.20 September til d.5 Oktober ) :thumbup:
Håber det giver mening, jeg glæder mig og vejret bliver sommerlig med op til 29gr.
Take care Culers.
Altså….nu ved jeg at du ikke er 20 længere, eller 30, eller… :grin: Hvordan dælen klarer du adskillige dages ølfest i træk!!??

Oprigtig nysgerrig :-o :glad: :?:
Bonden kan alt. :grin:

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 224 gange
Blevet takket: 582 gange

Indlæg af Norbit »

Martin får sin sværeste aften nogensinde og bliver pillet ud efter 1. Halvleg... så er den jinx lagt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 406 gange

Indlæg af Barca80 »

Cubarsí er allerede ved at cementere sig som en fast brik under Flick, mens García og Araújo stadig veksler om pladserne. Den største bombe er dog, at Christensen fuldstændig er gledet ud – det havde de færreste set komme i denne sæson.

At de Jong pludselig er kampklar ændrer også dynamikken, for det betyder, at Casado må tage plads på bænken, selvom han ellers kunne have fået en rolle i dag.

Ferran Torres ligner faktisk en spiller i bedre form end Lewandowski, men selv han må starte ude – og det understreger bare, at Flick er klar til at tage hårde valg.

Alt i alt en startopstilling, hvor små overraskelser kan få store taktiske konsekvenser. Om det bliver godt eller skidt finder vi ud af snart :thumbup:

Ialocin
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 184 gange

Indlæg af Ialocin »

Fornuftigt med Lewandowski, der er utrolig vigtig på defensive dødbolde i det forreste rum. Derudover viste han fine takter i weekenden, da han kom ind.

Jeg er utrolig træt af, at AC ikke står længere fremme i køen end Garcia og Araujo. Han er UDEN tvivl bedre end Eric Garcia. På stort set alle parametre, hvis du spørger mig. Garcia er måske en smule mere farlig på offensive dødbolde, men det er også det. Araujo har ikke ramt sit topniveau i meget lang tid + han mangler placeringsevne.

Brugeravatar
Norbit

Indlæg af Norbit »

Ialocin skrev:
tors sep 18, 2025 7:59 pm
Fornuftigt med Lewandowski, der er utrolig vigtig på defensive dødbolde i det forreste rum. Derudover viste han fine takter i weekenden, da han kom ind.

Jeg er utrolig træt af, at AC ikke står længere fremme i køen end Garcia og Araujo. Han er UDEN tvivl bedre end Eric Garcia. På stort set alle parametre, hvis du spørger mig. Garcia er måske en smule mere farlig på offensive dødbolde, men det er også det. Araujo har ikke ramt sit topniveau i meget lang tid + han mangler placeringsevne.
Araujo får jo kun lov til at spille, da han har fordel i forhold til det fysiske. Han er stærkere i duellerne og hurtigere end de øvrige. Ærgerligt at vi ikke får AC's ro og boldomgang at se fra start. Jeg håber dog på en top klasse performance af Araujo

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 128 gange

Indlæg af Dumle »

Jeg trækker min 5-1 tilbage efter at have set opstillingen.

Det er mit skrækforsvar det der, hvis Araujo skal spille skal det være med AC som styrmand, for uanset hvor god Cubarsi er, så kan han ikke styre Araujo ligesom AC kan.

Jeg forstår ikke at Flick endnu ikke har set at Cubarsi, Araujo duoen ikke fungere.

Jeg havde været tilhænger af AC og Araujo fra start pga deres fysik og deres historik som duo.

Nu kan det blive alt fra 1-3 til 4-3

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2703 gange
Blevet takket: 1570 gange

Indlæg af Dytrax »

Han burde hedde Ara-uro

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 258 gange

Indlæg af PeterPedal »

Dytrax skrev:
tors sep 18, 2025 8:52 pm
Han burde hedde Ara-uro
Det hedder han fra nu af
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 501 gange
Blevet takket: 1827 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

God kamp gutter!

VAMOS!

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 660 gange
Blevet takket: 828 gange

Indlæg af PuyolErGud »

God kamp! Fede trøjer, kom så!

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1149 gange
Blevet takket: 801 gange

Indlæg af Kvoller »

Vi skal godt nok lige overleve det pres, det første stykke tid. Puha da

Brugeravatar
SIOUX
Har takket: 654 gange
Blevet takket: 353 gange

Indlæg af SIOUX »

Vi virker rystede over deres pres fra start.

Brugeravatar
Norbit

Indlæg af Norbit »

Vi skal have Pedri mere i spil

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 406 gange

Indlæg af Barca80 »

Yamal eller ej, det er lidt skuffende, at vi ikke har budt ind offensivt overhovedet

Besvar